كۆرۈش: 249|ئىنكاس: 0

1- مەؤسذملذق بئخەتەرلئك، مذقذملذق، سئياسئ ظئددئؤئ تەربئيە پئلانئ

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ارال يېزا تۈگمەنبىشى باشلانغۇچ مەكتەپ6-يئللئق2-سئنئپنئڭ  2013-2014-ظوقذش يئلئ 1- مەؤسذملذق بئخەتەرلئك، مذقذملذق، سئياسئ ظئددئؤئ تەربئيە پئلانئ
        پئلان تذزذشتئكئ يىتەكچئ ظئدئيە ؛
‹‹ بئخەتەرلئك بئرئنجئ ›› ، ‹‹ مذقئملئق ظاساس ›› دئگەن قاراشتا چئڭ تذرذپ ،ماركئسئزئم- لىنئنزئم، ماؤ زىدذڭ ظئدئيئسئ، دىڭ شئياؤپئڭ نەزەرئيئسئ، يولداش جئياڭ زىمئننئڭ «ظذچكە ؤەكئللئك قئلئش» مذەئم ظئددئيسئ ، 18- قذرذلتاي روەئ ، پارتيە ؤە ەأكإمەتنئڭ ماظارئپ فاڭجىنئنئ يىتەكچئ قئلئشتئن ظئبارەت.   
         پئلان تإزإشتئكئ مەقسەت ؛
     مەكتەپنئڭ ظوقذ-ظوقذتذش خئزمئتئنئڭ بئخەتەر بولذشئنئ قولغا كەلتإرإش ، ظوقذغذچئلارنئڭ بئخەتەرلئكئگە كاپالەتلئك قئلئش ، ظذلارنئڭ تەن ساقئلئقئ ؤە ساغلاملئقئنئ بارلئق خئزمەتلەرنئڭ ظالدئغا قويذش ، ظذقذغذچئلار ظارئسئدا ەەرقانداق بئر خئل شەكئلدئكئ بئخەتەرلئك مەسئلئسئ سادئر بولذشنئڭ ظالدئنئ ظئلئش، ظوقذغذچئلارغا بولغان مئللەتلەر ظئتپاقلئقئ ؤە ظأزظارا ظئتپاقلئق تەربئيسئنئ كإچەيتئپ ، ظذلاردا توغرا بولغان كئشلئك تذرمذش قارئئشئ ، ظئتپاقلئق قارئشئ تئكلەش ، ەەمدە مئللەتلەر ظئتپاقلقئ ؤە ظأز ظارا  ظئتپاقلئقئغا ظەەمئيەت بئرئدئغان ، مذقئملئقنئ ؤە ؤەتەننئڭ بئرلئكئنئ قويدايدئغان بئر تإركإم ظئزباسارلارنئ تەربئيلەپ چئقئش ظإچإن بذ پئلان تإزإپ چئقئلدئ .
        پئلاننئڭ مەزمذنئ ؛
1- ظوقذغذچئلارغابولغان  ماركئسئزئم، لئنئزئم،ماؤزئدذڭ ظئدديسئ،دئڭشئياؤپئڭ نەزئريئسئ، ماركئزئملئق ظاتئزئم تەربئيەسئ ، ماركئسئزئملئق بەش قاراش تەربئيئسئ ،‹‹ظإچكە ؤەكئللئك قئلئش ››مذەئم ظئدديسئ، ؤە پارتئيە 18- قذرذلتاي روەئ ؤە نأؤەتتئكئ سياسئغا ظاظئت ظئقئم مەسئللئرئنئ چإشەندإرإپ ، ظوقذغذچئلارنئڭ توغرا بولغان سئياسئ نەزئرئيئؤئ ظاڭ سەؤيئسئنئ تئكلەشكە ؤە يذقئرئ كأتإرإشكە ظاساس سئلئش . ظوقذغذچئلارنئڭ ظوقذغذچئلار قاظئدئسئ ، ەەركەت ظألچئمئ ؤە  سأز-ەەركەت ظألچئمئدئكئ ‹‹يەتتئنئ قئلماسلئق›› روەئنئ ظئزچئل ظئجرا قئلئپ، ظذقذغذچئلارنئڭ ظئددئؤئ ەالئتئدە ظالدئ بئلەن توغرا بولغان قاراش تئكلەش.
    2- ظوقذغذچئلارغا قاتناش بئخەتەرلئك تەربئيسئنئ قاراتمئلئق ەالدا ظئلئپ بئرئش ، مەكتەپكە بئرئپ - كئلئش جەريانئدا ظوقذغذچئلارنئڭ قاتناش قاظئدئسئگە رئظايە قئلئشئنئ شذنداقلا چوڭ يولدا ماڭغاندا ظالاەئدە دئققەت قئلئشئنئ تەلەپ قئلئش .
3-ظوقذغذچئلارغا توكنئ بئخەتەر ظئشلئتئش تەربئيسئنئ كإچەيتئش بئلەن بئر ؤاقئتتا ظذلارغا  ظئلئكتئر ظەسؤاپلئرئنئ ظئشلەتكەندە ظالاەئدە دئققەت قئلئش ، توك سوقئؤئتئشنئڭ ؤە  تإكتئن كئلئدئغان تإرلإك خئيئم خەتەرلەرنئڭ ظالدئنئ ظئلئش تەربئيسئ بئرئش .
4 - ظوقذغذچئلارنئڭ  ظاسان ظوت ظالئدئغان ، ظاسان پارتئلايدئغان تإرلإك بويذنلانئ ظوينئشئ ؤە ساقلئشئنئڭ ظالدئنئ ظئلئش ، ظوقذغذچئلارغا بذجەەەتتئكئ تەربئينئ كإچەيتئپ ەەرخئل شەكئلدئكئ ظوت ظاپئتئنئ پەيدا بولذشئنئڭ ظالدئنئ ظئلئش ، بذ ظارقئلئق ظوقذغذچئلارنئڭ جئسمانئ بئخەتەرلئكئگە ؤە ساغلاملئقئغا كاپالەتلئك قئلئش .
5- ظوقذغذچئلارنئڭ ؤاقتئ ظأتكەن  ؤە سإپئتئ ظأزگەرگەن يئمەكلئكلەرنئ پەرئق ظئتئش ەەققئدە مەخسذس سئستئمئلئق تەربئيە بئرئپ ، ظوقذغذچئلارنئڭ يئمەكلئكتئن زەەەرلئنئپ قئلئشنئڭ ظالدئنئ ظئلئش .
6-تإرلإك ظئجتئماظئ پاظالئيەتلەرنئ ظئلئپ بارغاندا ،تەنتەربئيە پاظالئيەتلئرئدە ظأزئنئڭ شذنداقلا كأپچئلئكنئڭ بئخەتەرلئكئگە ظالاەئدە دئققەت تەربئيسئنئ كإچەيتئش.
7- ظوقذغذچئلارنئڭ بئخەتەرلئك ظئڭئنئ يذقئرئ كأتإرإپ ، ظأز- ظأزئنئ قوغداش ظئقدئدارئنئ يئتئلدذرذشكە ظەەمئەت بئرئش
8- سئنئپ يئغئنئ ؤە تإرلإك پاظالئيەتلەرگە بئرلاشتإرإپ قەرەللئك ەالدا ظوقذغذچئلارغا بولغان مئللەتلەر ظئتپاقلئقئ ؤە ظأز ظارا ظئتپاقلئقئ تەربئيسئنئ شذنداقلا مذقئملئق تەربئيسئ ظئلئپ بئرئش .
  9- سئنئپ ظئچئدە ‹‹ ظئتتئپاقلئق كإچ ›› دئگەن قاراشنئ تئكلەپ چئقئش ؤە ظذنئ سئنئپ ظئستئلئ قئلئپ تذرغذزذپ چئقئش .
10- ظوقذغذچئلارغا بولغان مئللەتلەر ظئتپاقلئقئ تەربئيسئنئ كإچەيتئپ ، ظذلاردا باشقا مئللەتلەرنئڭ ظأرئپ ظادئتئگە ەأرمەت قئلئدئغان ، ظذلارنئ كەمسئتمەيدئغان شذنداقلا يەرلئك مئللەتچئلئكتئن خالئ بولغان ظئددئؤئ ەالات بەرپا قئلئش .
11- ظوقذغذچئلاردا  كەڭ قوساقلئق ، ظەپذچانلئقتەك گإزەل ظەخلاق - پەزئلەت يئتئلدإرإش ظذچإن ظالدئ بئلەن ظوقذتقذچئلار ظأزئنئڭ ظألگئلئك رولئنئ جارئ قئلدإرإش ، بذ ظارقئلئق ظذلاردا توغرا بولغان كئشلئك تذرمذش قارئئشئ ، ظئتپاقلئق قارئشئ تئكلەش ، ەەمدە مئللەتلەر ظئتپاقلقئ ؤە ظأز ظارا  ظئتپاقلئقئغا ظەەمئيەت بئرئدئغان ، مذقئملئقنئ ؤە ؤەتەننئڭ بئرلئكئنئ قويدايدئغان بئر تإركإم ظئزباسارلارنئ تەربئيلەپ چئقئش ظإچإن مذستەەكەم  ظاساس سئلئش  .



ئابدۇىغىنجان
2013  - يئلئ 8- ظاينئڭ 23-كإنئ

baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ئىنكاس يازغانلار بۇ تېمىلارغىمۇ ئىنكاس يازغان
  • ھېچكىم ئىنكاس يازمىغان ئوخشايدۇ ...
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش