روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 4890|ئىنكاس: 1
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

پارتىيە ياچىيكا خىزمىتى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
مەكتەپنىڭ مائارىپ ساھاسىدە " دىننىي ئەسەبىيلىكنى تۈگىتىش " مەخسۇس تېمىدىكى كوللىكتىپ ئۆگىنىش ئېلىپ بېرىش لايىھەسى
2 C9 b! S' e% v, u$ A# s2 A" a开展霍城县教育系统“去宗教极端化”专题教育集中学习方案
      
5 C  Y; B9 \8 r) h. u- t5 `* X4 p
& r* D% G  c, S, N1 C" R$ R) ?- H3 nناھىيىلىك پارتىكوم ۋە خەلق ھۆكىمىتىنىڭ، قورغاس ناھىيىلىك مائارىپ ئىدارىسىنىڭ 101- نومۇرلۇق ھۆججىتىنىڭ روھىغا ئاساسەن، ھەر دەرىجىلىك مەكتەپلەر خەلق ئاممىسىغا ، ئوقۇتقۇچى ،ئۇقۇغۇچىلارغا  قارىتا تەشۋىقى-تەربىيە ئېلىپ بېرىپ، « دىنى ئەسەبىيلىكنى تۈگىتىش » ھەققىدىكى ئورۇنلاشتۇرۇش پىكىرىگە ئاساسەن، زوراۋان، تىرورلۇق ھەركەتلىرىگە قارشى تۇرۇپ ، بۆلگۈنچىلىك ئالدىنى ئېلىش خىزمىتىنىڭ ھالقىلىق مەزگىلىدە . مەكتىۋىمىز تەتىل ئالدىدا مۇقۇملۇقنى ساقلاش ۋەزىيىتى ئىنتايىن كەسكىن ئالدىنى ئېلىپ، كۈچنى مۇجەسسەملەپ، ئىشەنچىنى چىڭىتىپ، جاپالىق ئۆگىنىپ، ئۇزاق مەزگىللىك جەڭ قىلىشنى كۈچەيتىپ، ئاممىنىڭ تونىشىنى قولغا كەلتۈرۈپ، ناھىيەمىزنىڭ ئىجدىمائى مۇقۇملىقى ۋە ئەبەدىي ئەمىنلىكىنى تىرىشىپ ئىلگىرى سۈرۈشنى مەخسەت قىلىپ بۇ لايىھەنى تۈزۈپ چىقتۇق.2 v4 @8 r& W- ?9 Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يىتەكچى ئىدىيەسى 6 r+ T5 q' |: \  K# uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پارتىيە 18-قۇرۇلتاي 3-ئومۇمىي يىغىن، 4-ئومۇمىي يىغىن ، ئىككىنچى قېتىملىق شىنجاڭ خىزمىتى يىغىننىڭ روھىنى ھەقىقى ئۆگىنىپ ۋە  ئەمەلىلەشتۈرۈپ ، ئاپتۇنۇم رايۇنىمىزننىڭ 8- نۆۋەتلىك 7-سانلىق يىغىن ، 8-سانلىق كېڭەيتىلگەن  يىغىن رويى بولۇپمۇ رەئىس شى جىنپىڭنىڭ مۇھىم سۆزىنىڭ روھىنى ۋە شىنجاڭ خىزمەت يىغىننىڭ مۇھىم يوليۇرۇقۇنى كەڭ ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارغا  كەڭ تەشۋىق قىلىش،  پىلانلىق ئۈنۈملۈك بولغان ئۇسۇل بىلەن ئەھمىيەيلىك پىرىنسىپلىق ھالدا دىننىي ئەسەبىيلىككە قارشى تۇرۇپ ، دىننىي ئەسەبىيلىكنىڭ مەكتەپكە كىرىشكە قاتتىق زەربە بېرىش بىلەن ئالدىنى ئېلىشنى ياخشى ئىشلەش ئۈچۈن تۆۋەندىكى نوختىلار بويىچە خىزمەتلەرنى قانات يايدۇرىمىز.3 C4 H7 x& V, \3 Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. ئۆگىنىشنىڭ مەخسىتى :8 ]; G: `3 e) T& X3 e2 L  cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇ قېتىمقى " دىننىي ئەسەبىيلىكنى تۈگىتىش " مەخسۇس تېمىدىكى ئۆگىنىش پائالىيىتى ئارقىلىق «مىللىي بۆلگۈنچىلىك ۋە دىنىي ئەسەبىيلىك ئىدىيىسى شىنجاڭنىڭ ئىجتىمائى مۇقۇملىقىغا تەسىر يەتكۈزىدىغان ئاساسلىق خەۋىپ» ئىكەنلىكىدىن ئىبارەت مۇھىم نوختىنى چىڭ تۇتۇپ ، دىننىي ئەسەبىي ئىدىيەنىڭ مەكتەپكە سىڭىپ كىرىشكە قاتتىق زەربە بېرىشتىن ئىبارەت نىشاننى چۆرىدەپ ،ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارغا " نېمە ئۈچۈن دىنغا ئىشەنمەيمىز ، نېمە سەۋەپتىن مەسچىتكە كىرىشكە ، روزا تۇتۇشقا ، دىننىي كېيىم – كېچەكنى كىيمەسلىكنى ، دىننىي پائالىيەتلەرگە قاتنىشىشقا ،قانۇنسىز تورغا چىقىشنىڭ زىينىنى ، قانۇنسىز ئۈن –سىن فېلىملىرىنى كۆرۈشكە بولمايدىغانلىقىنى ،ئەگەر بۇ ئىشلار بىلەن شۇغۇللانساق نورمال بەختلىك تۇرمۇشىمىزنىڭ زىيانغا ئۇچرايدىغانلىقىنى بىلدۇرۈش ، داۋاملىق سەگەك تۇرۇپ بەختلىك تۇرمۇشىمىزنى خاتىرجەم ئۆتكۈزۈشكە يىتەكلەشتىن ئىبارەت.' G' x" x1 c% W7 sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
% P! K# ~( E% d: |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كوللىكتىپ ئۆگىنىش  ئېلىپ بېرىش ۋاختى.1 o- s" U: a. J% ?$ jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتەپ پارتىيە ياچىيكىسى ئوقۇتقۇچىلارنى تەتىلگە قۇيۇپ بېرىشتىن ئاۋال بىر ھەپتە يەنى( 2015-يىلى 1- ئاينىڭ 13-كۈنىدىن 18-كۈنىگە قەدەر ) " دىننىي ئەسەبىي ئىدىيەنىڭ مەكتەپكە سىڭىپ كىرىشنىڭ ئالدىنى ئالايلى " دېگەن تېمىنى مەزمۇن قىلىپ پىلانلىق ئاساستا ئۆگىنىش لايىھەسىنى تۈزۈپ ، ھەر بىر خىزمەتنىڭ قەدەم باسقۇچلىرىنى ئېنىق سېستىمىلىق ھالدا تۈزۈپ ، ھەر بىر كۇن ھەر بىر سائەتتە ئۆگىنىدىغان مەزمۇنلارنى ئېنىق ئورۇنلاشتۇرۇپ ،  ۋاختى ، ئورنى ، مەزمۇنى ، مەسئۇل خادىملارغىچە ئېنىق ئورۇنلاشتۇرۇش.ھەقىقى ئەمەلىلەشتۈرۈش .
9 b2 X/ `# |% I+ {$ J7 _ۋاختى : 2015- يىلى 1- ئاينىڭ 13- كۈنىدىن 18-كۈنىگە قەدەر .
: p- L* {0 I$ i! Yئورنى : مەكتەپ يىغىن زالى ،ئىشخانىلار9 R- E4 T# u( Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۆگىنىدىغان مەزمۇنلار : پارتىيە 18-قۇرۇلتاي 3-ئومۇمىي يىغىن، 4-ئومۇمىي يىغىن ، ئىككىنچى قېتىملىق شىنجاڭ خىزمىتى يىغىننىڭ روھىنى ئۆگىنىپ ۋە  ئەمەلىلەشتۈرۈش ، ئاپتۇنۇم رايۇنىمىزننىڭ 8- نۆۋەتلىك 7-سانلىق يىغىن ، 8-سانلىق كېڭەيتىلگەن  يىغىن رويى، بولۇپمۇ رەئىس شى جىنپىڭنىڭ مۇھىم سۆزىنىڭ روھىنى ۋە شىنجاڭ خىزمەت يىغىننىڭ مۇھىم يوليۇرۇقۇنى دىننىي ئەسەبىيلىككە قارشى تۇرۇپ ، دىننىي ئەسەبىيلىكنىڭ مەكتەپكە كىرىشكە قاتتىق زەربە بېرىش بىلەن ئالدىنى ئېلىش توغرىسىدىكى ماتىرياللار .
& I, L) l# V! Q' ^ئۆگىنىش ئۇسۇلى :
" f$ B' f  e* x2 p3 s1-كۆللىكتىپ ئۆگىنىش. بارلىق ئوقۇتقۇچىلار يىغىن زالىغا يىغىلىپ ئۆگىنىش ئېلىپ بېرىشى ، ئۆگىنىش جەريانىدا دۆلەتنىڭ تۈرلۈك سىياسەت پەرمانلىرىنى ، دۆلەتنىڭ مائارىپ قانۇنى، ئوقۇتقۇچىلار قانۇنى ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كەسپىي ئەخلاق ئۆلچىمىنى ئۆگىنىش ئېلىپ بېرىپ ئۆزلىرىنىڭ سىياسىي ۋە كەسپىي ئەخلاق سۈپىتىنى يۇقۇرى كۆتۈرۈشى لازىم .4 B& q! ~( y! U" J- ~' E$ vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2-مۇھاكىمە ۋە تەسىرات سۆزلەش . ئوقۇتقۇچىلار ئۆگىنىشتىن ئالغان تەسىراتىغا ئاساسەن تەكشۈرۈپ تەتقىق قىلىپ ، خىزمەت ۋە تۈرمۇشتا ئۆزىدە ساقلانغان مەسىلىلەرنى دادىل ئوتتۇرغا قويۇپ ، ئۆز-ئۆزىنى تەكشۈرۈش.
. @( ^: y$ Z) {; s* B3-تۈزۈم قۇرلۇشنى مۇكەممەللەشتۈرۈش . ئوقۇتقۇچىلارنىڭ قۇشۇن قۇرلۇشىنىڭ تەلىۋى بويىچە مۇكەممەل تۈزۈم بىكىتىپ ھەر بىر ئوقۇتقۇچى تۈزۈمگە ئاڭلىق بوي سۇنۇشى ، تۈزۈم ئارقىلىق ئۆز –ئۆزىنى باشقۇرۇش ، يوخلىما نەتىجىسىنى يىل ئاخىردىكى ئىش ئۈنۈمنى باھالاشنىڭ تۈرى قىلىش.- ?) X' A% }( `! T# c" Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۆگىنىشنىڭ تەلىۋى :9 P/ N+ O4 B; }! Q) K+ T" \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1-        تونۇشنى ئۆستۈرۈپ، ئەستايىدىل ئۆگىنىش.
# K3 j! \8 l# |/ R% Iئوقۇتقۇچىلار بۇ قېتىمقى ئۆگىنىشنىڭ مۇھىملىقى ۋە تەخىرسىزلىكىنى تونۇپ مائارىپ ئىدارىسىنىڭ 101- نومۇرلۇق ھۆججەتنىڭ تەلىۋىگە ماسلىشىپ ، مەكتەپنىڭ ئۆگىنىش لايىھەسى بويىچە ئەستايىدىل ئۆگىنىش ئېلىپ بېرىش خاتىرە قالدۇرۇش .
- X4 m5 G8 U) b6 A$ t+ n) X2-        باشقۇرۇشنى كۈچەيتىپ ، ئۈنۈمنى ئاشۇرۇش. 8 l( b* G% o: {/ N* R  Q! ?: ~% Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇ قېتىمقى ئۆگىنىش جەريانىدا ئوقۇتقۇچىلار تەشكىللىك ئاساستا ئۆز – ئۆزىنى باشقۇرۇپ ، تۈزۈم بويىچە ئۆگىنىشنىڭ جەريانىغا ماسلىشىپ ، كوللىكتىپ ۋە ئۆزلىكىدىن ئۆگىنىش باسقۇچىدا ئۈنۈملۈك ئۆگىنىش ئېلىپ بېرىش ، بىپەرۋالىق قىلماسلىق ، ئۆگىنىشتىن ھەقىقى ئۈنۈم ھاسىل قىلىش ، چوڭ مەسىلىلەردىن ئۆزىنى قاچۇرماسلىق .& C$ i4 D$ r  R! ^! M$ Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3-        تەكشۈرۈپ تەتقىق قىلىپ ، مەسئۇلىيەتنى ئايدىڭلاشتۇرۇش .$ X2 t# ]7 B5 ]% zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇ قېتىمقى ئۆگىنىش جەريانىدا ئوقۇتقۇچىلار يوخلىما تۈزۈمگە ئاڭلىق رىئايە قىلىپ دەل ۋاختىدا كىلىش ۋاختىدا قايتىش ، تۈزۈم قارشىنى تۇرغۇزۇش . ئۆزىمىزنىڭ مەسئۇلىيىتىنى ئۇنتۇپ قالماسلىق . ئۆگىنىشنىڭ يوخلىمىسىنى يىل ئاخىردىكى ئىش ئۈنۈمنى باھالاشنىڭ شەرتى قىلىپ بېكىتىش بىلەن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كەسپىي ئەخلاقىنى باھالاشنىڭ شەرتى قىلىنىدۇ .9 ]4 T0 r) z9 O: Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6 X0 W' u+ s* q+ J/ sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2015-1-6 08:51:28 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ماتىرىيالنى ياخشى يوللاپسىز، ھەر قايسى جايلار ئەمەلىيتىمىزگە بىرلەشتۈرۈپ، ئۆزلەشتۈرۈپ ئىشلەتسەك، خېلى كۆپ ۋاقىت تېجىلىپ قالىدىكەن.
8 r0 ]2 f3 G' x
روھلان android تېرمىنالىدا يوللانغانروھلان android تېرمىنالىدا يوللانغان

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 06:37

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش