روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 2235|ئىنكاس: 0
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

مىللەتلەر ئىتتىپاقلىق تەربىيەسى خىزمەت پىلانى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
       پارتىيە ياچىيكىسىنىڭ بۇ يىللىق مىللەتلەر ئىتتىپاقلىق تەربىيە خىزمەت پىلانى
, |4 w8 _* T8 S3 k" W7 g   مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى تەربىيىسى  باشلانغۇچ مەكتەپ  ئوقۇغۇچىلىرىغا مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى ئېڭى يىتىلدۇرۇپ ،ئۇلارنىڭ ۋەتەننىڭ بىرلىكىنى قوغداش ، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى كۈچەيتىش ،مىللىي بۆلگۈنچىلىككە قارشى تۇرۇش ،ئىلىم – پەننى قەدىرلەش ،خۇراپاتلىققا قارشى تۇرۇش ئاڭلىقلىقىنى ئۆستۈرىدىغان تەربىيە شۇڭا مەكتىپىمىز مىللەتلەر ئىتتىپاقلىق تەربىيە خىزمىتىنى ئىشلەشتە تۆۋەندىكىلەرنى نوقتا قىلىمىز .  : W) s  ]# W& @/ _% C: y& ^) K+ L$ ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
خىزمەت نىشانى ۋە ئۇسۇلى:& d# Z3 a9 y# n, kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.مىللەتلەر ئىتتىپاقلىق خىزمەتلىرىنى كەڭ قانات يايدۇرۇپ ، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىق تەربىيەسىنى دەرسخانىدا ھەققىي ئەمەلىلەشتۈرىمىز . مەكتىپىمىزنىڭ ئوبلاست دەرىجىلىك مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىدا ئىلغار مەكتەپ دېگەن نامنى قولغا كەلتۈرۈشنى نىشان قىلىپ بارلىق كۈچىمىز بىلەن ھەقىقى ئىشلەپ ، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى خىزمەت لايىھەسىنى تۈزۈپ چوقۇم نىشاننى ئىشقا ئاشۇرۇشقا تىرىشىمىز . بۇنىڭ ئۈچۈن :
" ~7 M5 [; l  Y5 e! e9 n1- بىرىنچىدىن :مىللەتلەر ئىتتىپاقلىق تەربىيەسىنى دەرسخانىدا ھەقىقىي ئەمەلىي ئۆتۈپ ،پىلانلىق سېستىمىلىق ھالدا مەخسۇس ئوقۇتقۇچى سەپلىنىپ مۇھىم خىزمەتلەر قاتارىدا ئېلىپ بارىمىز .بولۇپمۇ ئەخلاق تۇرمۇش ، ئەخلاق جەمىيەت دەرسكە بىرلەشتۈرۈپ ئوقۇتۇشنى ھەقىقى جانلاندۇرىمىز .ئىككىنچىدىن : ھەر بىر ئايدا بىر قېتىم مىللەتلەر ئىتتىپاقلىق تەربىيە ئاساسىي تېما قىلىنغان نوختىلىق سنىپ يىغىنى ۋە ئەترەت پائالىيەتلىرىنى تەشكىللەپ ، چوڭ تىپتىكى مىللەتلەر ئىتتىپاقلىق تەربىيەسىنى قانات يايدۇرىمىز ، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىق ئېيىدا قولنى قولغا تۇتاشقان دوستلۇق پائالىيەتلىرى ئارقىلىق مەكتەپ مەنىۋى تۇرمۇشىنى ياخشىلايمىز . ئۈچىنچىدىن : ئوقۇتقۇچىلارنىڭ تىل ئۆگىنىشنى چىڭ تۇتۇپ ئۆزئارا ئالاقە قابىلىيىتىنى ئۆستۈرۈپ ئۆزئارا سۆزلىشىش ، ياردەم بېرىش ،ئالاقە ، چۈشنىشنى قولغا كەلتۈرىمىز .تۆتىنچىدىن : بازارلىق مەركىزى مەكتەپ بىلەن دوستلۇق 4-يىللىق ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ دوستلۇق پائالىيىتىنى قانات يايدۇرۇپ ئۆز ئارا دوست تۇتۇپ ئالاقا قىلىش داۋاملىق تۇردە ئالاقە قىلىشىپ تۇرۇشنى ئىشقا ئاشۇرۇش بىلەن قوش تىل دەرسكە كىرىدىغان ئوقۇتقۇچىلارنى بازارلىق مەركىزى باشلانغۇچ بىلەن دەرسخانا ئوقۇتۇشىدا تەجىربە ئالماشتۇرۇشقا يىتەكلەيمىز . بەشىنچىدىن : تۇرلۇك پائالىيەتلەر ئارقىلىق مىللەتلەر ئىتتىپاقلقىدىكى ئىلغار سىنىپ كۆللىكتىپى ۋە ئىلغار شەخسلەرنى بارلىققا كەلتۈرۈپ ئۇلارنى كەڭ تەشۋىق قىلىش پائالىيىتى ئېلىپ بېرىش . ئالتىنچىدىن : ياخشى ئىش – ياخشى ھەركەتلەتنى كەڭ قانات يايدۇرۇپ كىچىك لېيفىڭلارنى ، ئۆز ئارا مىھرى شەپقەت يەتكۈزۈش پائالىيەتلىرى ئارقىلىق ئۆز ئارا ياردەم بېرىش ، مىھرى – شەپقەت يەتكۈزۈش پائالىيەتلىرى ئېلىپ بېرىش .يەتتىنچىدىن : مىللەتلەر ئىتتىپاقلىق تەربىيە خىزمىتىنى كۈچەيتىپ ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنىنىڭ ئىدىيىۋىي ساپاسىنى يۇقۇرى كۆتۈرۈش . بولۇپمۇ مىللەتلەر ئىتتىپاقلىق دەرس ئۆتىدىغان ئوقۇتقۇچىلارغا بولغان تەربىيەنى كۈچەيتىپ ئالدى بىلەن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىدىيەسىنى بىرلىككە كەلتۈرۈش . سەككىزىنچى : مىللەتلەر ئىتتىپاقلىق تەربىيە خىزمىتىنى كۈچەيتىپ ، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىق تەربىيە خىزمىتىنى ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارنى باھالاشنىڭ مۇھىم ئۆلچىمى قىلىش . تۈرلۈك مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىغا دائىر پائالىيەتلەرنى كەڭ قانات يايدۇرۇش .$ ^& Q; `: z4 H4 Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2- دەرسخانا ئوقۇتۇشىدىن ئۈنۈملۈك پايدنلىنىش ئەخلاق تەربىيە دەرسى ئارقىلىق ئەخلاق تەربىيە ، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىق تەربىيەسى ،شىنجاڭ ئونۋېرسال ئەمەلىيەت دەرسلىرى ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارغا مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى تەربىيىسى ، ۋەتەنپەرۋەرلىك تەربىيىسى ۋە جەمىيەت ئۈچۈن مۇلازىمەت قىلىش تەربىيەسىنى پىلانلىق سېستىمىلىق قانات يايدۇرۇش .+ T; c( p% `- f  m& H8 ~5 @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مىللەتلەر ئىتتىپاقلىق تەربىيەسى ئېلىپ بېرىشنىڭ ئەمىيىتى * S2 Y5 R. w( {) Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇلۇغ ۋەتەننى قىزغىن سۆيۈش – ھەر بىر پۇخرانىڭ ئاساسىي ئەخلاق ئۆلچىمىنىڭ گەۋدىلىنىشى . گۈزەل شىنجاڭ قۇرۇش باشتىن – ئاخىر ئېغىشمايدىغان ئورتاق غاييىمىزۋە ئەمەلىيىتىمىزدۇر . مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى – شىنجاڭدىكى ھەر مىللەت خەلقىنىڭ جان تومۇرى . شىنجاڭدىكى بارلىق خىزماتلەرنىڭ مۇھىم كاپالىتى . بىز شۇنى ئېسىمىزدە چىڭ تۇتىشىمىز كېرەككى: تەرەققىيات- چىڭ قائىدە ، مۇھىم ۋەزىپە مۇقۇملۇق ،   مۇھىم مەسئۇلىيەت مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى . شىنجاڭ ئۇلۇغ ۋەتىنىمىزنىڭ ئايرىلماس بىر قىسمى ، قەدىمدىن تارتىپ كۆپ مىللەت توپلىشىپ ئولتۇراقلاشقان رايۇن ، شىنجاڭدىكى ھەر مىللەت خەلقى جۇڭگۇدىن ئىبارەت بىرلىككە كەلگەن ۋەتەن چوڭ ئائىلىسىدە بەخت –سائادەتتىمۇ جەبىر –جاپادىمۇ بىللە بولۇپ ، بېلىق بىلەن سۇدەك يېقىن ئۆتۈپ ، چەتئەلنىڭ تاجاۋۇزىغا بىرلىكتە قارشى تۇرۇپ ، ۋەتەننىڭ بىرلىكىنى قوغداپ  كەلدى . ئىتتىپاقلىشىپ ئورتاق كۆرەش قىلىپ ، شىنجاڭنى ئېچىش ۋە گۇللەندۈرۈش ، ۋەتەننىڭ بىرلىگىنى ۋە مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى قوغداشتا تىللاردا داستان بولغىدەك نەتىقىلەرنى قولغا كەلتۇردى . ئەپسۇس ، بىر قىسىم مىللىي بۆلگۈنچى ئۇنسۇرلار ، چىگرا ئىچى - سىرتىدىكى "ئۈچ خىل كۈچ" بۆلگۈنچىلىك ھەركەتلىرى ئۈچۈن ئاتالمىش نەزىريە ئاساسىنى ئويدۇرۇپ چىقىرىپ ، شىنجاڭنىڭ ئەزەلدىن كۆپ مىللەت توپلىشىپ ئولتۇراقلاشقان رايۇن ئىكەنلىگىنى ئىنكار قىلدى.( r4 }8 ?. ~( Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قەھرىتان سوغوقنىڭ تەمىنى تېتىغان ئادەم باھارنىڭ ئىللىقلىقىنىڭ قەدرىگە ھەممىدىن بەكرەك يېتىدۇ . بۆلگۈنچىلىك ئېلىپ كەلگەن ئازاپ – ئوقۇبەتنى تارتقان ئادەم ئىتتىپاقلىق ، مۇقۇملۇقنىڭ بەخت ئىكەنلىگىنى ھەممىدىن بەكرەك ھىس قىلىدۇ .تەڭرىتاغ قارغايلىرىنىڭ يىلتىزى بىر تۇتاش ، ھەر مىللەت خەلقى قان – قېرىنداش دېگەننى بىلدۈرۈش . - R: d0 z4 I4 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جۇڭخۇا مىللەتلىرى چوڭ ئائىلىدە ھەر مىللەت خەلقىنىڭ ئىستىقبالى ۋە تەقدىرى ، ۋەتەننىڭ ئىستىقبالى ۋە تەقدىرى بىلەن چەمبەر چاس باغلانغان .
( _$ s/ L: `6 F) ?! P  X8 gشىنجاڭ تىنىچ ئازات بولغاندىن بۇيان ، ئىقتىسادىي قۇرلۇش ۋە تۈرلۈك ئىشلاردا قولغا كەلتۈرۈلگەن زور مۇۋەپىقىيەتلەر پارتىيەنىڭ مىللەت سىياسىتىنىڭ پارلاق نۇرى ئاستىدا قولغا كەلگەن ئۇلۇغ غەلبىدۇر .ىىشىنىمىزكى ىىلىمىزدىكى  ھەر مىللەت خەلقىنىڭ ئورتاق نىشان ئاساسىدا ياراتقان ىۇيۇلتاشتەك ىىناقلىق بىزنى يەنىمۇ  گۈزەل ئەتىگە باشلاپ بارغۇسى ! دېگەن قانۇنىيەتنى ئوقۇغۇچىلارغا چۈشەندۈرۈش.# O# V$ f# u: j* }. R  Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. مەخسۇس رەھبەرلىك گۇرۇپىسى قۇرۇش ، مەكتەپنىڭ ياچىيكا سېكىلتارى مەسئۇل بولۇش .بۇ خىزمەتنى خىزمەتلەرنىڭ مۇھىمنىڭ مۇھىمى قىلىپ ئىشلەش .ئارخىپ تۇرغۇزۇپ باھالاش ئۆلچەملىرىنى ، تۈزۈملەرنى كونكىرىتنى تۈزۈپ چىقىش .' o5 c# d3 P. V+ W8 yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
) B6 @9 U5 U0 Y2 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
, J. F; Y3 }4 bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

( Q4 Y: ]7 n2 Q4 }: q
1 E4 ~* Q; u( ~$ d
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

تاقاش

ئالاھىدە تەۋسىيەئالدىنقى /1 كېيىنكى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى ( 新ICP备10200892号-9 )

GMT+8, 2015-5-15 19:40

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش