يانفۇن
1)ئېنىق ، كونكىرىت ۋە مۇۋاپىق بولغان ئوقۇتۇش نىشانى بۇلۇش كېرەك .. B9 |% Z4 P/ e1 O
2)مۇھىم نوقتا ، قىيىن نوقتىلار بۇلۇشى كېرەك ." l, `! k! \& r; b
3)ئوقۇتۇش جەريانىنى ياخشى لاھىيلەش
0 R1 D5 Q1 d. k% e4 w- Q& C4)يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىش لاھىيىسى بولۇش
3 k! E0 |3 \! O, m5)ئالدىن ئۆگىنىش تىزىسى بۇلۇشى كېرەك .: b" F( h$ Z; v
6)ئۆگىنىش ئۇسولىغا بولغان يېتەكچىلىك بۇلۇشى كېرەك .
; o. D3 `, U# m6 ?- z7 y8 J7)تەجىربە مەشغۇلاتى بۇلۇش كېرەك . ( ئوقۇتۇش ۋاستلىرى ۋەئوقۇتۇش قوراللىرىنى ئىشلىرىشنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ)
u' S" x) ^6 S# s r+ D0 w8) دەرىسخانا مەشىقى بۇلۇش كېرەك .يەنى ، ئوقۇغۇچىلار ئۆزلەشتۈرۈشكە تىگىشلىك ئاساسىي بىلىم ۋە ئاساسىي ماھارەت مەشىقلېرى ئۆلچەملىك تەييارلىنىشى كېرەك .
) v( K. T1 H9 H9)تاپشۇرۇق ئورۇنلاشتۇرۇلغان بولىشى كېرەك.
. [# b. p+ c! N/ N10)ئوقۇتۇشتىن خۇلاسە يېزىلىشى كېرەك.(بۇنىڭغا ، ئوقۇغۇچىلار ئاسان چۈشۈنەلمىگەن نوقتىلار ، تەساددىپى ئوتتۇرغا قويغان سۇئاللار ، پايدىلىنىش ماتىرياللېرىدىمۇ بولمىغان ئىجابىي كۆز قاراشلار ۋە مەسىلە يېشىش ئۇسوللېرى ، دەرسنى ئۆتۈپ بولغاندىن كىيىن ، ئوقۇتقۇچى گېزىت-ژورنال ، كىتاپ-ماتىرياللاردىن كۆرگەن شۇ سائەتلىك دەرس مەزمونىغا مۇناسىۋەتلىك ئۇچۇرلار ، قىزىقارلىق مەلوماتلار ، دەرس ئۆتۈشتىكى تەساددىپى ئوڭۇشسىزلىق ياكى مۇۋاپىقىيەتلەر ، دەرس ئاڭلىغۇچىلار بەرگەن مۇۋاپىق تەكلىپ پىكىرلەرنى يېزىش كېرەك) .چۈشۈرۈش
كىرگۈزگۈچ
ئايال
بالا
پەن
ئىللىق |