مىخلاڭساقلاڭيېڭى 2000 تېماتەۋسىيە تور كۆرگۈچىلەر:FirefoxChrome
baykax

baykax

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQ登录

只需一步,快速开始

جەمئىي مىكروبلوگ 2063 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • چىركىن 13 سېكۇنت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مەن ماتىرىيال يوللىماقچى ئىدىم

  • شىرنە تۈنۈگۈن 20:22 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭىزلارغا مۇبارەك بولسۇن

  • 阿吉米德 تۈنۈگۈن 19:10 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەسسەلامۇ ئەلەيكۇم بايقاش.......

  • نۇردۇن تۈنۈگۈن 11:14 [ئىنكاس(0)] [...]

    سالام،دوسلار بايرىمىڭىلارگە بۇبارەك بولسۇن!بايراملىق تىللا سوۋغا قىلمامسىلە؟

  • پۇرخۇن تۈنۈگۈن 00:18 [ئىنكاس(0)] [...]

    نېمە قىلىۋاتىسىز؟ دوستلىرىڭىز بېلەن ئورتاقلىشىڭ ...جاپاكەش ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن.

  • زەپەر 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئۇقۇتقۇچى ئۇستازلار ياخشىمۇ سىلەر بايقاش مۇنبىرى تۇلۇق ئەسلىگە كەلتۈرۈلدى

  • 1چىچەك 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئىشچاندىن تەر چىقىدۇ،ھورۇنندىن ئۇھ چىقىدۇ.

  • pari تۈنۈگۈن 21:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    جاپاكەش باغۋەنلەر بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!!

  • 阿吉米德 تۈنۈگۈن 19:11 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئاراڭلاردا ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىسى بولسا تونۇشۇپ قاساق بوپتىكەن قېرىنداشلا.......

  • خانىدان تۈنۈگۈن 14:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!

  • زەپەر تۈنۈگۈن 00:44 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئۇقۇتقۇچى ئۇستازلار ياخشىمۇ سىلەر بايقاش مۇنبىرى تۇلۇق ئەسلىگە كەلتۈرۈلدى

  • دىلكەش ئۈلۈشكۈن 09:24 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا موبارەك بولسۇن~

  • 1چىچەك 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ياخشى بولماق مىڭ يىلچىلىك،يامان بولماق بىر دھمچىلىك.

  • 1چىچەك 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مقۋىلىك دەرەخنىڭ بېشى تۆۋەن،بىلىملىك ئادەمنىڭ يۇزى تۆۋەن.

كۆرۈش: 81|ئىنكاس: 2

دەرسخانا ئوقۇتۇشىدا دىققەت قىلىشقا تېگىشلىككىچىك ئىشلار

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

31

تېما

6

دوست

1351

جۇغلانما

ئالى ئەزا

Rank: 4

قىزغىنلىق
252 سەر
تىللا
169 دانە
تۆھپە
228 سەر
شۆھرەت
268 سەر

تىرىشچان ئەزاتۆھپىكار ئەزا

يوللىغان ۋاقتى 2013-4-15 17:42:37|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
دەرسخانا ئوقۇتۇشىدا دىققەت قىلىشقا تېگىشلىككىچىك ئىشلار

    نۆۋەتتەدۆلىتىمىز مائارىپقائائىتقائىدە _ قانۇن، نىزام ۋە بەلگىلىمىلەرنى تۈزۈپ مائارىپئىسلاھاتىقەدىمىنىتېزلىتىۋاتىدۇ. مائارىپنىڭ رولىنى تېخىمۇ كۈچەيتىشنىتەشەببۇسقىلىپ، مائارىپنىڭئاچقۇچلۇق رولىدىن پايدىلىنىشنى ئوتتۇرىغا قويۇپ دۆلەتنىپەن _ مائارىپ ئارقىلىقگۈللەندۈرۈشنىزور كۈچ بىلەن قوللاپ، مائارىپ سىستېمىسىدا زوركۆلەمدە ئىسلاھاتئېلىپ بېرىشقايۈزلەندۈرۋاتىدۇ. ساپا مائارىپىنى ئومۇميۈزلۈك يولغاقويۇشنىڭ ئۇسۇل _ چارە، تەدبىرلىرى توغرىسىدا ئىزدىنىۋاتىدۇ. دېمەك، مائارىپتۈزۈلمىسىجەھەتتەئۆزگىرىش بولدى. ئەنئەنىۋى ئوقۇتۇش ئۇسۇلى يېڭىلىنىپئىمتىھانمائارىپىنىڭ ئورنىنىساپا مائارىپىنىڭ ئىگىلىشى جەمئىيەتنىڭ مۇقەررەرئېھتىياجىبولۇپ قالدى.
نۆۋەتتە مۇتلەق كۆپ ساندىكى ئوقۇتقۇچىلار ئوخشاشبولمىغان شارائىت، ئوخشاش بولمىغانمۇھىتقا ماسلىشىپ، دەرسخانا ئوقۇتۇشىنىڭسۈپىتىنى يۇقىرى كۆتۈرۈشكەتىرىشىۋاتىدۇ. مۇشۇنداق ئەھۋال ئاستىدا، ناھايىتى ئازبىر قىسىمئوقۇتقۇچىلار جەمئىيەتنىڭتەلىپىگە ماسلاشماي، پۇرسەتپەرەسلىك قىلىپئىزدىنىشروھىدىن خالىي بولغان ھالدادەرسخانا ئوقۇتۇشىدا خاتالىقلارنى سادىرقىلىۋاتىدۇ.
1. دەرسخانا ئوقۇتۇشىدا دەرسمەزمۇنى، ئوتتۇرىغا قويۇلغان سۇئال ۋەيېتەكلەشئەھۋاللىرىدا توغرا بولماسلىقھادىسىلىرى بار. مەسىلەن، ئوقۇتقۇچىباشلانغۇچمەكتەپنىڭ بىرىنچى يىللىقتىكىئوقۇغۇچىلىرىغا دەرس ئۆتۈشجەريانىدا تۆۋەندىكىدەكھالەتشەكىللەنگەن. ئوقۇتقۇچى ئۈچنەپەر ئوقۇغۇچىنى دوسكىغا چىقىرىپ << ئادەم، ئات، ماشىنا >> قاتارلىقسۆزلەرنى يېزىشقا تەشكىللىگەن. بىراق، ئوقۇغۇچىلاريازالمىغان، ئوقۇتقۇچى يېتەكلەپيازدۇرۇشنى ئويلاپئوقۇغۇچىدىن:<< ئادەمنىڭبېشىدا نېمە بار؟>> دەپسورىغان. ئوقۇغۇچى:<< ئادەمنىڭ بېشىدا ( تۈك ) بار.>> دېگەن. ئىككىنچى ئوقۇغۇچىدىن سەل ئاچچىقلانغان ھالدا:<< ھەي، سەن ياز! ئاتنىڭ بېشىدانېمە كېلىدۇ؟>> دەپ سورىغان. ئوقۇغۇچى:<< نوختا >> دېگەن. ئوقۇتقۇچى تېخىمۇ تېرىككەن ھالدا ئۈچىنچىئوقۇغۇچىغا:<< ماشىنىنىڭئالدىقىسمىدا نېمە بار؟>> دەپسورىغاندائوقۇغۇچى:<< كاپىنكا >> دېگەن.
2. دەرسخانا ئوقۇتۇشىدا دەرسمەزمۇنى ئوقۇغۇچىلارنىڭ سەۋىيىسىگەماس كېلىش كېرەك. مۇناسىۋەتسىز مەزمۇنلار كۆپسۆزلىنىپ ئوقۇغۇچىلارغا پۇرسەت بەرمەي، ئوقۇغۇچىلارنىڭسەۋىيىسىگە سەل قاراپ ئۆزىنىكۆز _ كۆز قىلىدىغانبىلەرمەنلىك ئەھۋاللارنى سادىرقىلىشتىن ساقلىنىش كېرەك.
مەسىلەن: مەلۇم ئوقۇتقۇچى << قوشاق >> ھەققىدە دەرس ئۆتكەندەئۆزىبىلىدىغان شېئىر، يۇمۇر، لەتىپە، ساتىرا، قاتارلىقلارنىسۆزلەپ دەرسۋاقتىنىڭ كۆپقىسمىنى ئۆزى ئىگىلىۋالغان. ئاخىرىدا ئوقۇغۇچىلارغاقوشاقيازدۇرغان.
A ئوقۇغۇچى:
ئالما ئاتتىم دەرياغا،
لەيلىۋېلىپ چۆكمىدى.
مۇئەللىم شۇنچە سۆزلىسە،
بىرمۇ بالا ئۇقمىدى.

B ئوقۇغۇچى:
ئالما ئاتتىم دەرياغا،
لەيلىۋېلىپ چۆكمىدى.
مۇئەللىم كاپشىپ سۆزلىگەچ،
ئوينىشىمغا يول بولدى.

C ئوقۇغۇچى:
دەرس ۋاقتىدا مۇئەللىم،
گەپنى ئازراق قىلسىڭىز.
بىزنى كۆپرەك سۆزلىتىپ،
ئەقلىمىزنى ئاچسىڭىز.
3. دەرسخانا ئوقۇتۇشىنىڭقايتارما ئىنكاس باسقۇچىدا، ئوقۇغۇچىلارنىڭدەرسكە بولغانچۈشەنچىسىنى سىناش ئۈچۈنتەييارلىغان سىناق سۇئاللىرىغا ئوقۇتقۇچى چوقۇمياخشىتەييارلىق قىلىش كېرەك. بىرتەرەپلىمە جاۋابقا ئېسىلىۋالماسلىق كېرەك. مەسىلەن، ئۇقۇتقۇچى << يوپۇرماق >> ھەققىدە دەرس ئۆتۈپ تۆۋەندىكىدەكسۇئالنىقويغان:
دەرەخ يوپۇرماقلىرىنىڭ چۈشۈپ كېتىشى نېمىنىچۈشەندۈرىدۇ؟
A ئوقۇغۇچى: دەرەخنىڭ ئۇسساپ كەتكەنلىكىنى چۈشەندۈرىدۇ.
B ئوقۇغۇچى: دەرەخ يىلتىزىنىڭ قۇرغاقلىقىنىچۈشەندۈرىدۇ.
C ئوقۇغۇچى: دەرەخ غولىنىڭ قۇرۇغانلىقىنىچۈشەندۈرىدۇ.
D ئوقۇغۇچى: كۈز پەسلىنىڭ ئاخىرلاشقانلىقىنىچۈشەندۈرىدۇ.
F ئوقۇغۇچى: قىش پەسلىنىڭ يىتىپ كەلگەنلىكىنىچۈشەندۈرىدۇ.
بىراق ئوقۇتقۇچى پەرۋاسىزلارچە A,B,C ئوقۇغۇچىلارنىڭجاۋابى توغرا دېگەن ئىنكاسنىقايتۇرۇپ، D ئوقۇغۇچى بىلەن F ئوقۇغۇچىلارنىڭجاۋابىغائىنكاس قايتۇرمىغان.
4. دەرسخانا ئوقۇتۇشىدا دەرسمەزمۇنىغا بىرلەشتۈرۈپ ئىدىيىۋى تەربىيىنىبېرىشزۆرۈر. بىراق تەربىيە بەردىم دەپئەكس تەسىر بېرىشتىن ساقلىنىشكېرەك.
مەسىلەن، مەلۇم ئوقۇتقۇچى ئېكولوگىيىلىكمۇھىتقامۇناسىۋەتلىك دەرس سۆزلىگەندەمۇنداق بىر مىسالنى تىلغا ئالغان: << ھازىردۆلىتىمىز تەبىئىيئورمانلارنىقوغداش مەخسۇس قانۇن تۈزۈپ ئېلان قىلدى ھەم قوغداشئۈچۈن ئورمان ساقچى ( قاراۋۇللىرىنى) ئورۇنلاشتۇردى ۋە تەبىئىي ئورمانلىقلارنىڭكىرىش ئېغىزىغادەرەخكەسمەسلىك توغرىسىدا ۋىۋىسكا ئېسىلدى. كىشىلەر ۋىۋىسكائېسىلغانبولسىمۇدەرەخلەرنى يەنە كەسكەچكە ئورمان ساقچىلىرى ۋىۋىسكا كىچىكدەرەخلەرگەئېسىلىپكىشىلەرنىڭ كۆزىگە چېلىقماي قاپتۇ دەپ ئويلاپ، نۇرغۇن كىچىكدەرەخلەرنىكېسىپ، ۋىۋىسكىنى چوڭ دەرەخلەرگە ئاسقان >> دېگەن. دېمەكگەرچەئورمانچىلىق ھەققىدەقانۇن ئېلان قىلىنغانلىقى، دەرەخلەرنىقالايمىقان كەسمەسلىكتوغرىسىدىكى تەشۋىقاتۋىۋىسكىلىرى ئېسىلغانلىقتەكياخشى ئىشنى دېگەن بولسىمۇ، ئورمانساقچىلىرىنىڭئورمان قانۇنىغا خىلاپھالدا دەرەخلەرنى ئۆزى كېسىپ ئېكولوگىيىلىكمۇھىتنى بۇزۇشتەكيامانتەسىر پەيدا قىلغانلىقىنى ئۆزىمۇ سەزمىگەن ئاساستاشەرھلەپقويغان.
5. ھازىرقى ساپا مائارىپىنىڭتەلىپى بويىچە ئوقۇغۇچىلارنىڭئىقتىدارىنى سىناشتا نومۇرئارقىلىق ئەمەس، ئىلھاملاندۇرۇش ئۇسۇلىقوللىنىۋاتقان پەيتتە يەنىلا نومۇر قويۇپ، نومۇرنى ھەرخىلئاتالغۇلار بىلەن ئاتاپئوقۇغۇچىلارغا لەقەم سىڭدۈرۈپ يامان تەسىرپەيدا قىلىشتەكئىللەتلەردىنساقلىنىش كېرەك.
مەسىلەن: مەلۇم ئوقۇتقۇچى <<0>> نومۇرنى << كالاقاتلىمىسى، كالاكۆزى>> دەپ ئاتىغان، 60 نومۇرنى << ساۋاق >> نومۇردېگەن. << ئورنىڭىزدىن تۇرغانلىقىڭىز ئۈچۈن ئاۋاق نومۇر >> دەپ 1 نومۇرقويغان. ياخشى جاۋاپ بەرگەنلەرگە: << بىر تاياق، ئىككىماياق >> دەپ 100 نومۇر قويغان. 88 نومۇرنى << ئىككى دانە بولۇ كاۋىسى >> دەپنومۇرقويغان. بۇنىڭ بىلەن ئوقۇغۇچىلار ئارىسىدا << xx كالا قاتلىمىسى،كالاكۆزى >>، << xx ئاۋاق، ساۋاق، ماياق >>، << xx مانتا كاۋىسى، پولۇكاۋىسى >> دېگەندەك لەقەملەر تارىلىپ ئوقۇغۇچىلارغا روھىي بېسىم ئېلىپكەلگەن.
دېمەك، دەرسخانا ئوقۇتۇشىدا يۇقىرقىدەك كىچىكئىشلارغا سەل قاراپ، ئوقۇتۇشنىڭدەرسخانىدا نورمال ياخشى ئېلىپ بېرىلىشىغاكاپالەتلىكقىلمىغاندا سۈپەت ۋەئۈنۈمدىن سۆز ئاچقىلى بولمايدۇ. شۇڭادەرسخانائوقۇتۇشىدا كىچىك ھالقىلارغا زادىلاسەل قارىماسلىق كېرەك..



(تەھرىر : يانتاق)
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

574

تېما

30

دوست

3 تۈمەن

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
7207 سەر
تىللا
2942 دانە
تۆھپە
7889 سەر
شۆھرەت
5849 سەر

مۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش شائىرىتۆھپىكار باشقۇرغۇچىبابقاش يازغۇچىسى

يوللىغان ۋاقتى 2013-4-15 21:27:13|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى ماقالىكەن مەزمۇنىنى مەنمۇ ياقتۇردىم
ئۇقۇتقۇچى ئۇستازلار ياخشىمۇ سىلەر بايقاش مۇنبىرى تۇلۇق ئەسلىگە كەلتۈرۈلدى

23

تېما

7

دوست

1675

جۇغلانما

ئالى ئەزا

Rank: 4

قىزغىنلىق
331 سەر
تىللا
150 دانە
تۆھپە
354 سەر
شۆھرەت
338 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-16 14:51:58|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى تىما يوللاپسز. رەخمەت سىزگە .تېخمۇ مول مەزمۇنلۇق تىمىلارنى كۆپلەپ يوللاپ تۇرسىڭىز
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،350804577 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


يانفۇن|بايقاش ھەمكارلىق ئېلانلىرى|ياردەم سوراش|baykax( 新ICP备13000497号 )

ئالاقىلىشىش چ چ نومۇرى

GMT+8, 2013-9-11 01:27, Processed in 0.435886 second(s), 38 queries.

Powered by Discuz! X2.5 Licensed(NurQut Team)

© 2001-2012 Comsenz Inc.

چوققىغا قايتىش