كۆرۈش: 989|ئىنكاس: 2

قۇياش نۇرى تەنتەربىيە پىلانى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]


پىچان يېزامەكتەپنىڭ2013 -2014-ئوقۇش يىلدىكى قۇياش نۇرى تەنتەربىيە پائالىيەت پىلانى













پىچان يېزا مەكتەپنىڭ تەنتەربىيە گۇرۇپپىسى
2014-يىلى 2- ئاينىڭ 17- كۈنى




پىچان يېزا مەكتەپنىڭ 2013-2014-ئوقۇش يىلدىكى1+2تۇرى ۋە قۇياش نۇرى تەنتەربىيە پائالىيەت پىلانى
ساغلام تەن بولسا ياش ئۈسمۈرلەرنىڭ ۋەتەن ۋە خەلق ئۈچۈن خىزمەت قىلىشىنىڭ ئاساسى بۇلۇپ ، جۇڭخۇا مىللەتلېرىنىڭ تۇلۇپ تاشقان ھاياتى كۈچىنىڭ ئىپادىلىنىشىدۇر .
  مەكتەپ تەلىم تەربىيەسىدە چۇقۇم " بارلىقىمىز بالىلار ئۈچۈن ، ساغلاملىق بىرىنچى  " دەيدىغان ،ئىزچىل تەرەقىيات ئىدىيىسىدە چىڭ تۇرۇپ ، تەنتەربىيە خىزمىتىنى ھەقىيقى كۈچەيتىپ ، ھەر بىر ئوقۇغۇچىنى ھەركەت خۇشالىقىدىن بەھىرمان قىلىپ ، شۇ ئارقىلىق مەكتەپ تۇرمۇشىنى بىيىتىپ ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ جىسمانىي ۋە روھىي ساغلاملىقىنى ماس ھالدا تەرەقىي قىلدۇرۇش .
1- يىتەكچى ئىدىيە
》جۇڭگو كۇمۇنىستىك پارتىيىسى مەركىزى كۇمۇتىتى گوۋۇيۈەنىنىڭ ياش ئۈسمۈرلەر تەنتەربىيەسىنى كۈچەيتىپ ، ياش ئۈسمۈرلەرنىڭ بەدەن سۈپىتىنى ئۈستۈرۈشكە ئالاقىدار پىكر >>نىڭ روھىنى ئىزچىلاشتۇرۇش ، "ھاياتلىق ____ ئىنناقلىق " دىگەن ئىدىيەسى ۋە قۇياش نۇرى تىنتەربىيە ھەركىتىنى ئەمەلىيلەشتۈرۈپ ، ساپا مائارىپىنى ئۇمۇميۈزلۈك يولغا قۇيۇپ ، ئەخلاقى ، ئەقلىي ، جىسمانىي ، جەھەتلەردىن ئەتىراپلىق تەرەققىي قىلغان ئىقتىساس ئىگىلېرىنى تەربىيلەپ چىقىش ، " ساغلاملىق بىرىنچى " ، " ھەر كۈنى بىر سائەت چىنىقىپ ئەللىك يىل ساغلام خىزمەت قىلىش ، بىر ئۈمۈر بەخىتلىك تۇرمۇش كەچۈرۈش " دەيدىغان ھازىرقى زامان ساغلاملىق ئىدىيەسىنى ئاكىتىپلىق بىلەن ئىزچىلاشتۇرۇش ، << ئوقۇغۇچىلارنىڭ بەدەن ساغلاملىق ئۆلچىمىنى >> ئۇمۇميۈزلۈك يولغا قۇيۇپ ، زور كۈچ بىلەن چوڭ گىمناستىكا پائاليىتىنى ئىلگىرى سۈرۈشنى مۇھىم نۇقتا قىلىپ ، قۇياش نۇرى تەنتەربىيە پائاليىتىنى " جۇش ئۇرۇپ راۋاجىلاندۇرۇش . مەكتەپ تەنتەربىيە دەرسلىك قۇرۇلۇشنى كۈچەيتىش ئارقىلىق ئەخلاق تەربىيە خىزمىتىنىڭ ئەمىلىي نەتىيجىسىنى يۇقۇرى كۇتۇرۇپ ، ئىنناق مەكتەپ بەرپا قىلىش بىلەن زىچ بىرلەشتۈرۈشنى ئىلگىرى سۈرۈپ ، ئۇقۇغۇچىلاردا ئاكىتىپلىق بىلەن بەدەن چىنىقتۇرىدىغان ئادەتنى يىتىلدۈرۈپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىدىيە - ئەخلاق ساپاسى ، مەنىۋى – مەدەنىيەت ساپاسى بىلەن تەن سالامەتلىك سۈپىتىنى يۇقۇرى كۈتۇرۇپ، يەنىمۇ ئىلگىرلىگەن ھالدا مەكتەپ تەنتەربىيە مەدەنىيەت قۇرلۇشىنى ئىلگىرى سۈرۈش .
2- نىشان ۋە پىرىنسىپ
1)- نىشان
1- ئوقۇغۇچىلارنىڭ ساغلام ئۈسۈپ يىتىلىشىنى ئىلگىرى سۈرۈش ، ھەم ساغلاملىق ئىڭى ۋە ئۈمۈرلۈك تەنتەربىيە قارىشىنى تۇرغۇزۇپ ، " ساغلاملىق بىرىنچى " ئىدىيىنىڭ ھەقىيقى ئەمەلىيلىشىگە كاپالەتلىك قىلىش .
2- ئوقۇغۇچىلارنىڭ  ئۆزىلېرىگە تاللىتىپ قاتناشتۇرۇش ، ئۈگۈتۈش ، ھەم تەنتەربىيەدىن ھۇزورلاندۇرۇپ ، ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ھەركەت قىزغىنلىقىنى قوزغۇتۇپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۈگۈنۈش ئاكىتىپچانلىقى ۋە يۇشۇرۇن ئىقتىدارىنى جارى قىلدۇرغۇزۇش .
3-مەكتەپنىڭ دەرس ئارلىقىدىكى گىمناستىكىسىنى ئۆزگەرتىپ، گىمناستىكا ۋاقتىنى، شەكلى ، مەزمۇنى ۋە قۇرۇلمىسىنى ياخشىلاپ ، ئوقۇغۇچىلار خۇشاللىق بىلەن قاتنىشىپ ، ئاكىتىپلىق بىلەن بەدەن چىنىقتۇرۇش ئۇسوللېرىنى ئىگەلەپ ئاكىتىپلىق بىلەن بەدەن چىنىقىدىغان قىلىش .
4- ئۇقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلار ئوتۇرسىدىكى ، ئوقۇغۇچىلار ئوتۇرسىدىكى ئىنناق مۇناسىۋەتنى ئىلگىرى سۈرۈپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھەمكارلىق ،رىقابەت ئىڭى ھەم ئالاقە ئىقتىدارىنى يۇقۇرى كۈتۈرۈش .
5- مەكتەپ مەدەنىيەت تۇرمۇشىنى بىيىتىپ ئاكىتىپلىق بىلەن يۇقۇرى ئۆرلەشتەك ئۈگۈنۈش ئىستىلىنى بەررپا قىلىش .
2)- پىرىنسىپ
1- ئادەمنى ئاساس قىلىپ " ساغلاملىق بىرىنچى " ، " ئۈمۈرلۈك تەنتەربىيە " ئىڭىنى تۇرغۇزۇش . تەنتەربىيەنىڭ ئادەم تەربىيلەش رولىنى ئەمەلىيلەشتۈرۈپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەرەققىيات تەلىپىگە ئاساسەن ، ئۈنۈملۈك ھالدا ھەر – خىل تەنتەربىيە پائالىيەتلېرىنى ئورۇنلاشتۇرۇپ قانات يايدۇرۇپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ  ئەخلاقلىق ، ساغلام ، ئەقىللىق، گۈزەل بۇلۇشى ئۈچۈن ، پائالىيەت جەريانىدىكى تەربىيلەشكە ئىتىبار بېرىشىمىز كېرەك .
2- پەرىققە ئىتىبار بېرىپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ خاراكتىرىنىڭ تەرەققىي قىلىشىغا كۈڭۈل بۈلۈش . ئوقۇغۇچىلارنىڭ ياخشى خاراكتىرىنى يىتىلدۈرۈپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئارتۇقچىلىقىنى تەرەققىي قىلدۇرۇپ ، ساپا مائارىپىنى ئالغا سىلجىتىش .
3- بەدەن ساپاسىنى كۈچەيتىش ، " دۆلەتلىك ئوقۇغۇچىلار بەدەن سۈپىتى ساغلاملىق ئۆلچىمى " نى ئۇمۇميۈزلۈك يولغا قۇيۇش .ھەممىلا ئادەم قاتنىشىدىغان ، جۇشقۇن بولغان مەكتەپ تەنتەربىيە كەيپىياتىنى بارلىققا كەلتۈرۈپ ، ياخشى بولغان تەنتەربىيە چىنىقىش شارايىتىنى يارىتىپ ، ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلار ئوتۇرسىدىكى ، ئوقۇغۇچىلار ئوتۇرسىدىكى ئىنناق مۇناسىۋەتنى ئىلگىرى سۈرۈپ ، " دۆلەتلىك ئوقۇغۇچىلارنىڭ بەدەن سۈپۈتى ساغلاملىق ئۆلچىمى "نى ھەققىيقى تۈردە ئۈنۈملۈك يولغا قۇيۇشقا كاپالەتلىك قىلىش .
       4- ئوقۇغۇچىلارنىڭ جىسمانىي روھىي روھىي جەھەتتىكى تەرەققىيات قانۇنيىتى ھەم ئالاھىدىلىكىگە ، ھەم مەكتەپنىڭ ئەمەلىي ئەھۋالىغا ئاساسەن ، مەكتىپىمىز ئىلمىي مۇۋاپىق بولغان چوڭ گىمناستىكا پائاليىتىنىڭ دەرسلىك پىلانى ھەم مەزمۇنىنى ئورۇنلاشتۇردۇق .كوللىكتىپ ئۇسول كۆپەيتىلىپ تەنتەربىيە بىلەن سەنئەت بىر گەۋدىلەشتۈرۈلدۇ .  


پىچان يېزا مەكتەپنىڭ2013 -2014-ئوقۇش يىلدىكى 1+2 تۇرىنى يولغا قۇيۇش تەدبىرى
3- يولغا قۇيۇش تەدبىرى
1- ۋاقىت ئورۇنلاشتۇرۇشى
ئەتىگەنلىك ۋە چۈشلۈك گىمناستىكا ۋاقتى ۋە چۈشتىن كىيىن دەرستىن كىيىنكى ۋاقىت . ھەرقانداق ئوقۇتقۇچىنىڭ قۇياش نۇرى تەنتەربىيە پائالىيەت ۋاقتىنى ئىگەللىۋىلىشىغا يول قۇيلمايدۇ .
2- پائالىيەت كاپالىتى
1)- رەھبەرلىكنى كۈچەيتىپ تەشكىللەش ئاپاراتى قۇرۇش .
كونكىرىت ئىش تەقسىماتى تۈۋەندىكىچە :
مەكتەپ مۇدىرى :  ئۇمومى ئىشلارغا مەسئول
تەنتەربىيە ئوقۇتقۇچىلېرى :、پائالىيەتكە مۇناسىۋەتلىك سايمانلارنى تارقىتىش ، يىغىۋىلىش ، قۇياش نۇرى تەنتەربىيە پائاليىتنىڭ يولغا قۇيۇلىشىغا نازارەتچىلىك قىلىش ،ۋە يىتەكچىلىك قىلىش ، ھەرقايسى سىنىپلارنى مەيدانلارغا ئورۇنلاشتۇرۇش ئىشلېرىغا مەسئول بۇلىدۇ .
ئىلمىي بۈلۈم :رازىيگۈل نىياز  ، كونكىرىت يولغا قۇيۇش لاھىيەسىنى تۈزۈش ، پۈتۈن مەكتەپنىڭ "قۇياش نۇرى تەنتەربىيە پائاليىتى " نى  تەشكىلەشكە بىخەتەرلىككە يىتەكچىلىك قىلىدۇ .
ھەرقايسى سىنىپلارنىڭ مەسئولېرى : پائالىيەتنىڭ پىلان بۇيىچە يولغا قۇيۇلىشىغا ھەم سىنىپىدىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ تۇلۇق قاتنىشىشغا ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىخەتەرلىكىگە مەسئول بۇلىدۇ .
2) ئەستايىدىل ئۈگۈنۈپ ساغلاملىق قارىشىنى ئۈستۈرۈش
يىڭى دەرسلىك ئىدىيەسىنى ئىزچىلاشتۇرۇشنى ئاساسى مەقسەت قىلىپ ئوقۇتقۇچىلارنى ئەستايىدىلىق بىلەن " ج ك پ مەركىزى كۇمىتىتىنىڭ مائارىپ ئىسلاھاتىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇپ ساپا مائارىپىنى ئۇمۇميۈزلۈك ئالغا سىلجىتىش قارارى"نى ئۈگۈنۈشكە تەشكىلەپ ، " ھەر كۈنى بىر سائەت چىنىقىپ ، ئەللىك يىل ساغلام خىزمەت قىلىش ، بىر ئۈمۈر بەخىتلىك تۇرمۇش كەچۈرۈش " دەيدىغان ھازىرقى زامان ساغلاملىق ئىدىيەسىنى ئەستايىدىل چۈشۈنۈپ ، ئۆزى چوڭقۇر قايتا ئويلۇنۇپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەرەققىي قىلىشىدا نىمىگە ئېھتىياجلىق ئىكەنلىكىنى چۈشۈنۈش  ، بارلىق ئوقۇتقۇچىلار چۇقۇم :" ساغلام بولغاندىلا ئەتىنىڭ بۇلىدىغانلىقىنى ، چىنىقىشنى ياخشى كۆرۈشنىڭ ھاياتلىقنى قەدىرلەش ئىكەنلىكىنى ،دەرسلىك ئىسلاھاتىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇشتا ئۇموميۈزلۈك سۈپەتنى ئۈستۈرۈش خىزمىتى جەريانىدا ، خۇشال – خوراملىق تەنتەربىيە يىڭى ئىدىيىسىگە كىرىپ ھەمكارلىق ، رىقابەت ، خۇشال – خوراملىق ، ئاكىتىپ بولغان ساغلام تەرەققىي قىلىدىغان تەنتەربىيە ئىڭىنى"چوڭقۇر چۈشۈنۈپ يىتىشى لازىم .
3) بارلىق ئوقۇتقۇچى- ئوقۇغۇچىلار تۇلۇق قاتنىشىش ، باشقۇرۇشنى كۈچەيتىش .
پۈتۈن ئوقۇغۇچىلارنى قاتناشتۇرۇشتا چىڭ تۇرۇش ، مەكتەپ رەھبەرلېرى يىقىندىن ماسلىشىش ، ئوقۇتقۇچى ، ئىشچى ، خىزمەتچىلەر ھەمكارلىشىش ،رەھبەرلەر تەكشۈرۈش ، تەنتەربىيە ئوقۇتقۇچىلېرى ئورۇنلاشتۇرۇشقا يىتەكچىلىك قىلىش ، سىنىپ مەسئولرى تەشكىلەپ يولغا قۇيۇش ، يىللىقلار گۇرۇپىسىدىكىلەر تەكشۈرۈپ تەنقىتلەش تۈزۈمىنى تۇرغۇزۇپ قۇياش نۇرى تەنتەربىيە پائاليىتىنىڭ ئۈنۈملۈك قانات يايدۇرۇلىشىغا كاپالەتلىك قىلىش .
4. يولغا قۇيۇلىدىغان مەزمۇنلار ( پائالىيەت مەزمۇنلېرى )
<<ج ك پ مەركىزى كۇمىتىتى گوۋۇيۇەنىنىڭ ياش ئۈسمۈرلەر تەنتەربىيەسىنى كۈچەيتىپ ياش ئۈسمۈرلەرنىڭ تەن ساپاسىنى ئۈستۈرۈش پىكرىنىڭ >> روھىغا ئاساسەن مەكتىپىمىزنىڭ ئەمەلىي ئەھۋالىغا بىرلەشتۈرۈپ تۈۋەندىكى مەزمۇنلارنى ئورۇنلاشتۇردۇق .   
5. مەيدان ئورۇنلاشتۇرۇشى  
پۇتبول مەيدانى، ۋالىبول مەيدانى ،ۋاستىكبول مەيدانى ،سىنىپلارنىڭ ئالدى
كونكىرىت ئورنىنى تەنتەربىيەئوقۇتقۇچىسى ئەمىلىي ئەھۋالغا قاراپ ئورۇنلاشتۇرىدۇ
6- ھەرقايسى سىنىپلارنىڭ خاسلىق پائالىيەت مەزمۇنلېرى :
ھەرقايسى سىنىپلار كۆرسۈتۈپ بەرگەن خاسلىق پائالىيەت مەزمۇنلېرىنى ئاساس قىلغان ھالدا ، ھەرقايسى سىنىپلار ئەمەلىي ئەھۋالغا ئاساسەن مەشغۇلات ئىلىپ بارسا بۇلىدۇ ، ئىمكان قەدەر بارلىق ئوقۇغۇچىلارنى ھەركەتلەندۈرۈشكە ئىتىبار بېرىش ، ھەم بىىەتەرلىككە دىققەت قىلىش لازىم .
1) چەمبىرەك ئايلاندۇرۇش .
2) تەپكۈچ تىپىش .
3) ھەر خىل تەنتەربىيە ئۇيۇنلېرى
4) كىشىنى ھەيران قالدۇرىدىغان ئاجايىپ گىزىت . ( ھەر بىر ئوقۇغۇچى بىر پارچە گىزىت تەيارلاپ ، ئۇسۇش ، مۇلاق ئىتىش ، دەسسەش ، قاتلاش ، ئىتىش قاتتارلىق ئۇسوللار ئارقىلىق گىزىت بىلەن ئۇيۇن ئوينايدۇ . مەسىلەن : تاشنى دەسسەپ دەريادىن ئۈتۈش ، قەغەز ئايرۇپىلان ، تۇسالغۇدىن ئۈتۈش ، كۈچ ئۇلاپ يۈگۈرەش ، قاتتارلىقلار )
5) ھەر خىل ھايۋانلارنىڭ ئۆمىلەش ، يامىشىش، مىڭىش ، سەكرەش ئۇسولېرىنى دوراش . مەسىلەن : قار ئېيىقنىڭ يامىشىشى  ، ئۆردەكچىلاپ مىڭىش ، پاقىنىڭ سەكرىشى ، تۇشقاننىڭ سەكرىشى قاتارلىقلارنى مەشىق قىلىش ياكى كىچىك تىپتىكى مۇسابىقە ئۇيۇشتۇرۇش .
6) قىسقا ۋە ئۇزۇن تاقلىغۇچ  تاقلىغۇچ سەكرەش ئۇيۇنى .
7) بەدەن ساپا مەشىقى . مەسىلەن : ئورۇندا تۇرۇپ يىراققا سەكرەش ، تىزنى تۇتۇپ مىڭىش ، پۇت ئۇچىدا مىڭىش ، يۇتىنى ئىگىز كۈرۈپ مىڭىش، يەر بېغىرلاش ھەركىتى ئىشلەش ئۇدا زۇڭزۇيۇپ ئولتۇرۇپ سەكرەش ، ئورۇندا يۇتىنى ئىگىز كۈتۈرۈپ يۇتىنى قۇچاقلاش ، ھەر خىل شەكلدە قۇلىغا نەرسە ئىلىپ يۈزمۈ – يۈز تۇرۇپ كۈچ ئۇلاپ يۈگۈرەش قاتتارلىقلار .
8) تەننتەربىيە   دەرىسىدە ئۈگەنگەن رادىيئو گىمناستىكىلېرى .
9) «دۆلەتلىك ئوقۇغۇچىلارنىڭ بەدەن سۈپەت ئۆلچىمى » دە بەلگىلەنگەن سىناق تۈرلېرنى مەشىق قىلىش  : قۇرساق قاتلاش ؛ 50 مېتىرغا يۈگۈرەش ( 25مېتىر 2X قېتىم قايتىلاپ يۈگۈرەش )؛ ئورۇندا تۇرۇپ يىراققا سەكرەش ؛ تاقلىغۇچ سەكرەش .
10) توپ تۈرلېرى پائاليىتى .
1) ئۇيۇن ( ھەر خىل تەنتەربىيە ۋە مىللىي ئەنئەنىۋى تەنتەبىيە ئۇيۇنلېرى )  
2) ئۇزۇن تاقلىغۇچ سەكرەش .( ھەر بىر سىنىپقا ئىككى تالدىن ئۇزۇن تاقلىغۇچ سەپلىنىپ ، ھەر خىل شەكىلدىكى ئۇزۇن تاقلىغۇچ سەكرەش مەشىقلېرى ئىلىپ بېرىلىدۇ . مەسىلەن : يالغۇز كىشلىك سەكرەش ، قوش كىشلىك سەكرەش ، كۆپ ئادەم سەكرەش ، قوش تاقلىغۇچتا سەكرەش ،" 8 " شەكلىدە سەكرەش قاتارلىقلار )
3) بەدەن ساپا  مەشىقىلېرى . مەسىلەن : يەر بېغىرلاش ، ئورۇندا تۇرۇپ يىراققا سەكرەش ، ئۇدا زۇڭزۇيۇپ ئولتۇرۇپ سەكرەش ، ئورۇندا يۇتىنى ئىگىز كۈتۈرۈش ھەركىتى ئىشلەش ، ھەر خىل شەكلىدە قۇلىغا سايمان ئىلىپ يۈزمۇ – يۈز تۇرۇپ كۈچ ئۇلاپ يۈگۈرەش قاتتارلىقلار .
4) تەنتەربىيە دەرسلېرىدە ئۈگەنگەن رادىئو گىمناستىكىلېرىنى مەشىق قىلىش .
5
6) توپ تۈرلېرى پائاليىتى .
7) پائالىيەت تەلىپى
1. ھەر بىر سىنىپ مەسئولى چۇقۇم ئۆز سىنىپىنىڭ پائالىيەت مەيدانىغا بېرىپ پائالىيەت مەزمۇنىنى تالاپ لاھىيلەپ ، بۈلۈشتۇرۇش ، ئۆز سىنىپىدىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ سەپتە تۇرۇش ۋە پائالىيەتلېرىنى ياخشى تەشكىلەش ۋە ئورۇنلاشتۇرۇش . پائالىيەتنى بۈلۈشتۇۈرگەندە كۆرسىتىپ بەرگەن پائالىيەت مەزمۇنىنى ئاساس قىلىپ ئەمىلىي ئەھۋالغا ئاساسەن پائالىيەت ئىلىپ بېرىپ ئامالنىڭ بارىچە بارلىق ئۇقۇغۇچىلارغا يۈزلىنىپ ھەر بىر ئوقۇغۇچىنى ھەركەتلەندۈرۈش ، بىخەتەرلىكە دىققەت قىلىش لازىم .
2. تەنتەربىيە ئوقۇتقۇچىلېرى ھەرقايسى يىلىقلارنىڭ مەيدىنىنى ئورۇنلاشتۇرۇش ، ئوقۇغچىلارنى رەتتە تۇرغۇزۇش ، رادىيئو گىمناستىكىسى ئويناش ، ھەر خىل پائالىيەتلەرنىڭ ئىلىپ بېرىلىشىغا يىتەكچىلىك ھەم نازارەتچىلىك قىلىشقا مەسئول بۇلىدۇ .
8. دىققەت قىلىدىغان ئىشلار
1. پائالىيەت ۋاقتىدا ھەرقايسى سىنىپ مەسئوللېرى چۇقۇم مەيدانغا چىقىپ ، تېخنىكىلىق يىتەكچىلىك قىلىشقا مەسئول بۇلىدۇ .
2. بىخەتەرباشقۇرۇشنى كۈچەيتىش . سىنىپ مەسئولېرى چۇقۇم ئوقۇغۇچىلارغا بىخەتەر بۇلۇش ، مەدەنيەتلىك ، تەرتىپلىك ھالدا پائالىيەتكە قاتنىشىش تۇغۇرسىدا تەربىيەنى كۈچەيتىش .
3. ئەگەر كىچىك تىپتىكى مۇسابىقە بولسا تەنتەربىيە ئوقۇتقۇچىلېرى چۇقۇم ئالدى بىلەن مۇسابىقە مەيدانىغا بېرىشى كېرەك . ھەرقايسى سىنىپلار تېز سۈرئەتتە تەرتىپلىك ھالدا مۇسابىقە مەيدانىغا كىرىپ مۇسابىقىگە قاتنىشىشى كېرەك .
4. ھاۋا تۇتۇق يامغۇرلۇق كۈنلېرى سىرتتا نورمال تەنتەربىيە پائاليىتى ئۈتكۈزۈشكە مۇمكىن بولمىغاندا ، ھەرقايسى سىنىپ مەسئوللېرى سىنىپىدا سىنىپ ئىچىدە ئوينىلىدىغان ئۇيۇنلارنى ئوينىتىش  . ( كېرەكلىك سايمانلارنى ئۆزىلېرى تاپىدۇ )  
پىچان مەكتەپ تەنتەربىيە گۇرۇپپىسى
2014-يىل 2- ئاينىڭ 17-كۈنى


baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2014-12-12 18:44:24|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن ئىزدەپ يۈرگەنتىم بو پىلاننى رەھمەت جومو سىزگە
ۋاقتى: 2015-1-3 12:25:21|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىز ئوقۇتقۇچىلارغا بۇ پىلان ناھايىتى كېرەك ئىدى.رەھمەت سىزگە جاپا چېكىپسىز.
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،1823308556 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش