روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 4770|ئىنكاس: 0
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

مەكتەپ پارتىيە خىزمىتى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

7 H. x! ?- g1 R" e: S( @' L
5 }' z7 C# f, f6 z2 Y
8 A  Y3 y6 {$ V4 a- W! c            باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ پارتىيەنىڭ ئاممىۋى لۇشيەن
! I5 ]! T) C5 i0 Y             تەربىيە- ئەمەلىيەت پائالىيەتتىن خۇلاسە5 N; J2 f; j- T2 }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
小学党的群众路线教育实线活动总      
4 ?! w, b- I/ G4 K- a      مەكتىپىمىزدە ئاممىۋى لۇشيەن تەربىيە- ئەمەلىيەت پائالىيىتى يولغا قويۇلغاندىن بۇيان ، مەكتەپ رەھبەرلىك بەنزىسى بارلىق زېھنىمىزنى بۇ خىزمەتكە قارىتىپ ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ پىكىرلىرىنى كۆڭۈل قويۇپ ئاڭلاپ ، دىمۇكراتىيە مەركەزلەشتۈرۈشتە چىڭ تۇرۇپ ، تەكشۈرۈپ تەتقىق قىلىپ خىزمەتلەركە يېتەكچىلىك قىلىش بىلەن بىللە خىزمەتتە ساقلانغان تولۇقلاشقا تىگىشلىك يېتەرسىز تەرەپلەرنى تولۇقلاشقا باشلامچىلىق  رولىمىزنى جارى قىلدۇرۇپ، "تۆت  قىلماسلىق '' نى ، يەنى : شەكىلۋازلىق قىلماسلىق ، ئىككى يۈزلىمىچىلىك قىلماسلىق ، شەخسىيەتچىلىك قىلماسلىق ، ئوقۇتۇش خىزمىتىدىن ئايرىلماسلىق ئىدىيىسىنى يولغا قويدۇق .* _% D7 g, L2 Y" }4 W8 Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ناھىيە  مائارىپ ئىدارىسى ۋە لەنگەر يېزىلىق مەركىزى مەكتەپنىڭ بۇ قېتىمقى پارتىيەنىڭ ئاممىۋى لۇشيەن تەربىيە- ئەمەلىيەت پائالىيىتىنى يولغا قويۇش ئۇقتۇرۇشىغا ئاساسەن جىددىي تەييارلىق قىلىپ ئەستايىدىل قانات يايدۇرۇپ ،" بەشتە ئاكتىپ " بولدۇق .
) ^/ R+ L; o  Z8 p$ B' A1. ئاكتىپ ھەركەتكە كەلدۇق . 3-ئاينىڭ 31-كۈنى مەركىزى مەكتەپتە پۈتۈن يېزىغا قاراشلىق مەكتەپلەرگە  سەپەرۋەرلىك يىغىنى ئېچىلدى . مەركىزى مەكتەپ سېكىلتارى سەنەۋەر مۇھىم سۆز قىلدى . شۇ كۈنى چۈشتىن كېيىن مەكتىپىمىزمۇ جىددىي تەييارلىق قىلىپ  سەپەرۋەرلىك يىغىن ئاچتۇق ، مەكتەپ مۇدىرى سەپەرۋەرلىك سۆزى قىلدى .
, w5 p5 V6 }% s2. ئاكتىپ تەييارلىق قىلدۇق . بەشكېرەم مەكتەپنىڭ پارتىيەنىڭ ئاممىۋى لۇشيەن تەربىيە- ئەمەلىيەت پائالىيىتىگە رەھبەرلىك قىلىش گۇرۇپپىسى ۋە ئىشخانىسى قۇرۇلدى . پارتىيەنىڭ ئاممىۋى لۇشيەن تەربىيە- ئەمەلىيەت پائالىيىتىنىڭ يولغا قويۇش لايىھەسىنى ، ئۆگىنىش تەرتىپى ۋە ئۆگىنىش مەزمۇنلىرىنى تۈزۈپ چىقتۇق.
8 f# R- A$ E+ c/ {- J" h' o3. ئاكتىپ تەشۋىق قىلدۇق . " ئۈچ بولۇش" نى: تەشۋىقات لوزۇنكا بولۇش، تەشۋىقات دوسكىسى بولۇش ، ئۆگىنىش قوللانمىسى ( ماتىرىيالى ) بولۇشنى ئەمەلگە ئاشۇردۇق - G+ J( f1 o8 b& }3 c& p- D1 Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. ئاكتىپ ئۆگىنىشنى يولغا قويدۇق ، مۇھىم ئۈچ تۈرلۈك شەكىلدە ئېلىپ بېرىلدى . لېكسىيە ئاڭلاش ، تەربىيە فىلىمى كۆرۈش ۋە ئۆزلىكىدىن ئۆگىنىشتىن ئىبارەت . يۇقۇرقى ئۆگەنگەن ئۇسۇللارغا ئاساسەن ماتىرىياللارنى رەتلەش ، خاتىرە قالدۇرۇش، تەسىرات يېزىش ، سۆھبەتلىشىپ پىكىر ئېلىش قاتارلىق ئۇسۇللارنى قوللاندۇق .
' \; D7 n; B5 ?1 N( c5. ئاكتىپ ئەمەلىيلەشتۈردۇق ، مەكتەپتىكى ئائىلىسىدە قېيىنچىلىقى بار ئوقۇتقۇچىلار بىلەن بىر ۋاق تاماقتا بىرگە بولۇش ، ئۇلارنىڭ قېيىنچىلىقىنى ھەل قىلىش ، قېينچىلىقى بار ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئائىلىسىگە بېرىپ سۆھبەتلىشىش ئارقىلىق ئۇلارنىڭ ئەھۋالى بىلەن تونۇشۇپ چىقتۇق . بۇ جەرياندا ئوقۇتقۇچىلارنىڭ بىرى ئۆي قېيىنچىلىقى ، يەنە بىرى پەرزەنتىنىڭ خىزمەت مەسىلىسىنى ئوتتۇرغا قويدى . ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاتا – ئانىلىرى : قوش تىلنى يولغا قويغانلىقى سەۋەبىدىن ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىشىگە يېتەكچىلىك قىلالماسلىقىنى ، ئوقۇتقۇچىلارنى كەسپىي ئەخلاق جەھەتتە كۆپرەك تەربىيلەش ، بىلىمنى يېڭىلاشقا يېتەكلەش كېرەكلىكىنى ئوتتۇرغا قويدى.
7 D) h) y/ C/ F/ }/ D& @بۇ قېتىمقى تەربىيە- ئەمەلىيەت پائالىيىتىدە مەكتىپىمىز: '' ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كەسپىي ئەخلاقىنى يۇقۇرى كۆتۈرۈپ ، ئامما رازى بولغان مائارىپ بەرپا قىلىش'' تىن ئىبارات ئومۇمىي نىشاننى چۆرىدەپ " كەسپتە مۇستەھكەم بولۇپ ، ئوقۇغۇچىلارغا ئەلا مۇلازىمەت قىلىپ ، مەكتەپنىڭ تەرەققىياتى ئۈچۈن تىرىشايلى "دېگەن شوئارنى مەزمۇن قىلىپ : شەكىلۋازلىققا ، بىيۇگىراتلىق ، راھەتپەرەسلىككە ، ئىسراپخۇرلۇققا قەتئىي قارشى تۇرۇپ،  ئىدىيىۋى تونۇشنى يەنىمۇ ئۆستۈرۈپ ، ئوقۇتقۇچىلىق ئىستىلنى ياخشىلاپ ، پارتىيە بىلەن ئاممىنىڭ ، رەھبەرلىك  بىلەن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ  مۇناسىۋىتىنى يەنىمۇ ياخشىلاپ ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن ئەمەلىي جان كۆيدۈرۈپ ئىشلەيدىغان ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنى بەرپا قىلىشقا تىرىشتۇق. - V+ N- b: T4 `8 Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1." تۆت ئىستىل جەھەتتە ساقلانغان مەسىلىلەردە ئاممىۋى لۇشيەن تەربىيە- ئەمەلىيەت پائالىيىتىنىڭ تەلىۋىنى چىقىش قىلىپ " ئۆزىدە بار بولغان مەسىلىلەردىن ئۆزىنى قاچۇرماسلىق ، مەسىلە ئىنكاس قىلغانلارنى تۆۋەن كۆرمەسلىك " پىرىنسىپىدا چىڭ تۇرۇپ ، مەخسۇس تېمىدىكى  ئۆز – ئۆزىنى تەكشۇرۇش يىغىنى ئېچىپ تۆۋەندىكى بىر قانچە مەسىلىلەرنى تېپىپ چىقتۇق.  
3 v; _/ a0 [3 ^$ z: h, g1-) شەكىلۋازلىق جەھەتتە بەزى خىزمەتلەردە بولۇپمۇ مەكتەپنىڭ ئوقۇ- ئوقۇتۇش خىزمىتىدە دەرسكە كېچىكىپ كىرىش ، پىلاننى ئەستايىدىل تۈزمەسلىك ، تاپشۇۇرۇقنى ئەستايىدىل تەكشۈرمەسلىكتەك قىسمەن مەسىلىلەرنى تېپىپ، بۇنىڭدىن كېيىنكى خىزمەت داۋامىدا ئۈنۈملۈك خىزمەت ئۇسۇلىدىن پايدىنىپ ، ئوقۇتۇشنىڭ ئالدىنقى سېپىدە تۇرۇپ چوقۇم تۈزۈتۈشكە ئەھمىيەت بېرىشنى . 2-) راھەت – پاراغەتكە بېرىلىشتە چوڭ مەسىلىلەر بولمىسىمۇ يەنىلا جاپادىن،  مەينەتچىلىكتىن قاچىدىغان ، باشقىلارنى بۇيرۇپ قويۇپ ئۆزىمىز قول سېلىپ ئىشلىمەيدىغان مەسىلىلەرنى . 3-) بىيۇگىراتلىق جەھەتتە ئاساسلىق ئاممىدىن ئايرىلىپ قېلىش، يۇقۇردا تۇرۇپ رىئاللىققا كۆڭۈل بۆلمەسلىك ، ئەمەلىي ئەھۋالنى ئىگەللىمەسلىك ، قېيىنچىلىقى بارلارغا كۆڭۈل بۆلمەسلىك ، جاپادىن قېچىش جەھەتتە ساقلانغان مەسىلىلەرنى . 4-) مەكتەپ رەھبەرلىك ئارىسىدا بەزى ھاللارغا ئامما بىلەن كەڭ – كۇشادە ئولتۇرۇپ سۆھبەتلىشىشنى،  پىكىرلىشىشنى خالىمايدىغان ، ئۇلارنىڭ ئويلىغانلىرىنى ئاڭلاپلا قۇيۇپ ، قېيىنچىلىق مەسىلىلەرنى ھەل قىلالماسلىق، ئوقۇتۇشقا كېرەكلىك پىكىرلەرنى ئەمەلىلەشتۈرمەسلىك ، ئەمەلىلەشتۈرۈشكە كۈچى يەتمەسلىك ، يىغىپ ئېيتقاندا، ئارمانغا چۈشلۈك دەرمان يوق ئەھۋاللارمۇ بار. شامال ئۆتۈپ كەتسە تۈگەيدىغۇ دەيدىغان خاھىشلارمۇ يوق ئەمەس.
$ [3 |1 {7 r' u2 . بىز مەركىزى مەكتەپنىڭ يېتەكچىلىكىدە كەڭ تۈردە سەپەرۋەرلىك يىغىنى ئاچتۇق ، يىغىنغا  كەڭ ئوقۇتقۇچى – ئىشچى خىزمەتچىلەرنىڭ  خىزمىتىمىزنى نازارەت قىلىشىنى قولغا كەلتۈرۈش ئۈچۈن، مەكتەپتىكى بارلىق پارتىيە ئەزالىرى ، ئوقۇتقۇچىلار ، دەم ئېلىشقا چىققان پارتىيە ئەزالىرى  ۋە ئوقۇتقۇچىلار ۋەكىللىرى ، ئاتا –ئانىلار ۋەكىللىرى قاتارلىقلار قاتناشتۇردۇق . پىكىر- تەلەپلىرىنى ئاڭلىدۇق .6 w8 d: [$ @9 L% bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. مەكتەپنىڭ بۇ قېتىمقى ئاممىۋى لۇشيەن تەربىيە- ئەمەلىيەت پائالىيىتىنى كەڭ تەشۋىق قىلىش ئۈچۈن مەكتەپ ئىچىگە تۈرلۈك مەزمۇندىكى تەشۋىقات دۇسكىلىرىنى چىقاردۇق، مەخسۇس ئۇچۇر خادىم ، رەھبەرلىك گۇرۇپپىسى قۇرۇپ، ئۆگىنىش جەريانىدا ئېلىپ بېرىلغان بارلىق پائالىيەتلەرنى ۋاقتىدا يۇقۇرى ئورۇنلارغا يوللاپ تۇردۇق . ئۆگىنىشتىن ئۆگىنىش خاتىرسى ، تەسىرات ماقالىسى يېزىپ چىقاردۇق ،دائىم ئامما بىلەن بىللە بولۇپ ئۇلارنىڭ ئاۋازىغا قۇلاق سېلىپ تۇردۇق . بىز يوللىغان بەش ئۇچۇر مائارىپ ئىدارىسىنىڭ ئۇچۇر تورىدا چىقىرىلدى .& t1 r+ B' \, B, B# T, uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. سىنىپ مۇدىرلار ، ئوقۇتقۇچىلار ۋەكىللىرى ، ئاتا- ئانىلار ۋەكىللىرى  ۋە پىشقەدەم مائارىپچىلار بىلەن سۆھبەت يىغىن ئۇيۇشتۇرۇپ ، ئۇلارنىڭ ھازىرقى مەكتەپنىڭ ئوقۇتۇشى ، مەكتەپ باشقۇرۇش خىزمىتى ، ئوقۇتقۇچىلار تۇرمۇشى جەھەتلەردىكى پىكىر تەلەپلىرىنى توپلىدۇق . ياش ئوقۇتقۇچىلارنى تەربىيەلەش . قوش تىل ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كەمچىل بولۇش، سىنىپ مۇدىرلارنىڭ پىكىرلىرىنى ئەستايىدىل ئاڭلاپ چىقتۇق . بۇ ئارقىلىق مەكتەپنىڭ ئوقۇتۇش سۈپىتىنى ئۆستۈرۈشكە ئاساس سېلىندى .3 E$ k+ k, ^  B5 W, {; f1 e! @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5. مەكتەپ پارتىيە ياچىيكىسىنىڭ يېتەكچىلىكىدە تەربىيە- ئەمەلىيەت پائالىيىتىنى كەڭ قانات يايدۇرۇپ ، مەخسۇس تېمىدىكى كوللېكتىپ ئۆگىنىش ، ياچىيكا ھەيئەتلەر ئۆگىنىش ئېلىپ بېرىش، مەخسۇس ئوقۇتۇش گۇرۇپپىلار مۇزاكىرە ئېلىپ بېرىش ،  تەسىرات سۆزلەش ، ئۆزلىكىدىن ئۆگىنىش قاتارلىق شەكىللەردە ئېلىپ بېرىپ نازارەرچىلىك كۈچەيتىلدى .
! {6 I9 H! ~  E6 p0 D* Q# u: r6. مەكتەپ رەھبەرلىكى ۋە ياچىيكا ئەزالارنى ھەر بىر يىللىققا مەسئۇل قىلىپ ، ئۆزى مەسئۇل بولغان يىللىق سىنىپلارنىڭ دەرسخانا ئوقۇتۇشى ، ھەر تۈرلۈك پائالىيەت ، ئاتا –ئانىلار يىغىنلىرى ،  دەرسلەرنىڭ ئۆتۈلۈشى ، شۇ يىللىق ئوقۇتۇش گۇرۇپپا پائالىيەتلىرىگە نازارەت قىلىش ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ چېكىنىش ئەھۋالى قاتارلىقلارنى نازارەت قىلىش بىلەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ كىيىم – كېچەك، يۈرۈش – تۇرۇشلىرىنى نازارەت قىلىشقا مەسئۇل قىلىندى .; u! S3 p6 t( M( Z: y" l  v3 B9 x- ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7. مەخسۇس تېمىدىكى تەشكىلى تۇرمۇش يىغىنى ئېچىپ ، ئۆز – ئۆزىنى تەكشۈرۈش ، ئۆزىدە بار بولغان مەسىلىلەرنى ئامما ئالدىدا دادىل ئوتتۇرغا قويۇش ، نەق مەيداندا پىكىر ئاڭلاش، تەنقىد ۋە ئۆز – ئۆزىنى تەنقىد ئېلىپ بېرىپ كەڭ ئوقۇتقۇچىلار ئالدىدا يۈز تۇرانە پىكىرلەشتۇق .' q1 I$ _* ~& Q1 S, z  ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
$ }2 n5 a! N. c+ y+ _# D- Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5 z8 b$ R0 {0 Z5 U- p( X( t( Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەڭ يېڭى ماتىريال پايدىلىنىش قىممىتى بولۇپ قالار . - X% K" C9 R- ~" v: n8 P2 @) Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
; |# T9 D9 S' C* o9 }2 ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

' b" G& a# ^- l4 I7 R6 V. a; j3 w
! t* {" v! @, J5 P6 N
: n/ i; T6 `4 A* v$ W: q) E+ y6 tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

! P& Y" f& P4 R5 C8 }/ Y1 d" m; N& }9 s0 [; H& M: T! Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

8 s7 z4 Y" N  }4 ^# ?+ N5 D# g3 l5 r( N7 R7 x0 Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3 M  \5 R9 N% T1 Q' ]1 cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

+ V. Y2 O9 M. i, P# B5 n
5 ]- h' ?; {$ M! N, v
: r+ X9 ]3 f# B
" D) i% [% s) w/ ?- {" e, }1 }
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 09:32

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش