كۆرۈش: 594|ئىنكاس: 4

5-يىللىق ئادەتتىكى سىنىپ باسقۇچلۇق ئىمتاھان سۇئالى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
渭干乡各小学2014-2015学年第二学期期中考试试卷
(五年级、汉语、时间:90分钟)
学校名称:﹍﹍﹍﹍﹍﹍                 姓名﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
一、        看拼音写词语 (20*1=20%)
Xióng wěi     kǒng pà    zhēng qǔ    róng liàng       biàn bié
(      )  (      )  (      )   (        )     (       )
      xǐ yuè    Liáng kuai    wàngēnfùyì   húbiānluànzào     shénmì
(      ) (       )  (      )  (            )    (       )
       Yōu měi     mǎ hu      Hào qí     chéngkěn     xí guan
     (      )   (       )  (      )   (      )     (       )
   
      Shèng lì     kě lián    gōng píng     dān wu       jiǎng jiu
(      ) (       )   (      )     (       )   (       )
二、        比一比、再组词 (10*1=10%)
怕(       ) 尽(      )朋(        ) 提(       ) 破(       )
帕(      ) 冬 (      )明(        ) 题(       ) 坡(        )
三、        填量词 (5*2=10%)
一( )雄鸡   一(  )寺院   一(  )石头   一(  )树  一(  )战斗
四、        按要求做 (10*1=10%)
1.写出近义词: 稳重(    )  希望(     )  普通(     )    漂亮(     )   突然(     )
     2.写出反义词:朋友(     )   开始(     )  困难(    ) 胜利(     )   肥大(    )
五、        填空组词组 (10*1=10%)
①     (     )诚恳 ②(     )环境   ③充满(       )④了解(       )⑤争取(       )
      ⑥浪费(     ) ⑦安心(       )⑧(       )的工作⑨修改(      )⑩善于(       )  
六、        连词成句 (4*2.5=10%)
⒈美丽   明年  春天    更加    会   将    的
   
   2.交流    我们   写作    经常    心得

   3.多么  的   测量   这是      方法   啊   容易
  
   4.多么   呀   风光    的   自然   家乡   美丽

七、        用指定的词语完成句子 (5*2=10%)
1.随着生活水平的提高­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­                         。(兴趣)
3.老师走进教室、                             。(喜悦)
4.学校大门口有个小孩、                       。(好奇)
5.那只小鸟为什么飞不起来了                      。(可怜)
八、        用带点词语模仿造句 (5*2=10%)
(一)他究竟什么时候才能回来?

(二)小学生因为玩游戏影响了健康、耽误了学业。

(三)如何才能写出好的作文呢?

(四)好吧,就按照他说的办

(五)你终于明白我的用心了





   
九、        作文。10%
请以‘假如我是                ’为题、写一篇作文。
(要求:先将题目补充完整,不少于120个字)
                       

baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

 ئىگىسى| ۋاقتى: 2015-6-20 17:46:23|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئۆزەم  تەييارلىغان ئىمتاھان سۇئالى ئىدى،  ياخشى يوللانماي قالدى كەچۈرۈڭلار!
ۋاقتى: 2015-6-21 20:42:33|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بولسا مۇشۇنداق ئېمتىھان سۇئاللىرىنى ۋورىت ھالەتتە يوللىساق، بايقاش تورىدىن بۇنداق ھالەتتە چۈشۈرگىلى بولمايدۇ، ياخشى تەييارلىنىپتۇ لىكىن
ۋاقتى: 2015-6-22 13:06:47|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەجىرىڭىزگە كۆپ تەشەككۇر،جاپا تارتىپسىز.
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2015-6-23 15:45:26|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەنمۇ ئاشۇنداق  ۋورت ھالىتىدە يوللاي دىگەن . ئەمما مەن تاپالماي قالدىممۇ يوللايدىغان يىرىنى...مۇشۇنداق ھالەتتە يوللىنىپ قالدى.
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،1823308556 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش