| يېڭىمەھەللە يېزا ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇتقۇچى ، ئىشچى-خىزمەتچىلىرىدىن ئېلىنغان2016-يىلى ئەتىياز پەسىللىك ئوقۇش باشلاشتىن بۇرۇنقى سىياسى-نەزىرىيە ئۆگىنىش ئىمتىھان سۇئالى
1-سۇئال : بوش ئورۇننى تولدۇرۇڭ : %20 =%1×20 (1) جۇڭگۇ كومنىستىك پارتيسىنىڭ 18-نۆۋەتلىك 5-ئومۇمى يىغىنى ( ) يىلى ( ) ئاينىڭ ( ) كۈندىن ( ) كۈنىگىچە ( ) دا ئۆتكۈزۈلدى . (2) ئاپتۇنۇم رايۇنلۇق پارتىكومنىڭ جەنۇبى شىنجاڭ خىزمەت يىغىنى ( ) يىلى ( ) ئاينىڭ ( ) كۈندىن ( ) كۈنىگىچە ( ) دە ئۆتكۈزۈلدى . (7) باش شۈجى ئوتتۇرغا قويغان تۆتكە ئىگە ياخشى ئوقۇتقۇچى بولۇشنىڭ ئۆلچىمى ( ) ، ( ) ، ( ) ، ( ) . (8) جاڭ چۈنشيەن شۈجى ئوتتۇرغا قويغان شىنجاڭچە ئالاھىدىلىككە ئىگە تۆتتە ياخشى ئوقۇتقۇچى بولۇشنىڭ ئۆلچىمى ( ) ، ( ) ، ( ) ، ( ) . (9) پارتىيە مەركىزى كومتىتى 18-نۆۋەتلىك 5-ئومۇمى يىغىنىدا ئوتتۇرغا قويۇلغان «13-بەش يىللىق » پىلان مەزگىلى ( ) يىلىدىن ( ) يىلغىچە . 2-سۇئال :توغرا جاۋاپ تاللاڭ؟ %15 = %3×5 (1) (5) مائارىپ قانۇنى ( ) A:جەمئى 10باپ 83ماددا، B:جەمئى 10باپ84ماددا، C:جەمئى 10باپ 85ماددا. )2) . (6) ئوقۇتقۇچىلار قانۇنى ( ) A:جەمئى 9باپ 43ماددا، B:جەمئى 10باپ43ماددا، C:جەمئى 10باپ 44ماددا. (3)جەنۇبى شىنجاڭ خىزمىتىنىڭ يادروسى( ) A:مۇقۇملوق B:ئاممىۋىي خىزمەت C:خەلق تۇرمۇشى (4)‹‹13-بەش يىللىق پىلان››دا چىڭ تۇرلىدىغان بىرىنچى ۋەزىپە ( ) A:ئىشقا ئورۇنلاشتۇرۇش يوللىرىنى كىڭەيتىش B:ئاساسى ئەسلىھە قۇرلوشى C:ئىسلاھات ،يېڭىلىق يارتىش (5)ج ك پ پەيزاۋات ناھىيلىك 10-نۆۋەتلىك كومتىتى 7-قېتىملىق ئومۇمىي ھەيئەتلەر كىڭەيتىلگەن يىغىنى ( ) A:2015-يىلى12-ئاينىڭ 19-كۈنى چاقىرىلدى. B: 2015-يىلى12-ئاينىڭ 20-كۈنى چاقىرىلدى. C: 2015-يىلى12-ئاينىڭ 21-كۈنى چاقىرىلدى. 3-سۇئال : قىسقىچە جاۋاپ بىرىڭ؟ %15=%7.5×2 1.‹‹13-بەش يىل ››لىق پىلان مەزگىلىدە ئىقتىسادى ئىجتىمائى تەرەققىياتىدىكى ‹‹ئۈچ يىتەكلەش››نىڭ مەزمۇنى نىمە؟
2. پەيزاۋات ناھيىسى ھازىردىن باشلاپ قانداق تۆت خىل مۇھىتنى يارتىشقا كۈچىشى كىرەك ؟
4-سۇئال:جاۋاپ بىرىڭ ؟ %20=%10×2 1.ج ك پ شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتونوم رايونلۇق 8 - نۆۋەتلىك كومىتېتىنىڭ 10 - ئومۇمىي (كېڭەيتىلگەن) يىغىنىنىڭ ئاساسلىق ۋەزىپىسى نىمە؟
2. يېڭىلىق يارىتىشچان شىنجاڭ قۇرۇشتىكى ‹‹تۆتتە يېڭىلىق يارتىش ››قايسى ؟
3-سۇئال : مۇھاكىمە قىلىڭ : %30 (2) مائارىپ ئىسلاھاتى ئېلىپ بېرلىۋاتقان ، قوش تىل ئوقۇتۇش خىزمىتىنى ئىلگىرى سۇرۇش ئېلىپ بېرلىۋاتقان پەيتتە قانداق قىلغاندا مۇنەۋۋەر ، لاياقەتلىك قوش تىل ئوقۇتقۇچىسى بولغىلى بولدۇ ؟ ( پىلان ، تەجرىبىڭىز ، خىزمەت تەجرىبىڭىز ، تەربيلىنىش باسقۇچلىرىڭىز ، ۋاقىت ئورۇنلاشتۇرمىسى ، ئۆگىنىش مەزمۇنى قاتارلىق تەرەپلەرنى كىرگۇزۇپ يېزىڭ . ) [جاۋابىنى ئارقا بەتكە يېزىڭ ]
|
|