- تىزىملاتقان
- 2015-2-13
- ئاخىرقى قېتىم
- 2016-6-23
- ھوقۇقى
- 1
- جۇغلانما
- 2344
- نادىر
- 0
- يازما
- 202
ئۆسۈش
  11.47%
|
Harliq يوللىغان ۋاقتى 2016-2-21 21:21 
ما ئىنكاسنى ماڭا قارتىپ يازمىغان بولسىڭىزمۇ، بىراق، ...
ئىنكاسىڭىزدىن نەقىل: دىگەن گەپ مەن ئۆگەنگەن ئەڭ باشلانغۇچ سەۋيىدىكى ئىنسان ئاناتونومىيىسىگە ئائىت ئۇقۇلغا زىت بولغانلىقى ئۈچۈن، بالا ۋاقتىدىكى دىننى ھەممىدىن مۇھىم ئورۇنغا قويۋالغان خارەكتىرىم ئۆزگىرىپ، تەبئى پەن بىلەن پەلەسەپەگە قىزىقىشنى ئالدىنقى ئورۇنغا ئۆتكۈزگەن.
---سىز ئۇ باشلانغۇچ سەۋىيدىكى ئوقۇلىڭلىزنى كىمدىن ئۆگەنگەن؟ناۋادا سىزگە شۇنى ئۆگەتكەن كىشىنىڭ ئۆزى خاتالاشقان بولسىچۇ؟ناۋادا ئىلىم-پەن تەرەققىي قىلىپ ھازىر سىز توغرا دىگەن ئۇقۇمنىڭ خاتالىقىنى ۋە سىز خاتا دىگەن ئۇقۇمنىڭ بەرھەق توغرا ئىكەنلىكىنى ئىسپاتلاپ بەرسىچۇ ؟يەنە ھازىرقى مەيدانىڭىزدا چىڭ تۇرىۋېرەمسىز؟
ئىنكاسىڭىزدىن نەقىل:ئەگەر مۇناسىۋەتلىك ساھەدىكى، مەسلەن ئامرىكىدىكى ئاناتونومىيە ئىلمىگە مۇناسىۋەتلىك دوكتورلۇق ئۇنۋانى بار «بىلگەجان» قاتارلىق قىرىنداشلار ماڭا ئىنسان تۆرەلمىسىنىڭ لەختە قاندىن يارىتىلىدىغانلىقنى قايىل قىلارلىق كۆرسىتىپ بەرمىگۈچە، مىنىڭ دىننى پەقەت ياخشى نىيەتلىك ئادەملەرنىڭ ئەخلاقى غايسى، دەپ قارايدىغان كۆز قارشىم ئۆزگەرمەيدۇ.
---ئەگەر كۆڭلىڭىز توختىغۇدەك ھەق ناھەقنى ئايرىش ئىسپاتىغا ئېرىشىش ئۈچۈن ئىزدىنىشنى نىيەت قىلغان بولسىڭىز ئۇلار كۆرسەتمىسىمۇ سىزنى قايىل قىلغۇدەك دەرىجىدە پاكىت دەلىللەر ساماندەك،لىكىن قايىل بولۇشنى خالىمىغان ئادەمگە مىڭ ئىسپات كۆرسەتسىمۇ يەنلا ئۆزىنىڭ قارىشىدا چىڭ تۇرىۋالىدۇ،دەلىل ئىسپاتلار تۇرىدۇ،ئۇلارغا ئۆزىڭىزنى ئىشەندۈرۈش ئۆزىڭىزنىڭ ئىشى.
ئىنكاسىڭىزدىن نەقىل:مىنىڭ دىننى پەقەت ياخشى نىيەتلىك ئادەملەرنىڭ ئەخلاقى غايسى، دەپ قارايدىغان كۆز قارشىم ئۆزگەرمەيدۇ،ئۇ بىر غايە بولغانكەن، چوقۇم ئۇنىڭ ۋارىسلىرى شۇنداق تىنچلىقپەرۋەر ئەخلاقى ئۆلچەملەرنى ئەمەلگە ئاشۇرۇش ئۈچۈن زامانغا ماس ئاڭ ۋە ئىديىدە ئۆزى تەۋە بولغان جەمئىيەتنىڭ تەرەققىياتىغا تۆھپە قوشۇش كىرەك.
---ئەپەندىم،قايسى دىننىڭ قانداق ماھىيىتى ئىكەنلىكىنى ۋە ئۇنىڭ ۋارسلىرىنىڭ نېمىنى قىلىپ نېمىنى قىلماسلىقىنى سىزنىڭ چۈشەنچىڭىز بويىچە قىلىپ شۇ بويىچە مېڭىشى شەرت ئەمەستۇ ھە؟ئۇلارنىڭ بۇ توغرىسىدا ئەركىنلىكى بارغۇ دەيمەن؟
ئىنكاسىڭىزدىن نەقىل:ئىنسانىيەتنىڭ بىلمى ھەر ئون يىلدا بىر قاتلىنىۋاتقان، جەمئىيەتشۇناسلىق ئەخلاقشۇناشلىق ۋە قانۇنشۇناسلىق مىسلىسىز راۋاجلىنىۋاتقان مۇشۇنداق بىر ئىرادا تۇرۇپ، سەۋيىرىمىز ۋە تەسەۋۋۇرىمىزنى مىڭ تۆت يۈز يىلدىن ئىلگىرىكى سەۋيىدە ساقلاپ قىلىشقا كۈچەپ كىتىش، مىنىڭچە غاپىللىقتىن باشقا نەرسە ئەمەس.
---ئەمەلىيەتتە دىننى ياخشى كىشىلەرنىڭ غايىسى دەيدىغان سەۋىيە ۋە تەسەۋۋۇر مىڭ تۆت يۈز يىل بۇرۇنمۇ ئوخشاش مەۋجۇد ئىدى،شۇڭا سەۋىيە ۋە تەسەۋۋۇرنى مىڭ تۆت يۈز يىل بۇرۇنقى سەۋىيەدە ساقلاپ قېلىشقا كۈچەپ تىرىشىۋاتقانلارنىڭ بىرى سىز ئۆزىڭىز ئوخشايسىز،دىمەك ئۆز سۆزىڭىز بويىچە بولغاندا سىز دىگەن غاپىللارنىڭ نەق بىرى سىز ئۆزىڭىزدۇرسىز بەلكىم.
ئەگەر بۇنىڭغا چىن پۈتمىسڭىز ،كىشىلەر بۇددا دىنىنى ئۈچ مىڭ يىللىق تارىخقا ئىگە دېيشىدىكەن،دىمەك سىزنىڭ سۆزىڭىز بويىچە بولغاندا ھازىرقى بۇددىسىتلار بۇنىڭدىن ئۈچ مىڭ يىل بۇرۇنقى تەسەۋۋۇر ۋە سەۋىيەنى ساقلاپ قېلىشقا ئۇرىنىۋاتقان غاپىل كىشىلەر ئوخشايدۇ.شۇڭا ئىنشانىيەتنىڭ تەرەققىياتى ئۈچۈن ئۆز ئۆلچىمىڭىزنى ھىندىستان،تايلاند،ۋېيتنام قاتارلىق دۆلەتلەردىكى بۇددىست مۇرتلىرىغا،ھىچ بولمىسا بېرىپ دۆلەتنىڭ ئىچكىرى ئۆلكىلەردىكى بۇددىست مۇرتلارغا تەۋىسيە قىلىپ،تېخىمۇ غاپىللىق ئىچىدە قالغان كىشىلەرنى غاپىللىقتىن قۇتۇلدۇرىۋەتمەمسىز ؟؟؟ئۇ چاغدا نۇرغۇن كىشىلەر ھۆرمەت قىلىدىغان قالتىس نوچى ئادەمگە ئايلىنىپ كىتىشىڭىز مۇمكىن |
|