مانا ئۇيغۇر زىيالىلىرىنىڭ شەرقپەرەس، غەربپەرەس ئېقىمى ئۈزىنى ئاشكارا قىلىشقا باشلىدى. يالقۇننىڭ ئىتىقادى ، ئەمىلىيتى؛ پەرھاتنىڭمۇ ئىتىقادى ، ئەمىلىيتى بىزگە ناھايىتى ئېنىق.
ئەڭ كۆپ پايدا ئالغان تەرەپ: ئۇيغۇر ئىتىقادىنىڭ ساپلىشىشىنى ئارزۇ قىلىدىغانلار بولدى. بۇ، ئەقىدىگە قارشى مەزمۇنلار مەتبۇئالاردا تەرەپ - تەرەپتىن يېزىلىپ كىتىۋاتقان بىر ۋاقىتقا توغرا كەلدى. ئىتىقادلىقلار ئورنى، ئىپادىلەش قاتارلىق تەرەپلەردىكى يىتەرسىزلىكى تۈپەيلى ئېغىزىنى ئاچالماي غەزىپىنى ئىچىگە ژۈتۈپ يۇرگەن كۈنلەرنىڭ بىرىدە تۇيۇقسىز يالقۇن ئوتتۇرغا چىقتى. ئۇ قانداق مەقسەتتە يېزىشىدىن قەتئىينەزەر، يازمىسى غەربپەرەسلەرگە قارشى ياڭراق سىگىنال بولدى. شۇنىڭ بەلەن ئۇلار: توختا، دىققەت قىلمىسام مەنمۇ لەنەتكە قالامدىم نىمە؟ دەپ ئۆزىگە سۇئال قۇيۇشقا مەجبۇر بۇلۇپ تولغىشىپ كەتتى. يازاي، دىسە توقماق تەييار. يازماي دىسە،كوڭلى شۇنى تارتىۋاتقان. ئاھ ، دەپ قان يۇتۇپ قەلىمىنى توختىتىشقا مەجبۇر بولدى. ئاخىرىدا مۇسۇلمانلارنىڭ ئەقىدىسىنى چالغۇتىدىغان بىر مۇنچە زەھەرلەرنىڭ ئاغزى ۋاقىتلىق بولسىمۇ ئىتىلدى. بۇ، تىرىشچان ئۇيغۇر مۇسۇلمانلىرى ئۈچۈن ئۈزىمۇ تىلەپ تاپالمايۋاتقان زور خۇشاللىقى ئىدى. شۇنىڭ بىلەن مۇسۇلمانلار بىردەك: يالقۇنغا ئاللاھ رەھىم قىلسۇن، دىمەي تۇرالمىدى. شۇنداق،يالقۇنغا ئاللاھ رەھىم قىلسۇن!!!
يالقۇننىڭ مەمتىلى ئەپەندى، كىتاب ۋەقەسىمۇ ھەممىگە ئېنىق. ئىنسان خاتالىقتىن خالىي ئەمەس. ئۇنىڭ بۇ ئەرزىمەس خاتالىقى ئۈلىۋېلىش سەنئىتى، نى تەنقىت قىلىشى، مۇسۇلمانلارنىڭ ئاڭ سەۋىيىسىنى يۇقۇرى كۈتۈرىدىغان تۆت بەش پارچە دىنى كىتابلارنى چىقىرىپ خەلىقنىڭ ئۇسسىغان يىرىگە بېرىشىدەك ھازىرقى ۋاقىتتا باشقىلار قىلالمىغان بۇيۇك خىزمەتلىرى ئالدىدا ھېچنىمىگە ئەرزىمەيدۇ!
پەرھاتمۇ ئۈزىنى: مەن ئۇۋالغا ئۇچرىغۇچى،مەن مۇسۇلمان، دەپ تەكرار ئىيىتسىمۇ، يازمىللىرىنىڭ خەلىققە بەرگەن يامان تەسىرى تۈپەيلى مەڭگۇ ئۈزىنى ئاقلىيالمايدۇ. ئۈلىۋېلىش سەنئىتى،نىغۇ دىمەيلا تۇرايلى. ئۇنىڭ يازغانلا ئەسىرىدە شەھۋانى تۇرمۇش تەسۋىرى(ئۇ بۇ جەھەتەتە سېرىق، شەھۋانى ئەسەر يېزىش پىرى ھۈسىيىن تاشقا يىتىشىۋالغىلى تاس قالدى)، كىرست تەسۋىرىدىن باشقا ئالاھىدىلىك كەم تېپىلىدۇ. بۇنى باش زىندانلىرىغا ھۇجۇم،دىگەن كىتابتا خىلى مۇئەييەنلەشتۇرگەن.
[ بۇ يازما zamann تەرپىدىن 2008-03-18 22:52 دە قايتا ]