ئىللىق مۇنبىرى-教育网

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQ بىلەن كىرىش

بەك قولاي، باشلاڭ

جەمئىي مىكروبلوگ 875 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

كۆرۈش: 2758|ئىنكاس: 2

لوپنۇر-يوقالغان كۆلmp3

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

1

تېما

15

يازما

383

جۇغلانما

ئۈمۈدلۈك ئەزا

Rank: 6Rank: 6

قىزغىنلىق
116 سەر
تۆھپە
64 سەر
تىللا
73 دانە
جەۋھەر
0 دانە
ۋاقتى: 2011-12-13 17:56:41 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |كۆرۈش شەكلى
مائارىپ [لوپنۇر-يوقالغان كۆلتولۇقسىز 8-يىللىقلار ئۈچۈن ئەدەبىيات ]دەرسلىكىدىن تەييارلىق[/دەرس ئۆتكۈچى        دەرس سائىتى        دەرس خاراكتېرى        تەييارلانغان ۋاقىت        ئۆتۈلگەن ۋاقىت
        2-سائەت        تېكىست تەھلىلى                  
دەرس تېمىسى        11-دەرس. لوپنۇر-يوقالغان كۆل
ۋۇگاڭ
يېڭى
دەرسكە كىرىش        1. لوپنۇر كۆلى قەيەرگە جايلاشقان ؟
سۇئال قۇيۇلۇپ ، خەرىتىگە يىتەكلىندۇ ،ئېكراندىكى خەرىتىدىن لوپنۇر كۆلىنىڭ جايلاشقان ئورنى تاپتۇرۇلۇپ خۇلاسسە قىلىندۇ .
2.لوپنۇر كۆلى قانداق كۆل ؟
تىكىست مەزمۇنىغا بىرلەشتۈرۈلۈپ لوپنۇر كۆلىنىڭ قىسقىچە ئەھۋالىنى بايان قىلىش تەلەپ قىلىندۇ ؛
3. تۈۋەندىكى سېخىمىدىن  لوپنۇر كۆلىنىڭ سۇ مەنبەلىرىنى كۆرسىتىپ بىرەلەمسىلەر ؟
ئىكراندىن لوپنۇر كۆلىنىڭ سىخىمىس كۆرسىتىلىپ ، لوپنۇر كۆلىگە مەنبە بولغان دەريالارنى كۆرسىتشكە ئورۇنلاشتۇرۇلۇپ خۇلاسسە قىلىندۇ.
ئوقۇتۇش نىشانى        ئوقۇتۇش نىشانى        مۇھىم        قىيىن
        بىلىم نىشانى:

1. لوپنۇر كۆلىنىڭ بۈگۈنى ۋە ئۆتمۇشى توغرىسدا چۈشەنچە ھاسىل قىلىش.

2.لوپنۇر كۆلىنىڭ يوقىلىش سەۋەبىنى بىلىش.                  
        ئىقتىدار نىشانى:

‹لوپنۇر تىراگىدىيىسى›دىن چىقىپ ، ئەتراپىمىزغا ۋە ئۆزىمىزگە ‹دىئاگنوز› قۇيالايدىغان بۇلۇش.                  
        ھېسسىيات، پوزىتسىيە، قىممەت قاراش نىشانى:

ئوقۇغۇچىلارغا مۇھىتنى قوغداشنىڭ مۇھىملىقىنى ھېس قىلدۇرۇش.                  
ئوقۇتۇش قۇراللىرى        دەرسلىك كىتاب ، ئوقۇتۇش قوللانمىسى ، دەرس تەييارلىقى ، قوشۇمچە پايدىلىنىش ماتېرىيالى، دوسكا ، بور قاتارلىقلار
ئوقۇتۇش
ئۇسۇلى
ۋە ئۆگىنىش ئۇسۇلى        سۇئال قۇيۇش ، قىسقا فىلىم كۆرسىتىش ، تەھلىل قىلغۇزۇش ، خۇلاسسىلەش، مۇھاكىمىگە يىتەكلەش ، رەسىم كۆرسىتىش، گۇرۇپپىلار ئارا مۇزاكىرە قىلىش.
ئوقۇتۇش
جەريانى        1. لوپنۇر كۆلى قەيەرگە جايلاشقان ؟
سۇئال قۇيۇلۇپ ، خەرىتىگە يىتەكلىندۇ ،ئېكراندىكى خەرىتىدىن لوپنۇر كۆلىنىڭ جايلاشقان ئورنى تاپتۇرۇلۇپ خۇلاسسە قىلىندۇ .

2.لوپنۇر كۆلى قانداق كۆل ؟
تىكىست مەزمۇنىغا بىرلەشتۈرۈلۈپ لوپنۇر كۆلىنىڭ قىسقىچە ئەھۋالىنى بايان قىلىش تەلەپ قىلىندۇ ؛

3. تۈۋەندىكى سېخىمىدىن  لوپنۇر كۆلىنىڭ سۇ مەنبەلىرىنى كۆرسىتىپ بىرەلەمسىلەر ؟
ئىكراندىن لوپنۇر كۆلىنىڭ سىخىمىس كۆرسىتىلىپ ، لوپنۇر كۆلىگە مەنبە بولغان دەريالارنى كۆرسىتشكە ئورۇنلاشتۇرۇلۇپ خۇلاسسە قىلىندۇ.

نىشاننى ئەمىللەشتۈرۈش باسقۇچى  

1.لوپنۇر كۆلىنىڭ بۈگۈنى ۋە ئۆتمۇشى توغرىسدا چۈشەنچە ھاسىل قىلىش؛
1 ) ساۋاقداشلار تىكىستتە لوپنۇر كۆلىنىڭ ئۆتمۈشتىكى ھالىتى تەسۋىرلەنگەن، ئەمدى سىز لوپنۇرنىڭ ئۆتمۈشى ئەكس ئەتتۈرۈلگەن تۈۋەندىكى فىلىمنى كۆرۈپ لوپنۇرنىڭ ئۆتمۈشى توغرىسىدا قانداق چۈشەنچىگە ئىگە بولغانلىقىڭلارنى سۆزلەپ بېقىڭلار .

2) ئۆتمۈستىكى لوپنۇر كۆلىنى قايسى سۆزلەر بىلەن ئىپادىلەش مۇمكىن؟

3) ( 2- قسقا فىلىم قۇيۇلدۇ ) سىلەر كۆرگەن لوپنۇر كۆلىنى قايسى سۆزلەر بىلەن تەسۋىرلەپ باقىسىلەر ؟ ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەھلىللىرى ئاساسىدا لوپنۇر كۆلىنىڭ بۈگۈنى ۋە ئۆتمۈشى توغرىسىدا قىسقىچە خۇلاسسە قىلىندۇ

2. لوپنۇر كۆلىنىڭ يوقىلىش سەۋەبىنى بىلىش ؛

1)سىۋېن ھېدىن لوپنۇر كۆلىگە قاچان كەلگەن ؟

2)تارىم دەرياسىنىڭ يۆلىنىشى قاچان ئۆزگەرتىلدى ؟

3) كۆنچى درياسىدىكى سۇ نىمە ئۈچۈن لوپنۇر  كۆلىگە قۇيۇلمايدىغان بۇلۇپ قالدى ؟

4) لوپنۇر كۆلى قاچان پاك – پاكىزە قۇرۇپ كەتتى ؟

5) قۇرۇپ كېتىش سەۋەبىنى قايسى نوقتىلارغا يىغىنچاقلاشقا بولىدۇ؟
ئوقۇتۇش جەريانى        6 ) بۇ تىراگىدىيىنى كىملەر كەلتۈرۈپ چىقاردى ؟

7) سىز بۇنىڭدىن نىمىلەرنى ھېس قىلدىڭىز؟
ئوقۇغۇچىلارنىڭ سۇئاللىرى ئاساسىدا خۇلاسسە قىلىندۇ .

3.‹لوپنۇر تىراگىدىيىسى›دىن چىقىپ ، ئەتراپىمىزغا ۋە ئۆزىمىزگە ‹دىئاگنوز› قۇيالايدىغان بۇلۇش.

1). ناھىيىمىزدىمۇ سۇدىن نامۇۋاپىق پايدىلىنىشنىڭ ئىپادىلىرى ئېغىرمۇ؟

2) ناھىيىمىزدە سۇ قىس بولغان شارائىتتا بىز قانداق قىلىشىمىز كېرەك؟

3)  مەكتەپتىكى قايسى مۇھىت مەسىىلىرى سىزنىڭ ئىچىڭىزنى پۇشۇرىدۇ  ؟

4) بىز مەكتەپ مۇھىتىنى قوغداش ئۈچۈن قانداق قىلىشىمىز كېرەك؟
يۇقىرقى مەسىللەر ئاسەاسىدا خۇلاسسە قىلنغاندىن كىيىن دەرستىن قىسقىچە خۇلاسسە قىلىندۇ.
تاپشۇرۇق        مەكتەپ رادىئو ئۇزىلىغا ‹ لوپنۇر كۆلىنى ئىزدەپ ...› تىمىسىدا بىر پارچە نەسىر يېزىپ بىرىڭ.
دوسكا لايىھەسى        11-دەرس. لوپنۇر-يوقالغان كۆل
ۋۇگاڭ

لوپنۇر كۆلىنىڭ بۈگۈنى ۋە ئۆتمۈشى:
لوپنۇر كۆلىنىڭ يوقىلىش سەۋەبى:
خۇلاسە:
دەرستىن كېيىنكى
ئانالىز         
تەستىقلاش پىكىرى                                               
       

 

                                                   كىرگۈزگۈچ ئايال بالا پەن ئىللىق

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
ئاپتورنىڭ بارلىق تېمىلىرى
ئاتامان تەۋسىيە قىلغان تېمىلار

0

تېما

4

يازما

165

جۇغلانما

رەسمىي ئەزا

Rank: 5Rank: 5

قىزغىنلىق
21 سەر
تۆھپە
23 سەر
تىللا
96 دانە
جەۋھەر
0 دانە
ۋاقتى: 2013-11-1 18:47:34 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئىنكاس يېزىپ قوللاپ قويايلى!

0

تېما

10

يازما

137

جۇغلانما

ئەزىز مىھمان

Rank: 4

قىزغىنلىق
46 سەر
تۆھپە
26 سەر
تىللا
9 دانە
جەۋھەر
0 دانە
ۋاقتى: 2013-12-2 11:05:27 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەتراپلىق تەييارلاپسىز.ئەجرىڭىزگە رەھمەت.
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى



بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان. 
免责声明:本论坛所有来帖仅代表网友个人观点,不代表宝剑网站立场。本站只提供交流平台
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
本站禁止色情,政治,反动等国家法律不允许的内容,注意自我保护,谨防上当受骗