3d
ئوچۇق دەرسنى باھالاشتا:) R/ n, o) S- R: y6 N+ M' \# h
1.ۋاقىتنى ئوقۇتۇشنىڭ ھەر قايسى قەدەم باسقۇچلىرىغا تەقسىم قىلىشى مۇۋاپىق بولغان-بولمىغانلىقىغا قاراش كېرەك. قارىغۇلارچە ۋاقىتنى بۆلۈپ بەرمەسلىك لازىم، مەسىلەن يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىش چوقۇم 10 مىنۇتتىن ئېشىپ كەتمىسۇن دېگەندەك.2 M* l M5 @) i: N% m9 C0 s: U; Q
2.يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىش تەييارلىقىنىڭ پۇختا بولغان-بولمىغانلىقىغا قاراش كېرەك.* D4 G3 W, i0 o' S* }2 ]# X
3.ئوقۇغۇچىلارنى دەرسكە مۇناسىۋەتلىك ئوقۇتۇش قوراللىرىنى تەييارلاتتىمۇ يوق دېگەنلەرگە ئەھمىيەت بېرىش كېرەك.
- t: e1 Y8 l5 H4.ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەسىلىلەرنى بايقاش ئەھۋالىنىڭ ياخشى بولغان-بولمىغانلىقىغا قاراش كېرەك.
; j o# `; y! x& b/ T* p$ G5.كۆرسەتمىلىك قوراللارنى تەييارلاش ۋە ئۇنىڭدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىش ئەھۋالىغا قاراش كېرەك.
" f; L* @' ~7 m( _6.دەرسكە مۇناسىۋەتلىك دەرس بايلىقنى ئېچىشى مۇۋاپىقمۇ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەپەككۇرىنى قوزغىتىشى ياخشى بولدىمۇ دېگەنلەرنى كۆزىتىپ باھالاشقا ئەھمىيەت بېرىش كېرەك.6 h# @0 Z; `0 ^# s6 `8 y+ s' k
7.دەرسلىكتىن پايدىلىنىشتىن باشقا دەرسلىككە مۇناسىۋەتلىك دەرس بايلىقىدىن پايدىلانغان ياكى پايدىلانمىغانلىقىغا قاراش كېرەك.
8 }+ c i7 i8 ~( s- S. M8.ئوقۇغۇچىلارغا ئەمەلىي مەشىق قىلىش، سۆزلەش، پائالىيەت قىلىش ۋاقتى ۋە سورۇنى ھازىرلاپ بەرگەن-بەرمىگەنلىكىگە قاراش كېرەك.
4 S; O$ V2 n* p6 e9.دەرسخانىدا ئوقۇغۇچىلارغا ئازادە ئۆگىنىش كەيپىياتى يارىتىپ بېرىشى ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ گۇمانى كۆز قاراشلىرىنى قوزغىتىشىغا قاراش كېرەك.2 x4 r4 d1 |, P7 T: K+ Y
10.ئوقۇغۇچىلارنى قوزغىتىش، تەشكىللەش، ئىلھملاندۇرۇش سەنئىتىگە ئەھمىيەت بېرىش ئەھۋالىغا قاراش كېرەك .
/ F+ d6 {: s) K- ?6 X6 O11. دەرسنىڭ مۇھىم نۇقتىسىنىڭ گەۋدىلىنىشىگە، قىيىن نۇقتىنىڭ ھەل قىلىنىشىغا قاراش كېرەك .4 U$ J) r/ t. B5 k
12.قارىغۇلارچە شەكىلگە ئېسىلىۋالماسلىق، ئوقۇتقۇچىنىڭ دەرسخانىدا ئېلىپ بارغان پائالىيتىگە ۋە ئوقۇتۇش سەنئىتىگە ئەھمىيەت بېرىش كېرەك.
F" v0 V; f; h. p& X13.ئوقۇتۇش لايىھەسىنىڭ ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىشىگە ماس قىلىپ لايىھەلەنگەن ياكى لايىھەلەنمىگەنلىكىگە قاراش كېرەك.
9 \; J6 `, n* X! P0 Z* G$ B4 K$ p14. ئۆگىنىش مۇھىتىنىڭ ئادىل، دىمۇكراتىك ئاساستا بولۇش ئەھۋالىغا قاراش كېرەك .
2 d) P( D7 b% J9 ]( {+ M15.دەرس ئاخىرىدا ئوقۇتقۇچىنىڭ بىر سائەتلىك دەرستىن خۇلاسە چىقىرىشى ئەتراپلىق بولدىمۇ يوق دېگەنگە قاراش كېرەك. o( f! r& g5 z/ U- R3 E4 ^
16.ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوقۇغۇچىلارغا بەرگەن تاپشۇرۇقىنىڭ ئەمەلىيەتكە ئۇيغۇنمۇ، ھەجىمى مۇۋاپىقمۇ دېگەنلەرگە قاراش كېرەك.5 d2 M1 e0 \ X$ [4 g! O) o2 s
17.دوسكا لايىھەسى مۇۋاپىقمۇ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىشىگە ماس كەلدىمۇ دېگەن نۇقتىلاردىن كۆزىتىپ باھالاش كېرەك. دوسكا لايىھەسى كۆركەم، رەڭدار بولدىمۇ يوق، دەرسنىڭ ئاساسلىق مەزمۇنى گەۋدىلەندىمۇ دېگەنلەرگە قاراش كېرەك. 1 t8 H* Y4 |/ S' ]
18.ئوقۇتقۇچىدىن قەستەن قۇسۇر ئىزدەشتىن قەتئىي ساقلىنىش كېرەك. ھە دېگەندىلا ئوقۇتقۇچىنڭ يىتەرسىزلىكىنى سۆزلىمەستىن، ئارتۇقچىلىقلارنى كۆزىتىشكە ۋە ئۇنى سۆزلەشنى ئاساس قىلىش كېرەك.
3 F0 u9 S& e0 i5 N% n* A19. ئوقۇتقۇچىنىڭ مەكتەپتىكى ئوبرازى ياكى ئىمتىيازىغا قاراپ باھابېرىشتىن قەتئىي ساقلىنىش كېرەك.+ j" y$ ~$ S2 q2 {! h1 y4 Q
ھەر قايسى مەكتەپتىكى ئوقۇتقۇچىلار يۇقارقىلارغا ئەھمىيەت بەرگەن ئاساستا يەنىلا دەرسخانا ئوقۇتۇشىنىڭ ئەمەلىي ئۈنۈمىگە، ئوقۇغۇچىلار پائالىيتىنىڭ ئۈنۈمىگە قاراپ، ئوچۇق دەرسنى باھالاش ئېلىپ بارسا بولىدۇ.رەسىم
كىرگۈزگۈچ
ئايال
بالا
پەن
ئىللىق |