كۆرۈش: 583|ئىنكاس: 1

ئۆلچەملەشتۈرۈش قورلىشى A1-B1-C2

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
قوغان يىزا ئىشچان باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ ئۆلچەملەشتۈرۈش قورلىشىنىڭ تەلىپى بويىنچە ئۇزاققىچە ئۈنۈم بىرىدىغان خىزمەت مىخانىزىمى




A1-B1-C2







قوغان يىزا ئىشچان باشلانغذچ مەكتەپ


قوغان يىزا ئىشچان باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ ئۆلچەملەشتۈرۈش قورلىشىنىڭ تەلىپى بويىنچە ئۇزاققىچە ئۈنۈم بىرىدىغان خىزمەت مىخانىزىمى
                              
    1.نئشان ؤە تەلەپلەر
مەكتئؤئمئز ەازئرقئ خئزمەت تەلئؤئ ؤە ؤەزئيەت ظەەؤالئغا ظاساسەن مەكتەپ باشقذرذش يألئنئشئدە چئڭ تذرذپ ،پارتئيئمئزنئڭ ماظارئپ فاڭجئننئ ظئزچئللاشتذرذپ،پارتئيە ظەزالئرئ ،ظوقذتقذچئلار قوشذننئ تەربئيلەش،باشقذرذشقا مەسظذل بولذش،خئزمەتلەردە ظإلگە بولذش ظاڭلئقلئقئنئ يئتئلدإرإشتئن ظئبارەت نئشانغا يئتئش ظإچإن مەكتەپ پارتئيە ياچايكئسئ ؤە ياچايكا ەەيظەتلئرئنئڭ قاظئدە بويئچە خئزمەت بئجئرئش ظئشقا ظاشذرذلئدذ.
2.مەكتەپ پارتئيە ياچايكئنئڭ خئزمەت مەسظذلئيتئ
(1) مەكتەپ پارتئيە ياچايكئسئ تإرلإك خئزمەتلەردە سئياسئ يادئرولذق ظورذندا تذرذپ،مەكتەپنئڭ ظئددئيە سئياسئ خئزمئتئنئ ؤە مەنئؤئ مەدەنئيەت قذرذلئشئ خئزمئتئگە رەەبەرلئك قئلئدذ.ظوقذتذش تەلئم تەربئيە خئزمئتئ ؤە فونكئسئيلئك تارماقلارنئڭ خئزمەتلئرئگە نازارەتچئلئك قئلئدذ.
(2) پارتئيە ظاساسئ لذشئيەنئ يئڭئ دەؤئردئكئ باش ؤەزئپئسئ ؤە نئشاننئ زئچ چأرئدەپ ،مەكتەپ ظەمەلئيتئگە بئرلەشتإرإپ،پارتئيە ظەزالئرئغا موناسئؤەتلئك پاظالئيەتلەرنئ قانات يايدذرذدذ.پارتئيە تەشكئلاتئ يادئرولذقئدئكئ مەكتەپ مذدئرئ مەسظذل بولذش تإزئمئ يولغا قويذلئدذ.مەكتەپنئڭ سئياسئ،ماددئ،مەنئؤئ مەدئنئيەت قذرذلئشئنئ ظئلگئرئ سإرئدذ.
(3) پارتئيئمئزنئڭ سوتسئيالئستئك مەكتەپ باشقذرذش يألئنئشئ ؤەماظارئپ فاڭجئننئ ظئزچئللاشتذرذشقا كاپالەتلئك قئلئپ مەكتەپنئ سوتسئيالئزئم ظئشلئرنئڭ ظئز باسارلئرئ ؤە قذرغذچئلئرئنئ تەربئيلەپ يئتئشتإرإدئغان مذستەەكەم بازا قئلئپ قذرذپ چئقئدذ.مەكتئؤئمئزدئكئ بارلئق كادئر،ظوقذتقذچئ، ظئشچئ خئزمەتچئلەرنئڭ قانذن تإزإملەرگە رئظايە قئلئشقا نازارەتچئلئك قئلئپ ظذلارغا قارئتا ماركئسئزئملئق بەش قاراش تەربئيسئ ؤە ظاتئزئم تەربئيسئ ظئلئپ بئرئپ مەكتەپنئڭ مئللئ بألگإنچئلئككە ؤە قانذنسئز دئننئ پاظالئيەتلەرگە زەربە بئرئش،دئننئڭ سئڭئپ كئرئشئگە قارشئ تذرذش خئزمئتئگە رەەبەرلئك قئلئپ ،ؤەتەننئڭ بئرلئگئ،مئللەتلەر ظئتئپاقلئقئنئ قوغداپ،مەكتەپنئ بألگإنچئلئككەؤە سئڭئپ كئرئشكەقارشئ تذرئدئغان مذستەەكەم بازا قئلئپ قذرذپ چئقئدذ.
(4) ياچئكئنڭ ‹‹ظإچ يئغئن،بئر دەرئس››،‹‹دئمذكئراتئيە مەركەزلەشتإرإش،پارتئيە ياچئكئسئ رەەبەرلئكئدئكئ مەكتەپ باشقذرذش يەنئ مەكتەپ مذدئرئ مەسظذل بولذش›› قاتارلئق تإزإم بەلگئلئمئلەرنئ ظەستايئدئل ظەمئللەشتإرإپ پارتئيە تەشكئلاتئنئڭ ەاكئمئيەت يإرگإزإش ظئقتئدارئنئ ظإزلإكسئز يذقئرئ كأتإرإپ ظذيذشذشچانلئقئ ،جەڭگئؤارلئقئ ،چاقئرئق قئلئش كإچئنئ كإچەيتئش،ظاساسئ قاتلام پارتئيە تەشكئلاتئنئڭ جەڭگئؤار قورغانلئق رولئنئ بوشاشتذرماي جارئ قئلدذرذدذ.ظاؤانگارئت،نەمذنئلئك رولئنئ جارئ قئلدذرئدذ.ظألچەمدە چئڭ تذرذش،سإپەتكە كاپالەتلئك قئلئش،قذرذلمئنئ ياخشئلاش،ظئەتئياتچانلئق بئلەن تەرەققئ قئلدذرذش پئرئنسئپئ بويئچە يئڭئ پارتئيە ظەزالئرئنئ تەربئيلەپ يئتئشتإرئدذ ەەم تەرەققئ قئلدذرئدذ.
(5)پارتئيەنئڭ كادئرلار لذشئيەنئ ،كادئرلار سئياسئتئنئ ظئزچئللاشتذرذپ،كادئرلارنئ پئرئنسئپ بويئچە باشقذرئدذ.مەكتەپنئڭ ظوتتذرا قاتلام كادئرلئرئنئ تاللاش،تەربئيلەش ،يئتئشتإرإش ؤە باشقذرذش خئزمئتئگە مەسظذل بولئدذ،ظوقذتقذچئ ظئشچئ خئزمەتچئلەرنئ يئللئق سئناپ تەكشإرإش،تەكلئپ قئلئپ ظئشلئتئش قاتارلئق جەەەتلەردە تەشكئللەشكە مەسظذل بولئدذ.
(6) زأرإر ظئشلارنئ مذەاكئمە قئلئش،بئكئتئش تإزئمئنئ ظەمئللەشتإرإپ مەكتەپنئڭ زور ظئشلئرئغا قارئتا قارار چئقئرئشقا مەسظذل بولئدذ.
(7) مەكتەپتئكئ ظئشچئلار ظذيذشمئسئ،كومذنذستئك ياشلار ظئتئپاقئ ،پئظذنئرلار خئزمئتئ قذرذلئشئدئكئ چوڭ ظئشلارنئ مذزاكئرە قئلئدذ،ەەل قئلئدذ.ظذلارنئڭ ظأز-ظأزئگە خوجا بولغان ەالدا پاظالئيەت ظئلئپ بئرئشنئ ظاكتئپ قوللايدذ.
(8) پارتئيە ظەزالئرئغا بولغان باشقذرذش ؤە تەربئيلەشنئ كإچەيتئپ پارتئينئڭ مەركئزئ خئزمئتئنئ ؤە تەلئم تەربئيە ؤەزئپئسئنئ چأرئدەپ ماركئسئزئمئلئق ظاساسئ نەزئرئيە،پارتئينئڭ ظاساسئ لذشئيەنئ ،پارتئينئڭ ظاساسئ بئلئملئرئ تەربئيسئنئ ظإزلإكسئز ظئلئپ بئرئپ ،پارتئيە ظەزالئرئ ؤە كادئرلارغا ظاكتئپ خئزمەت قئلئش ،تئرئشئپ يذقئرئ ظأرلەش،پارتئينئڭ ماظارئپ ظئشلئرئ ظإچإن كإچئنئ بئغئشلاش تەربئيسئ ظئلئپ بارئدذ.
(9) ظوقذتقذچئ ،ظئشچئ خئزمەتچئلەرنئڭ تەرببيسئگە مەسظذل بولذپ،قاراتمئلئقئ بولغان ەالدا غايە ظئتئقات ،كەسپئ ظەخلاق ،كەسپئ ماەارەت قاتارلئق بئلئملەرنئ ظئلئپ بئرئپ ،كادئر ظوقذتقذچئ،ظئشچئ خئزمەتچئلەرنئڭ سئياسئ ظئددئيؤئ ساپاسئ،كەسپئ ظەخلاق ؤە كەسپئ سەؤئيسئنئ ظإزلإكسئز يذقئرئ كأتإرإدذ.
كەڭ پارتئيە ظەزالئرئ،كادئرلار،ظوقذتقذچئ ظئشچئ خئزمەتچئلەر مەكتەپ پارتئيە ياچايكئسئ ظورذنلاشتذرغان خئزمەتلەرنئ ظاڭلئق ەالدا تەشكئللەپ ظئشلەپ ظأزلئرئنئڭ كئتاپ ظوقذتذپ ظادەم تەربئيلەشتئن ظئبارەت مذقەددەس بذرچئنئ ظادا قئلئدذ.خئزمەت شاراظئتئ جاپالئق بولئشئدئن قەتظئنەزەر بئجاندئل ەالدا تەشكئلنئڭ تەقسئماتئغا بوي سذنذپ ظئشلەيدذ،دئمذكئراتئك ەالدا مەكتەپ باشقذرذش پئرئنسئپئدا چئڭ تذرذپ مەكتئؤئمئزنئڭ سوتسئيالئزئم ظئشلئرئنئڭ قذرغذچئلئرئنئ تەربئيلەپ يئتئشتإرإش مەسظذلئيتئنئ ظأز ظإستئگە ظالئدذ.
3.مەكتەپ پارتئيە ياچايكا شذجئسئنئڭ مەسظذلئيتئ
مەكتەپ پارتئيە ياچايكاشذجئسئ مەكتەپ پارتئيە تەشكئلاتئنئڭ ظاساسلئق مەسظذلئ ،ظذياچايكا كومذتئتئنئڭ كوللئكتئپ رەەبەرلئكئدە پارتئيە ظەزالئرئ چوڭ يئغئننئڭ قارارئغا ظاساسەن پارتئيە تەشكئلاتئنڭ داظئملئق خئزمەتلئرئگە مەسظذل بولئدذ.
(1) مەكتەپنئڭ مذقئملئق خئزمئتئ ،بألگإنچئلئككە سئڭئپ كئرئشكە قارشئ تذرذش خئزمئتئنئ مذستەەكەملەشتە ظوقذتقذچئ ظئشچئ خئزمەتچئلەر ؤە ظوقذغذچئلارغا ظئددئيؤئ سئياسئ تەربئيە ،‹‹ماركئسئزئملئق بەش قاراش››تەربئيسئ ،ظاتئزئم تەربئيسئ ظئلئپ بئرئشقا مەسظذل بولئدذ.پارتئيە ظەزالئرئ ؤە ظوقذتقذچئ ظئشچئ خئزمەتچئلەرنئ سئياسئ ظئددئيؤئ تەكشإرإشكە تەشكئللەشكە مەسظذل بولئدذ.
(2)ظوقذتقذچئ ظئشچئ خئزمەتچئلەرنئڭ پارتئينئڭ لذشئيەن ، فاڭجئن سئياسەتلئرئنئ ظإگئنئش، ماظارئپ فاڭجئننئ ظئزچئللاشتذرذشقا،  سوتسئيالئستئك مەكتەپ باشقذرذش يألئنئشئدە چئڭ تذرذشقا يئتەكلەيدذ.
(3)ياچئكا ەەيظەتلئرئ يئغئنئ،پارتئيە ظەزالئرئ چوڭ يئغئنئ ظئچئپ يذقئرئ دەرئجئلئك پارتئيە تەشكئلاتلئرئنئڭ كأرسەتمئلئرئنئ ظئجئرا قئلئشقا مەسظذل بولئدذ،ياچئكئنئڭ خئزمەت پئلانلئرئنئ مذزاكئرە قئلئپ مەكتەپ خئزمەتلئرئدئكئ چوڭ ظئشلارغا رئياسەتچئلئك  قئلئدذ   ؤە                         مذزاكئرگە تەشكئللەشكە مەسظذل بولئدذ.
(4)مەكتەپنئڭ مەنئؤئ مەدئنئيەت قذرذلئشئ ،ظئددئيؤئ سئياسئ تەربئيە ؤە ظەخلاقئ تەربئيە قاتارلئق خئزمەت پئلانلئرئنئ تإزإشكە تەشكئللەشكە مەسظذل بولئدذ.
(5)مەكتەپنئڭ ظوتتذرا قاتلام كادئرلئرئ،زاپاس كادئرلارنئ يئتئشتإرإپ،تەكشإرإش،ظوقذتذش تەربئيلەشكە مەسظذل بولئدذ.
(6)پارتئينئڭ دئمذكئراتئينئ مەركەزلەشتإرإش تإزئمئ پئرئنسئپئنئ ظەمئللەشتإرإپ كوللئكتئپ رەەبەرلئك قئلئش رولئنئ جارئ قئلدذرذشقا مەسظذل بولئدذ.
(7) ياچئكا شذجئسئ يوق ؤاقئتلاردا ياچئكئنئڭ مذظاؤئن شذجئسئ يذقارقئ خئزمەتلەرگە مەسظذل بولذپ مذناسئؤەتلئك يئغئنلارنئ ظاچئدذ.
مەكتەپتئكئ پارتئيە ظەزالئرئ نازارەت قئلئش ظارقئلئق خئزمەتلەرنئڭ سئجئل تەرەققئ قئلئشئ ظإچإن ەەسسە قوشذپ ياچئكا شذجئسئ  مەسظذللئقئدئكئ مەكتەپ باشقذرذش پئرئنسئپئنئ ظەمئللەشتإرئدذ.

4.ياچئكا ەەيظەتلئرئنئڭ مەسظذلئيتئ
1.تەشؤئقات ەەيظئتئنئڭ ؤەزئپئسئ
(1)پارتئيە ظەزالئرئغا بولغان تەشؤئقئ تەربئينئ ياخشئ ظئشلەش پارتئيە ظئچئ ؤە سئرتئدئكئ ظەەؤاللارنئ ياخشئ چإشئنئپ تەشؤئق تەربئيە خئزمئتئدە ظأزپئكئرئنئ ظوتتذرئغا قويئدذ.ظإگئنئش پئلاننئ ظوتتذرغا قويذش بئلەن مەكتەپنئڭ ظەمئلئ ظەەؤالئغا بئرلەشتإرإپ ظامما ياقتذرئدئغان تإرلإك شەكئللەر ظارقئلئق پارتئينئڭ فاڭجئن –سئياسەتلئرئنئ تەشؤئق قئلئدذ.
(2)بەدئظي شەكئللەر ظارقئلئق ظإچنئ سأيإش،تأتتە گإزەل بولذش تەشؤئقئ تەربئيە پاظالئيەتلئرئنئ قانات يايدذرئدذ.كادئرلار ؤە پارتئيە ظەزالئرئنئ پارتئينئڭ ظاساسئ لذشئيەنئدە چئڭ تذرذپ ،جذڭگذچە سوتسئيالئزئم قذرذش نەزئرئيسئ ؤە ؤە مذناسئؤەتلئك ەأججەت ماتئرئياللارنئ ظإگئنئشكە تەشكئللەيدذ.
(3)پارتئيە ياچئكئسنئڭ مەركئزئ خئزمەتلئرئنئ چأرئدئگەن ەالدا كادئرلار ؤە پارتئيە ظەزالئرنئڭ تإرلئ ظإگئنئش پئلانلئرئنئ تإزەپ ظوتتذرئغا قويئدذ.قاؤذل.ظئقتئدارلئق تەشؤئقات تايانئچلئرئنئ تەربئيلەپ يئتئشتإرئدذ.
(4)رادئظذ تەشؤئقاتئ،قارا دوسكا تەشؤئقاتئ ظارقئلئق ظئلغار تئپلارنئ تەشؤئق قئلئشقا يئتەكچئلئك قئلئدذ.
(5)ظئشتئن سئرئتقئ پەن-تئخنئكا پاظالئيتئ،مەدەنئيەت ظإگئنئش پاظالئيەتلئرئنئ قانات يايدذرئدذ.قاراتمئلئقئ بولغان خاتئرە كإن تەشؤئقاتلئرئغا ظورذنلاشتذرئدذ.
(6)پارتئيە ظەزالئرئ ؤە ظاممئنئڭ ساغلاملئقئغا كأڭإل بألإپ مذناسئؤەتلئك پاظاليەتلەرنئ ظئلئپ بئرئشقا يئتەكچئلئك قئلئدذ.پارتئيە ظەزالئرئ ،ظئشچئ-خئزمەتچئلەر،فونكئسئيلئك تارماقلار ظأزلئرئنئڭ خئزمەت مەسظذلئيەت داظئرسئ بويئچە بەلگئلەنگەن خئزمەتلەرنئ تئرئشئپ ظئشلەپ بئر پإتإن تەشؤئقات تإرئ ەاسئل قئلئپ تەشؤئق قئلئش،ظأزگەرتئش خئزمئتئنئ ظئشلەيدذ.
     تەشؤئق قئلش،ظإگئنئش ظەەؤالئ سئياسئ بألإم،ظئتئپاق ياچئكئسئ،پئظذنئرلار باش ظەتئرتئنئڭ رولئ ظارقئلئق گإللەندإرإلإپ ،ظازغانلانئ،تذراقسئزلارنئ سئسئتئمئلئق تەربئيلەش،تەكشإرإش خئزمئتئنئ ظەمەلگە ظاشذرئدذ.

baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2014-12-25 09:44:05|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
خەت نۇسخىسى تۇنىمىغان چىراي ، رەھمەت
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش