مىخلاڭساقلاڭيېڭى 2000 تېماتەۋسىيە تور كۆرگۈچىلەر:FirefoxChrome
baykax

baykax

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQ登录

只需一步,快速开始

جەمئىي مىكروبلوگ 2062 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • pari تۈنۈگۈن 21:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    جاپاكەش باغۋەنلەر بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!!

  • 阿吉米德 تۈنۈگۈن 19:11 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئاراڭلاردا ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىسى بولسا تونۇشۇپ قاساق بوپتىكەن قېرىنداشلا.......

  • خانىدان تۈنۈگۈن 14:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!

  • زەپەر تۈنۈگۈن 00:44 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئۇقۇتقۇچى ئۇستازلار ياخشىمۇ سىلەر بايقاش مۇنبىرى تۇلۇق ئەسلىگە كەلتۈرۈلدى

  • دىلكەش ئۈلۈشكۈن 09:24 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا موبارەك بولسۇن~

  • 1چىچەك 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ياخشى بولماق مىڭ يىلچىلىك،يامان بولماق بىر دھمچىلىك.

  • 1چىچەك 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مقۋىلىك دەرەخنىڭ بېشى تۆۋەن،بىلىملىك ئادەمنىڭ يۇزى تۆۋەن.

  • شىرنە تۈنۈگۈن 20:22 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭىزلارغا مۇبارەك بولسۇن

  • 阿吉米德 تۈنۈگۈن 19:10 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەسسەلامۇ ئەلەيكۇم بايقاش.......

  • نۇردۇن تۈنۈگۈن 11:14 [ئىنكاس(0)] [...]

    سالام،دوسلار بايرىمىڭىلارگە بۇبارەك بولسۇن!بايراملىق تىللا سوۋغا قىلمامسىلە؟

  • پۇرخۇن تۈنۈگۈن 00:18 [ئىنكاس(0)] [...]

    نېمە قىلىۋاتىسىز؟ دوستلىرىڭىز بېلەن ئورتاقلىشىڭ ...جاپاكەش ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن.

  • زەپەر 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئۇقۇتقۇچى ئۇستازلار ياخشىمۇ سىلەر بايقاش مۇنبىرى تۇلۇق ئەسلىگە كەلتۈرۈلدى

  • 1چىچەك 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئىشچاندىن تەر چىقىدۇ،ھورۇنندىن ئۇھ چىقىدۇ.

  • 1چىچەك 3 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    دىلىڭدا نېمە بولسا تىلىڭدا شۇ.

كۆرۈش: 92|ئىنكاس: 3

ئوقۇتقۇچى - ئوقۇغۇچى مۇناسىۋىتىنى ياخشىلاش

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

31

تېما

6

دوست

1351

جۇغلانما

ئالى ئەزا

Rank: 4

قىزغىنلىق
252 سەر
تىللا
169 دانە
تۆھپە
228 سەر
شۆھرەت
268 سەر

تىرىشچان ئەزاتۆھپىكار ئەزا

يوللىغان ۋاقتى 2013-4-14 17:19:48|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
                          ئوقۇتقۇچى - ئوقۇغۇچى مۇناسىۋىتىنى ياخشىلاش ئوقۇتۇش ئۈنۈمىنى ئۆستۇرۇشنىڭ ئاساسى


                                                                                 مۇبارەك ئابلىمىت


مەن يېڭى دەرسخانا  قانداق جاي؟ دېگەن  كىتابنى ئوقۇپ چىقىپ، ئۆزۈمنىڭ ئون نەچچە يىللىق ئوقۇتقۇچىلىق تارىخىغا قايتا نەزەر سېلىپ، ئۆز - ئۆزۈمگە ئون نەچچە يىللىق بالا تەربىيىلەش جەريانىدا زادى ئوقۇتقۇچى  - ئوقۇغۇچى مۇناسىۋىتىنى قانداق بىر تەرەپ قىلدىم. ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرسخانىدىكى ئاكتىپچانلىقىنى قانچىلىك جارى قىلدۇردۇم؟ دېگەندەك سوئاللارنى قويۇپ باقتىم.
  بۇ كىتابتا يېڭى دەرسلىك ئىسلاھاتى يولغا قويۇلغاندىن كېيىن، ئوقۇتقۇچى، ئوقۇغۇچىلار ئوتتۇرىسىدىكى قېلىن تام ئۆرۈۋېتىلىدۇ. ئوقۇتقۇچىلار بىلەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ مۇناسىۋىتى قويۇقلىشىپ، تۈرلۈك تېمىلاردا ئوقۇتقۇچىلار بىلەن سۆھبەتلىشەلەيدىغان، ئۆزىنىڭ كۆڭۈل سىرلىرىنى تۆكەلەيدىغان، يولۇققان مۈشكۈلاتلىرىغا ئوقۇتقۇچىدىن مەسلىھەت سورىيالايدىغان بولىدۇ دېيىلگەن.
  مېنىڭچە بىز ئوقۇتقۇچىلار ئوقۇغۇچىلار بىلەن بولغان مۇناسىۋەتتە شۇ دەرىجىگە يېتەلىسەك، ئۇ ھالدا ئۇ ئوقۇغۇچىنىڭ تەشكىلسىزلىكىدىن، دەرس ئوقۇماي كەلگەنلىكىدىن، بىز بىلەن تىغمۇ  تىغ تۇرۇپ ئېلىشىشىدىن ئەنسىرىمىگەن، ۋايسىمىغان بولاتتۇق. ئەپسۇسكى، بىز جۈملىدىن مەنمۇ شۇنىڭ ئىچىدە ئوقۇتقۇچىلار ئۆزىمىزنىڭ ھۆكۈمرانلىق ئورنىمىزنى تېخىمۇ مۇستەھكەملەش، ئۇلارنىڭ ئالدىدىكى ئابرۇيىمىزنىڭ چۈشۈپ كېتىشىدىن ئەنسىرەپ ئۇلار بىلەن يېقىنلىشىشنى، سىردىشىشنى ئانچە خالاپ كەتمىدۇق. ياكى سىرداشقان تەقدىردىمۇ ناھايىتى يۈزەكى، شەكلەن مۇناسىۋەت ئورنىتىپ، يەنىلا شۇ قېلىن تامنى ساقلاپ قالدۇق.
  بۇنىڭ بىلەن ئوقۇغۇچىلار بىز بىلەن سىردىشىش ئۇياقتا تۇرسۇن، ئەكسىچە بىزدىن تېخىمۇ يىراقلاپ كەتتى. نەتىجىدە ئۇلار بىزنى دوست، سىرداش، مەسلىھەتچى،  ھەدە، ئاپا، ئاكا، دادا ئورنىدا ئەمەس بەلكى دۈشمەن ئورنىدا كۆرىدىغان ئەھۋال شەكىللەندى.
  بۇ مەسىلىلەر بىز ئوقۇتقۇچىلارنى زادى قانچىلىك ئويلاندۇردى؟ بىز بۇ مەسىلىلەرنى ھەل قىلىشنىڭ ئۇسۇل - چارىلىرى ئۈستىدە زادى قانچىلىك ئىزدەندۇق؟ بۇ بىز ئوقۇتقۇچىلار ھەل قىلىشقا، ئويلىنىشقا تېگىشلىك مۇھىم بىر مەسىلە.
  ئەگەر بۇ مەسىلىنى ھەل قىلالىساق ھازىرقى يېڭى دەرسلىك ئىسلاھاتىدا تەكىتلىنىۋاتقان يېڭى دەرسخانىدا ئوقۇغۇچىلار قوشۇمچە رولى بولماستىن، بەلكى پائالىيەتنىڭ سۇبيېكتى دېگەن ئاساسىي تەلەپنى تولۇق ئورۇنداپ كەتكىلى بولىدۇ. چۈنكى ئوقۇغۇچىلار دەرسلىك بىلىملىرىدىكى ئۆزى گۇمانلانغان، ئۆزى ئۈچۈن سىر بولۇپ كېلىۋاتقان سوئاللارنى ئوقۇتقۇچىلاردىن دادىللىق بىلەن سورايدىغان، ئوقۇتقۇچىنىڭ قىزغىن ياردىمىگە ئېرىشكەندىن كېيىن تېخىمۇ مول بىلىملەرنى ئىگىلەشكە قىزىقىدىغان ياخشى كەيپىيات بارلىققا كېلىدۇ -دە، بۇنىڭ بىلەن ھازىرقىدەك ئوقۇتقۇچىلار ئوقۇغۇچىلارنى ئۆگىنىش قىل دەپ كەينىگە كىرىۋالىدىغان ئەھۋال ئۆزگىرىپ، ئوقۇغۇچىلار ئوقۇتقۇچىدىن تېخىمۇ كۆپرەك پەننىي  بىلىملەرنى بېرىشنى تەلەپ قىلىدىغان ئەھۋال شەكىللىنىدۇ، دەپ قارايمەن.
  مۇشۇ خىل ئەھۋال شەكىللەندۈرەلىسەك، بىز ئوقۇتقۇچىنى ئەمەس بەلكى ئوقۇغۇچى بىزنى ئالدىغا سېلىپ، تېخىمۇ يېڭى، تېخىمۇ چوڭقۇر بىلىم بېرىشىمىزنى تەلەپ قىلىدۇ. شۇڭا ئوقۇتقۇچى - ئوقۇغۇچى مۇناسىۋىتىنى ياخشىلاش ئوقۇتۇش ئۈنۈمىنى ئۆستۈرۈشنىڭ تۈپ كاپالىتى.
مەنبە :  شىنجاڭ مائارىپ ژورنىلى
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

293

تېما

106

دوست

3 تۈمەن

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
6765 سەر
تىللا
1727 دانە
تۆھپە
10811 سەر
شۆھرەت
5784 سەر

مۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش قوغدىغۇچىسىبايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنىبايقاش شائىرىتۆھپىكار باشقۇرغۇچىبابقاش يازغۇچىسىبايقاش مەلىكىسىدادىل ئەزا ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2013-4-14 22:41:37|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئوقۇتقۇچىلار بالىلارنىڭ مەڭگۈلۈك دوستى ، ھەمراھى ۋە سىردىشىغا ئايلانغاندىلا ، ئوقۇتقۇچىلار بىلەن ئوقۇغۇچىلار ئوتتۇرسىدا ئاندىن ھەقىقى مەنىۋى ئورتاقلىق بولىدۇ .
رەھمەت
ئادەم ئەتكەنگە تەزىم ئەت .

574

تېما

30

دوست

3 تۈمەن

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
7207 سەر
تىللا
2942 دانە
تۆھپە
7889 سەر
شۆھرەت
5849 سەر

مۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش شائىرىتۆھپىكار باشقۇرغۇچىبابقاش يازغۇچىسى

يوللىغان ۋاقتى 2013-4-14 22:52:22|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى ماقالىكەن .  مەن ئويلايمەن . ئۇقۇتقۇچى بولسا شۇ  ئۆسمۈر بالىلارنىڭ بىردىن - بىر ئاتا - ئانىسى دەپ ئويلايمەن .
ئۇقۇتقۇچى ئۇستازلار ياخشىمۇ سىلەر بايقاش مۇنبىرى تۇلۇق ئەسلىگە كەلتۈرۈلدى

0

تېما

0

دوست

262

جۇغلانما

رەسمى ئەزا

Rank: 2

قىزغىنلىق
45 سەر
تىللا
41 دانە
تۆھپە
45 سەر
شۆھرەت
44 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-17 13:42:06|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىزنىڭ دەرسخانا ئوقۇتۇشىمىز ئوقۇغۇچىلار ئارقىلىق ئەمەلگە ئاشۇرۇلىدۇ،ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلار مۇناسىۋىتى دەرسخانا ئوقۇتۇشىدا موھىم رول ئوينايدۇ.يوللىغان تىمىڭىز ياخشى تىما ئىكەن،رەھمەت سىزگە.
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،350804577 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


يانفۇن|بايقاش ھەمكارلىق ئېلانلىرى|ياردەم سوراش|baykax( 新ICP备13000497号 )

ئالاقىلىشىش چ چ نومۇرى

GMT+8, 2013-9-11 00:25, Processed in 0.447706 second(s), 38 queries.

Powered by Discuz! X2.5 Licensed(NurQut Team)

© 2001-2012 Comsenz Inc.

چوققىغا قايتىش