مىخلاڭساقلاڭيېڭى 2000 تېماتەۋسىيە تور كۆرگۈچىلەر:FirefoxChrome
baykax

baykax

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQ登录

只需一步,快速开始

جەمئىي مىكروبلوگ 2071 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • ئامان 2 مىنۇت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپ نۇمۇرى: 110384522.

  • ئامان 5 مىنۇت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپ نۇمۇرى: 110384522.

  • ئامان 8 مىنۇت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    يېڭى ئەزالار بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىغا قوشۇلۇڭلار، ياردەمگە ئېرىشەلەيسىلەر.

  • pari تۈنۈگۈن 21:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    جاپاكەش باغۋەنلەر بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!!

  • 阿吉米德 تۈنۈگۈن 19:11 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئاراڭلاردا ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىسى بولسا تونۇشۇپ قاساق بوپتىكەن قېرىنداشلا.......

  • خانىدان تۈنۈگۈن 14:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!

  • زەپەر تۈنۈگۈن 00:44 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئۇقۇتقۇچى ئۇستازلار ياخشىمۇ سىلەر بايقاش مۇنبىرى تۇلۇق ئەسلىگە كەلتۈرۈلدى

  • ئامان 2 مىنۇت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    يېڭى كەلگەن دوستلار بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىغا قوشۇلۇڭلار، ياردەمگە ئېرىشەلەيسىلەر.

  • ئامان 5 مىنۇت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    يېڭى كەلگەن دوستلار بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىغا قوشۇلۇڭلار، ياردەمگە ئېرىشەلەيسىلەر.

  • چىركىن يېرىم سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مەن ماتىرىيال يوللىماقچى ئىدىم

  • شىرنە تۈنۈگۈن 20:22 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭىزلارغا مۇبارەك بولسۇن

  • 阿吉米德 تۈنۈگۈن 19:10 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەسسەلامۇ ئەلەيكۇم بايقاش.......

  • نۇردۇن تۈنۈگۈن 11:14 [ئىنكاس(0)] [...]

    سالام،دوسلار بايرىمىڭىلارگە بۇبارەك بولسۇن!بايراملىق تىللا سوۋغا قىلمامسىلە؟

  • پۇرخۇن تۈنۈگۈن 00:18 [ئىنكاس(0)] [...]

    نېمە قىلىۋاتىسىز؟ دوستلىرىڭىز بېلەن ئورتاقلىشىڭ ...جاپاكەش ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن.

كۆرۈش: 102|ئىنكاس: 5

پەيزىۋات ناھىيلىك 3- ئوتتۇرا مەكتەپنىڭ ئۇقۇتۇش تەتقىقات پىلانى

 [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

2

تېما

0

دوست

211

جۇغلانما

رەسمى ئەزا

Rank: 2

قىزغىنلىق
47 سەر
تىللا
28 دانە
تۆھپە
38 سەر
شۆھرەت
39 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-30 00:56:37|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
پەيزىۋات ناھىيلىك 3- ئوتتۇرا مەكتەپنىڭ 2011-2012-ئۇقۇش يىلى 1- ماۋسۇملۇق ئۇقۇتۇش تەتقىقات
پىلانى

ساپا مائارىپىنى ئىزچىللاشتۇرۇپ ۋە ئەمىلىلەشتۈرۈپ ئۇقۇغۇچىلارنى ئەتراپلىق تەرەققى قىلدۇرۇش، ئاساس مائارىپ دەرىس ئىسلاھاتىنى يەنىمۇ چۇڭقۇرلاشتۇرۇپ، ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ ئۇقۇتۇش تەتقىقاتى بىلەن شۇغۇللىنىشىغا يىتەكچىلىك قىلىش، ئىلھام بىرىش، ھەيدەكچىلىك قىلىش ئارقىلىق كونا مائارىپ ئىددىيەسى، مائارىپ قارىشىنى تەدرىجى ئۆزگەرتىپ ئۇقۇتۇش مىتودى، ئۇقۇتۇش ئۇسۇلى جەھەتىتىكى ئۆز- ئارا ئالماشتۇرۇشىنى كۉچەيتىپ ئىلغار تەلىم- تەربىيە تەجىربىللىرىنى كىڭەيتىپ ۋە ئۆگۉنۉپ ئىلعار مائارىپ قارىشىعا، يۇقۇرى كەسپىي قابىلىيەتكە ئىگە يۇقۇرى ساپالىق ئۇقۇتقۇچىلار قۇشۇنى بەرپا قىلىپ مەكتىۋىمىزنىڭ تەلىم- تەربىيە ئۇقۇتۇش سۈپۈتىدە ئۆزگۈرۈش ھاسىل قىلىش ئۈچۈن بۇ پىلان تۈزۈپ چىقىلدى.
كونكىرىتنى ئىشلىنىدىغان خىزمەتلەر تۆۋەندىكىچە:
1) يۇقۇرى دەرىجىلىك مائارىپ مەمۇرى تارماقلىرى تارقاتقان ئۇقۇتۇش تەتقىقاتىغا دائىر ھۆججەت، ئۇقتۇرۇش، ئۇرۇنلاشتۇرۇشلىرىنى ئۆز ۋاقىتدا سۈپەتكە كاپالەتلىك قىلغان ئاساستا ئۇرۇندايمىز.
2) قىرىنداش، قوشنا مەكتەپلەر ئارا ئۆز- ئارا ئۇقۇتۇش، تەلىم- تەربىيە تەجىربىللىرىنى ئالماشتۇرۇشقا، تەجىربە ئىگەللەشكە تەشكىللەپ ئىلغارلاردىن ئۈگۈنۈشكە ئەھمىيەت بىرىمىز، شارائىت يارتىپ بىرىمىز، بۇ ماۋسۇم ئىچىدە كەم بولغاندا 2 قىتىم مەكتەپلەر ئارا تەجىربە ئالماشتۇرۇش پائالىيىتىگە تەشكىللەيمىز.
3) مەكتەپ ئىچىدە تەربيەلەش بىلەن بىرلەشتۉرۉپ ئۆز- ئۆزىنى تەربىيەلەشنى چىڭ تۇتۇپ ياخشى ئىشلەيمىز. بۇ ماۋسۇم ئىچىدە 12 قىتىم مەكتەپ خاراكتىرلىك ئۇچۇق دەرىس، ئۈلگۈلۈك دەرىس تەشكىللەپ ئۇقۇتۇش ئۇسۇلى ئۈستىدە ئىزدىنىپ ئىلغار تەجىربىلەرنى قىزىپ چىقىپ كىڭەيتىمىز. ھەر قايسى كەسىپلەر بويىچە ئۇقۇتۇش گۇرۇپپىللىرىنى بىرلىك قىلىپ ھەر بىر ئادەمنىڭ بىر قېتىمدىن كەم بولمىغان ئۇچۇق دەرىس ئۆتۈشىگە كاپالەتلىك قىلىمىز.
4) ئۆز- ئۆزىنى تەربىيەلەشنى چىڭ تۇتىمىز، ئۇقۇتقۇچىلار بۇ ماۋسۇم ئىچىدە 3 يىلدىن يۇقۇرى ئۇقۇتۇش سىتاژى بارلار 20 قىتىم، 3 يىلدىن تۆۋەن ئۇقۇتۇش سىتاژى بارلار 30 قىتىم، ئىلمىي بۈلۈمدىكى يولداشلار 30 قىتىمدىن دەرىس ئاڭلاش، باھالاش ۋەزىپىسىنى  تۇلۇق ئۇرۇنداشقا كاپالەتلىك قىلىمىز.
5)ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ ئۇقۇتۇش تەتقىقاتى بىلەن شۇغۇللىنىشىغا ئىلھام بىرىمىز، مەدەت بىرىمىز، ھەيدەكچىلىك قىلىمىز. ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كەسپىي خىزمەت جەھەتلەردىن ئىزدىنىپ يازغان تەتقىقات ماقالىلىرىنى ھەر دەرىجىلىك مەتبۇئاتلاردا ئېلان قىلدۇرۇشقا ئالاھىدە ئەھمىيەت بېرىلىدۇ، زور تېرىشچانلىق كۆرسىتىلپ ھەر بىر ئۇقۇتۇش گۇرۇپپىسى ھەر ماۋسۇم كامىدا 5 پارچە ( بىئو- خىمىيە 3 پارچە، فىزىكا ئۇقۇتۇش گۇرۇپپىسى 2 پارچە، ئالاھىدە كەسىپ 3 پارچە)  ئوقۇتۇش تەتقىقات ماقالىسىنى ئېلان قىلدۇرۇشقا كاپالەتلىك قىلىمىز.
6) ۋىلايەت، ناھىيە ئۇرۇنلاشتۇرغان تۈرلۈك ئۇقۇتۇش تەتقىقات پائالىيەتلىرگە ( مەسلەن: ئۈچۈق دەرىس، ئۈلگۈلۈك دەرىس، مۇھاككىمە يىغىنى، ئۇقۇتۇش ماھىرلىرىنى تاللاش مۇسابىقىسى، ئاساسى ماھارەت مۇسابىقىللىرىگە .... ) ئاكتىپلىق بىلەن قاتنىشىپ ياخشى نەتىجىلەرنى قولغا كەلتۈرۈشكە تىرشىپ كۈچ چىقىرىمىز.
كونكىرىت تەدبىرلەر:
(1) مەكتەپ ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ ئۇقۇتۇش تەتقىقات پائالىيىتىگە قاتنىشىشىغا ئىلھام بىرىدۇ، مەدەت بىرىدۇ. ئىلغارلارنى باھالاش، ئۇنۋان ئۆستۈرۈش، يىللىق سىناپ تەكشۈرۈش، ئىش ئۈنۈمىنى باھالاش قاتارلىق خىزمەتلەرگە بىۋاستە چىتىلدۇرۇلىدۇ. ھەمدە نەتىجىسى بارلار ئالدىن ئويلىشىلىدۇ.
(2) ئۇقۇتۇش تەلىم- تەربىيە تەتقىقاتى ماقالىسى ئىلان قىلىش ۋەزىپىسىنى ئۇرۇندىمىغان گۇرۇپپا باشلىقىدىن ئۇرۇندىمىغان ھەر بىر ماقالە سانى ئۈچۈن ئىش ئۈنۈم مائاشىدىن 500 يۇەن تۇتۇپ قىلىنىدۇ. ( بۇنى گۇرۇپپا ئىچىدىكى بارلىق ئەزالار ئورتاق ئۈستىگە ئالىدۇ)
3) دەرىس ئاڭلاش، باھالاش ۋەزىپىسنى ۋاختىدا ئۇرۇندىمىغان، يالغان ئاڭلىغان ئۇقۇتقۇچىلار ئۇمۇمىي ئۇختۇرۇش قىلىپ تەنقىدلىنىدۇ ھەمدە ئىككى ھەپتە ئىچىدە مەكتەپ خاراكتىرلىك ئۇچۇق دەرىس ئۆتۈشكە ئۇرۇنلاشتۇرۇلىدۇ، باشقا ئۇقۇتقۇچىلار بۇ ئۇقۇتقۇچىنىڭ دەرىسىنى ئاڭلاپ، باھالاپ چىقىدۇ.
ھازىرغىچە 1 ئادەم باھالىدىقىزغىنلىقتىللايىغىشسەۋەبى
بايقاش + 2 + 2ياخشى تېما.

ھەممە باھا نومۇرى : قىزغىنلىق + 2 تىللا + 2  باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

574

تېما

30

دوست

3 تۈمەن

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
7207 سەر
تىللا
2942 دانە
تۆھپە
7889 سەر
شۆھرەت
5849 سەر

مۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش شائىرىتۆھپىكار باشقۇرغۇچىبابقاش يازغۇچىسى

يوللىغان ۋاقتى 2013-4-30 19:18:59|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئۇقۇتۇشقا مۇناسىۋەتلىك ياخشى تىمىكەن رەخمەت سىزگە
ئۇقۇتقۇچى ئۇستازلار ياخشىمۇ سىلەر بايقاش مۇنبىرى تۇلۇق ئەسلىگە كەلتۈرۈلدى

61

تېما

37

دوست

9175

جۇغلانما

مۇنبەر باشلىقى

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

قىزغىنلىق
1670 سەر
تىللا
1116 دانە
تۆھپە
1960 سەر
شۆھرەت
2011 سەر

تىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىجەۋھەر ئەزاكومپىيۇتىر ماھىرىبايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2013-4-30 19:42:34|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئوقۇتۇشقا دائىر تېمىلىرىڭىز ئۈزۈپ قالمىسۇن، ياخشى تېمىكەن داۋاملىق يوللاپ تۇرغايسىز
كەمىنە ئىلغاردىن بالىق دوسلارغا سالام

14

تېما

4

دوست

1870

جۇغلانما

مائارىپ ئاۋاڭگارتى

Rank: 5Rank: 5

قىزغىنلىق
327 سەر
تىللا
363 دانە
تۆھپە
307 سەر
شۆھرەت
312 سەر

مۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزامائارىپچىبايقاش شائىرى

يوللىغان ۋاقتى 2013-4-30 23:23:26|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ پىلان ھەقىقەتەن بىر سېلىقتەكلا كىشىگە تۇيغۇ بىرىدىكەن ... مۇشۇ بىر قاتار ئىشلارنى قىلىشتىكى ئاساسىي مەخسەت نىمە ئەمدى ؟ ئوقۇتۇش سۈپىتى ئۆستۈرۈش ئەمەسمۇ ... شۇ بىچچارە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مۇئاشىدىن تۇتىۋېلىپ يىل ئاخىرىدا بەرمەكچى بولغان ئازغىنە ئىش ئۈنۈم مۇئاشىغا چېقىلماي تۇرۇپ بۇ مەسىلىلەرنى ھەل قىلغىلى بولماسمۇ ... ئوۇتقۇچىلار مۇشۇنداق ئازغىنە پۇلدىن خوش بولماي ، نىمىدىن كۆڭلى ئەمىن تاپار ... يەنىمۇ ئىزدەنسە بۇنداق ئىشلارنى ئۈنۈملۈك ئېلىپ بېرىشنىڭ نۇرغۇن ئۈنۈملۈك ئۇسۇللىرىمۇ بار... بۇنداق دىسەم باشقىچە ئويلۇنۇش بولۇپ قالمىسۇن ... باشقىلارمۇ ئەستايىدىل ئويلۇشۇپ كۆرسەڭلار ... ھەرقانداق ئىش ئاز ۋە ساز ، مېغىزلىق بولۇشى ، قىلغان ئىشىدا ئۈنۈم بولۇشى كېرەك ... بىر پاتمان ئىشنى قىلىۋېلىپ ، ئوقۇتقۇچىلارنى چارچىتىپ ، قىلغان ئىشىدا ھاسىلاتىدىن ئېغىر چارچاش كۆپ بولۇپ كەتسە كىيىن بېسىم ئېغىر بولۇپ كىتەرمىكىن ...

باھا سۆز

گۈلزار مەنمۇ سىزنىڭ پىكرىڭىزگە قوشىلىمەن بۇ پىلان ئوقۇتقۇچىلاردا بېسىم پەيدا قىلىپ ئۇلارنىڭ خزمەتنى خوشال - خورام تەپسىلاتىئىنكاس يوللىغان ۋاقتى 2013-5-1 19:41

293

تېما

106

دوست

3 تۈمەن

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
6765 سەر
تىللا
1727 دانە
تۆھپە
10811 سەر
شۆھرەت
5784 سەر

مۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش قوغدىغۇچىسىبايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنىبايقاش شائىرىتۆھپىكار باشقۇرغۇچىبابقاش يازغۇچىسىبايقاش مەلىكىسىدادىل ئەزا ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2013-5-1 19:41:37|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
salkin11 يوللىغان ۋاقتى  2013-4-30 23:23
بۇ پىلان ھەقىقەتەن بىر سېلىقتەكلا كىشىگە تۇيغۇ بىرىدى ...

مەنمۇ سىزنىڭ پىكرىڭىزگە قوشىلىمەن  بۇ پىلان ئوقۇتقۇچىلاردا بېسىم پەيدا قىلىپ ئۇلارنىڭ خزمەتنى خوشال - خورام ئىشلىشىگە توسقۇنلۇق قىلغىدەك . ئەگەر بۇ پىلان مۇشۇ بويىچە ئەمىلىلەشسە    مەنچە كۆپىنچە ئوقۇتقۇچىلار جەرىمان تۆلىشى مۈمكىن .  مۇنداق بولغاندا ئوقۇتقۇچىلارنىڭ بۇ خىزمەتكە بولغان قىزغىنلىقى سۇسلىشىپ خىزمەتنى قولىنىڭ ئۈچىدىلا ئىشلەش ھەم ئۆتكەلدىن ئۆتۈش ئۈچۈن نۇرغۇن چارە -  تەدبىرلەرنى قوللىنىشى تۇرغانلا گەپ .ئۇلار دەرس ئاڭلاش ، ئىلمى ماقالە يېزىش ھەم ئېلان قىلدۇرۇش قاتارلىق بىر قاتار  ئىشلار بىلەن بولۇپ دەرس ئۈستىدىكى مۇلاھىزىگە ۋاقىت چىقىرالارمۇ  ؟تاپشۇرۇق تەكشۇرەپ كۆرۈلگەن خاتالىقلارنى تۈزۈتۈشكىچۇ ؟...     
  ...ئاقىۋەتتە زىيان تارتىدىغىنى يەنىلا ئاشۇ بىچارە ئوقۇغۇچىلار بولمامدۇ .

باھا سۆز

salkin11 توغرا دەيسىز ... نۇرغۇن مۇدىرلىرىمىز مەكتەپلەردە ئېغىزدا ئوقۇتۇش سۈپىتىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش ئۈچۈن ئوقۇتقۇچىلار تەپسىلاتىئىنكاس يوللىغان ۋاقتى 2013-5-1 20:36
ئادەم ئەتكەنگە تەزىم ئەت .

14

تېما

4

دوست

1870

جۇغلانما

مائارىپ ئاۋاڭگارتى

Rank: 5Rank: 5

قىزغىنلىق
327 سەر
تىللا
363 دانە
تۆھپە
307 سەر
شۆھرەت
312 سەر

مۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزامائارىپچىبايقاش شائىرى

يوللىغان ۋاقتى 2013-5-1 20:36:39|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
گۈلزار يوللىغان ۋاقتى  2013-5-1 19:41
مەنمۇ سىزنىڭ پىكرىڭىزگە قوشىلىمەن  بۇ پىلان ئوقۇتقۇچ ...

توغرا دەيسىز ... نۇرغۇن مۇدىرلىرىمىز مەكتەپلەردە ئېغىزدا ئوقۇتۇش سۈپىتىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش ئۈچۈن ئوقۇتقۇچىلارنى قوزغۇتىمىز دەپ جار سالغىنى بىلەن ، ئەمەلىيەتتە كۆڭلىدە قايسى بىر ئوقۇتقۇچى ماڭا ئىگىلسىكەن ، ماڭا ئانچە - مۇنچە خۇشامەت قىلسىكەن دىگەن ئويدىن خالىي بۇلالمايدۇ ... بىچچارە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ تۇرمۇشىنى مىسالغا ئالساق ، باشقا شىتوڭلار بىلەن سېلىشتۇرغاندا مۇئاشى تۈۋەن ، پەسىللىك ھېچ بىر تاپاۋىتى يوق ، ئۆي ئالاي دىسە ئۆي باھاسى يۇقىرلاپ كەتتى ، مال باھاسى ئۆسۈپ كەتتى ... ئەمدى نىمە قىلار بۇ ئوقۇتقۇچىلار ... بۇلاڭچىلىق قىلاي دىسە بېتى كۈتۈرمەيدۇ ، قولىغا چىققاننى ساتاي دىسە قولدىن كەلمەيدۇ ... ھەرقايسى مائارىپ ئىدارىلىرىنىڭ شۇ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ھۆكۈمەت خەجلىسۇن دەپ بەرگەن پۇلىدىن كانتىلىۋالغان ئاز - تۇرا پۇلى بار ... ئەمدى ئىدارە كانتىلاش بىلەن بىرگە مەكتەپمۇ كانتىلاشنى باشلىسا نىمە بولۇپ كەتتى ... مۇشۇنىڭ بىلەن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەرىسخانا مۇنبىرىدىكى جانلىق كەيپىياتىنى يۇقىرى كۈتۈرۈپ ، ئوقۇتۇش ئۈنۈمىنى ئۆستۈرگىلى بۇلاتتىمۇ ... دەرس تىڭشاشتىن مەخسەت نىمە ؟ سېلىققا دەرس تىڭشاپ ئوقۇتقۇچىلارنى قىينىغىچە ، شۇ مەكتەپ مۇدىرلىرى ياكى مائارىپ ئىدارىسى مەسئۇللىرى ئۆز يېنىدىن پۇل چىقىرىپ قىىقتۇرۇش ئېلىپ بارسا مىنىڭچە بۇنىڭ ئۈنۈمدارلىقى ئېشىپ قېلىشىمۇ مۇمكىن ئىدى ... كۆڭۈل ئازادىچىلىكى بولمىغان خىزمەتنىڭ قىلچە ئۈنۈمى بولمايدۇ ... ئەمدى يۇقارقى تۈزۈم بولسۇن ، ياكى بۇنىڭدىن كېيىنكى تۈزۈملەر بولمىسۇن ، شۇ بىچچارە ئوقۇتقۇچىلارنى شېلىپ يىيىشتىن نېمە پەرىقى ... ئەپسۇس ... شۇنداقلارنىڭ شۇنداق قارا نىيىتى قاچانمۇ ئاق ھالەتكە كىلەر ...
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،350804577 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


يانفۇن|بايقاش ھەمكارلىق ئېلانلىرى|ياردەم سوراش|baykax( 新ICP备13000497号 )

ئالاقىلىشىش چ چ نومۇرى

GMT+8, 2013-9-11 01:58, Processed in 0.593172 second(s), 44 queries.

Powered by Discuz! X2.5 Licensed(NurQut Team)

© 2001-2012 Comsenz Inc.

چوققىغا قايتىش