مائارىپ
1)ئوقۇتۇش پروگراممىسىنى تەييارلاش :
+ [ x8 b1 b' L. A! h6 _* e(1) ئوقۇتۇش مەقسىتىنى ئايدىڭلاشتۇرۇش (2) ئوقۇتۇش مەزمونىنى ئايدىڭلاشتۇرۇش (3) ئوقۇتۇش تەلىپىنى ئايدىڭلاشتۇرۇش (4) ئوقۇتۇش جەريانىدا دىققەت قىلىشقا تىگىشلىك مەسىللەرنى ئايدىڭلاشتۇرۇش لازىم .# H* R( o& t$ b
2)ئوقۇتۇش ماتىرياللېرىنى تەييارلاش : ماتىرىيالنىڭ بىلىم قۇرۇلمىسىنى ، مۇھىم نوقتا ۋە قىيىن نوقتىلېرىنى ئىگەللەپ ئوقۇتۇش ماتىرياللېرى تەلىپىنىڭ ئېقتىدار مەشىقى نوقتىلېرىنى ئايدىڭلاشتۇرۇش لازىم ./ C; M8 O: S ?! T! t K
3)ئوقۇغۇچىلار تەييارلاش: ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىلىم ئەھۋالى ، ئۆگۈنۈش پوزىتسىيىسى ، ئۆگىنىش ئېقتىدارى ، شۇنداقلا ، ئۆگنىش جەريانىدا يۈز بېرىش ئېھتىماللىقى بولغان قىيىن ۋە گۇمانلىق نوقتىلارنى چۈشىنىش لازىم .
+ |- [0 u) z7 P# `; ~4)ئۆگىنىش ئۇسولىنى تەييارلاش : ئۆگىنىش ئۇسولىدىكى يېتەكچىلىكنى چوقۇم دەرىسخانا ئوقۇتۇشىدىكى مۇھىم تەشكىلىي قىسىمغا ئايلاندۇرۇپ ، ئادەتتىكى ئۆگىنىش ئۇسولى مەشىقى بىلەن كونكىرىت بولغان ئۆگىنىش ئۇسولىدىكى يېتەكچىلىكنى بىرلەشتۈرۈش لازىم .
. i& e, L3 l- Y3 j' U5)ئوقۇتۇش ئۇسولىنى تەييارلاش : ئوقۇتۇشتا مۇقىم بەلگىلەنگەن ئۇسول يوق ، ئەمما چوقۇم ئۇسول بۇلۇشى كېرەك . ئوقۇتۇش ئۇسولى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەمەلىيىتىگە ۋە ئوقۇتۇش مەزمونىغا ئاساسەن بېكىتىلىشى ، ئوقۇتۇش ئۇسولىدا ھازىرقى زامان مائارىپ تېخنىكىسى ۋە ئەسلىھەلېرىدىن تۇلۇق پايدىلانغان بۇلۇشى ، ئوقۇتۇش ئۇسولى چوقۇم ئوقۇغۇچىلارنىڭ ساپاسىنى ئوموميۈزلۈك يۇقىرى كۆتۈرۈشكە پايدىلىق بۇلىشى لازىم .
% [- M2 g& q& z9 D( T/ mئومۇمەن دەرس تەييارلاشتا : كاللىسىدا « پروگرامما » بۇلۇش ، كاللىسىدا « ئوقۇتۇش ماتىريالى » بۇلۇش ، كۆزىدە ئادەم بۇلۇش ، كۆڭلىدە سان بۇلۇش ۋە قۇلىدا « ئوقۇتۇش ئۇسولى » بۇلۇشنى ئىشقا ئاشۇرۇش ھەمدە مۇشۇ ئاساستا دەرس تەييارلىغىنى يېزىپ چىقىش لازىم .
كىرگۈزگۈچ
ئايال
بالا
پەن
ئىللىق |