روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 1858|ئىنكاس: 0
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئاتا – ئانىلار مەكتەپ خىزمەت پىلانى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   Tursun007 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-3-25 16:56  5 P! c' U/ D# j6 V" `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

8 K8 F  @/ Y7 h# h4 W, J   مەكتەپنىڭ 2014-2013-ئوقۇش يىلى2 -مەۋسۇملۇق ئاتا – ئانىلار مەكتەپ خىزمەت پىلانى% t% u0 i: V% m7 f) Q, T; `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   يىتەكچى ئىدىيە
8 m6 S; K' \* j3 h, Oپارتىيە 18-قۇرۇلتىيى روھىنى ئومۇمىي يۈزلۈك ئىزچىللاشتۇرۇپ ،جۇڭگۇچە ئالاھىدىلىككە ئىگە سوتسىيالىزىم بايرىقىنى ئىگىز كۆتۈرۈپ ، ماركىسىزىم .لېنىنىزىم ، ماۋزېدۇڭ ئىدىيەسى ،دىڭ شاۋپىڭ نەزىريەسى « ئۈچكە ۋەكىللىك قىلىش»مۇھىم ئىدىيەسى ، ئىلمىي تەرەققىيات قارشىنى يىتەكچى قىلىشتا چىڭ تۇرۇپ ، پارتىيەنىڭ ئىلغارلىقى ۋە پاكلىقىنى ساقلاشنى زىچ چۆرىدەپ ،پارتىيەنىڭ مائارىپ لۇشەنى بويىچە ياراملىق يېڭى دەۋىر قۇرغۇچىلىرى ۋە ئىزباسارلىرىنى بىللە تەربىيەلەشتىن ئىبارەت .
8 |& L2 O) B6 H, D: W* `8 D( K! Wبۇنىڭ ئۈچۈن :
: j( ?6 b$ }8 Y1 y( V+ I; B# J   ئىسلاھات ئىچىۋىتىش سىياسىتى يولغا قويۇلغان، خەلىقنىڭ تۇرمۇش  سەۋيىسى ئۆزلۇكسىز ئىشىۋاتقان بۇگۇنكى كۇندە، ئاتا – ئانىلارنىڭ ئىلىم –پەنگە بولغان تونۇشى، كۆز قارشى تىخىمۇ ئۆستى . ئاتا –ئانىلار بىلىمگە ئىنتىلدىغان، بالىلارنى پەن مائارىپ ئارقىلىق تەربىيەلەشكە ئىتىبار بېرىدىغان  پەرزەنتىلىرىنىڭ ئىقتىساسلىق ئادەم بولىشىغا كۆڭول بولىدىغان،  ئۇلارغا قولايلىق شارائىت يارتىپ بىرىدىغان بولدى .شۇنداقتىمۇ بىر قىسىم ئاتا – ئانىلارغا يەنىلا بىر قىسىم خىزمەتلەرنى ئىشلەشكە توغرا كېلىۋاتىدۇ . بىز موشۇ قولايلىق شارائىتنى كوزدە تۇتۇپ ئائىلە تەربىيسىنى كوچەيتىپ پەرزەنتىلەرنىڭ ئىلىم پەنگە بولغان قىزقىشىنى ئاشۇرۇپ ، بالىلارنىڭ يىڭىلىق يارتىش روھىنى يىتىلدۇرۇش بىلەن ئاتا-ئانىلارنىڭ  قوللىشىنى قولغا كەلتۈرۈش ئۈچۈن مەكتىۋىمىزدە توۋەندىكى خىزمەتلەرنى چىڭ تۇتۇپ ئىشلەشكە توغرا كېلىدۇ ، ئاتا-ئانىلارنىڭ سىياسى ساپاسىنى يۇقىرى كوتۇرۇش ئۇچۇن، ئۇلارغاپارتىيەنىڭ ئىللىقلىغىنى،مائارىپقا دائىر ئىتىبار سىياسەتلىرىنى يەتكۈزۇپ  ،‹‹ئۈچكە ۋەكىللك قىلىش ››موھىم ئىدىيسىنى ۋە پارتىينىڭئاممىۋىي لۇشەن تەربىيسىنى كەڭ تۇردە تەشۋىق قىلىپ، ئۇلارنىڭ سىياسى ساپاسىنىكۆتۈرۈش بىلەن مائارىپنى قوللاش ئاكتىپلىقىنى ئاشۇرۇپ ،ئۆز پەرزەنتلىرىگە بولغان ئىلىم-پەننى قەدىرلەپ ، دىن بىلەن مائارىپنىڭ پەرقىنى ئايدىڭلاشتۇرۇشقا  ،  ئىلىم پەن ئارقىلىق يېڭىلىق يارىتىپ ئۆز تەقدىرىنى ، كەلگۈسىنى يارىتالايدىغانلىقىنى ھىس قىلدۇرۇشقا ياردەم بېرىشنى قولغا كەلتۈرۈش .
" g' q- ?5 A) R. G, n+ t& i1.ئاتا-ئانىلارغا قەرەللىك ھالدا تەربىيلەش كورسى ئىچىپ ئۇلارغا«بىخەتەرلىك تەربىيەسى ۋە ئائىلە تەربىيەسى »،«بالىلارنى ئىككىنچى ئۈگۈنۈش مۇھىتى بولغان- باشلانغۇچ مەكتەپكە ماسلاشتۇرۇش. »نى كەڭ تۇردە تەشۋىق قىلىپ،ئاتا-ئانىلارنىڭ قانۇن قارشىنى ئۆستۇرۇشكە كاپالەتلىك قىلىنىدۇ.  n: \5 n3 N( b- |- k& uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتەپتە ئوقۇش باشلاش مۇراسىمىغا بىرلەشتۇرۇپ ، ئاتا-ئانىلار سۆھبەت يىغىنى ئويۇشتۇرۇپ ، ئاتا-ئانىلارنىڭ ، جەميەتنىڭ مەكتەپكە ۋە ئوقۇتقۇچىلارغا تەكلىپ پىكىرلىرى ئىلىنىپ ، ساقلانغان مەسلە ۋاقتىدا تۇزۇتۇلۇپ ، جەميەت ، مەكتەپ ئائىلىدىن ئىبارەت ئۇچ تەرەپ تەربىيسىنى كوچەيتىپ ، مۇقىم  تىنىچ بولغان ئوقۇتۇش شارائىتى ھازىرلىنىدۇ.
( q7 S4 M" d3 J# X: s9 c2.مەكتەپتە ئاتا-ئانىلارغا 9يىللىق مەجبۇرىيەت مائارىپ قانۇنى كەڭ تۇردە تەشۋىق قىلىپ ، ئاتا-ئانىلارنىڭ بالىلىرىنى ئوقۇتۇش ئاڭلىقلىقىنى ئۆستۇرۇپ ، ئۇلارنىڭ قوللىشىنى قولغا كەلتۇرۇپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ تۇراقلاشتۇرۇش خىزمىتى چىڭ تۇتۇلىدۇ.. {5 e5 p( t1 P, q: mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. ئاتا-ئانىلارغا ۋە ئوقۇغۇچىلارغا « ياش –ئۆسمۇرلەرنىڭ جىنايەت ئۆتكۇزۇشىتىكى سوبىكتىپ ئامىللار »،«قورامىغا يەتمىگەنلەرنىڭ ھوقۇق مەنپەتىنى قوغداش قانۇنى» قاتارلىق قانۇن–تۇزۇم بىلىملىرنى كەڭ تۇردە تەشۋىق قىلىپ ، ئاتا-ئانىلارنىڭ قانۇن ئاڭ سەۋيىسىنى يۇقۇرى كوتۇرۇپ، ئاتا-ئانىلاردا پەرزەنتلىرىگە قارىتا قانۇن تەربىيسى ئىلىپ بارالايدىغان، پەرزەنتلىرىنى توغرا يولغا باشلىيالايدىغان كوز قاراش ۋە قانۇن تۇزۇم ئاڭلىقلىقىغا ئىگە قىلىندۇ.9 B# C: [' H/ F. K( y9 F$ wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. مەكتەپتە ئوقۇتقۇچىلار مەۋسۇم ئىچىدە كەم دېگەندە ھەر بىر ئوقۇغۇچىنىڭ ئاتا-ئانىسى بىلەن بىر قىتىمدىن ئىككى قىتىمغىچە سۆھبەت ئىلىپ بىرىپ ،شۇ ئوقۇغۇچىنىڭ قايسى دەرىستە ياخشى كىتىۋاتقانلىقى،قايسى دەرىستە ئاجىز ئىكەنلىكى ،مەكتەپتىكى ئومۇمى ئەھۋالىنى بىلدۇرۇپ، ئاتا-ئانىنىڭ تەكلىپ پىكىرنى ئىلىپ ،ئاتا-ئانىلارنىڭ قوللىشىنى قولغا كەلتۇرۇپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۇگۇنىش نەتىجىسىنىڭ ياخشى بولىشىغا كاپالەتلىك قىلىندۇ.# n' `% h( ?0 hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.ئاتا-ئانلارغا «ئائىلە تەربىيسى ئوقۇشلۇقى »دىن مەخسۇس دەرىس ئوتۇپ ،ئاتا-ئانىلارغا مەكتەپ خىزمىتىنى قانداق قوللاش،پەرزەنتلىرىنى قانداق تەربىيلىگەندە ئۇلارنى ئەخلاقىي،ئەقىلىي،جىسمانىي ۋە گۇزەللىك جەھەتتىن ئەتراپلىق تەرەققى قىلغان «4كە ئىگە» ياراملىق ئىز باسارلاردىن قىلىپ تەربىيلىگىلى بولدىغانلىقىنى  بىلىش،چۇشنىش ئىمكانىيتىگە ئىگە قىلندۇ.
" R& @: F- h) X0 ~: \% _6.ئاتا-ئانىلارغا پارتىيەمىزنىڭ مىللەت دىن سىياسەتلىسى ،مىللەتلەر ئىتتىپاقلىك تەربىيەسىگە ئائىت تەشۋىقاتنى كەڭ تەشۋىق قىلىپ ئۇلارنىڭ مەكتەپ خىزمىتىگە ماسلىشىشنى قولغا كەلتۈرۈش .  " [* s. H4 n, X- \* bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7. مەكتەپ ئاتا –ئانىلار مەكتەپنىڭ رولىدىن پايدىنىپ ئوقۇغۇچىلارغا كىچىكىدىن باشلاپ ئۆز ئائىلىسىنى ، مەھەللىسىنى ، مەكتىپىنى ، يۇرتىنى ، ۋەتىنىنى سۆيۈش تەربىيەسىنى بىللە ئېلىپ بېرىپ ، ئاتا –ئانىسىنىڭ بېقىپ چوڭ قىلىش جەريانىدىكى ئەجرىگە ، مەكتىپىنىڭ تەربىيە جەريانىدىكى ئەمگىگە  ، ۋەتىنىنىڭ مىھنىتىگە مىننەتدار بولۇشنى بىللە ئېلىپ بېرىش لازىم .     
+ l- J, |, ~. V1 g
" Q1 _) v; q/ g7 g: J- h2 q+ E' l# q1 X; Z5 H  b$ a+ _/ }" k7 fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

تاقاش

ئالاھىدە تەۋسىيەئالدىنقى /1 كېيىنكى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى ( 新ICP备10200892号-9 )

GMT+8, 2015-5-21 15:34

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش