كۆرۈش: 5631|ئىنكاس: 23

ئويلاپ بېقىڭ ( 7 )

 [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئويلاپ بېقىڭ ( 7 )


ئەسسالامۇ ئەلەيكۈم بايقاش ئەھلى ھەممىڭلارغا كەمىنە گۈلزاردىن ئوتلۇق سالام  !

بىر قانچە كۈنىدىن بۇيان بايقاشتىكى تېمىلارنى رەتلەپ توپلاش ئىشىنى قىلىۋاتقان ئىدىم . مۇشۇ جەرياندا مۇنبىرىمىزدە ساقلىنىۋاتقان بىر قاتار مەسىلىلەرنى بايقاپ قالدىم ھەم مۇشۇ مۇناسىۋەت بىلەن ھەر قايسى ئەزالارنىڭ بۇ مەسىلىلەرنى ياخشى ئويلاپ كۆرۈشىنى ھەم بۇ مەسىلىلەرگە  دىققەت قىلىشىنى كۆزدە تۇتۇپ بۇ تېمىنى يېزىشقا مەجبۇر بولدۇم .
مۇنبەردە ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەر :
1 .  تېمىلارنىڭ ماۋزۇسىنى توغرا يازماسلىق .
بۇ سەۋەپلىك  نۇرغۇنلىغان نادىر تېمىلار ئىزدەش سەھىپىسىدىن چىقمىغانلىقى ئۈچۈن بۇلار بايقاش ئامبىرىدا توپا بېسىپ تۇرماقتا . شۇڭا ھەر قانداق بىر تېمىنىڭ ماۋزۇسىنى توغرا ھەم تولۇق يېزىڭ ،بولمىسا بۇ تېمىڭىزنى ئەزالار مەڭگۈ تاپالمايدۇ .

2 . تېمىنىڭ ماۋزۇسىنى خەنزۇچە يېزىپ يوللاش .بۇ مۇنبەر ئۇيغۇر تىل يېزىقىنى تونۇيدىغان مۇنبەر بولغانلىقى ئۈچۈن ئىزدەش قانىلىمۇ ئۇيغۇرچەخەت نۇسخىسىنى تونۇيدۇ . شۇڭا تېمىڭىزنىڭ ماۋزۇسىنى خەنزۇچە يېزىپ قويسىڭىز بۇ تېمىڭىزدىنمۇ باشقىلار مەڭگۈ پايدىلىنالمايدۇ .  شۇڭا ھەر قانداق  بىر تېما يوللاڭ چوقۇم ماۋزۇسىنى ئۇيغۇرچە يېزىڭ .

3. كۆپ قىسىم ئەزالارنىڭ تېما يوللىغاندا تېما توغرسىدا چۈشەنچە بەرمەسلىك .
ئەگەر تېمىنى بۇنداق يوللىسىڭىز ئەزالار  تېمىڭىزنىڭ قايسى مەزموندىكى تېما ئىكەنلىكىنى بىلەلمەيدۇ- دە، بۇ تېمىڭىز بىر ئەھمىيەتسىز تېمىغا ئايلىنىپ قېلىپ ،مۇنبەر ئۈچۈن بىر يۈك بولۇپ قالىدۇ ، شۇڭا تېما يوللىغاندا     يوللىغان تېمىڭىز توغرىسىدا ئازراق چۈشەنچە بېرىڭ .

4 . تېما يوللىغاندا تېمىنىڭ چۈشۈرۈش ئادرىسىنى چىقارماسلىق .
بۇ مۇنبەردا ساقلىنىۋاتقان ئەڭ ئېغىر مەسىلىلەرنىڭ بىرى بولماقتا. چۈنكى بۇنداق تېمىنىڭ مۇنبەر ئۈچۈن ھېچقانداق  ئەھمىيىتى يوق . بۇنداق  تېمىنى باشقۇرغۇچىلار تەستىقلىماي ئۆچۈرۋەتسە ،  بىر تەرەپتىن ئەزالارنىڭ قىزغىنلىقىغا سوغۇق سۇ سېپىپ قويۇشتىن ئەنسىېراۋاتقان ، تەستىقلاپ ئۇلارغا ئەسكەرتىش بەرسە ئەزالار تېمىنى يوللاپ قويۇپ چوڭ ئىش قىلىۋەتكەندەك  ،يوللىغان تېمىسىغا قاراپمۇ قويماي چىقىپ كېتىۋاتقان . مۇشۇ مەسىلىگە كەلگەندە باشقۇرغۇچىلارنىڭ بېشى بەك قېتىپ كېتىۋاتىدۇ .
  ھۆرمەتلىك مۇنبەرداش ئەگەر سىز مۇنبەرگە تېما يوللاشنى ياكى چۈشۈرۈش ئادرىسىنى چىقىرىشنى بىلمىسىڭىز بايقاش ئوقۇتقۇچىلار چ چ  توپىدىن بىز بىلەن ئالاقىلشىڭ . بىز  توردا بولساقلا سىز ئۈچۈن مۇنبەر مەشخۇلاتىنى ئۆگىتىشكە ھەر ۋاقىت تييارمىز . بۇنداق  چۈشۈرۈش ئادرىسى يوق تېمىلارنى يوللاپ بىزنىمۇ ھەم ئەزالارنىمۇ ئاۋارە قىلماڭ ، چۈنكى ھەر بىرىمىزنىڭ ۋاقتى ئىنتايىن   قىس  .

5 . ماۋزۇ بىلەن تېما مەزمونى ئوخشىماسلىق .
بىر قىسىم ئەزالار بىخەستەلىكىدىنمۇ  تېمىسىغا باشقا مەزموندىكى ماتىرياللارنى قىستۇرۇپ قويماقتا .
مەسىلەن : 5- يىللىقنىڭ دەرس تەييارلىقىنىڭ ئورنىغا 3- يىللىقنىڭكىنى يوللاپ قويۇش . شۇڭا تېما يوللىغاندا ئەستايىدىل بولىشىڭلارنى ئۈمىد قىلىمىز .
6 .  تولۇق بولمىغان  دەرس تەييارلىقلىرىنى تولۇق دەپ يوللاش .
ئويلاپ بېقىڭ  كەسىپدىشىم، سىز بىر ئوقۇتقۇچى  ،قاراپ تۇرۇپ باشقىلارنى ئالدىسىڭىز  يۈزىڭىز قىزارماسمۇ ؟  ئەگەر سىزنىڭ ئوقۇغۇچىڭىز سىزگە تولۇق ئىشلىمىگەن تاپشۇرۇقىنى « تولۇق ئىشلەپ بولدۇم » دەپ  تاپشۇرۈپ بەرسە ، سىز بۇنى بىلىپ قالغان شۇ پەيتتا ، قانداق ھېسىياتقا كېلىسىز ؟  دىمەك بۇ يەرگە تېمىڭىزنىڭ تولۇق تەييارلانغانلىقىنى كۆرۈپ، خوشاللىقىدا بىر مۇنچە ۋاقتىنى سەرىپ قىلىپ تېمىڭىز چۈشەرگە ن  كەسىپداشلىرىڭىز  قانداق ھېسىياتتا بولار ؟
  گەرچە بۇ مەۋھۇم دۇنيا بولسىمۇ سىزنىڭ ئوقۇتقۇچىلارغا خاس  سەمىمى ، راسچىل ، مەسئۇليەتچان بولىشىڭىزنى ئۈمىد قىلىمىز .
7 .  يوللانغان تېمىلارنىڭ چۈشۈرۈش ئادرىسىدىن مەسىلە چىقىش ھەتتا بەزىلىرى  يوقاپ كېتىش ئەھۋاللىرى يۈز بەرمەكتە .
بۇرۇن مۇنبىرىمىز  تېمىلارنىڭ چۈشۈرۈش ئادرىسىنى چىئەننوۋ تور دېسكىسىدىن ئۇلىنىش قىلغان ئىدۇق ، ئەمما بۇ تور دېسكىسىدىكى ماتىرياللار ۋاقىتنىڭ ئۆتىشىگە ئەگشىپ يوقاپ كېتىش ئەھۋاللىرى يۈز بەرمەكتە .شۇڭا ئەزالارغا  تېمىلارنىڭ ئۇلىنىش ئادرىسىنى   بەيدۇ ، 360  بۇلۇت تور دېسكىسىدىن يوللاشنى تەۋسىيە قىلماقتىمىز . ئەمما ئەزالار يەنىلا بۇرۇنقى چىئەننوۋ تور دېسكىسىدىن يوللىماقتا . شۇڭا مەن بۇ يەردە ھەر بىر ئەزانىڭ بىز تەۋسىيە قىلغان تور دېسكىلىرىدىن يوللىشىنى ئۈمىد قىلىمىز .
بەيدۇ تور دېسكىسىدىن ئورۇن ئېلىش ھەم تېما ئادرىسىنى ئېلىش ئۇسۇلىنى بۇ تېمىدىن كۆرۈڭ

/bbs/forum.php?mod=viewthread&tid=10481

بۇ مەسىلىگە بىرلەشتۇرۇپ تۆۋەندىكى ئىشنىمۇ سەمىڭلارغا سېلپ قوياي . ئەگەر تېما چۈشۈرۈش جەريانىدا تېمىنىڭ چۈشۈرۈش ئادرىسىدىن مەسىلە كۆرۈلسە ياكى چۈشەرمەكچى بولغان تېما ئۆچۈرۈلگەن بولسا بۇ تېمىنىڭ ئادرىسىنى تۆۋەندىكى تېمىغا  ئىنكاس شەكلىدە يوللاپ قويۇڭ ، بىز بۇ مەسىلىنى تېز سۈرئەتتە ھەل قىلىپ بېرىمىز .

/bbs/forum. ... amp;page=6#lastpost

8 . بەيدۇ تور دېسكىسى بىلەن 360 بۇلۇت تور دېسكىسىدىن  چۈشۈرۈش ئادرىسىنى يوللىغان ئوقۇتقۇچىلار بۇ تېمىلارنى مەڭگۈ ئۆچۈرمەسلىكى كېرەك . بولمىسا بۇ تېمىلارنىڭمۇ چۈشۈرۈش ئادرىسى مەڭگۈ غايىپ بولىدۇ . شۇڭا ھەر بىر تېمىڭىزنى ئاشۇ تور دېسكىلىرىدا مەڭگۈ ساقلاڭ .

9 . ئەھمىيەتسىز  تېمىلارنى يوللاشتىن ساقلىنىڭ .
ئوقۇش باشلىنىش بىلەن بىر قىسىم ئەزالار  مۇنبەردىن دەرس تەييارلىقلىرىنى چۈشۈرۈشكە تىللا تېپىش ئۈچۈن ھېچقانداق پايدىلنىش قىممىتى  يوق تېمىلارنى تۈركۈم -تۈركۈملەپ يوللىماقتا . بۇنداق قىلىشنىڭ ئورنىغا ئۆزىڭىز تەييارلىغان دەرس تەييارلىقى بولامدۇ ياكى ئوقۇغۇچىلارغا ئېلىپ بارغان بىرەر ئەھمىيەتلىك پائالىيەت بولامدۇ . ياكى بولمىسا ئوقۇتۇش تەجرىبىلىرىڭىز بولسىمۇ يوللىسىڭىز بۇنىڭدا تېخىمۇ كۆپ تىللا تاپالايسىز .
ئەگەر قانداق تېما يوللاشنى بىلمىگەن بولسىڭىز ، تۆۋەندىكى تېمىنى كۆرۈپ بېقىڭ .سىزدە يوللايدىغان تېمىلارنىڭ كۆپلىكىدىن ئۆزىڭىزمۇ ھەيران قالىسىز .
/bbs/forum.php?mod=viewthread&tid=10943

10 .  يېقىندىن بۇيان بىر قىسىم كەسىپداشلار مۇنبەردىن ئۆزىگە  لازىملىق تېمىلارنى ئىزدەپ تېپىشتىن ئېرىنىپ ، بۇ تېمىلارنى تېپىشىپ بېرىش توغرىسىدا تېما يوللىماقتا .
بايقاش ئوقۇتقۇچىلار چچ توپى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئۆز ئارا ياردەم بېرىش ھەم يولۇققان مەسىلىلەر ئۈستىدە مۇنازىرە قىلىش ئۈچۈن قۇرۇلغان. شۇڭا بۇنداق ياردەم سوراش توغرىسىدىكى تېمىلارنى يوللىماي، بۇ  ياردەمنى بايقاش ئوقۇتقۇچىلار توپىدىن سوراڭ . بولمىسا سىز بۇ تېمىنى تېپىپ بولغۇچە بۇ مەۋسۈم ئۆتۈپ كېتىشى مۇمكىن .

ئەگەر سىز بىر مەسئۇليەتچان ئوقۇتقۇچى بولسىڭىز ، يوقۇرقى مەسىلىلەر سىزدە بولسا چوقۇم تۈزۈتىسىز . بولمىسا دىققەت قىلارسىز   .

ئەسكەرتىش : تېما يوللاش جەريانىدا ھەر قانداق بىر قىيىنچىلىققا ئۇچرىسىڭىز ،بايقاش ئوقۇتقۇچىلار توپىغا كىرىپ  مۇنبەر باشقۇرغۇچىلار بىلەن ئالاقىلشىڭ . ئۇچۇر يوللىغاندا  ئۆزىڭىزنىڭ ئوقۇتقۇچى ئىكەنلىكىنى ئەسكەرتىڭ .
بايقاش ئوقۇتقۇچىلار چچ توپىنىڭ نومۇرى : 110384522



باھالاش

قاتناشقانلار سانى 5قىزغىنلىق +26تىللا +21تۆھپە +26شۆھرەت +26يىغىشسەۋەبى
tumar + 1 + 1 + 1 + 1ئورۇنلۇق، گەپ كەتمەيد.
ئايرال + 2 + 2 + 2 + 2ئورۇنلۇق، گەپ كەتمەيد.
زەپەر + 10 + 5 + 10 + 10ئورۇنلۇق، گەپ كەتمەيد.
سۈزۈك + 3 + 3 + 3 + 3قوللايمەن!
بايقاش + 10 + 10 + 10 + 10بەرھەق

باھا خاتىرىسى


baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2014-2-23 20:36:11|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
باشقۇرغۇچى گۈلزار خانىم (خېنىم) نىڭ تەكلىپىنى قوللايمەن شۇنداقلا مەنمۇ تۆۋەندىكىدەك تەكلىپ بەرمەكچى:
1. ئىملاغا ئالاھىدە ئەھمىيەت بەرسەك. بۇ مۇنبەردە ئىملاغا دىققەت قىلماسلىق ئەھۋالى ئىنتايىن ئېغىر ئىكەن.
2. مۇنبەرنى مەشىق دەپتىرىگە ئايلاندۇرۇۋالمىساق. بولۇپمۇ شېئىرىيەت سەھپىسىگە يوللانغان ئەسەرلەردە بۇ خىل ئەھۋال بىر قەدەر كۆپ.
3. ئىلھاملاندۇرۇش بىلەن تەنقىدنى زىچ بىرلەشتۈرسەك. بىزدە تەنقىدتىن قورقۇش كېسىلى بەك ئېغىر. ھەممە تېمىلارغا « ناھايىتى قالتىس بوپتۇ، كارامەت ياخشى يېزىپسىز...» دىگەندەك ئىنكاسلارنى يېزىشنىڭ ئەھمىيىتى بارمۇ؟
بۇ خىل ئورۇنسىز ماقتاش شۇ تېما ئىگىسىنى (ئاپتورنى) ئالغا ئىلگىرلىتىش ئۇ ياقتا تۇرسۇن، تېخىمۇ تاماخور قىلىۋېتىدۇ.
مەن يەنىلا شۇنى تەۋسىيە قىلىمەن: « بايقاش» بايقاشتەك بولسۇن.

باھا سۆز

ياخشىمۇسىز ؟ ئىنكاسىڭىزنى كۆرۈپ ناھايتى خۇرسەن بولدۇم ، دىمەك ئارىمىزدا مۇنبىرىمىز ئۈچۈن باش قاتۇرىدىغان ھ تەپسىلاتىئىنكاس ۋاقتى: 2014-2-23 21:23
ۋاقتى: 2014-2-23 20:06:33يانفوندا يوللانغان|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بايقاش مۇنبىرىگە، باشقۇرغۇچىلارغا، ئەزالارغا قارىتا مەنمۇ بەزى مەسىلىلەرنى تەكلىپ قاتارىدا سۇناي دىگەن ئىدىم. سىزنىڭ بۇ ئويلاپ بېقىشقا ، جىددىي تۈزىتىشكە تىگىشلىك مەسىللەرنى ئوتتۇرغا قويغىنىڭىز دەل ۋاقتىدا ھەم چۈشىنىشلىك بوپتۇ. بايقاشتىكى باشقۇرغۇچىلارنىڭ يېڭىلارنى يىتەكلەش، ياردەم بىرىش جەھەتتىكى ئاكتىپچانلىقى، سەۋىرچان، ئەستايىدىللىقى ھەقىقەتەن ئادەمنى قايىل قىلىدۇ. ئەمدىكى گەپ ئەزالارنىڭ سەمىمىيلىكى ۋە ئەستايىدللىقىدا قاپتۇ. مۇشۇنداق ئەسكەرتمە بەرگىنىڭىزگە رەھمەت.
来自: Android客户端

باھا سۆز

باشقۇرغۇچىلىرىمىز ئەزالارنى ھەر ۋاقىت يېتەكلەشكە ۋە ياردام بېرىشكە تەييار . ئەمما تەييارغا ھەييار بولىدىغان تەپسىلاتىئىنكاس ۋاقتى: 2014-2-23 21:02
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2014-2-23 21:02:59|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
amarniyaz يوللىغان ۋاقتى  2014-2-23 20:06
بايقاش مۇنبىرىگە، باشقۇرغۇچىلارغا، ئەزالارغا قارىتا  ...

باشقۇرغۇچىلىرىمىز ئەزالارنى ھەر ۋاقىت يېتەكلەشكە ۋە ياردام بېرىشكە تەييار . ئەمما تەييارغا ھەييار بولىدىغان  . ئېلىپ قاچار ، ئىزدەنمەيدىغان . ھورۇنلارغا بىزنىڭ ۋاقتىمىز يوق .
قوللىغىنىڭىزغا رەھمەت
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2014-2-23 21:23:11|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تەلۋە يوللىغان ۋاقتى  2014-2-23 20:36
باشقۇرغۇچى گۈلزار خانىم (خېنىم) نىڭ تەكلىپىنى قوللايمە ...

ياخشىمۇسىز ؟
ئىنكاسىڭىزنى كۆرۈپ ناھايتى خۇرسەن بولدۇم ، دىمەك ئارىمىزدا مۇنبىرىمىز ئۈچۈن باش قاتۇرىدىغان ھەم مىللى مائارىپىمىزنىڭ كەلگۈسى ئۈچۈن ئويلىنىدىغان سىزگە ئوخشاش ئەزالىرىمىزنىڭ بارلىقى  مېنى سۆيۈندۈردى .
سىز   ئوتتۇرغا قويغان مەسىلىلەرمۇ  مۇنبىرىمىزدە  ھەقىقەتەن  ساقلىنىپ كېلىۋاتقان ،تۈزەتمىسە بولمايدىغان مەسىلىلەرنىڭ بىرى .
1 .  توغرا مۇنبىرىمىزدىكى ئەزالارنىڭ كۆپ قىسمى ئوقۇتقۇچى بولسىمۇ ،ئەمما ئىملا خاتالىقى ھەقىقەتەن ئېغىر . باشقۇرغۇچىلىمىز بەزى تېمىلارنى تەھرىرلەپ كېلىۋاتقان بولسىمۇ ، ئەمما ئۇلارنىڭمۇ ئۆزىگە چۈشلۈك خىزمەت ۋە ئائىلە ئىشلىرى بولغاچقا ھەر دائىم بۇ ئىشلارغا يېتىشىپ بولالمايدىكەن . شۇڭا ئەزالارنىڭ ئىملا خاتالىقىغا دىققەت قىلىشىنى سورايمىز .
باشقا  مەسىلىلەرگە ئەزالار كۆز قاراشلىرىنى ئوتتۇرغا قويۇپ  باقسا .

قوللىغىنىڭىزغا رەھمەت .

ۋاقتى: 2014-2-24 00:04:52|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى پىكىرلەرنى ئوتتۇرىغا قويۇپسىز دوستۇم ، رەھمەت سىزگە .
ۋاقتى: 2014-2-24 12:00:36|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ناھايتى ياخشى بولغان ئۇرۇنلۇق پىكىر - تەكلىپلەرنى ئوتتۇرغا قۇيۇپسىز . بۇ مەسىللەر زادىلا مۇنبەردە ھازىرغىچە ساقلىنىپ كىلىۋاتىدۇ . مەنمۇ مۇنبەردىكى تىمىلارنى رەتلەش ئىشلىرى بىلەن مەشخۇل بۇلىۋاتىمەن . مەن بۇ مەسىللەرنى بىر قانچە قېتىم ئەسكەتكەن بولساممۇ يەنىلا تۈزۈتۈلمەيۋاتىدۇ . تىما يوللىغان ئۇقۇتقۇچى ئۈزىنىڭ تىمىسىغا چۈشكەن پىكىر تەكلىپلەرنى كۆرمەيدىغانمىتۇ . مەن بەك ھەيرانمەن .
باشقۇرغۇىللىرىمىزمۇ تىما تەسىقلىغاندا چۇقۇم ئەستايىدىل بولساق . تەسىقلاپ بۇلۇپلا بولدى قىلماي . شۇ تىما ماس سەھىپىگە يوللاندىمۇ يوق ؟ چۈشۈرۈش ئادىرسى نۇرمالمۇ  ياكى نۇرمال ئەمەسمۇ ؟  شۇ تىمىغا يوللاشتىن ئىلگىرى مۇۋاپىق چۈشەنچە بەردىمۇ يوق ؟ دىگەن بىر قاتار ئۇچۇرلارغا تەپسىلى قاراپ باقايلى .
ئەگەردە تىما يوللىغۇچىدا ئۇ تەلەپلەر بولمىسا  ئۈزىگە ئۇچۇر قىلايلى . تۈزەتمىسە ئۈچۈرۋەتەيلى .  چۇقۇم تەسىقلاپ بۇلۇپ بولدى قىلمايلى . يىتەكلەشكە تىگىشلىك بولغان يىڭى ئەزالارنى يىتەكلەيلى .

ھازىر بايقاش مۇنبىرىدىكى تىمىلار ئۆز سەھىپىسىگە يوللانماسلىق ئەھۋاللىرى بەك ئېغىر بۇلىۋاتىدۇ .  شۇڭا ئۈزىمىزنڭ مەجبۇرىيتىنى تۇلۇق ئادا قىلايلى .
ۋاقتى: 2014-2-26 16:26:57|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
  1. ناھايتى ياخشى بولغان ئۇرۇنلۇق پىكىر - تەكلىپلەرنى ئوتتۇرغا قۇيۇپسىز . بۇ مەسىللەر زادىلا مۇنبەردە ھازىرغىچە ساقلىنىپ كىلىۋاتىدۇ . مەنمۇ مۇنبەردىكى تىمىلارنى رەتلەش ئىشلىرى بىلەن مەشخۇل بۇلىۋاتىمەن . مەن بۇ مەسىللەرنى بىر قانچە قېتىم ئەسكەتكەن بولساممۇ يەنىلا تۈزۈتۈلمەيۋاتىدۇ . تىما يوللىغان ئۇقۇتقۇچى ئۈزىنىڭ تىمىسىغا چۈشكەن پىكىر تەكلىپلەرنى كۆرمەيدىغانمىتۇ . مەن بەك ھەيرانمەن .
  2. باشقۇرغۇىللىرىمىزمۇ تىما تەسىقلىغاندا چۇقۇم ئەستايىدىل بولساق . تەسىقلاپ
مەزمۇننى كۆچۈرۈۋېلىش
ئىملانى تۈزىتىشنى ئالدى بىلەن ئۆزىمىزدىن باشلايلى.
   ئانا تىل ئۈچۈن تۆھپە قوشۇشنىڭ بىرىنچى قەدىمى ئىملانى توغرا يېزىش ۋە ساپ ئۇيغۇر تىلىدا سۆزلەش.
‹‹  گەپ يۈزدە ياخشى،ئۇسسۇل تۈزدە›› دەپتىكەن كونىلار.
  
ۋاقتى: 2014-3-13 18:57:22|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
گۈلزار خانىم  ئۇرۇنلۇق پىكىر   تەكلىپلەرنى بىرىپسىز دەرھال تۈزەتمىسە بولمايدىغان مۇيۇم مەسىلە ىكەن رەھمەتسىزگە
ۋاقتى: 2014-3-31 13:44:32|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
سىزنىڭ بۇ ئويلاپ بېقىشقا ، جىددىي تۈزىتىشكە تىگىشلىك مەسىللەرنى ئوتتۇرغا قويغىنىڭىز دەل ۋاقتىدا ھەم چۈشىنىشلىك بوپتۇ.
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش