روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 5078|ئىنكاس: 7
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

قانداق بالىلار بالدۇر مۇھەببەتلىشش قاينىمىغا كىرىپ قالىدۇ؟

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ۋاقتى: 2013-11-16 09:29:35 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |كۆرۈش شەكلى
قانداق بالىلاربالدۇرمۇھەببەتلىشش قاينىمىغا كىرىپ قالىدۇ؟

" j6 N; O9 j! i8 K1 |
/ o+ f- R- O% S4 `" r! J
" v: D- _* `, {6 Y+ W/ M5 uبالىلارنىڭ بالدۇر مۇھەببەتلىشش ھادىسىى نۆۋەتتە ئاتا-ئانىلارنى شۇنداقلا بىز ئوقۇتقۇچىلارنى ئەنسىرىتىۋاتقان ، گاڭگىرىتىپ قويىۋاتقان نازۇك ھەم تەخىرسىز مەسىلىلەرنىڭ بىرى بولۇپ قالدى . نەچچە يىللار ئىلگىرى تولۇقسىز يىللىق ئوقۇغۇچىلىرىدا شۇخىلدىكى مەسىلىلەر بايقالسا بۇنى بالدۇر مۇھەببەتلىشش دەپ قارايتۇق، لېكىن يېقىنقى يىللاردىن بۇيان بۇ تەرەققىي قىلىپ ھەتتا باشلانغۇچ مەكتەپلەرنىڭ تۆۋەن يىللىقلىرىدىمۇ كۆرۇلۈشكە باشلىدى.
% B( ~1 x# _" A/ U4 ]: Mمەسىلە بولغان ئىكەن، ئۇنى ھەل قىلىشقا ئۇرۇنىشىمىز، ھەل قىلىش ئۈچۈن ئالدى بىلەن ئۇنى چۈشىنىشىمىز كېرەك . مەنمۇ 11 يىللىق ئوقۇتقۇچىلىق ھاياتىمدا كۆپ مەزگىل سىنىپ مەسئۇلىلىق خىزمىتىنى ئىشلەپ كەلگەن بولغاچقا بۇ ھەقتىكى كۆپ مەسىلىلەرنى بىۋاستە كۈزىتىش ۋە ھەل قىلىش جەريانلىرىنى باشتىن ئۆتكۈزدۇم .
) T( m8 [3 P! _3 g- i. \بالىلاردىكى بالدۇر مۇھەببەتلىشش ھادىسىسى زادى ئەخلاق مەسىلىسمۇ ئەمەسمۇ دېگەن سۇئالغا نۆۋەتتە بىر قىسىم تەتقىقاتچىلار : بالدۇر مۇھەببەتلىشش ئەخلاق مەسىلىسى ئەمەس، بەلكى پىسخىك مەسىلە دەپ ھۆكۈم چىقارماقتا، ئەلۋەتتە مەنمۇ شۇ خىل قاراشنى قۇۋەتلەيمەن، چۈنكى يات جىنىسقا ئىنتىلىش -بۇ ئەزەلدىنلائادەمنىڭ تەبىئىي ئالاھىدىلىكى.
9 b' A( _5 t( Yھازىرقى مەسىلە شۇكى ، بىر قىسىم ئوقۇتقۇچىلار بالدۇر مۇھەببەتلىشش مەسىلىلىرىنى بايقىغاندا ، نۇقۇللا ئەخلاق مەسىلىسى دەپ قاراپ  ،قوپال ئۇسۇللار بىلەن ھەل قىلشىقا ئۇرۇنماقتا، بۇ تونۇش ۋە ھەل قىلىش چارىسى تەرەپلەردىن قارىغاندا قوش خاتالىق ھېسابلىنىدۇ.$ Z6 k# @- p) h  q& h2 b# L" z* Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇنداقتا قانداق قىلىش كېرەك؟
! [; h+ C. F( ~. V( K$ a8 O8 }مەن بۇ مەسىلىگە «قىزىقىپ» قالغاندىن بۇيانقى بىۋاستە كۈزىتىش ئېلىپ بېرىپ چىقارغان يەكۈنلىرىم ۋە بۇ ھەقتە يېزىلىۋاتقان بىرقىسىم تەتقىقات دوكىلاتلىرىدىن كۆرگەنلىرىم ئاساسىدا مەزكۇر يازمىدىن باشلاپ بۇ ھەقتە بىرقىسىم يازمىلارنى ئېلان قىلىشم مۈمكىن، ئوقۇرمەنلەرنىڭ ئۆزقاراشلىرىنى ئايىماسلىقىنى ئۈمىد قىلىمەن.
9 k4 e& |  m# A2 Wگەپنى ئالدى بىلەن قانداق بالىلار بالدۇر مۇھەببەتلىشش قاينىمىغا كېرىپ قالىدۇ دېگەن تېمىدىن باشلايلى .$ T) Q( N# Q% o& w, Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كۈزىتىش ھەم مۇلاھىزە نەتىجىلىرىدىن قارىغاندا تۆۋەندىكى بىرقانچە خىل بالىلاردا ئاسانلا بالدۇر مۇھەببەتلىشش ئېستىكى پەيدا بولىدۇ:
7 j/ U: b' Y) I! U1 ~+ Z: z; i+ E. ~) ]9 c1 D% l$ `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.خارەكتىرى روشەن ھالدا ئوچۇق-يورۇق، تەققى-تۇرقى ئالاھىدە قاملاشقان بالىلار! }) g9 q6 \' s; u: _; ~( Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

3 l, v# v, P8 a0 O3 w) ^بۇخىلدىكى بالىلارنىڭ بالدۇر مۇھەببەتلىشش نېسبىتى ، ئىچ مىجەز، تاشقى قىياپىتى ئادەتتىكىچە بالىلارغا قارىغاندا يۇقىرى بولىدۇ. ئوچۇق-يورۇق خارەكتىرلىك بالىلار جۈرئەتچان كېلىدۇ.ئۆزى ياقتۇرۇپ قالغان ھەرقانداق نەرسىنى قولغا كەلتۈرۈشكە تېرىشىدۇ.تەشەببۇسكارلىق ئۇلارنىڭ چوڭ كوزىرى ھېسابلىنىدۇ. يەنە بىرى تاشقى قىياپىتى قاملاشقان بالىلار ،ئاسانلا ئەتىراپىدىكىلەرنىڭ ئامراقلىقىغا ئېرىشىدۇ، بولۇپمۇ قىزلار ھەم ئوچۇق خاراكتىرلىك ھەم چىرايلىق بولسا ئاسانلا ئوغۇللارنىڭ قوغلىشش نىشانىغا ئايلىنىپ، كۆپىنچە ھاللاردا باشقا جىنىسداش دوستلىرىغا قارىغانداتېخىمۇكۆپ ياخشى مۇئامىلە،شىرىن-سۆزلەرگەئېرىشىدۇ.
6 W) [1 d9 m3 f& V, W  X9 ^
8 `. J; a' p+ j2.ئەدەبىيات -سەنئەتنى ياخشى كۆرىدىغان ۋە بۇ جەھەتتە تالانتى باربالىلار
& Q% P8 w6 \) a1 L: v  V$ i: ~7 ^& L- W% z; t4 O3 Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇخىل بالىلارنىڭ ھېسسياتى مول ، تەبىئىتى نازۇك بولىدۇ. كىتابلاردىكى ،ناخشىلاردىكى ، فىلىملەردىكى رومانتىك كەچمىشلەرنى رىئال دۇنياغا ئېلىپ كېلىدۇ،ھەم شۇلاردىن يۇغۇرۇلغان ،غايىۋى مۇھەببىتىنى مەلۇم بىر ئوبىكتىقا باغلىۋالىدۇ.ئەلۋەتتە ئۇلاردىكى باشقىلاردا ئاز كۆرۇلىدىغان ئارتۇقچىلىقلار قارشى تەرەپنىمۇ ئاسانلا بۇ قاينامغا ئېلىپ كىرەلەيدۇ.; @# j8 C+ z; G, W( j" pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
' O6 B) w. z. E1 a2 z& Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.خارەكتىرى ئاجىز ، ماختىنىش تۇيغۇسى كۈچلۇك بالىلار/ ]& S7 H) n1 P% h2 x) k/ L& aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

4 Z. ~# `! V2 J+ V0 y- y- U/ {بۇ خىلدىكىلەر قىز بالىلاردا كۆپ كۆرۈلىدۇ، بۇنداق قىزبالىلارنىڭ مۇتلەق كۆپىنچىسى ئائىلىدە ئەركە ئۆسۈپ يېتىلگەن بولۇپ،ئۇلارنىڭ نەزىرىدە بىر ئوغۇل دوست تۇتۇش بىر يۆلەنچۈك تاپقانلىق. ئۇلار ئۆزىنى ئوغۇل دوستىنىڭ بىر قىسمى دەپ قارايدۇ،شۇڭا ئاسانلا ئوغۇللارنىڭ مۇھەببەت ئەسىرى بولۇپ قالىدۇ. بۇخىل بالىلاردا يەنە بىرخىل خاھش شۇكى ئۆزى بىلەن تەڭتۇشلىرىنىڭ بىرەرى ئوغۇل دوت تۇتىۋالغان بولسا، ئۇنىڭ بەسلىشش ئۈچۈنمۇ بالدۇر مۇھەببەتلىشش يولىغا قەدەم قويىدۇ.
; z! ]. F  ^" q2 j4 p3 a+ Z) |9 ^7 V6 x. u% J% Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.ئۆگىنىش جەھەتتە ئارقىدا قالغان بالىلار
. L9 e  K' H/ ^2 g. ^
% p( k6 j( Q- V" x- W" E3 mبۇخىل بالىلار ئائىلىدە ئاتا-ئانىسىنىڭ، مەكتەپتە بولسا ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ ئالقىشىغا، رىغبىتىگە ئاسانلىقچە ئېرىىشەلمەيدۇ، بەزەن ئالاھىدە غەمخۇرلۇقلارغا نائىل بولۇشتىن سۆزئاچقىلىمۇ بولمايدۇ.ئۇلارنىڭ مىھىرگە ئىچىرقىشى تەبىئىي ھالدائۇلارنى ئۆزى بىلەن تەڭتۇش بولغان يات جىنىسلاردىن ئالاھىدە دوست تۇتۇشقا يىتەكلەيدۇ. بۇ يەردە مەن ئۆزۇم يولۇققان بىر ئىشنى مىسال ئالسام، بالدۇر مۇھەببەتلىشش قاينىمىغا كېرىپ قالغان بىر نەپەر 7-يىللىق ئوغۇل ئوقۇغۇچىسى بىلەن سۆھبەتلەشكىنىمدە ، ئۇنىڭدىن نېمىشقا ئوغۇللاردىن يىقىن دوست تۇمايسەن دەپ سورىسام ،ئۇ ئوغۇللار قىزلاردەك سىر ساقلىمايدىكەن دېگەن ئىدى.. M! ~4 @+ f- T$ q& }( vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇخىل بالىلارنىڭ بىر خەۋپلىك يۈزلىنشى شۇكى ، ئەگەر ئۆزى بىلەن تەڭتۇشلاردىنمۇ سىرداش تاپالمىسا، جەمئىيەتتىكى بالىلاربىلەن، ھەتتا يىشى چوڭلار بىلەن مۇھەببەت قاينىمغا كېرىپ كېتىشى مۈمكىن.
% |0 V6 i" g' @# d  {1 L
$ X; h- n6 Z" A0 C/ g; J: n5.ئائىلىسىدە كۆڭۇلسىزلىكلەر كۆپ يۈزبېرىدىغان بالىلار( F, F  n. {1 Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

4 G/ Y& f! M: D' Z: {ئاتا-ئانىسى ئاجىرىشىپ كەتكەن بالىلار، ئاتا-ئانىسىنىڭ ئئۇرۇش-جىدىلى بىسىقمايدىغان بالىلار، ئۆگەي ئاتا-ئانىلارنىڭ قولىدىكى بالىلارنىڭ تۇرمۇشى بىرخىل سوغۇق كەيپىياتتا ئۆتىدۇ.شۇڭا بۇخىلدىكى بالىلارمۇ ئالدىنقى تۈردىكى بالىلارغا ئوخشاش ئىرىشمەكچى بولغان ئىللىق تۇيغۇلارنى باشقا جايدىن ئىزدەيدۇ.
% I) I2 c: _3 p. ^& b
* H, ]' v6 Y( a- Q; G6. مۇھىت جەھەتتىن تەلىيى ئوڭ كەلمىگەن بالىلار; H2 ~  c) e8 n( v5 b& ?' D9 v* {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
' [) u& B4 m9 |! qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كونىلاردا «دوستۇڭ قارغا بولسا،يېيىشىڭ پوق» دېگەن ھېكمەت بار، بىز بۇ يەردىكى «دوست» نى بىز تىلغا ئىلىۋاتقان بۇ مەسىلىدە بالىلارنىڭ ئىرىشكەن مۇھىتىغا تەدبىقلىساقمۇ بولىدۇ مېنىڭچە.
3 n3 W. F, i6 cمەسىلەن  بىر بالىنىڭ يىقىن ئۆتىدىغان بىرقانچە دوستلىرى بالدۇر مۇھەببەتلىشش قاينىمىغا شۇڭغىغان بولسا، ئۇنىڭمۇ شۇ يولغا مڭېپ كېتىش ئىھتماللىقى بەك يۇقۇرى بولىدۇ. ئۇندىن باشقا بىرقىسىم ئائىلىلەردىكى ناچار مۇھىتمۇ ئۇلارنىڭ يات جىنىسقا بولغان ئاڭسىز رەۋشتىكى ئىنتىلىشىنى كۈچەيتىۋىتىدۇ.& P9 t3 x% @& E- K, c+ f6 Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇلتۇر ، بىزنىڭ مەكتەپتىكى بىرنەپەر ئوقۇغۇچىدىن «جىنسى قوزغىتىش دورىسى» نىڭ ئېلان رەسىملىرى بايقالدى، قاتتىق چۆچۈپ كەتتۇق . كېيىن شۇنى بىلدۇقكى بۇ نەرسىلەرنى ئۇ ئائىلسىدىن قولغا چۈشۈرگەن ئىكەن!؟ ئۇ بالىمۇ سىنىپتىكى بىرقانچىلىغان قىز ساۋاقداشلىرىغا «غەيرى گەپ» لەرنى قىلىدىكەن، ئۇ«ئارقىسىغا كېرىۋالغان» قىزلارنىڭ سانىمۇ بىزنى يەنە بىرقىتىم چۆچۈتتى .
$ c5 A4 X5 E2 b2 }+ T: @بۈگۈنكى كۈندە بىر قىسىم ئاتا-ئانىلار ئائىلىلەردە پەرزەنتلىرىگە پەدىشەپ تەربىيىسى ئىشلەش ئۇياقتا تۇرسۇن ، جىنسى تۇرمۇشقا ئالاقىدار ئىشلاردا بەكلا تەرتىپسىز بولۇپ كەتمەكتە.5 a0 i. q: t1 l, {; a$ M* hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇخىلدىكى مۇھىتتا ئۆسكەن بالىلاردا بالدۇر مۇھەببەتلىشش ئىستىكىنىڭ يۇقارقىلارغا ئوخشىمايدىغان يىرى شۇكى ئۇلاردا بالدۇر ئويغىنىپ كەتكەن جىنسىيەت تەۋەككۈلچىلىكى مەۋجۈت ، بۇنىڭ ئاقىۋىتىنى مۆلچەرلەشمۇ قىيىن.
& J- j# e+ n6 I! n* }6 G2 o% t/ ]) Z. x5 J. Q6 u* \6 t; O' iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

' l& T: A( h  h
- A0 q: }6 ?: \' {. p& V-مەزكۇر ماقالە نۆۋەتتە بىرقانچە مەكتەپ بىرلىشىپ ئىشلەۋاتقان «بالىلاردىكى بالدۇر مۇھەببەتلىشىش ھادىسىسى ئۈستىدە ئىزدىنىش» ناملىق تېما تەتقىقاتى ئۈچۈن تەييارلانغان. بۇ تېمىمىز بۇرۇن بىر قېتىم قولغا ئېلىنغان بولسىمۇ ، مەلۇم سەۋەبلەر تۈپەيلىدىن توختاپ قالغان ئىدى. بۇ مەسىلە ھەققىدە ئويلىغانلىرىڭىز بولسا ئوتتۇرىغا قويسىڭىز ، بىزنىڭ تېما تەتقىقات پائالىيىتىمىز ئۈچۈن ياردىمى بولۇپ قالغۇسى.1 K* J4 c" _4 c. Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1ئىناۋەت +7 تەڭگە +2 يىغىش سەۋەبى
سراجدىن + 7 + 2 تېخىمۇ تىرىشىڭ

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2013-11-16 13:23:42 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ماقالە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ چوقۇم ئوقۇپ تەھلىل قىلىشىغا ۋە پىكىر يۈرگۈزۈپ ئىزدىنىشىگە تېگىشلىك ياخشى ماقالە بولۇپتۇ.
بۇ ماقالە ياخشى چىقىپتۇ، بولسا ئالى مەكتەپتىكى مۇھەببەتلىشىشكە كۆز قارشىڭىزنى دەپ باققان بولسىڭىز؟
ئېيتقان سۆزلىرىڭىز ئورۇنلۇق دىمىسىمۇ بەزى بالىلار بالدۇر مۇھاببەتلىشىپ بالدۇر يىتىلىپ قېلۋاتىدۇ يا جەمىيەت شۇنداق بۇلۋاتامدۇ بۇنىسى نامەلۇم
بالدۇر مۇھەببەتلىششكە جەمىيەت ئاز تولا بولسىمۇ  سەۋەپچى مىنىڭ قارشىمچە
ۋاقتى: 2013-11-16 17:59:27 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
سىز بەك بويۇم بىر مەسىلىنى ئوتتۇرىغا قويۇپسىز،بۇ ھازىر بىز ئۇيغۇرلار ئويلۇشۇپ چارە تىپىشقا تىگىشلىك مويۇم بىر ئش دەپ قارايمەن مەنمۇ.
ۋاقتى: 2013-11-16 20:04:43 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ90 نىجى  يىللار دىن كىيىنلاچىڭ تۇتۇپ ئىشلەيدىغان مەسىلىنىڭ  بىر سىمىكىن دەيمەن  
ۋاقتى: 2014-3-9 22:33:53 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تولۇق ئوتتۇردا بولسىمۇ بىنۇرماللىقما( N8 `7 h; N, s4 o+ ^' Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
来自安卓客户端

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-4-1 04:13

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش