روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 24166|ئىنكاس: 2
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئوقۇتۇش تەتقىقات خىزمەت پىلانى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   Tursun007 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-8-26 22:23  
" ~3 J3 \1 R# I0 c7 z* m$ ]$ d/ P3 N% w1 O2 e# [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
شايار ناھىيىلىك 1-باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ 2010-يىللىق ئوقوتۇش تەتقىقات خىزمەت پىلانى# V! k0 v: T( H7 W5 Q/ ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يېتەكچى ئىدىيە: ) G( `& E0 `! s5 j. ]4 Z: O( h* Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ناھىيىلىك مائارىپ ئىدارىسى ۋە ئوقوتۇش تەتقىقات ئىشخانىسىنىڭ ئورۇنلاشتۇرۇشىغا تەشەببۇسكارلىق بىلەن ئاڭلىق بويسۇنۇپ،كۆرسەتكۈچ نىشانى بويچە ئالغا قاراپ ئىلگىرلەپ خىزمەت ئىشلەپ ئوقوتۇشنىڭ ئاساسى ھالقىسىنى چىڭ تۇتۇپ،ئوقوتقۇچىلارئارسىغا چوڭقۇر چۆكۈپ ،ئوقوتۇش ئۈستىدە مۇھاكىمە يۈرگۈزۈپ،ئىزدىنىپ يېڭىلىق يارتىپ،ئوقوتۇش ئىسلاھاتىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇش بۇ ئارقىلىق ئوقوتۇش سۈپىتىنى قولغا كەلتۈرۈش.
( i0 ~( p" _. J: ~: E0 G/ \كونكىرىت ۋەزىپە نىشانى: ; w* }( `4 `+ b; Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. نەزىريە ئۆگىنىشىنى كۈچەيتىپ،ئىدىيىنى بىرلىككە كەلتۈرۈپ،ئوقوتۇش تەتقىقات خىزمتىنى ئوقوتۇش ئۈچۈن خىزمەت قىلدۇرۇش ئىدىيىسىدە چىڭ تۇرۇپ،ئوقوتۇشنىڭ ئاساسى ھالقىسىغا چوڭقۇر چۆكۈپ،ئوقوتۇش ئۈستىدىكى تەتقىقاتنى چوڭقۇرلاشتۇرۇپ،يېڭىلىقلارنى بارلىققا كەلتۈرۈپ،تەجىربىلەرنى كېڭەيتىمىز." x8 C1 L5 `) Z9 ^1 t" q0 Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. ئوقوتۇش تەتقىقات ئىشخانىسىدىكى خادىملار ئۆزىنىڭ خىزمەت مەسئۇلىيتىگە ئاساسەن،مەسئۇل بولغان دەرىسلەردىن ھەپتىسىگە 2سائەتتىن دەرىس ئاڭلاشنى ئەمىللەشتۈرىمىز. 5 V, L( }5 r( c7 Z4 F" y1 N: _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. ھەر ھەپتىدە ئۈچ سائەتتىن ئوچۇق دەرىس ئۆتۈش پىلانىنى تۈزۈپ چىقىپ،دەرىس ئاڭلاشتا كەسپى ئۆگىنىش گوروپپىسىنى بىرلىك قىلىپ،ئووتۇش تەتقىقات گوروپپا باشلىقىنىڭ تەشكىللىشى ئاستىدا ھەر بىر ئادەم مەۋسۈم ئىچىدە 1سائەت ئوچۇق دەرىس ئۆتۈشنى ئەمىللەشتۈرىمىز.
6 t- w% C0 Q6 O- p+ p4. مەكتەپتىكى بارلىق ئوقوتقۇچىلار ھەپتىسىگە 2سائەتتىن دەرىس ئاڭلاشنى ئەمىلەشتۈرىمىز.  7 P" H* g' |6 c0 p- C2 Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5. ئوقوتۇش تەتقىقات ئىشخانىسىدىكى خادىملار ئاڭلىغان مەخسۇس ئوچۇق دەرىستىن خاتىرە قالدۇرۇپ،مۇھاكىمىسىنى يىللىقلار گوورپپىسى ۋە كەسپى ئۆگىنش گوروپپىسى بوچيە مۇھاكىمە قىلغاندىن كىيىن مۇنەۋۋەر تىپلارنى تاللاپ بىكتىپ چىققاندىن سىرىت قالغان ئاڭلىغان دەىرسلەرنىمۇ ئوخشاش خاتىرە قالدۇرۇپ، مۇنەۋۋەر تىپلارنى ئوقوتۇش ماھىرلىرىنى تاللاپ ،بىكتىپ چىقىمىز.قاتناشقان بارلىق ئوقوتقۇچىلارنىڭ ئاڭلىغان دەرىستىن خاتىرە قالدۇرۇپ،ياخشى ئۆتۈلگەن دەرىسلەردىن تەسىراتنى يېزىپ خاتىرە قالدۇردۇ.مەۋسۈم ئاخىرغىچە بارلىق ئوقوتقۇچىلارنىڭ دەرىسنى تۇلۇق ئاڭلاپ مۇنەۋۋەر تىپلار ئومۇمىيۈزۈلۈك شەرتلەردىن تاللىنىپ بىكىتىلىپ، شۇ مەۋسۈم ئىچىدىكى ئوچۇق دەرىس ئۆتۈش ئەھۋالى خۇلاسىلىنىپ، ئۈلگە تىكلەپ،ئاجىز ئوقوتقۇچىلار مۇنەۋۋەرلەردىن ئۆگىنىشكە ھەيدەكچىلىك قىلىنىدۇ.
7 o* n$ R7 k  T# E/ @6. يېڭى دەرىسلىك ئىسلاھاتىغا قاتناشقان ،بەلگىلىك ئوقوتۇش تەجىربىسى بار، ئۈلگۈلىك دەرىس ئوقوتقۇچىسى بۇلۇپ باھالانغان،ئۆرنەك دەرىس ئۆتۈپ نەتىنجىگە ئېرىشكەن ،ئىلغار ئوقوتۇش ئۇسۇلىغا ئېگە ئوقوتقۇچىلار تاللىنىپ ،مەۋسۈم ئىچىدە يېڭى دەرىس ئىسلاھاتى بويچە 16سائەت ئۈلگىلىك دەرىس ئورۇنلاشتۇرۇلىدۇ.6 s0 [% F8 t. F+ W8 kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7. بۇ مەۋسۈم ئىچىدە مەكتەپ دەرىجىلىك تەربىيلەشنى يولغا قويۇپ،كەسىپى ئۆگىنىش گوروپپىلىرى بويچە ھەر ھەپتىنىڭ بەلگىلەنگەن كۈنىدە ئوچۇق دەرىس ئۆتۈش،دەرىستىن كىيىن دەرىس باھالاش،ئوچۇق دەرىس مۇھاكىمىسى ئېلىپ بېرىش،دەرىس لايىھەسى تۈزەش،دەرىسخانا مەشخۇلاتى ھەققىدە كەڭ مۇھاكىمە ئېلىپ بېرىش،داۋاملىق تەربىيە دەرىسلىكى ۋە دەرىس ئىسلاھاتىغا ئائىت نەزىريىۋى ماتىرياللارنى ئۆگىنىش ،دەرىس تەييارلاش ۋە ئۆتۈشتە،تاپشۇرۇق بىرىش ۋە لايىھەلەشتە ئۇچۇرغان مەسىلەر ئۈستىدە ھەر ھەپتىدە بىر قېتىم مۇھاكىمە تەتقىقات ،مۇزاكىرە ، مەسلىھەت پائالىيتى ئېلپ بېرىش ئارقىلىق دەرىس ئىسلاھاتى تەجىربىللىرى كېڭەيتىلىدۇ. ھەر بىر ئادەمگە بىردىن تەتقىقات تېمىسى بىكتىپ،تەتقىقات ئېلپ بېرىش ئورۇنلاشتۇرۇلۇپ، تەتقىقات ئېلپ بېرىش جەريانىدا ئوچۇرغان مەسىللەر ئۈستىدە پىكىر ئالماشتۇرۇش  ئېلپ بېرىلىپ، مۇنەۋۋەر تەتقىقات نەتىنجىللىرى مۇئەييەنلەشتۇرلۈپ،تەتقىقات ماقاللىرى باھالىنىپ  چىقىلىدۇ.
- [) ~) g! v- e0 j8 n9 e8. ئوقوتۇش تەتقىقاتى گوروپپسى 15كۈندە بىر قېتىم ئىچكى –ئىشلەك ئىشلەپ، خۇلاسە قىلىش،ئوقوتۇش  تەتقىقات ئىشخانىسى ئايدا بىر قېتىم ئىچكى-ئىشلەك تەكشۈرۈپ خۇلاسە قىلىش تۈزۈملەشتۈرۈلىدۇ.! z/ }+ n' e6 ^& Y* i) t9 C& Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
10.ھەپتىدە ھەپتىنىڭ جۈمە كۈنى چۈشتىن كىيىن ھەپتىلىك ئوقوتۇش خىزمتى خۇلاسىلىنىدۇ ۋە خەنزۇتىلى ئۆگىنىش يولغا قويۇلىدۇ. 5 H% E& w2 \$ o! Q8 W) sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
11. چارەكلىك سىناق ئېلىشنى تەشكىللەپ ،ئىمتھان سۇئالىنى ئاساس قىلغان،ئەمىلى ئىقتىدارىنى سىناشنى مەقسەت قىلغان ئاساستا ،تەلەپكە ئويغۇرن چىقىرىپ مەخپىيەتلىكنى ساقلاپ،ئىمتھان تۈزۈمىگە ئەمەل قىلان ئاساستا ئىمتىھان ئېلپ،قەغەز تەكشۈرۈشنى ئېلىپ بېرىپ،ھەقىقى نەتىنجىنى تەكشۈرۈپ چىقىمىز.
! ]8 E( ^, w2 ]9 T+ z& N% h* R: S# Sيوقارقى خىزمەتلەرنى ياخشى ئىشلەش ئۈچۈن تۆۋەندىكىدەك لايىھە تۈزپ ،كونكىرىت تەدبىرلەر بىلەن ئەمىللەشتۈرىمىز.
2 A  I. X$ G5 _& }0 C$ Q3 l1.        ئىلمى بۆلۈمنىڭ كونكىرىت يېتەكچىلىكىدە خىزمەتلەر ئوقوتۇش تەتقىقات گوروپپىلىرىنىڭ مەسئۇللىقىدا ئىشلىنىدۇ.* Y2 y  a: P: H  @- rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. قايسى ئوقوتۇش تەتقىقات گوروپپىسىدا مەسىلە كۆرۈلسە شۇ ئوقوتۇش تەتقىقات گوروپپا مەسئۇلى مەسئۇل بولىدۇ. ۋە ۋاقتىدا ئىلمى بۆلۈمگە دوكىلات قىلىنىدۇ.
- h2 S$ @7 i" X8 ?3. ئىشخانا خادىملىرى ۋە ئوقوتۇش تەتقىقات گوروپپا مەسئۇللىرى خىزمەتتە ئاكتىپ ،قىزغىن،ئوچۇق-يۇرۇق،مۇقۇملۇق ۋە ئىتتىپاقلىققا ئەھمىيەت بىرىدىغان،خىزمەتنى ئەستايىدىل بىجاندىل ئىشلەيدىغان بۇلۇشى كېرەك. , a7 `7 a, W  f% P* D5 r# xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقوتۇش تەتقىقات خىزمەت سۈرئىتى :
1 t$ x$ Z7 ]) f1.  2010-يىلى 2-ئاينىڭ 25-كۈندىىن 28-كۈنىگىچە ئوقوش باشلاش تەييارلىقى قىلىنىدۇ. ئوقوتۇشقا كېرەكلىك ماتىرياللار،ئەسلىھەلەر سەپىلىندۇ. تۇلۇقلىنىدۇ. دەرىس ئىسلاھاتىغا كرىگەن سىنىپقا مەسئۇل بولىدىغان ئوقوتقۇچىلارنى بىكتىش، تەربىيلەشكە ئەۋەتىدىغان  ئوقوتقۇچىلارنى بىكتىش ،دەرىس تەقىسىماتى ئېلىپ بېرىش،ھەپتىلىك دەرىس جەدىۋىلى مەشخۇلات جەدىۋىلى، ۋاقت جەدىۋىلى تۈزەشك،دەرىسلىك كىتاپ تارقىتىش خىزمەتلىرى ئىشلىندۇ.خىزمەت پىلانىنى تۈزەش،  سائەتلىك پىلانى ئالدىن تۈزەپ تەستىقلىتىش تەلەپ قىلىنىدۇ. ئۇرۇنلاش ئەھۋالى تەكشۈرۈلىدۇ. 7 v5 m+ W6 j1 |$ w. n' N4 \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.  3-ئاينىڭ ئىچىدە بىر قىسىم ئوقوتقۇچىلارنىڭ دەرىس تەقسىامتى ۋە ئىش تەقسىماتىنى قايتىدىن تەڭشەپ،قوشۇمچە خىزمەتلەرنى تەقسىم قىلىش  ، مەكتەپنڭ تۈر لۈك ئوقوتۇشقا دائىر پىلانلىرىنى تۈزەش.مۇزاكىرىدىن ئۆتكۈزۈش،ئاممىنىڭ نازارىتىدىن ئۆتكۈزۈپ ئېلان قىلىش، ئوچۇق دەرىس ،ئۈلگۈلۈك دەرىس پىلانلىرىنى تۈزەش،ئېلان قىلىپ يولغا قويۇش،دەرىس ئىسلاھاتىغا كىرىگەن سىنىپلارنىڭ ئوقوتۇشقا زۆرۆر كېرەكلىك ئەسلىھە-ئۈسكۈنە ماتىريال تۇلۇقلاپ سەپلىنىدۇ.
1 Y" K% e" e; `دەرىس ئىسلاھاتىغا كرىگەن سىنىپلارنىڭ دەرىسلىرىنىڭ پىلانىغا ئېلىنىشى،تەييارلىقى ،دەرىسلەرنىڭ ئۆتۈلۈشى،ئوقوتقۇچىلارنى ماسلاشتۇرۇش قاتارلىق بىر قاتار خىزمەتلەر رەتكە سېلىنىدۇ.
1 y. p1 b7 z7 B3 b7 t4 B* X% Z بۇ خىزمەتكە رەھبەرلىك قىلىش گوروپپسى بىۋاستە يېتەكچىلىك قىلىپ ،ئوڭۇشلۇق يولغا قويۇلىدۇ. & j8 u6 L' u4 J2 J5 u& bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوچۇق دەرىس ،ئۈلگۈلۈك دەرىس ،دەرىس باھالاش،ئوچۇق دەرىس مۇھاكىمىسى، كەسپى ئۆگىنشى،يېڭى دەرىس ئىسلاھاتى ئۆگىنىشى،كۈرجىك پائالىيتى،ئەلاچى،ئۆگىنىشتە قىيلىنىدىغان ئوقوغۇچىلار خىزمتى قاتارلىق خىزمەتلەر پىلان بويچە يولغا قويۇپ،  ئەمىللەشتۈرۈلىدۇ. 3-ئايلىق ئىچكى ئىشلەك تەكۈرۈپ خۇلاسە قىلىنىدۇ.
! S- C; ?: j/ u. `" M3. 4-ئاي ئىچىدە : ئوقوغۇچىلارنىڭ ئوقوش تەۋەلىكىنى باشقۇرۇش،ئارخىپلاشتۇرۇش خىزمەتلىرىنى ئىشلەش ،ئوقوتۇشقا دائىر ئوچۇرلارنى يېزىش،رەتلەش،يوللاش،يىراق مۇساپىلىق ئوقوتۇش ، ئىلىكتىرلەشكەن ئوقوتۇش،تەجىربىلىك ئوقوتۇش خىزمەتلىرى  ئىلگىرى سۈرۈلىدۇ. سىنىپلاردىكى پەزىلىتى ناچار ئوقوغۇچىلار تەربىيسى نوقتۇلۇق مەزمۇندىكى سىنىپ يىغىنى خىزمەتلىرى ئىشلىنىدۇ. ئوقوتقۇچىلار ۋە ئاتا-ئانىلار بىلەن سۆھبەتلىشىش خىزمەتلىرى ئىلگىرى سۈرۈلىدۇ،كەسپى ئۆگىنشىى كوللىكتىپ دەرىس تەييارلاش،مۇھاكىمە تەتقىاقت پائالىيەتلىرى ئېلىپ بېرىلىدۇ. قوش تىل ئوقوتۇش خىزمەتلىرى ،نوتۇق سۆزلەش،زېھىن سىناش،پائالىيەتلىرى ئېلىپ بېرىلىدۇ. 2-دەرىسخانا پائالىيەتلىرى قانات يايدۇرۇلىدۇ. ئىچكى –ئىشلەك تەكشۈرۈپ خۇلاسە قىلىنىدۇ. چارەكلىك ئىمتىھاننىڭ تەييارلىقى خىزمەتلىرى ئىشلىنىدۇ.چارەكلىك ئىمتىھان سۇئالى %20 قىيىن سۇئال.%20ئاسان سۇئال،%60ئوتتۇرھال سۇئال دەرىسلىك كىتاپنى ئاساس قىلىپ ،بارلىق سىنىپلارنىڭ ماتىماتىكا،تىل-ئەدەبىيات،خەنزۇتىلى،قوش تىل سىنىپلارنىڭ خەنزۇتىلى ماتىماتىكا خەنزۇتىلى،تىل-ئەدەبىيات،دەرىسلىكلىرىدىن يوقارقى تەلەپ بويچە سۇئال چىقىرىلىپ،ئىمتىھان ۋاقتى 90مىنوتتىن ئېشىپ كەتمىگەن ئاساستا چارەكلىك ئىمتھىان ساغلام ئېلىنپ،قەغەز قاتتىق تەكشۈرۈلۈپ خۇلاسە قىلىنىپ،ئوقوغۇچىلارنىڭ ھەقىقى ئۆگىنىش نەتىنجىسىگە باھا بىرىلىدۇ.# p, l9 H% h6 n: J6 Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.  5-ئاي ئىچىدە: ئىمتىھان خۇلاسسى ئارقىلىق ئىككى ئايلىق ئوقوتۇش خىزمىتىگە قارىتا ئۆز-ئۆزىمىزگە باھا بىرىپ چىقىپ،دەرىس ئۆتۈش،دەرىس تەييارلاشتا ساقلانغان مەسىلە كەتكۈزۈپ قويغان، سەل قارالغان نوقتىلارنى تېپىپ چىقىپ،خىزمەتلىرىمىزنىڭ ئىشلىنىش ئەھۋالىغا قارىتا ئومۇمىيۈزۈلۈك قاراپ چىقىپ،كىينكى چارەكلىك خىزمەتلىرىمىزنى ئىلگىرى سۈرۈشكە ئاساس سېلىش ئۈچۈن بايقاش،ئانالىز قىلىش ،سېلىشتۇرۇش،تۈزۈش ئېلىپ بېرىلىدۇ.
+ m5 v* L+ ~* ~0 uئوقوتقۇچىلارنىڭ دەرىس ئىسلاھاتى بويچە تەربىيلىنىش ئارخىپىنى ،كەسپى ئارخىپى ئىشلنىدۇ. ئۆلچەملىك كوللىكتىپ دەرىس لايىھەسىنى تاپشۇرۇپ،دەرىس ئىسلاھاتى بويچە ئېلپ بارغان تەتقىقات ماقالىسىنى يېزىشقا ئورۇنلاشتۇرۇش خىزمەتلىرى ئىشلىنىدۇ. ئائىلە قىيىنچىلىقى بار ئوقوغۇچىلار خىزمىتى ئىشلىنىدۇ.+ o/ [5 k6 B* L8 k  [1 D9 [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئايلىق ئىچكى –ئىشلەك تەكشۈرۈلۈپ،خۇلاسە قىلىنىدۇ. ئالدىنقى يېرىم يىللىق باھالاشنىڭ تەييارلىق خىزمەتلىرى ئىشلىنىدۇ.
$ S7 o8 V3 e1 E% ~. G, l5.         6-ئاي ئىچىدە : ئوقوتقۇچىلار ئۆگەنگەن ئۆگىنىش مەزمۇنلىرى،ئاڭلىغان ،ئۆتكەن ئوچۇق دەرىس ،دەرىس ئىسلاھاتى بويچە ئەمىلى خىزمەت جەريانىدا توپلىغان تەجىربىللىرى ۋە ھىس قىلغانلىرى بويچە تەسىرات يېزىش،مۇھاكىمە ئېلپ بېرىش،تەجىربە توپلاش،خۇلاسە قىلىش ئارقىلىق ھەر بىر شەخىسنىڭ ئۆز خىزمەتلىرى ئۈستىدە دوكىلات يېزىشقا مۇھاكىمە تەتقىقات ماقالىسى يېزىپ تاپشۇرۇشقا تەشكىللىنىدۇ. ماقالە باھالاش ئېلپ بېرىلىدۇ.
& H, @$ m7 Z( Xئەلاچى ،ئۆگىنىشتە قىينىلىدىغان ،ئائىلە قىينچىلىق بار ئوقوغۇچىلار خىزمتىنى ئىشلەش ئەھۋالى، 2-دەرىسخانا پائالىيەتلىرى خۇلاسە قىلىنىدۇ. دەرىسلەرنىڭ پىلانغا يېتىش ئەھۋالى تەكشۈرۈلىدۇ.( Q8 [' d  M$ Q/ B4 y& Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەۋسۈملۈك ئىمتىھانغا تەييارلىق قىلىش، دەرىسلەرنى پىلانغا يەتكۈزۈش،كونسۇلتاتىسىيە قىلىش خىزمەتلىرى، سۇئال زاكاس قىلىش، ئىمتھان ئېلىش،قەغەز تەكشۈرۈش،نەتىنجە ئىشلەش،ئىلمى نەتىنجە ئىشلەش،تەتىلگە قويۇپ بىرىش كۆرسەتكۈچى ئىشلەش، ئوقوغۇچىلارنىڭ تەتىلگە قويۇپ بىرىشنڭ تەييارلىق خىزمەتلىرى تەتىل جەريانىدكى ئورۇنلاشتۇرۇش،ئوقوتقۇچىلارنىڭ يېرىم يىللىق ئوقوتۇش خىزمەتلرىنى خۇلاسىلاش خىزمەتلەرلى ئىشلىنىدۇ.
4 @! ~5 ~! @3 w. s- [$ Vمەكتەپنىڭ ئوقوتۇش خىزمتى ،دەرىس ئىسلاھاتى خىزمتى،قوش تىل ئوقوتۇش خزىمتى قاتارلىق بىر قاتار خىزمەتلەر خۇلاسە قىلىنىپ ،تەجىربە ساۋاقلار يەكۈنلىنىپ، ئالدىنقى يېرىم يىللىق ئوقوتۇش خىزمىتى خۇلاسسى مائارىپ ئىدارىسىگە يوللىنىدۇ. : T5 Q" O. q7 B4 {3 D# ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
شايار ناھىيىلىك 1-باشلانغۇچ مەكتەپ
* @3 _0 Z. X" \: \5 A$ L: t2 I2010-يىل 2-ئاينىڭ 25-كۈنى
" m3 T+ U' C; A& Z$ ^

باھا سۆز

قوشۇمچە ھۆججەت ئۆچۈپ كىتىپتىكەن، مەن چۈشۈرۋلغىنىم بويىچە تەھرىرلەپ قويدۇم.  ۋاقتى: 2013-8-26 22:25

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1تەجرىبە +10 ئىناۋەت +10 تەڭگە +10 بايلىق +10 تۆھپە +5 يىغىش سەۋەبى
Tursun007 + 10 + 10 + 10 + 10 + 5 يارايسىز

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2013-8-26 22:24:14 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ئەتراپلىق تۈزۈلگەن ئوقۇتۇش تەتقىقات خىزمەت پىلانى ئىكەن.
ۋاقتى: 2013-8-27 19:48:13 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ پىلاننى كۆرۈپ، مەكتەپلىرىمىزدە تېخى «ئوقۇتۇش تەتقىقاتى» نىڭ نېمە ئىكەنلىكى ئايدىڭلاشتۇرۇلمىغانلىقىنى ھېس قىلدىم. مەزكۇر پىلاندىكى تۆۋەندىكى خىزمەتلەر قانداقمۇ «ئوقۇتۇش تەتقىقاتى» نىڭ دائىرىسىگە كىرىدۇ؟
2 b+ H( _" Y: G5 Z; Y 1. ئوقوغۇچىلارنىڭ ئوقوش تەۋەلىكىنى باشقۇرۇش، ئارخىپلاشتۇرۇش خىزمەتلىرىنى ئىشلەش، ئوقۇتۇشقا دائىر ئوچۇرلارنى يېزىش.8 j: v8 i2 `! Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. سىنىپلاردىكى پەزىلىتى ناچار ئوقوغۇچىلار تەربىيسى، نوقتۇلۇق مەزمۇندىكى سىنىپ يىغىنى خىزمەتلىرى ئىشلىنىدۇ.
0 P) a- T1 ]% k3 j! c& X3. ئوقوتقۇچىلار ۋە ئاتا-ئانىلار بىلەن سۆھبەتلىشىش خىزمەتلىرى ئىلگىرى سۈرۈلىدۇ.
" v! }+ E  p$ R/ d) t. a4. ئائىلە قىيىنچىلىقى بار ئوقوغۇچىلار خىزمىتى ئىشلىنىدۇ.. U) X+ M* @+ T1 n: Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.  ئوقوغۇچىلارنىڭ تەتىلگە قويۇپ بىرىشنڭ تەييارلىق خىزمەتلىرى ئىشلىندۇ.
3 K+ [  h# d8 M& m+ T        مەكتەپلىرىمىزدىكى ئىلمىي بۆلۈم نىمە قىلىدۇ؟ ئەخلاقىي تەربىيە بۆلۈمىچۇ؟/ y: _( H# B1 A$ z$ x2 S2 E: ~$ B5 C# cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

: O+ u' Y' P- p- C/ p; l- i

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 06:51

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش