روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 5170|ئىنكاس: 5
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

پارتىيە ئەزالىرى ۋە ئوقۇتقۇچىلار بىلىشكە تېگىشلىك مەزمۇنلار

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
پارتىيە ئەزالىرى ۋە ئوقۇتقۇچىلار بىلىشكە تېگىشلىك مەزمۇنلار! ]) y7 e" c) l4 |/ E0 v& I- `, [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
  1. سوئال: پارتىيە 18- قۇرۇلتىيى قاچان، قەيەردە ئېچىلدى؟& k5 c+ `! D% w7 C, e* X8 ~3 J, G0 [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جاۋاب: جۇڭگو كوممۇنىستىك پارتىيەسىنىڭ مەملىكەتلىك 18- قۇرۇلتىيى 2012- يىلى 11- ئاينىڭ 8- كۈنىدىن 14- كۈنىگىچە بېيجىڭدا ئېچىلدى. قۇرۇلتايغا جەمئىي 2268 نەپەر.
2 e2 ]4 H7 T# M/ Y3 h% t; r6 S5 Y2. سوئال: پارتىيە 18- قۇرۇلتىيىنىڭ باش تېمىسى نېمە؟
: t4 ~% k; Z# V- P+ ]9 a# r, C" }جۇڭگوچە ئالاھىدىلىككە ئىگە سوتسىيالىزم بايرىقىنى ئېگىز كۆتۈرۈپ، دىڭ شياۋپىڭ نەزەرىيەسى، «ئۈچكە ۋەكىللىك قىلىش» مۇھىم ئىدىيسى، ئىلمىي تەرەققىيات قارىشىنى يېتەكچى قىلىپ، ئىدىيدە ئازاد بولۇپ، ئىسلاھات ئېچىۋېتىش، ئۇيۇشۇش كۈچى، قىيىنچىلىقنى يېڭىپ، جۇڭگوچە ئالاھىدىلىككە ئىگە سوتسىيالىزم قەتئىي تەۋرەنمەي ئالغا ئىلگىرىلەپ،ئومۇميۈزلۈك ھاللىق جەمئىيەت قورۇش ئۈچۈن كۈرەش قېلىش.: H# o5 K! ?% P7 Q2 A: P' ?) k! T  aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. سوئال: مەركەزنىڭ شىنجاڭ سۆھبەت يىغىنى قاچان قەيەردە ئېچىلدى؟; x1 P3 s; _  F5 A5 Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جاۋاب: 2010- يىلى 5- ئاينىڭ 17- كۈنىدىن 19- كۈنىگىچە بېيجىڭدا ئېچىلدى.
' s6 p5 y- E  A  M5 }4. سوئال: شىنجاڭنىڭ ھالقىما تەرەققىياتى ۋە ئەبىدىي ئەمىنلىكىنى ئەمەلگە ئاشۇرۇشتىكى ئومۇمىي سىتىراتىگىيلىك نىشان نېمە؟* `0 Z; E9 }# }3 s7 B! `3 Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جاۋاب: شىنجاڭنى  مۇقىملاشتۇرۇش ۋە گۈللەندۈرۈش، خەلقنى بېيتىپ، چېگرانى مۇستەھكەملەش.
$ I4 v6 S" L9 {- x0 o# C5. ئېغىزلار بويچە مارالبېشى ناھىيەسىگە ياردەم بېرىدىغان ئۆلكە شەھەر قايسى؟. K4 Y0 \+ @8 B" Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جاۋاب: شاڭخەي شەھىرى$ d  A: s( S# C. |2 \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6. سوئال: شىنجاڭ خىزمىتىنىڭ ئاساسىي تېمىسى نېمە؟
; r, `( A/ \9 N" sجاۋاب: تەرەققىيات ۋە مۇقىملىق
; \' ^! O% C: x2 }9 \7. سوئال: شىنجاڭنىڭ مۇقىملىقىنى قوغداشتىكى ئاساسلىق ۋەزىپە نېمە؟( G* @5 \. R! {( e. fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جاۋاب: مىللىي بۆلگۈنچىلىككە قارشى تۇرۇپ، دۆلەتنىڭ بىرلىكى ۋە بىخەتەرلىكىنى قوغداش.
; L! S* b# s1 s8 `6 S7 O8 L8 }) L* A8. سوئال: شىنجاڭدا نەچچە مىللەت بار؟ نەچچىسى ئاز سانلىق مىللەت؟
+ E2 D9 k2 M. F" Mجاۋاب: 55 مىللەت بار، بۇنىڭ 54 ى ئاز سانلىق مىللەت.6 ^/ g$ l% ]) a. i5 `  x6 sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
9. سوئال: «ئۈچ ئايرىلالماسلىق» ئىددىيسىنىڭ مەزمۇنى نېمە؟
; @2 {: l" H* ]1 [7 kجاۋاب: خەنزۇلار ئاز سانلىق مىللەتلەردىن ئايرىلالمايدۇ، ئاز سانلىق مىللەتلەر خەنزۇلاردىن ئايرىلالمايدۇ، ئاز سانلىق مىللەتلەر بىر بىرىدىن ئايرىلالمايدۇ.
( N/ w$ _2 S' Z, C0 S$ l10. تۆتنى تونۇش قايسىلار؟: B( w( H- h' o0 c$ aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جاۋاب: ۋەتەننى تونۇش، جۇڭخۇا مىللىتىنى تونۇش، جۇڭخۇا مەدەنىيىتىنى تونۇش، جۇڭگوچە سوتسىيالىزم يولىنى تونۇش.7 [* }3 I6 [5 M" @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
11. سوئال: مەركەزدە چاقىرىلغان شىنجاڭ سۆھبەت يىغىنىنىڭ ئاساسىي تېمىسى نېمە؟& c2 z) v1 L3 S' g+ j% _) ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جاۋاب: شىنجاڭنىڭ ھالقىما تەرەققىياتى ۋە ئەبەدىي ئەمىنلىكىنى ئىلگىرى سۈرۈشتىن ئىبارەت. , |) N+ M" O/ `0 l1 \% yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
12. سوئال: نېمە ئۈچۈن دۆلىتىمىزدە ئوتتۇرا باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرى دىنىي پائالىيەتكە قاتناشسا بولمايدۇ؟
$ J/ d  u+ c" Kجاۋاب: بۇ ياش ئۆسمۈرلەرنىڭ ساغلام ئۈسۈپ يىتىلىشىنى قانۇن بويىچە قوغداشنىڭ ئېھتىياجى. بۇنى دۆلىتىمىز سوتسىيالىستىك مائارىپنىڭ خاراكتېرى ۋە نىشانى بەلگىلىگەن. بۇ يەنە ياش ئۆسمۈرلەرنىڭ ساغلام ئۈسۈپ يىتىلىشىنىڭ، ۋەتەننىڭ بىرلىكىنى قوغداش، مىللىي بۆلگۈنچىلىككە قارشى كۈرەشنىڭ ئېھتىياجى.
* X! l0 z: g( ^- A/ }13. سوئال: مىللىي بۆلگۈنچىلىكنىڭ ماھىيىتى نېمە؟
! t5 \" {6 f8 \; m( N$ j/ p  aجاۋاب: مىللىي بۆلگۈنچىلىكنىڭ ماھىيىتى- جۇڭگو كوممۇنىستىك پارتىيەسى رەھبەرلىكىدىكى سوتسىيالىستىك تۈزۈمگە قارشى تۇرۇش، دۆلەتنى پارچىلاش، ھەر مىللەت خەلقىنىڭ بۈيۈك ئىتتىپاقلىقىغا بۇزغۇنچىلىق قىلىش.
( M/ K5 A$ @% V; B4 ~$ v14. سوئال: ئۈچ خىل كۈچ» دېگەن نېمە؟
+ D0 `: ]# ?# l: @& h( mجاۋاب: زوراۋان تېررورچى كۈچ، مىللىي بۆلگۈنچى كۈچ، دىنىي ئەسەبىي كۈچلەردىن ئىبارەت.
2 `& w9 M$ e% b, K' [9 i( A15. سوئال: «تۆت ھەممە» نېمىنى كۆرسىتىدۇ؟
1 g8 E: I' n7 G+ d  A( aجاۋاب: ھەممەيلەندە مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى ئىدىيسى بولۇش، ھەممە مىللەتلەر ئىتتىپاقلىققا پايدىلىق گەپلەرنى قىلىش، ھەممە مىللەتلەر ئىتتىپاقلىققا پايدىلىق ئىشلارنى قىلىش، ھەممە مىللەتلەر ئىتتىپاقلىق ئۈلگىسى بولۇش.   E/ R5 z* W5 Z# O8 t( }) g; aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
16. قانۇنسىز دىنىي پائالىيەت دېگەن نېمە؟
  ]: c7 d5 j# }% S- S3 s5 y$ Kجاۋاب: قانۇنسىز دىنىي پائالىيەت دۆلىتىمىزنىڭ ئاساسىي قانۇن، قانۇن، قانۇن بەلگىلىمىلىرى، سىياسىتىگە ۋە ئاپتونوم رايوننىڭ ئالاقىدار قانۇن- بەلگىلىمىلىرى، نىزاملىرى ۋە سىياسىتىگە خىلاپ بولغان تۈرلۈك دىنىي پائالىيەتلەرنى كۆرسىتىدۇ.
5 i3 m, _3 v2 L1 Y* I: r17. سوئال: نۆۋەتتە شىنجاڭنىڭ مۇقىملىقىغا تەسىر يەتكۈزىدىغان ئاساسىي خەۋپ نېمە؟
0 f3 X7 I/ q- M8 Bجاۋاب: مىللىي بۆلگۈنچىلىك ۋە قانۇنسىز دىنىي پائالىيەت
" |& I2 n: t( b4 `7 I18. سوئال: شىنجاڭنىڭ «ئۈچ تارىخى» قايسىلارنى كۆرسىتىدۇ؟; h. Y& v8 @& ?2 m; I  Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جاۋاب: شىنجاڭ تارىخى، مىللەتلەر تەرەققىيات تارىخى، دىنىي ئۆزگىرىش تارىخى.# {" t3 }  ~" E' d" e" Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
19. سوئال: كومپارتىيە ئەزالىرى نېمە ئۈچۈن دىنغا ئىشىنىشكە بولمايدۇ؟
$ S0 [  F% k5 F" G4 Uجاۋاب: كومپارتىيە ئەزالىرى ئىشچىلار سىنىپنىڭ كوممۇنىزملىق ئاڭغا ئىگە ئاۋانگارت جەڭچىسى، ئاتېئىزمچى، پەقەت ماركىسىزىم، لېنىنىزم، ماۋزېدۇڭ ئىدىيەسىگە ئىشىنىشكە بولىدۇ،دىنغا ئىشىنىشكە بولمايدۇ، دىنىي پائالىيەتلەرگە قاتنىشىشقا بولمايدۇ. كومپارتىيە ئەزالىرى دىنغا ئىشەنسە، دىنىي پائالىيەتلەر بىلەن شۇغۇللانسا، پارتىيدىن يۈز ئۆرىگەنلىك بولىدۇ. پارتىيە تەشكىلىنىڭ جەڭگۋارلىقى ئاجىزلاپ، پارتىيەنىڭ ئامما ئىچىدىكى ئابرۇيى تۆۋەنلەيدۇ. ھەمدە پارتىيەنىڭ دىنىي سىياسىتىنى توغرا، ئىزچىل ئىجرا قىلىشقا پايدىسىز بولىدۇ.
' Y/ ?% ], s$ ?5 n2 H. C# P20. سوئال: پارتىيەنىڭ ئاساسىي قىبلىنامىسى نېمە؟
6 q- ?6 X. \7 _2 I; ]4 wجاۋاب: پۈتۈن ۋۇجۇدى بىلەن خەلق ئۈچۈن خىزمەت قىلىش. ; M+ B2 _$ T3 Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
21. سوئال: ماركسىزملىق «بەش قاراش» دېگەن نېمە؟- X! W) P0 M2 p+ S, \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جاۋاب: دۆلەت قارىشى، مىللەت قارىشى، تارىخى، قارىشى، دىن قارىشى، مەدەنىيەت قارىشىدىن ئىبارەت. 8 ~' Q8 p- {& M) X6 v2 Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
22. سوئال: «ئالتە ياخشى» نىڭ مەزمۇنى قايسىلار؟
/ U. V5 M9 \: }( Jجاۋاب: جۇڭگو كوممۇنىستىك پارتىيەسى ياخشى، سوتسىيالىزم ياخشى، ئىسلاھات ئېچىۋېتىش ياخشى، ئۇلۇغ ۋەتىنىمىز ياخشى، خەلق ئازادلىق ئارمىيسى ياخشى، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى ياخشى.
0 E" \# ]  I; @1 w5 A- X1 s, W* n23. سوئال: « بىرگە قارشى تۇرۇپ، ئىككىنى تەكىتلەش» دېگەن نېمە؟
* F9 Y- y2 n: P! T! bجاۋاب: زوراۋانلىققا قارشى تۇرۇپ، قانۇن تۈزۈمنى، تەرتىپنى تەكىتلەش.' n( [! A0 N2 r5 Z3 c5 |6 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
24. سوئال: «تۆت پېشقەدەم» لەر كىملەرنى كۆرسىتىدۇ؟
1 x% @! g: q0 Lجاۋاب: پېشقەدەم ھەربىي، پېشقەدەم كادىر، پېشقەدەم پارتىيە ئەزاسى، پېشقەدەم نەمۇنچىلارنى كۆرسىتىدۇ." N( R; s  N6 G2 y5 Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
25. سوئال: پارتىيەنىڭ ئىنتىزام جازاسى قانچە خىل؟9 A# p/ g  y' W  P0 tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جاۋاب: پارتىنىڭ ئىنتىزام جازاسى- ئاگاھلاندۇرۇش، قاتتىق ئاگاھلاندۇرۇش، پارتىيە ئىچىدىكى ۋەزىپىسىنى ئېلىپ تاشلاش، پارتىيە ئىچىدە قالدۇرۇپ سىناش، پارتىيدىن قوغلاپ چىقىرىش.9 U1 m" b& f' e! W! Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
26. سوئال: «ئىككى كەچۈرۈم بىر تولۇقلىما» دېگەن نېمە؟
' ~  |( r* o3 O& x+ L4 y1 vجاۋاب: ئىككى كەچۈرۈم- مەجبۇرىيەت مائارىپ باسقۇچىدىكى ئىقتىسادىي قىيىنچىلىقى بار ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرسلىك كىتاب ھەققى ۋە پارچە خراجەتلىرىنى كەچۈرۈم قىلىش.
; R$ ]& b" o& {$ yبىر تولۇقلىما- ياتاقتا يېتىپ ئوقۇيدىغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ تۇرمۇش خىراجىتىنى تولۇقلاپ بېرىش سىياسىتىدىن ئىبارەت.
0 K0 O2 B( v3 B2 J27. سوئال: پارتىيەنىڭ ئاممىۋى لوشىيەنى نېمە؟- ~. @4 d! k0 U% j( Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جاۋاب: پارتىيمىزنىڭ ئاممىۋى لوشىيەنى «ھەممىدە ئاممىنى كۆزلەش، ھەممىدە ئاممىغا تايىنىش، ئامما ئىچىدىن چىقىش، ئامما ئارىسىغا كىرىش».
2 [& {; m4 _8 }! K1 k28. سوئال: «بەشتە ياخشى» ئىلغار ئاساسىي  قاتلام پارتىيە تەشكىلى بولۇشتىكى «بەشتە ياخشى» قايسى؟
$ r9 f3 x5 N* W" Oجاۋاب: رەھبەرلىك بەنزىسى ياخشى بولۇش، پارتىيە ئەزالىرى قوشۇنى ياخشى بولۇش، خىزمەت مېخانىزمى ياخشى بولۇش، خىزمەت نەتىجىسى ياخشى بولۇش، ئاممىنىڭ ئىنكاسى ياخشى بولۇش.
' u2 L9 b6 S, k; x0 c8 P8 Z3 U  |29. سوئال: «ئۈچنى قوغداپ، ئىككىگە قارشى تۇرۇش» نىڭ مەزمۇنى نېمە؟
% N, R/ |! S" q- B: e# iجاۋاب: ئۈچنى قوغداش- ۋەتەننىڭ بىرلىكىنى، مىللەتلەر ئىتتىپاقىلىقىنى، ئىجتىمائىي مۇقىملىقىنى قوغداش. : ~, c2 T" e- \$ I" }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىككىگە قارشى تۇرۇش- مىللىي بۆلگۈنچىلىككە ۋە قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتلەرگە قارشى تۇرۇش، دىننىڭ مائارىپقا سىڭىپ كىرىشكە قارىشى تۇرۇش. 9 W- y0 M% U) Y' xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
30. «1113» خىزمەت مېخانىزمى دېگەن نېمە؟
; }: x9 \9 [9 i/ [جاۋاب: «111» بولسا: بىر ياخشى بولغان مەكتەپ پارتىيە ئەزالىرى قوشۇنى بەرپا قىلىش. بىر ياخشى بولغان مەكتەپ پارتىيە ياچېيكىسى رەھبەرلىك بەنزىسى سەپلەپ چىقىش، بىر ياخشى بولغان پارتىيە تەشكىلىي شۇجىسى سايلاپ چىقىش.
* o' w! r! H1 X3 p«3» بولسا: مەكتەپ پارتىيە ياچېيكىسىنىڭ مەسئۇلىيەتنى كونكرېتلاشتۇرۇش، مەكتەپلەردىكى سىياسىي ئىدىيەۋى تەربىيەنى دائىملاشتۇرۇش، «ئىككىگە قارشى تۇرۇپ، ئۈچنى قوغداش» تەربىيىسىنى دەرسخانىلاشتۇرۇش.
" C  z9 T% X: s8 _  m9 _7 j' K31. سوئال: «ئۈچ يىغىن بىر دەرس» دېگەن نېمە؟  N* D7 G0 E& y& [. E% M! vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جاۋاب: «ئۈچ يىغىن» قەرەللىك ھالدا ياچېيكا پارتىيە ئەزالىرى چوڭ يىغىنى، ياچېيكا ھەيئەتلىرى يىغىنى، پارتىيە گۇرۇپپا يىغىنى ئېچىشنى كۆرسىتىدۇ.
- S2 i! R/ d- Y! Q% w; h+ B, T( Y« بىر دەرس »- ئۆز ۋاقتىدا پارتىيە دەرسىنى ياخشى ئۈتۈشنى كۆرسىتىدۇ.
& N3 F. `8 ^: a32. سوئال: «بەشنى چەكلەش، ئىككىنى قىلماسلىق» نىڭ مەزمۇنى قايسىلار؟
4 A# Y/ F" t+ \+ k$ q+ eجاۋاب: «بەشنى چەكلەش»- 1. دىنىي پائالىيەتلەرنىڭ مەكتەپ ھويلىسىغا كىرىشنى چەكلەش، 2. دىنىي ھەرىكەتلەرنىڭ مەكتەپ ھويلىسىغا كىرىشنى چەكلەش، 3. دىنىي تۈس ئالغان كىيىم- كىچىكلەرنىڭ مەكتەپ ھويلىسىغا كىرىشنى چەكلەش، 4. دىنىي ئەدىبلەرنىڭ مەكتەپ ھويلىسىغا كىرىشنى چەكلەش، 5. دىنىي مەزمۇندىكى گەپ- سۆزلەرنىڭ مەكتەپ ھويلىسىغا كىرىشنى چەكلەش., K0 m( R  {8 |# Q$ aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
«ئىككىنى قىلماسلىق»- ئوقۇتقۇچى، ئىشچى خىزمەتچىلەر دىنغا ئىشەنمەسلىك، 2. ئوقۇغۇچىلار دىنغا ئىشەنمەسلىك.
! `# J0 S7 B$ s* V* u2 ?5 B33. ئاپتونوم رايوننىڭ 11- نومۇرلۇق ھۆججىتىنىڭ ئاساسلىق مەزمۇنى نېمە؟
. j  T. z* }; ]) u! sجاۋاب: قانۇنسىز دىنىي ھەرىكەتلەرنى يەنىمۇ ئىچكىرلەپ قانۇن بويىچە تۈزەش، چېكىدىن ئاشقا دىنىي ئىدىيەنىڭ سىڭىپ كىرىشىنى قاتتىق چەكلەش. " }' H& _7 q9 V/ g. _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
34. دىننىڭ مائارىپ ساھەسىگە سىڭىپ كىرىشنىڭ ئالدىنى ئېلىشتىكى «ئىككى بولمايدۇ»، «بەش مەنئى قىلىنىدۇ» نىڭ مەزمۇنى قايسىلار؟
( V0 ^+ R& _4 `6 I$ n6 j/ V«ئىككى بولمايدۇ»: ھەرقانداق ئادەمنىڭ دىندىن پايدىلىنىپ دۆلەتنىڭ مائارىپ تۈزۈمىگە توسقۇنلۇق قىلىشىغا بولمايدۇ، ھەرقانداق تەشكىلات ۋە شەخسنىڭ مەكتەپتە دىنىي پائالىيەت ئېلىپ بېرىشقا بولمايدۇ.
% k. K$ b2 s. S& ]2 P! r. ]«بەشنى مەنئى قىلىش»: مەكتەپتە دىنىي ئىدىيەنى تارقىتىش، دىن مۇرىتلىرىنى تەرەققىي قىلدۇرۇش مەنئى قىلىنىدۇ. مەكتەپتە دىنىي پائالىيەت سورۇنلىرىنى تەسىس قىلىش، دىنىي پائالىيەت ئۆتكۈزۈش مەنئى قىلىنىدۇ. ئوقۇتقۇچى- ئوقۇغۇچىلارنىڭ دىنىي شايكا ۋە تەشكىلات قۇرۇش مەنئى قىلىنىدۇ. ئوقۇتقۇچى- ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەكتەپ ئىچى- سىرتىدا دىنىي پائالىيەتلەرگە قاتنىشىشى ياكى تەشكىللەپ قاتنىشىشى مەنئى قىلىنىدۇ. دىنىي كىيىملەرنى كىيىش، دىنىي بەلگىلەرنى تاقاش مەنئى قىلىنىدۇ.
% e$ |1 b% W7 }, H35. سوئال: «ئۈچ قانۇنسىز » ھەرىكەت دېگەن نېمە؟
1 f! \+ ?; M: X' T0 W- R% Gجاۋاب: قانۇنسىز دىنىي ھەرىكەت، قانۇنسىز دىنىي تەشۋىقات بۇيۇملىرى، توردا قانۇنسىز دىن تارقىتىش.) O2 ?* I# Q3 |2 Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
36. سوئال: «شىنجاڭ روھى» دېگەن نېمە؟/ r( J  k7 I* Q7 U( B' c* ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جاۋاب: ۋەتەننى، شىنجاڭنى سۆيۈش، ئىتتىپاقلىشىش، تۆھپە قوشۇش، ئەمگەكچان بولۇش، ئۆز- ئارا ياردەم بېرىش، ئېچىۋېتىش، ئالغا ئىلگىرىلەش.) i7 L- L6 y8 O+ qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
37. «ئۈچنى سۆيۈش، بىرگە رىئايە قىلىش» دېگەن نېمە؟
. v& T. f" {0 P7 {جاۋاب: ۋەتەننى، سوتسىيالىزمىنى، پەننى سۆيۈش،  ئىنتىزامغا، قانۇنغا رىئايە قىلىش.: L7 i- I6 B+ F8 ?/ ?# O7 nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
38. سوئال: « تۆتنى قوغداش، ئىككىگە قارشى تۇرۇش» دېگەن نېمە؟
; @5 g0 S8 E. G4 `4 q3 A: R) _6 M) hجاۋاب: ۋەتەننىڭ بىرلىكىنى قوغداش، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى قوغداش، ئىجتىمائىي مۇقىملىقنى قوغداش، قانۇننىڭ ئىززەت- ھۆرمىتىنى قوغداش؛ مىللىي بۆلگۈنچىلىككە قارشى تۇرۇش، قانۇنسىز دىنىي ھەرىكەتلەرگە قارشى تۇرۇش.3 V2 T' _# @0 C: z' `; Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
; k' _0 h" H1 O4 ~: G5 Y0 tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
ۋاقتى: 2015-8-3 09:57:19 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى ماتىريال يوللاپسىز، رەھمەت سىزگە.
ۋاقتى: 2015-8-3 10:30:38 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىر سائەت سىياسى ئۆگىنىش قىلىۋالدىم، رەھمەت سىزگە!
ۋاقتى: 2015-8-3 23:06:29 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تەشەككۈر قېرىندىشىم ... بەزى مەزمۇنلاردا ئازراق خاتالىق بارمۇ قانداق ...
تۇۋۋا نەگە بارسا مۇشۇ گەپ               
ۋاقتى: 2015-8-11 13:20:43 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى ماتىريالكەن،لىكىن قانۇنلىقلىرىنى "پائالىيەت"،قانۇنسىزلىرىنى" ھەرىكەت"  دەپ ئاتىساق توغرا بولارمىكىن دەيمەن

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-4-2 07:04

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش