مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: qakmak83

مائارىپ نازارىتىگە ئوچۇق خەت   [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

تەقدىر ، قولۇڭنى

ئاكتىپ ئەزا

ئالاھىدە ئىلگىرلەش

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 49
يازما سانى: 736
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2826
تۆھپە نۇمۇرى: 607
توردا: 6116 سائەت
تىزىم: 2010-5-20
ئاخىرقى: 2012-1-11
يوللىغان ۋاقتى 7 كۈن ئالدىدا |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يۈكى ھەقىقەتەن ئېغىر ،بۇ ئاپتۇنۇم رايۇن بويىچە ئومۇمىيۈزلۈك ئەھۋالمىكىن دەيمەن،.... ئالاقىدار ئورۇنلارنىڭ مەزكۈر خەتكە ئاشكارا جاۋاپ قايتۇرىشىنى ئۈمۈت قىلىمىز... بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   dilbar تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-1-4 05:20 PM  


ۋەتەن دەپ توۋلىدىڭ ئىمانىڭ قېنى ؟ قەلەملەر تەۋرەتتىڭ ، ۋىجدانىڭ قېنى ؟ تاڭلارنىڭ ئىشقىدا گۈلخانمەن دېدىڭ، كۆڭلۈڭ ئاسمىنىدا چولپانىڭ قېنى ؟ ئابدۇقادىر جالالىدىن

Rank: 8Rank: 8

ئالاھىدە ئىلگىرلەش مىسرانىم مەستانىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 3246
يازما سانى: 1892
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 41347
تۆھپە نۇمۇرى: 859
توردا: 13498 سائەت
تىزىم: 2010-7-3
ئاخىرقى: 2012-1-11
يوللىغان ۋاقتى 7 كۈن ئالدىدا |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
palwan306 يوللىغان ۋاقتى  2012-1-4 05:00 PM
ئەي باشلىقلار،سىلەرنىڭمۇ بالىلىرىڭلارنى ئوقۇتۇۋاتقا ...

ھەقنى ئاڭلايدىغان قۇلاق يوق يەردە ، ھەق گەپ قىلدىغان باشلىق چىقارمۇ ؟!

مائارىپنى شەكىلۋازلىق قاپلىسا ، جەمىيەتنى جىنايەت قاپلايدۇ .......

سۈكۈت قىلىشنى بىل ،ئەممە رەزىللەرنىڭ ئالدىدا ئەمەس !

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 2361
يازما سانى: 7
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5966
تۆھپە نۇمۇرى: 409
توردا: 864 سائەت
تىزىم: 2010-6-10
ئاخىرقى: 2012-1-10
يوللىغان ۋاقتى 7 كۈن ئالدىدا |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مۇشۇنىڭغا ئوخشاش ئەھۋاللار ھەممە يەردە مەۋجۇت بولسا كېرەك.مۇشۇنداق تەكلىپلەرنى بىۋاستە يوللانما خەت ئارقىلىق مائارىپ نازارىـتىگە ئەۋەتسەك ئۇلارنىڭ ئۆز قولىغا تىگەرمۇ؟بولسا مۇشۇنداق ياخشى تەكلىپلەر بىۋاستە تەككەن بولسا ناھايىتى ياخشى بولاتتىكەن.زادى قانداق ئۇسۇلدا ئاشۇلارنىڭ قولغا تەككۈزگىلى بولىدۇ ؟مۇنبەرداشلار مۇشۇ جەھەتتە تىما ئىگىسىگە ياردەم قىلساق .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 71589
يازما سانى: 62
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 175
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 130 سائەت
تىزىم: 2011-12-23
ئاخىرقى: 2012-1-11
يوللىغان ۋاقتى 7 كۈن ئالدىدا |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ناھايتى ياخشى يېزىپسىز .بەلكىم ھەممە يەردە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يۈكى شۇنداق ئېغىر بولىشى مۇمكىن .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 72576
يازما سانى: 0
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 0 سائەت
تىزىم: 2012-1-4
ئاخىرقى: 2012-1-4
يوللىغان ۋاقتى 7 كۈن ئالدىدا |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ مائارىپ نازارىتىنىڭ  ئۇ ئىستىل تۈزتىش ئىشخانسى  دىگەن بىر يەمچىلە ئىشخانسىكەن  مەن  3ئاي مىڭىپمۇ بىرە ئىشنى ئاخىرغا چىقىرالمىدىم  بولسا  پۇرسەت بولسا مائارىپ نازارىتىنىڭ نازىرى تۇرسۇن ئىبراھىم ئەپەندىنىڭ قۇلقىغا يەتسە بولىدۇ  بۇ   ئىنكاسنى نازىرنىڭ كاتىپىنىڭ ئىشخانا نۇمۇرى 0991-7606211مۇشۇنىڭغا ئىنكاس قىلىڭ  

بۇ دۇنيادا ھېچكى

ئاكتىپ ئەزا

ئالاھىدە ئىلگىرلەش

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 7064
يازما سانى: 653
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 40720
تۆھپە نۇمۇرى: 476
توردا: 8078 سائەت
تىزىم: 2010-8-20
ئاخىرقى: 2012-1-10
يوللىغان ۋاقتى 7 كۈن ئالدىدا |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
دىسە گەپ تولا، دىمىسە دەرت تولا، ھارۋىدىن چىقسا خامانغا، خاماندىن چىقسا جۇۋازغا قاتىدىغان ھايۋاندىن پەرقىمىز قالمىدى. تېخى تەتىللەردە توقماق كۆتۈرۈپ كوچا چارلايدىغان، دېھقانلار دەم ئالسا ئوقۇتقۇچىلار پارنىككا بېرىپ ئىشلەيدىغان ئىشلارمۇ بار.

كۆڭۈلدىن سۇ ئىچسۇن كۆڭۈل، قىينىمىسۇن يۈرەكنى ھەسرەت. يازنىڭ ئالتۇن ئاپتىپىدەك، ھەممىمىزگە ياغسۇن ئامەت.

يۇقىرغا قاراپ پى

دائىملىق ئــەزا

پائالىيەتچان

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18610
يازما سانى: 1003
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2844
تۆھپە نۇمۇرى: 210
توردا: 5781 سائەت
تىزىم: 2010-11-23
ئاخىرقى: 2012-1-10
يوللىغان ۋاقتى 7 كۈن ئالدىدا |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مائارىپ نازارىتىنىڭ نازىرى تۇرسۇن ئىبراھىم بىز شىنجاڭ سانائەت ئىنىستۇتىدا ئوقۇغان ۋاقتىمىزدا پاكۇلتىت مۇدىرى ئىدى،سۆزىمۇ جايدا،بەك مەسئۇليەتچان ئادەم،1995-يىلى بىزگىمۇ بىر مەۋسۇم دەرىس بەرگەن.بىزلەرگە ئۆگىنىش توغۇرلۇق كۆپ ئىلھاملارنى بەرگەن.ئۆزى مىنكاۋخەن بولسىمۇ ئۇيغۇرچىنى ناھايتى ياخشى سۆزلەيدۇ،مېنىڭچە بۇ خەتنى مۇشۇ كىشنىڭ بىلوگى بولسا بىلوگىگغا،ياكى مۇشۇ مائارىپ سىتىمىسىنىڭ توربېتىگە يوللىسڭىز تېىخىمۇ ياخشى بولاتتى،بۇ نازىرمۇ بەلكىم ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ مەسئۇل كىشىلىرى بىلەن كېڭشىپ ھەل قىلار ئىدى بۇنداق ئىشلارنى.مۇشۇ خەلىق ۋەكىللىرى دىگەن كىشىلەر مۇشۇ يىغنغا قاتناشقاندا پادا باقامدىغاندۇ مۇشۇنداق ئىشلارنى ئوتتۇرغا قويماي.نەگە قارسىا 100يىللق تەرەقققياتنىڭ ئاساسى مائارىپتا دىگەن ئىلان.لىكىن ئەمىليەتتە ئۇيغۇرچىنى ياخشى ئۆگىنەلمەيۋاتقان يېزا باللىرنى قوش تىللق قىلىمىز دەپ بىچارە ئوقۇتقۇچىلارمۇ قىينالغان دەرس ئۆتەلمەي،ئوقۇغۇچىلار تېخى مەكتەپتىن زىرىكككەن بىر نەرسە ئۆگىنەلمەي.

ئنساننىڭ ئاساسى ھوقۇقى كۆز يېشى بىلەن ئەمەس،ئىسسىق قېنى بىلەن قولغا كېلىدۇ.

تەپەككۇرسىز ھاي

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 36113
يازما سانى: 170
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 4774
تۆھپە نۇمۇرى: 128
توردا: 2368 سائەت
تىزىم: 2011-4-2
ئاخىرقى: 2012-1-4
يوللىغان ۋاقتى 7 كۈن ئالدىدا |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ تىما بارلىق ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يۈرەك ساداسىنى ئەكىس ئەتتۈرۈپتۇ...
ئاپتورغا رەھمەت!...

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 36001
يازما سانى: 2
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 18
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 143 سائەت
تىزىم: 2011-4-1
ئاخىرقى: 2012-1-6
يوللىغان ۋاقتى 7 كۈن ئالدىدا |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بەكلا ياخشى يېزىپسىز، ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ دەردى ھەقىقەتەن ئېغىر، لېكىن نىمىشقا ئۇقۇتقۇچىلار ئاشۇنداق مىسلى كۈرۈلمىگەن ئېغىر بېسىملارغا دۇچار بۇلىدۇ؟ نىمىشقا؟ نىمە ئۈچۈن؟ زادى نىمە ئۈچۈن؟ ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ بۇخىل بېسىمى يىلسىرى ئازايماقتا يوق ئېغىرلاپ كىتىپ بارىدۇ. بۇنى ئاشۇ باشلىقلار بىلمەمدىغانمىدۇ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بىلىدۇ، بىراق تۇسۇشقا ھېچكىمنىڭ ئامالى يوق ، ھېچقانداق چوڭ ھۇقۇقلۇق باشلىقنىڭمۇ قۇربى يەتمەيدۇ........... كۆپچىلىك ئويلاپ بېقىڭلار بۇ نىمە ئۈچۈن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 6395
يازما سانى: 69
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6199
تۆھپە نۇمۇرى: 507
توردا: 413 سائەت
تىزىم: 2010-8-15
ئاخىرقى: 2012-1-11
يوللىغان ۋاقتى 7 كۈن ئالدىدا |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاتۇش مائارىپى يېقىنقى يۈز يىلدىن بۇيان پۈتكۈل مىللەتنىڭ يېڭىچە ئويغۇنىشىدا بايراقدارلىق رولىنى ئۆتەپ كەلگەن،ئەجابا بۇ بۇرمىلانغان مائارىپنىڭ پەردە ئارقىسىدا مەلۇم مەقسەت بارمىدۇ؟

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش