روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 3242|ئىنكاس: 10
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئاتا -ئانىلار سۆھپەت يىغىنى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئاتا-ئانىلار سۆھبەت يىغىنى
+ ^- a* D' j  l2 b. @& ^يىغىننىڭ كۈن تەرتىۋى
+ ^( q! R0 P' e6 N5 |1.        يىغىن باشلاش
6 {3 [+ M2 I6 Z9 c2.ئاتا –ئانىلارنى يوقلىما قىلىش * ?) f1 i; V0 t& R- Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.ئاتا –ئانىلار يىغىنى ئېچىشنىڭ مەقسىتىنى ئوتتۇرىغا قۇيۇش& L$ Y" I' ]- J# o7 z( Q; O; bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.بۇقېتىمقى يىغىننىڭ ئەھمىيىتىنى سۆزلەش
/ v( {3 k2 u2 j; F) E8 ]9 z5.مەكتەپ رەھپەرلىرىنى سۆزگە تەكلىپ قىلىش8 S  |, K( X( B& y* v/ Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.ئاتا ئانىلار ۋەكىلىنى سۆزگە تەكلىپ قىلىش 6 z+ W* z& M- [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.ئوقۇتقۇچىنىڭ ئاتا –ئانىلارغا قويغان تەلپىنى ئوتتۇراىغا قۇيۇش : n$ i. y  Q1 T! N; k" c4 N0 Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.ئاتا-ئانىلار بىلەن مەسئۇلىيەتنامە ئىمزالاش
" U' Q* }3 E2 I
/ B9 b) P2 x# [4 T2 N% ?7 M/ M( k+ Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

* z! t2 ~3 X& U6 z8 m  J" Y
- U# t7 f& j3 j3 g  f( U$ Z3 ?/ I3 {
! C4 h; B( o: M; K. Q) X5 f: d/ h7 R1 n6 xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
$ M0 J& _/ I& f) ~) h# m9 @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

5 _/ z6 E- Y" }6 c6 U2 v  ^$ L7 o, G; k6 H( B8 ^% kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

) v; c* P: N' Q" \; X' V* V2 U& a2 R+ K, qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
$ A! ~" b9 P% x; oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
: T1 _" }! |$ M4 c  M# Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كۇچا ناھىيە بېھىشباغ ئوتتۇرا مەكتەپ تولۇقسىز8-يىللىق 1-سىنىپ ئاتا-ئانىلارنى قىزغىن قارشى ئالىدۇ! 1 p# F! t, N$ W" z( V+ Y7 fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سىنىپنىڭ ئومۇمى ئەھۋالى:
% w# k& R( B4 A4 vسىنىپىمىز قوش تىل سىنىپى بولۇپ، ھازىر بار بولغان ئوقۇغۇچى سانى45 نەپەر،بۇلارنىڭ ئىچىدە قىزلار 18نەپەر،ئوغۇللار 27 نەپەر. ياتاقتا ياتىدىغان ئوقۇغۇچىلار 2نەپەر
! J+ A: _; ?) I" q# kبىزنىڭ نەتىجىلىرىمىز: 0 n0 R) p; P* z/ Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇغۇچىلار بىر مەۋسۈم تىرىشىش ئارقىلىق تۆۋەندىكىدەك نەتىجىلەرنى قولغا كەلتۈردى  
! J+ _: X0 c% m①سىنىپتىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىر قىسىم پەنلەردىكى ئوتتۇرچە نەتىجىسىدە ئىلگىرلەش بولدى.  
3 E. Z; L! H1 L4 q② ئىنتىزام ئەھۋالىدا بىر قىسىم ئەستايىدىل ئىنتىزامچان ئوقۇغۇچىلار بارلىققا كەلدى.           
/ K( `" K$ x1 b5 M0 g; d③ كېلىش-كېتىشتە ۋاقىتقا رىئايە قىلىش ئىڭى كۈچەيدى. ④ كوللېكتىپ پائالىيەتلەرگە قاتنىشىشتا ئاكتىپ بولدى. 4 N& Q/ L' c  H8 m8 `! g& d& W! Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

0 E* B1 z( r  z( U% \1.ئەتىگەنلىك ناشتا قىلىش. + {$ S0 m  D0 b# J7 p: R( gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كۆپىنچە ئوقۇغۇچىلار ئائىلىسىدا ناشتا قىلىپ كەلگەن بولسىمۇ، ئەمما، بەزى ئوقۇغۇچىلاردا ناشتىنى ئەخلەت يېمەكلىكلەر بىلەن قىلىش، ناشتا قىلماي مەكتەپكە كېلىش، شۇ سەۋەبتىن دەرسخانىدا زېھنىنى يىغالماسلىق، ئېغىر بولغاندا سىنىپتا ئايلىنىپ قېلىش ئەھۋالى كۆرۈلدى. ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۈچ ۋاق ئاساسىي تامىقىنىڭ  ئىچىدە ئەتىگەنلىك ناشتىلىق ئىنتايىن مۇھىم ئورۇندا تۇرىدۇ. ناشتىلىقنىڭ سۈپەتلىك ھەم ۋاقىتىدا بولۇشى ئوقۇغۇچىلارنىڭ سالامەتلىكى ۋە زېھنىگە بىۋاستە تەسىر كۆرسىتىدۇ. شۇڭا ئاتا- ئانىلار بالىلارنىڭ  ناشتىسىغا ھەرگىز سەل قارىماسلىقىڭلارنى ئۈمىت قىلىمەن. ! A7 t% I5 l7 |' }# s  m+ {) Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ئۆگىنىش ئەھۋالى.
& i- L6 D- p, p) X  n1 Kئوقۇغۇچىلاردا ئاڭلىق ھالدا ئائىلىسىدە ئۆگىنىپ كېلىش ئەھۋالى تازا ياخشى بولمايۋاتىدۇ. ئائىلىدە ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش ئەھۋالىنى قەرەللىك ياكى قەرەلسىز ھالدا تەكشۈرۈپ تۇرساڭلار. بۇنىڭدا ئوقۇتقۇچىلاردىن ئەھۋال ئىگەللىسەكمۇ، ساۋاقداشلىرىدىن ئەھۋال ئىگەللىسەڭلارمۇ، ياكى ئەڭ ئاددىيسى ئائىلىگە ماتىرىياللىرىنى ئەكىلىۋاتامدۇ؟ ئۆگىنىش قىلىۋاتامدۇ دېگەنلەرگە كۆڭۈل بۆلۈپ قويساڭلار. ! J$ a* G9 Z5 A0 P( y4 r0 o0 u. kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.ئىنتىزام ئەھۋالى.
. H! w2 C! T7 yگەرچە سىنىپنىڭ ئىنتىزامى خېلى ياخشى بولسىمۇ ئەمما ئوقۇغۇچىلار ئەمدىلا باشلانغۇچنى پۈتتۈرۈپ ئوتتۇرا مەكتەپكە قەدەم قويغان بولغاچقىمىكىن ئۆزى مۇستەقىل ئۆگىنىش، سىنىپ ئىنتىزامىنى ساقلىغان ئاساستا ئۆگىنىشى يېتەرلىك بولماسلىق، دەم ئېلىش ۋاقىتلىرىدا سىنىپ تەرتىپىگە ۋە مەكتەپ تەرتىپىگە رىئايە قىلماسلىق، كارىدوردا قالايمىقان ۋارقىرىشىپ، قوغلىشىپ ئويناش  قاتارلىق ئەھۋاللار كۆرۈلىۋاتىدۇ. بۇنداق بولغاندا بەزىدە بىخەتەرلىككە تەسىر يېتىشى مۇمكىن. ئوقۇغۇچىلار دەم ئېلىش ۋاقتىدا ئوينىسا بولىدۇ، ئەمما باشقىلارغا دەخلى يەتكۈزمەسلىككە دىققەت قىلىشى لازىم. شۇڭا بۇ ھەقتىكى تەربىيەنىمۇ ئوقۇتقۇچىلارغا ماسلىشىپ كۈچەيتىشىپ بەرسەڭلار.
3 |9 ^! b- M; A# T4. كېلىپ-كېتىش ئەھۋالى.
. N, C# w) K: n& q  B$ zسىنىپىمىزنىڭ داۋامى خېلى ياخشى بولغان بولسىمۇ ئەمما  سىنىپتىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىر قانچىسىدە ئارىلاپ رۇخسەت سورايدىغان، ئەرزىمەس ئىشلار، كىچىككىنە ئاغرىقلارنىمۇ باھانە قىلىپ رۇخسەت سورايدىغان ئەھۋاللار كۆرۈلدى. ئوقۇغۇچىلارنىڭ رۇخسەت سورىشى نورمال ئەھۋال بولسىمۇ ئەمما تولا رۇخسەت سورىشى نورمالسىزلىق. بۇ ئۇلارنىڭ كېيىنچە ھورۇن، مەسئۇلىيەتتىن قاچىدىغان خاراكتېرنىڭ يېتىلىشىگە سەۋەب بولۇپ قالىدۇ.
! l- K$ j7 b8 k/ x. e: mبىر قىسىم ئوقۇغۇچىلار ئۇدا كېچىكىدۇ، ئائىلە باشلىقلىرى بىلەن كۆرۈشكەندە «بالدۇرلا مەكتەپكە كەتكەن» دەيدۇ . شۇڭا، ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەكتەپكە بېرىش، مەكتەپتىن قايتىپ كېلىش ۋاقتىغا دىققەت قىلساق،كۆڭۈل بۆلسەك، بۇ ئارقىلىق ئۇلارنىڭ سىرتلاردا لاغايلاپ يۇرۇپ نامۇۋاپىق ئىشلارنى قىلىپ يۇرۇشىنىڭ ئالدىنى ئېلىشقا پايدىلىق.
' \8 |; v9 E' l2 B5..تاپشۇرۇق ئىشلەش ئەھۋالى. ' f. }6 p* G+ Z& Q) r& ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچى تاپشۇرۇق ئارقىلىق كۈندىلىك ئۆتۈلگەن دەرسنىڭ بالىلارغا بىلدۇرۇلۇش ئەھۋالىنى ئىگەللەيدۇ.سىنىپتىكى ئوقۇغۇچىلاردا تاپشۇرۇقنى ئائىلىدە ئىشلەپ كەلمەسلىك، قولىنىڭ ئۇچىدىلا ئىشلەش،باشقىلاردىن ئۆز پېتى كۆچۈرۈش، توغرا بولسۇن، خاتا بولسۇن بىر نېمىلەرنى يېزىپلا ئۆتكەلدىن ئۆتۈش، ھەتتا تاپشۇرۇق ئىشلىمەسلىك ئەھۋالى كۆرۈلىۋاتىدۇ. شۇڭا ئاتا- ئانىلارنىڭ بالىلارنىڭ ئۆگىنىشىگە يېتەكچىلىك قىلالمىساقمۇ، ئۇلارنىڭ تاپشۇرۇقىنى كۆرۈپ قويساق، باھا سۆزلىرىنى ئوقۇش ئارقىلىق پەرزەنتلىرىمىزنىڭ ئۆگىنىش پوزىتسىيەسى ۋە ئەھۋالىنى ئىگەللەپ، ۋاقتىدا ئوقۇتقۇچىلار بىلەن ماسلىشىپ ياخشى بولغان ئۆگىنىش پوزىتسىيەسى تۇرغۇزۇشقا ياردەم قىلساق دېگەن ئۈمىدتىمەن. 7 O) R$ w" X7 U' f( p4 oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.كىيىنىش ئەھۋالى. ; w3 u" D5 t! R! x2 T! [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتىپىمىز ئىزچىل ھالدا ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەكتەپ فورمىسى كىيىشىنى تەشەببۇس قىلغان بولسىمۇ، ئەمما بىر قىسىم ئوقۇغۇچىلاردا مەكتەپ فورمىسىنىڭ شەكلىنى ئۆزگەرتىۋېتىش(پۇچقىقىنى تار قىلىش)، فورما ئىچىگە باشقا كىيىملەرنى كىيىپ، ئادەتتە چاپىنىنى سېلىۋېتىپ يۇرۇش، ھەتتا ئېغىر بولغاندا  سومكىسىغا باشقا كىيىملەرنى سېلىۋېلىپ، مەكتەپتىن قويۇپ بەرگەن ھامان كىيىم ئالماشتۇرۇپ مېڭىش قاتارلىق  ئەھۋاللار كۆرۈلىۋاتىدۇ. مەكتەپ فورمىسى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئوقۇغۇچىلىق بەلگىسى، شۇنداقلا ئۇلارنىڭ ئۆسۈپ- يېتىلىشىگە پايدىلىق، ھەركىتىگە قولايلىق بولۇشى ، ئائىلە ئىقتىساد پەرقىنى ئازايتىش ئۈچۈن ئازادە قىلىپ لايىھەلەنگەن .شۇڭا ئاتا-ئانىلارنىڭ پەرزەنتىنىڭ كىيىنىش ئەھۋالىغا دىققەت قىلىشىنى، ئۇلارنىڭ سومكىلىرىغىمۇ دىققەت قىلىشىنى، سومكا ئېلىپ بەرگەندىمۇ دۈمبىسىگە ئارتىدىغان ئوقۇغۇچىلارغا خاس سومكىلارنى ئېلىپ بېرىشىنى ئۈمىد قىلىمەن.
! m. s6 ^# U( }7.تېلىفۇن ئىشلىتىش ئەھۋالى. 6 t) g& D' U* mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تېلىفۇن ھازىر كەڭ ئومۇملاشقان ئالاقىلىشىش ۋاستىسى بولۇپ قالدى. شۇ سەۋەبلىك ئوقۇغۇچىلاردا تېلىفۇن ئىشلىتىش ئەھۋالى كۆرۈلىۋاتىدۇ، ھەتتا ئېغىر بولغاندا دەرسخانىدا تېلىفۇندا ئويۇنچۇق ئويناش ئەھۋالىمۇ سادىر بولدى. ئوقۇغۇچىلارنىڭ كۆزى دوسكىدا بولسىمۇ ، خىيالى كىملەر تېلىفۇن قىلغاندۇ؟ باياتىن ئوينىغان ئويۇننى يەنە  ئوينىۋالسام ، كىم  چ چ دا سۆز قالدۇرغاندۇ؟... دېگەنلەردە بولىدۇ.گەرچە ئاتا- ئانىلار ئالاقىلىشىشقا قولايلىق بولۇشى ئۈچۈن تېلىفۇن ئېلىپ بەرگەن بولسىمۇ ئەمما تېلىفۇن ئوقۇغۇچىلارنىڭ دىققىتىنى چاچىدىغان نەرسىدىن ئىبارەت، خالاس.
6 A/ j; C  i8 Eئاتا-ئانىلاردىن كۈتىدىغان ئۈمىدىم: پەرزەنتلەرنى ئورتاق تەربىيلەيلى
5 m& o6 z# _6 m" G9 Mكۆپىنچە ھاللاردا بالىلارنى  تەربىيلەش بالىلار باغچىلىرىنىڭ، مەكتەپنىڭ مەسئۇلىيىتى دەپ قارىلىدۇ، ئەمما بالىلارنىڭ كۆپ قىسىم ۋاقتى ئائىلىدە، جەمئىيەتتە  بولىدۇ. تەربىيەنىڭ بىر خىل، ئىزچىللىقىنى ساقلىغاندىلا ئاندىن ياخشى  بولغان ئۈنۈمگە ئېرىشكىلى  بولىدۇ .  8 X* h8 a. H% L" ~- b. @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاتا-ئانىنىڭ مەجبۇرىيىتى ھەرگىزمۇ بالىلارنى تۇغۇش،ئۇلارغا  ياخشى يىگۈزۈش، ئىچكۈزۈشلا ئەمەس، بەلكى ياخشى تەربىيلەپ ««ئادەم» دەك ئادەم قىلىش. بۇنىڭ ئۈچۈن: * c& ?: [. M* _! Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.    بالىلار ئۈچۈن مۇۋاپىق ۋاقىت ئاجىرىتىڭ.
9 Y$ ?6 n7 }  U( ^بالىلار بىلەن كۆپىرەك پىكىر ئالماشتۇرۇش، ئۇلار ئۆگىنىش قىلغاندا يېنىدا ھەمراھ بولۇش ئۇلارنىڭ ئۆگىنىش، تۇرمۇش ئەھۋالىنى ئىگەللەش ، ئۇلارنىڭ نامۇۋاپىق تۇرمۇش، ئۆگىنىش ئادىتىنى ۋاقتىدا بايقاپ، ۋاقتىدا تۈزۈتىۋېلىشقا ياردەم بېرىشىمىزگە پايدىلىق. - S; @  Y9 @0 L7 y# v# g7 j- qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.    پۇل بېرىڭ، ئەمما مۇۋاپىق بولسۇن، مۇۋاپىق خىراجەت قىلىشنى ئۆگىتىڭ. / k! V7 U$ e# y/ n) Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بالىلارغا بېرىلگەن پۇل بەك كۆپ بولۇپ كەتمەسلىكى، يوقمۇ بولۇپ قالماسلىقى لازىم. بولمىسا ئۇلار بەتخەج، شۆھرەتپەرەس ياكى باشقىلارنىڭ سايىسىدە كۈن ئېلىش كويىغا كىرىۋالىدىغانلاردىن، پۇل ئۈچۈن ھەتتا يامان ئىشلارنى قىلىشتىن يانمايدىغانلاردىن بولۇپ قېلىشى مۇمكىن.شۇڭا ئۇلاردا كىچىكىدىن پۇلنى جايىغا، ئەھمىيەتلىك ئىشلارغا ئىشلىتىش، ئارتۇق پۇللىرىنى يىغىش ئادىتىنى يېتىلدۈرۈشكە ئەھمىيەت بېرىش كېرەك.
2 X. }5 u& q& Q  B. y3 F1 _- v3.    بالىلارنىڭ ناچار ئادىتىنى ياپىمەن دەپ، ئۇلارنىڭ يالغانچىلىقنى ئادەتكە ئايلاندۇرىۋېلىشىنىڭ ئالدىنى ئېلىڭ.
; f/ }0 H! G8 R( t) xبەزى بالىلار تاپشۇرۇقىنى ئىشلەپ بولالمىسا، ئاتا- ئانىلىرىغا ئەگىشىپ ساياھەتكە بارماقچى بولسا، ئوقۇتقۇچىلىرىغا تېلىفۇن قىلىپ «بالام ئاغرىپ قالدى» دەپ رۇخسەت سورايدۇ. بۇ ئوچۇقلا بالىلىرىغا يالغانچىلىقنى ئۆگىتىشتۇر. ئاتا- ئانىلار بالىلىرىنىڭ بىرىنچى ئۇستازى، بالىلار ئۇلاردىن ئۈلگە ئالىدۇ، كېيىنچە ئۆزىنىڭ مەكتەپكە بارغۇسى كەلمىگەندە ئۆيىدىكىلەرنى دوراپ ئۆزى يالغان رۇخسەت سوراپ قويۇشىمۇ مۇمكىن. شۇڭا بالىلارنىڭ قانائەتچان، چىدامچان، مۇستەقىللىق خاراكتىرىنى يېتىلدۈرىمەن دەيدىكەنسىز، ئۇلارنىڭ نامۇۋاپىق تەكلىپىنى مۇۋاپىق رەت قىلىڭ.
3 b! A4 C, w9 T. l, Q( x4.بالىڭىزنىڭ دوست تۇتۇشىغا كۆڭۈل بۆلۈڭ، ياردەمدە بولۇڭ. - n" q% t7 b; ]6 Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بالىلار دوستلىشىش جەريانىدا كىشلىك ئالاقە ماھارىتىنى ئۆگىنىدۇ. كونىلاردا «ئۈلپىتىڭ قاغا بولسا يېيىشىڭ پوق» دېگەن تەمسىل بار. دېمەك، دوستنىڭ قانداق بولۇشىمۇ بالىلارنىڭ ساغلام پىسخىكىدا ئۆسۈپ- يېتىلىشىگە تەسىر كۆرسىتىدۇ. شۇڭا ئاتا- ئانىلار بالىلارنىڭ دوست تۇتۇش ئەھۋالىغا كۆڭۈل بۆلۈشى، مۇۋاپىق سورۇنلارغا ئاپىرىپ، ئۇلارنىڭ مۇۋاپىق دوست تۇتۇشىغا ياردەمدە بولۇشى لازىم. % E  d2 m: u+ rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.بالىڭىزنىڭ غورۇرىنى قوغداڭ. 0 J; v, ?' m/ L8 t: h/ `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بالىلارنىڭ نامۇۋاپىق ئىش- پائالىيەتلىرىنى باشقىلارنىڭ ئالدىدا ئاشكارىلاپ، خالىغانچە سۆزلەپ يۈرمەڭ، ئۇلارنىڭ كىچىككىنە  سەۋەنلىكى ئۈچۈن قاتتىق ۋاستە قوللانماي، دوستانە پاراڭلىشىپ، پەرزەنتىڭىزنىڭ كۆڭلىدىكىنى بىلىپ بېقىڭ . ئامال بار قارشىلىشىش پىسخىكىسىنىڭ شەكىللىنىشىگە يوچۇق ئاچماڭ. + d1 B- x: p6 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.كىيىنىش، يۈرۈش تۇرۇش، ئائىلە تۇرمۇشى جەھەتلەردە بالىلارغا ئۈلگە بولۇڭ
8 J, o& X7 u3 G5 h9 f) Eتۆۋەندە سىنىپ مەسئۇلى ۋە مەكتەپتىكى مۇناسىۋەتلىك بۆلۈمچىلەرنىڭ تېلىفۇن نومۇرلىرىنى قالدۇردۇم، پىكىر- تەكلىپلەر بولسا بىۋاستە ئالاقىلىشىشىڭلارنى سورايمەن.  4 g1 h  f# e# s- l4 P9 zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئالاقىلىشىش تېلىفۇن نومۇرلىرى: 7 t' o& `' `9 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
زىيادەم ئابلىز  (سىنىپ مەسئۇلى، ماتىماتىكا ئوقۇتقۇچىسى) :13579381937
2 Z0 y- S! s$ ?( Sئاتا-ئانىلارنىڭ قىممەتلىك ۋاقتىنى چىقىرىپ يىغىنىمىزغا قاتنىشىپ بەرگەنلىكىگە رەھمەت ئېيتىمەن!
3 t: k+ P# V7 }' f! J' ^2015-يىلى11-ئاينىڭ20-كۈنى
; p: x' p. b9 k, e( V2 q$ X9 e4 K3 X9 T3 n6 b  |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يىغىننىڭ خۇلاسىسى
1 D& t$ @) j3 @* c" V0 f" V5 ]سىنىپنىڭ ئۇمۇمى ئەھۋالى تۆۋەندىكىچە:
/ K$ C6 D6 g3 y7 yسىنىپىمىزدا45نەپەر ئوقۇغۇچى بۇلۇپ بۇلارنىڭ ئىچىدە27نەپىرى ئوغۇل،18نەپىرى قىز.سىنىپىمىزدا مۇكەممەل سىنىپ ھەيئەتلىرى كوللىكتىۋى بار بۇلۇپ بۇلارنىڭ ئورتاق كۈچ چىقىرىپ تىرىشىشى ئارقىسىدا سىنىپىمىز كۆزگە كۆرىنەرلىك نەتىجىلەرنى قولغا كەلتۈردى. ' C4 E$ v4 A8 L& Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
گەرچە يۇقىرىقىدەك ياخشى نەتىجىلەر قولغا كەلتۈرۈلگەن  بولسىمۇ لىكىن يەنە بىر قىسىم ئۇقۇغۇچىلار مەكتەپ تۈزۈمى، سىنىپ تۈزۈمىنى كۆزگە ئىلماي، ئىتىزامسىزلىق قىلىپ، سىنىپ كوللىكتىپىنىڭ نەتىجىسىگە تەسىر يەتكۈزدى. مەكتەپ  كىيمىنى تۇلۇق كىيمەيدىغان، تاپشۇرۇلغان ۋەزىپىلەرنى تۇلۇق ئۇرۇنلىمايدىغان، تازىلىققا كۈڭۈل بۆلمەيدىغان، تەربىيىنى قۇلىقىدا تۇتمايدىغان ناچار ئادىتىنى تاشلاپ بۇلالماي كىلىۋاتىدۇ. # C$ e- t9 m7 f, Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بالىلارنى ئىزچىل ياخشى تەربىيلەش ئۈچۈن، مەكتەپ ،سىنىپ مۇدىرى ۋە ئائىلە باشلىقلىرىدىن ئىبارەت 3 تەرەپ داۋاملىق ياخشى ھەمكارلىشىشى لازىم. ئائىلە باشلىقلىرى ئائىلىدە بالىلىرىنىڭ ئىش- ھەركىتىگە ئەتراپلىق مەسئۇل بۇلىشى، بالىلار قىلىشقا بولمايدىغان ئىشلارغا بۇيرىماسلىقى، بالىلار بار يەردە گەپ- سۆز، يۈرۈش- تۇرۇشتا دىققەت قىلىشى كېرەك . ئىدىيۋى جەھەتتىن ساغلام ئۈسۈپ يىتىلىشىگە مەسئۇل بۇلىشى كېرەك.2 a- j) K' J  I( \" c7 i0 B- ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ھازىر قى ۋەزىيەتتە شىنجاڭدا بىرقىسىم بۆلگۈنچى، تىرورچىلار دۆلەتنىڭ بىرلىكىگە،كەڭ خەلق ئاممىسىنىڭ ھاياتى ۋە مال- مۈلكىگە ئېغىر زىيان يەتكۈزدى. جۈملىدىن بىزنىڭ چىمەن بازىرىمىزنىڭمۇ مۇقىملىقى ۋە بىخەتەرلىكىگە ،ئەبەدىي ئەمىنلىكىگە ئېغىر تەسىر يەتكۈزدى، شۇنىڭ ئۈچۈن مەكتىپىمىز ئۇقۇ- ئۇقۇتۇشقا بىرلەشتۈرۈپ، دىنىي ئەسەبىيلىكنىڭ،زوراۋان تىرورچىلارنىڭ، مىللىي بۆلگۈنچىلەرنىڭ ئۇقۇغۇچىلىرىمىزنىڭ ئىدىيىسىنى بۇرمىلاپ خاتا يولغا باشلاپ كىتىشىنىڭ ئالدىنى ئېلىش مۇقىملىق تەربىيىسىنى ئىزچىل ئېلىپ بېرىۋاتىدۇ. ئۇقۇغۇچىلار ئارىسىدا دىنىي ئەسەبىيلىككە مۇناسىۋەتلىك نەرسىلەرنىڭ بۇلۇپ قېلىشىنىڭ ئالدىنى ئېلىش ئۈچۈن،داۋاملىق تۈردە ئۇقۇغۇچىلارنىڭ كىتاپ- ماتىرىياللىرى، سومكىسى ۋە ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ياتىقى قەرەللىك ۋە قەرەلسىز تەكشۈرۈلىدۇ. ئۇقۇغۇچىلارنىڭ يان تىلىفۇن ئىشلىتىشى، كۆپ ۋاستىلىك كارتا، بارماق دىسكا،تىغلىق ئەسۋاپ قاتارلىقلارنى ساقلىشى ۋە ئىشلىتىشى قاتتىق چەكلىنىدۇ،بۇنىڭدىن باشقا يەنەمۇتۇرلۇق ۋە توكلۇق قاتناش ۋاستىلىرىنى قەتىئى ھەيدەشكە بولمايدۇ. ئاتا- ئانىلارمۇ مۇشۇ جەھەتتە مەكتەپ ۋە سىنىپ  مۇدىرلىرى بىلەن ئاكتىپ ماسلىشىپ،بالىلارغا بولغان تۈرلۈك تەلىم- تەربىيىنى كۈچەيتىشى ۋە پەرزەنتلىرىگە بولغان نازارەتچىلىكنى كۈچەيتىشى كېرەك. يالغۇز مەكتەپكە ۋە سىنىپ مۇدىرىغىلا ئىتتىرىپ قۇيۇشقا بولمايدۇ. ئۇقۇغۇچىلاردىن ئەۋەتكەن تۈرلۈك مەسئۇلىيەتنامىلەرنى ئاتا- ئانىلار تۇلۇق ئۇقۇپ مەزمۇنىدىن خەۋەردار بۇلۇپ، ئۆزقۇلى بىلەن ئىمزا قۇيۇشى كېرەك. مەكتەپكە ۋاقتى قەرەلىدە كىلىپ، سىنىپ مۇدىرى بىلەن ئالاقىلىشىپ،مەكتەپ بىلەن ئائىلە ئوتتۇرىسىدىكى مۇناسىۋەتنى كۈچەيتىپ، كۆپرەك ئۇقۇشۇپ، بالىلارنىڭ ئۆگىنىش ۋەئىدىيە جەھەتتىكى ئەھۋالىنى قەرەللىك ئىگەللپ تۇرۇش كېرەك.
/ Z+ Q# \& l/ G! q5 n4 ^ھازىر دۈلىتىمىزنىڭ ئونۋېرسال دۆلەت كۈچى ئېشىپ، مىللەتلەر ئىناق،ئىتتىپاق،خاتىرجەم، خەلق باي، باياشات ياشاپ، دۆلەتنىڭ تۈرلۈك ئېتىبار سىياسەتلىرىدىن نەپ ئېلىپ، خاتىرجەم ياشاپ كىتىۋاتىدۇ،بۇلۇپمۇ ئاز سانلىق مىللەتلەرگە نىسبەتەن پارتىيىنىڭ نەپ يەتكۈزۈش سىياسەتلىرىنڭ تۈرى تېخىمۇ كۆپ. بۇيىلدىن باشلاپ جەنۇبىي شىنجاڭدىكى ھەرقايسى ۋىلايەت، ئوبلاست تەۋەسىدە تۇلۇق ئوتتۇرا مائارىپى ھەقسىز بۇلۇش يولغا قۇيۇلدى. مۇشۇنداق ئەۋزەل شارائىتتا بىر ئۇچۇم دىنىي تونغا ئورىنىۋالغان ئەكسىيەتچى بۆلگۈنچى كۈچلەر كەڭ خەلق ئاممىسىنىڭ ساددا دىنىي ھىسياتىدىن پايدىلىنىپ، دىننى دەستەك قىلىپ،دۆلەتنى پارچىلاشقا،مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىغا بۇزغۇنچىلىق قىلىشقا ئۇرۇنىۋاتىدۇ، دىنىي ئەسەبىي ئىدىيىنى تارقىتىۋاتىدۇ.
! I3 x5 d! `/ d! O+ j! Dشىنجاڭدىكى دىن ئەسەبىيلىرى دىننى دەستەك قىلىپ بۆلگۈنچىلىك بۇزغۇنچىلىق قىلىپ كوممونىستك پارتىيە رەھبەرلىكى ۋە سوتسىيالىستىك تۈزۈمگە قارشى تۇرىدىغان،جەمىيەت تەرتىپىنى قالايمىقان قىلىدىغان،مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىغا بۇزغۇنچىلىق قىلىدىغان،دىنى ئەسەبىي ئىدىيىنى تەرغىپ قىلىدىغان ۋە ئۇنىڭغا ئەمەل قىلىدىغان ئەكسىيەتچىل ئىجتمائىي كۈچلەردۇر. ئۇلار ھاكىمىيەت بىلەن دىننى بىرلەشتۈرۈش دىننى سىياسىلاشتۇرۇشنى تەشەببۇس قىلىدۇ. ئۇلار ھەر قانداق ھۆكۈمەت، ھەر قانداق كىشىگە بويسۇنمايدۇ، ئۇلارنىڭ مەقسىتى دىندىن خالىي ھاكىمىيەتنى ئاغدۇرۇپاشلاپ، ھاكىمىيەت بىلەن دىن بىرلەشتۈرۈلگەن دۆلەت قۇرۇپ چىقىش. ئۇلار دىندىن خالىيلاشتۇرۇشقا قارشى تۇرىدۇ، دىننىڭ ھەممىدىن ئۈستۈن ئورۇندا تۇرىدىغانلىقىنى تەشەببۇس قىلىدۇ. سوتسىيالىستىك تۈزۈمگە، ھەر قانداق زامانىۋى مەدەنىيەتكە قارشى تۇرىدۇ. ئۇلار ‹‹غازات›› قىلىپ، خەلق ھۆكۈمىتىنى قورال كۈچى ئارقىلىق ئاغدۇرۇش، ئۆزلىرىگە قارشى تۇرىدىغان ھەر قانداق كىشىنى زوراۋانلىق، تېررورلۇق ۋاسىتىلىرى ئارقىلىق ئۆلتۈرۈۋېتىشنى تەرغىپ قىلىدۇ. ئۇلار يەنە ‹‹غەيرىي دىندىكىلەر تەلىماتى›› نى تەرغىپ قىلىپ، ئۆزلىرىنىڭ ئىدىيە ۋە تەشەببۇسىغا قوشۇلمايدىغان بارلىق كىشىلەرنى غەيرىي دىندىكىلەر، دىندىن يۈز ئۆرىگەنلەر، دەپ قارايدۇ ھەم ئۇلارنى يېتىم قالدۇرۇپ زەربە بېرىدۇ، ھەتتا رەھىمسىزلەرچە ئۆلتۈرىدۇ.% B& Q$ e6 b7 Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
شىنجاڭدا دىن ئەسەبىيلىرى، زوراۋان تېررورچىلار، مىللىي بۆلگۈنچىلەر بىرلەشكەن، ئۇلار مىللىي بۆلگۈنچىلىك، دىنىي ئەسەبىيلىكنى مەنىۋى يېتەكچى، زوراۋانلىق، تېررورلۇقنى ھەرىكەت شەكلى قىلغان. بۇ يىل يۈز بەرگەن زوراۋانلىق، تېررورلۇق دېلولىرىدىن قارىغاندا، دىن ئەسەبىيلىرى، زوراۋان تېررورچىلار ھەر مىللەت كادىرلار بىلەن ئاممىغا زىيانكەشلىك قىلىپ، جەمئىيەتتە ۋەھىمە پەيدا قىلدى، شىنجاڭنىڭ مۇقىملىقى، ئىقتىسادىي تەرەققىياتى، ساياھەتچىلىكىگە بۇزغۇنچىلىق قىلدى، بۇنىڭ بىلەن شىنجاڭدىكى كادىرلار، ئامما مۇقىملىقنى ساقلاش خىزمىتىگە جىددىي ئاتلاندى. شۇڭا، ھازىر دىنىي ئەسەبىيلەرنىڭ زوراۋانلىق، تېررورلۇق ھەرىكەتلىرى، مىللىي بۆلگۈنچىلەرنىڭ ئىجتىمائىي مۇقىملىققا بۇزغۇنچىلىق قىلىشى ئەڭ رېئال، ئەڭ بىۋاسىتە تەھدىت بولۇپ قالدى.  o) G2 q! U$ i6 `- z0 S' Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاتا-ئانىلار ھەرۋاقىت سەزگۈر،ھۇشيار بۇلۇپ ئۆزپەرزەنتلىرىنى ياخشى باشقۇرۇپ ئىش-پائالىيەتلىرىگە مەسئۇل بۇلۇپ نازارەتچىلىكنى كۈچەيتىش،پەرزەنتلىرىنى مەكتەپتىن سىرىتقى بوش ۋاقىتلاردا ھەرخىل ھۈنەرلەرگە بېرىشكە بولمايدۇ،بۇلۇپمۇ دىن ئۆگىتىش نوقتىلىرىدا ئوقۇتۇشقا بولمايدۇ،بۇنىڭدىن باشقا يەنە بالىلارنى ناماز ئۆتەشكە،مەسچىتكە چىقىشقا،روزاتۇتۇشقا مەجبۇرلاشقا بولمايدۇ.ئەگەرئاتا-ئانىلارپەرزەنتلەرنى دىن ئۆگىنىشكە،ناماز ئۆتەشكە،مەسچىتكە چىقىشقا،روزا تۇتۇشقا يول قويسا ياكى مەجبۇرلىسا،ئاتا-ئانىلارنىڭ قانۇنى جاۋاپكارلىقى سۈرۈشتە قىلىنىدۇ.      ( ~& j/ p6 i6 {/ u, S2 M$ e5 hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بىز مەكتەپ كەڭ ئاتا-ئانىلار خەلق ئاممىسى بىر نىيەت بىر مەقسەتتەھەمكارلىشىپ، ھەرمىللەت خەلقى زىچ ئىتتىپاقلىشىپ، پارتىيىنىڭ دىھقان-چارۋىچىلارغا،مەجبۇرىيەت مائارىپى تۈزۈمىدىكى ياش-ئۆسمۈلەرگە قاراتقان تۈرلۈك ئىتىبار بىرىش سىياسەتلىرىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىپ ۋە توغرا ئىزچىللاشتۇرۇپ،بۆلگۈنچىلىككە،زوراۋانلىققا،تىرورلۇققا قارشى تۇرۇپ ئىجتىمائىي مۇقىملىقنى قوغداپ  گۈزەل يۇرت ماكانىمىزنى ئورتاق قۇرۇپ چىقايلى. ھەرۋاقىت پارتىيە،ھۆكۈمەتنىڭ بىزگە قىلغان غەمخورلىقىنى،بىزگە يەتكۈزگەن ئىللىقلىقىنى ئۇنتۇپ قالمايلى بالىلرىمىزنى ياخشى تەربىيلەپ، ئىلىم ئۆگىتىپ پەرزەنتلىرىمىزنىڭ پارلاق كەلگۈسى ئۈچۈن ئورتاق كۈچ چىقىرايلى!
  t6 T* K% t* v
! l, j; L7 O0 Q: P- w1 lئاتا –ئانىلار سۆھپەت يىغىننىڭ رەسىملىك ئۇچۇرى : z" O( E. t! X3 C- e3 {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
9 Y( L' w; G1 F* t" oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
[img][/img]
$ @; g4 q4 V, f; A7 ]# l . A8 K- B4 N; l+ x/ Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

* z# e+ B# ?% E7 z4 y! P  D1 Y

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1تەجرىبە +8 ئىناۋەت +8 تەڭگە +8 بايلىق +8 تۆھپە +4 يىغىش سەۋەبى
روھلان7 + 8 + 8 + 8 + 8 + 4 رەھمەت سىزگە

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2016-1-15 10:36:31 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ماتىرىيال تەييار بولدى ، ئەمدى ئۆزىمىزنىڭ ئەھۋالىغا بىرلەشتۇرۇپ ئازراق ئۆزگەرتىۋالساقلا بولىدىكەن ، يازما ئىگىسىگە رەھمەت ، ئامەت يار بولسۇن !...

باھا سۆز

سىنىپ مۇدىرلىرىنىڭ يۇكىنى يەڭگىللىتىپسىز پايدىلانساق بولغىدەك  ۋاقتى: 2016-1-16 15:02
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2016-1-15 13:23:00 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بارلىق جاپاكەش ئۇستازلار ھارمىغايسىلەر!مىنىڭ مەقسىتىم بارلىق جاپاكەش ئۇستازلارنىڭ ،ئازىراق بولسىمۇ بېسىمنى يەڭگىللىتىش ......
ۋاقتى: 2016-1-13 22:59:31 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى يېزىپسىز . ئەجرىڭىزگە تەشەككۈر !
ساقلاپ   قۇياي   .
ۋاقتى: 2016-1-14 20:16:24 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ماڭا لازىم بولۇپ تۇراتتى، رەھمەت سىزگە
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2016-1-15 14:55:51 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
باش سۆرەت رەسىمنىڭ چوڭ كىچىكلىگىگە ئۆلچەم بارمۇ قانداق ؟ ياردەم قىلساڭلار
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2016-1-15 14:56:49 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
باشقا جەھەتتىن ياخشى بىرىق باش سۆرەتنى چىقىرىش جەھەتتىن قىيلىنىپ قالدىم
ۋاقتى: 2016-1-16 15:03:05 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
دەرىجىز يەتكەندە بۇلۇشى مۇمكىن
ۋاقتى: 2016-1-17 13:25:14 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
رەھمەت، جاپا چەكتىڭىز.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-6 04:06

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش