روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 2362|ئىنكاس: 1
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

مۇھاكىمە

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئوقۇتقۇچىنىڭ «ئۈچ خىل «سالاھىيەتىگە قارتا چۈشەنچىڭىز قانداق ؟سىزمەتلەردە رۇلىڭىزنى قانداق جارى قىلدۇرىۋاتىسىز ؟
: B) y! B: o- W7 X  w: l+ H! v8 @مۇھاكىمە ) D' d$ @+ f( y# {1 C$ X4 eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچىنىڭ ئەسلى سالاھىيىتى بولسا –مائارىپ خىزمەتچىسى ،روھ يارىتىش ،ھاياتلىقنى يارتىش ،ئادەم تەربىيىلەش خىزمىتى بىلەن شۇغۇللانغۇچى .
1 c! L5 H* r, z2 C- M) I4 k$ Sئوقۇتقۇچى ــــ ھۆكۇمەت خىزمەتچىسى پارتىينىڭ فاڭجىن سىياسەتلىرىنى ئىزچىللاشتۇرۇپ ھەر مىللەت خەلقى ئۈچۈن ىىزمەت قىلىش ئىجتىمائى ئاكتىپلىقىنى جارى قىلدۇرۇشتىن ئىبارەت مۇقەددەس ۋەزىپىنى ئۈستىگە ئالغۇچى .ئوقۇتقۇچى –بىر زىيالى ئىجتىمائى كەيپىياتقا يىتەكچىلىك قىلغۇچى ئوقۇتقۇچى باشقىلارغا ئۈلگە بولۇش ئۈچۈن، نەسىھەت قىلغاندىن كۆرە ئۆزى ئۈلگە كۆرسىتىشنى ئىشقا ئاشۇرۇشى لازىم. ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلىرىدىن ئەمەلگە ئاشۇرۇشنى تەلەپ قىلغان ئىشنى ئالدى بىلەن ئۆزى ئەمەلگە ئاشۇرۇشى لازىم. ئوقۇتقۇچى ئۆزىنىڭ خىزمىتى ۋە ئۈلگىلىك روھى ئارقىلىق ھەر بىر ئوقۇغۇچىنىڭ كىشىلىك ئىززىتى جەھەتتىكى تەرەققىياتىغا تەسىر كۆرسىتىپ تۇرىدۇ. ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ جىسمانىي ۋە پىسخىك ئالاھىدىلىكى نىسبەتەن مۇرەككەپ بولىدۇ،' V1 q* `( ?; m6 P5 Q8 M* k+ F$ |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەركەزنىڭ مۇقىملىقنى قوغداش توغرىسىدىكى بىر قاتار تەدبىر، ئورۇنلاشتۇرمىلىرىنى ئەمەلىيلەشتۈرۈپ، مۇقىملىقنى قوغداش خىزمىتىدىكى يېڭى ۋەزىيەت، يېڭى ۋەزىپىلەرنى ئىگىلەش ۋە يېڭى ئەھۋال، يېڭى مەسىلىلەرنى تەھلىل قىلىش، ھۆكۈم چىقىرىش ئىقتىدارىنى كۈچەيتىپ، شىنجاڭنى ئىدارە قىلىش، ھاكىمىيەت يۈرگۈزۈش ئىقتىدارىنى ئۈزلۈكسىز ئۆستۈردى. باش شۇجى شى جىنپىڭ «شىنجاڭنى قانۇن بويىچە ئىدارە قىلىش، ئىتتىپاقلىشىپ شىنجاڭنى مۇقىملاشتۇرۇش، شىنجاڭنى ئۇزاققىچە قۇرۇشتا چىڭ تۇرۇش كېرەك» دەپ تەكىتلىدى. ئاپتونوم رايونلۇق پارتكوم بۇ «ئۈچتە چىڭ تۇرۇش»نى شىنجاڭ خىزمىتىنىڭ ئومۇمىي ئىستراتېگىيەسى قىلىپ بېكىتىپ، شىنجاڭنى قانۇن بويىچە ئىدارە قىلىشنى ئالدىنقى شەرت، ئىتتىپاقلىشىپ شىنجاڭنى مۇقىملاشتۇرۇشنى ئاساس، شىنجاڭنى ئۇزاققىچە قۇرۇشنى مەۋقە قىلىشنىڭ شىنجاڭنى ئىدارە قىلىش سىستېمىسى ۋە ئىدارە قىلىش ئىقتىدارىنى زامانىۋىلاشتۇرۇشنى ئىلگىرى سۈرۈشنىڭ تۈپ يولى ئىكەنلىكىنى ئايدىڭلاشتۇردى. بولۇپمۇ نۆۋەتتىكى جىددىي، مۇرەككەپ ۋەزىيەتكە قارىتا، ئاپتونوم رايونلۇق پارتكوم زىددىيەتلىك ۋە ئاچقۇچلۇق مەسىلىلەرنى چىڭ تۇتۇپ، «زوراۋانلىققا قارشى تۇرۇش، قانۇن ئىدارە قىلىشقا، تەرتىپكە ئەھمىيەت بېرىش»نى ئوتتۇرىغا قويۇپ، شىنجاڭنى قانۇن بويىچە ئىدارە قىلىشنى شىنجاڭنى ئەخلاق ئارقىلىق ئىدارە قىلىش بىلەن بىرلەشتۈرۈشتە چىڭ تۇرۇپ، «ئەسەبىيلىكنى تۈگىتىش»نى كۈچەپ ئىلگىرى سۈرۈپ، «بەش ئاچقۇچ»تىن ياخشى پايدىلىنىپ، ۋاقىتلىق تۈزەش بىلەن ماھىيەتتىن تۈزەشنى بىرلەشتۈرۈپ، ئۇنىۋېرسال سىياسەت يۈرگۈزۈپ، جەمئىيەتنى تەرتىپلىك ھەرىكەتلىنىش ئىزىغا سېلىپ، «زەربە بېرىدىغان بىر قول قاتتىق بولۇش، تەربىيەلەيدىغان، يېتەكلەيدىغان يەنە بىر قول تېخىمۇ قاتتىق بولۇش»تا چىڭ تۇرۇپ، تەشەببۇسكارلىق بىلەن ھۇجۇمغا ئۆتۈش ۋەزىيىتىنى ساقلاپ، شىنجاڭنىڭ ئىجتىمائىي ئومۇمىي ۋەزىيىتىنىڭ مۇقىم بولۇشىغا كاپالەتلىك قىلدى
  @0 V1 ?. o9 g* g7 r  شىنجاڭ ۋەتىنىمىزنىڭ چىگىرىسىغا جايلاشقان  ،يېرى كۆپ ،مىللەت تەركىبى كۆپ ،مائارىپ ئاساسى ئاجىز ،شۇنداقلا بۆلگۈنچىلىككە قارشى تۇرۇش  كۇرۇشىنىڭ ئالدىنقى جەڭ مەيدانى ،نۆۋەتتە شىنجاڭنىڭ مائارىپ ئىشلىرىنىڭ تەرەقىياتى ناھايتى زور خىرىسقا ۋە سىناقلارغا دۇچ كەلمەكتە ،شۇڭا شىجاڭنىڭ ئەمىلىيىتىگە ماس كىلدىغان شىنجاڭچە ئالاھىيىدىلىككە ئىگە يول تېپىش ئىتايىن زۇرۇر. شىنجاڭ ئوقۇتقۇچىللىرى ئوقۇغۇچىلارغا ھەر خىل بىلىملەرنى ئۆگىتىش بىلەن بىرگە ،تېخىمۇ مۇھىمى ئىللىق قەلبى ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ قەلبىنى ماھىل قىلىشى ئولارنىڭ ساغلام ئۆسۇپ يىتىلىشى ئۈچۈن قان-تەر ئاقۇزۇشى ،توغرا يولنى تېپىشقا يىتەكلىشى لازىم .
8 ]2 R6 _8 c. H1 \: _  ئوقۇتقۇچىنىڭ 3خىل سالاھىيىتىگە ماس كىلدىغان ئاڭ ۋە قاراشقا ئىگە بۇلۇش كېرەك . سىنىپ كوللېكتىپىنىڭ ياخشى _ يامان بولۇشى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش ئۈنۈمى،ئىدىيىۋى پەزىلىتى ۋە ئىندىۋىدۇئاللىق تەرەققىياتىغا بىۋاستە تەسىر كۆرسىتىدۇ. سىنىپ مۇدىرى خىزمەتلەرنى ئىلمىي رەۋىشتە تەشكىللىشى، زۆرۈر قائىدە-تۈزۈملەرنى ئورنىتىپ ياخشى سىنىپ ئىستىلى شەكىللەندۈرۈش جەھەتتىكى خىزمەتلەرنى ياخشى ئىشلەپ مىڭىشى لازىم
" c2 K! B2 g) U; U    باشقىلارغا ئۆلگە بولىدىغان ياخشى ئوقۇتقۇچىلاردىن بۇلۇشى كېرەك ئوقۇتقۇچى  ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ فىزىئولوگىيىلىك، پىسخىكىلىق ئەھۋالى، ئائىلە ئەھۋالى ۋە ئىجتىمائىي ئەھۋالىنى، بولۇپمۇ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ كۆرۈش قۇۋۋىتى، ئاڭلاش قابىلىيىتى، تەپەككۈر قابىلىيىتى، تەسەۋۋۇر قابىلىيىتى قاتارلىق پىسخىك ئالاھىدىلىكلىرى ۋە مىجەزى، قابىلىيىتى، خاراكتېرىنى تەتقىق قىلىش  بىلەن بىرگە   ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ ئىندىۋىدۇئال ئالاھىدىلىكلىرى ۋە تەرەققىيات ئۈستۈنلىكىنى تەتقىق قىلىپ،ئۇلارنى ئۆزلىرىنىڭ يوشۇرۇن قابىلىيىتىنى بىلىۋېلىشقا يېتەكلىشى لازىم . ھەر بىر ئوقۇغۇچىنى تولۇق تەتقىق قىلىشى، ئايرىم ئوقۇغۇچىلار بىلەن سىردىشىشى، قىسمەن ئوقۇغۇچىلار ۋە ئايرىم ئوقۇتقۇچىلار بىلەن پىكىر ئالماشتۇرۇپ تۇرۇشى، ئائىلە سۆھبىتى قاتارلىق ئۇسۇللاردىن پايدىلىنىپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ پىسخىك ئالاھىدىلىكلىرىنى ئىگىلەپ، ئەھۋلغا قاراپ ئىش كۆرۈش  لازىم
0 i" [! V9 P6 d- M8 ^+ [
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2016-1-30 19:56:36 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى تىما يوللاپسىز،رەخمەت سىزگە.پايدىلنىش قىممىتى باركەن. مەنمۇ ساخلىۋالدىم.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 17:33

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش