ئىللىق مۇنبىرى-教育网

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQ بىلەن كىرىش

بەك قولاي، باشلاڭ

جەمئىي مىكروبلوگ 873 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

كۆرۈش: 597|ئىنكاس: 1

دەرىس مەكتەپ باشقۇرۇش قائىدە-تۈزۈملىرىنى مۇكەممە ...ئەپ

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

30

تېما

41

يازما

604

جۇغلانما

ئالى ئەزا

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
157 سەر
تۆھپە
147 سەر
تىللا
117 دانە
جەۋھەر
0 دانە
3d
مەكتەپ باشقۇرۇش قائىدە-تۈزۈملىرىنى مۇكەممەللەشتۈرۈش -ئوقۇ-ئوقۇتۇش ،تەلىم تەربىيە سۈپىتىنى يۇقىرى كۆتۈرۈشنىڭ ئۈنۈملۈك يولى
. K8 O9 [0 s+ b8 \# k4 h0 D5 H* C8 {) r$ ~) B- s, l8 y
ئازادجان ئىبراھىم
& N0 E& H# ~, F2 q2 ]$ P1 F9 d0 N% a: y: u' z& Q

& _: R; w+ {9 z/ R: ]3 ~+ P(كۈنەس ناھىيىلىك4-ئوتتۇرا مەكتەپتىن)
; A$ j/ B0 K! R. i3 b

: |. a5 o: O! l4 o      مەكتەپ باشقۇرۇش قائىدە - تۈزۈملىرىنى مۇكەممەللەشتۈرۈش-ئوقۇ-ئوقۇتۇش ،تەلىم -تەربىيە ئىشلىرىنى ئىلگىرى سۈرۈشنىڭ ئۈنۈملۈك يولى. رېئاللىق  تۈزۈم قۇرلىشى مۇكەممەللەشكەن مەكتەپلەرنىڭ مەكتەپ باشقۇرۇش ۋە ئوقۇ-ئوقۇتۇش ،تەلىم تەربىيە ئىشلىرىنىڭ  يوقىرى بولىدىغانلىقىنى ئىسپاتلىدى.شۇڭا مەكتەپلەر مەكتەپ باشقۇرۇشقا ئائىت تۈزۈملەرنى مۇكەممەللەشتۈرۈپ،ئۇنى بارلىق ئادەم ئاڭلىق ئىجىرا قىلىدىغان ياخشى ئەنئەنىنى شەكىللەندۈرۈش كېرەك.بۇ مەخسەتكە يىتىش ئۈچۈن تۆۋەندىكى نوقتىلارغا ئالاھىدە دېققەت قىلىش كېرەك:: r5 {3 ?5 p/ J$ l
1.مەكتەپ باشقۇرۇش قائىدە -تۈزۈملىرى ئەمەلىيەتكە ئۇيغۇن بولۇش كېرەك.3 M* _4 O; x/ r& v
مەكتەپ باشقۇرۇش قائىدە-تۈزۈملىرى مەكتەپ باشقۇرۇشتىكى مۇھىم تەدبىر ھېساپلىنىدۇ .شۇڭامەكتەپ باشقۇرۇش قائىدە -تۈزۈملىرى ئەمەلىيەتكە ئۇيغۇن بولۇشى ،ئۇنىڭغا بارلىق ئادەم ئەمەل قىلىشى ۋە ھۆرمەت قىلىشى كېرەك.بۇنىڭ ئۈچۈن تۈزۈلگەن تۈزۈملەر ئەمەلىيەتنى ئاساس قىلغانن ھادا ئەستايدىل،ئەتىراپلىق ،مۇكەممەل تۈزۈلىشى،كۆپچىلىكنىڭ مۇزاكىرىسىدىن ئۆتكەن بولۇشى مۇمكىن بولسا مەكتەپتىكى ئوقۇتقۇچى،ئىشچى-خىزمەتچىلەر بىرلىكتە تۈزۈپ چىقسا ئەڭ ياخشى بولىدۇ.مەكتەپ باشقۇرۇش قائىدە تۈزۈملىرىنىڭ  ئەمەلىيلەشمەي قېلىشى ئۇنى  كۆپچىلىكىنىڭ مۇزاكىرىسىدىن ئۆتكۈزۈلمىگەنلىكتىن مەكتەپتىكى ئوقۇتقۇچى،ئىشچى-خىزمەتچىلەرنى مەكتەپ باشقۇرۇش قائىدە تۈزۈملىرىنىتۈزۈشكە قاتناشتۇرماسلىقتىن بولىدۇ.شۇڭا مەكتەپلەر مەكتەپ باشقۇرۇش تۈزۈملىرىنى تۈزۈشتە ئامممىنىڭ ئەقىل پاراسىتىنى ئىشقا سېلىپ،كۆللېكتىپنىڭ ۋە ئاممىنىنىڭ تۈپ مەنپىئەتىنى كۆزدە تۇتۇپ دېمۇكىراتىيەنى ئاساس قىلغان ھالدا ھەممە ئادەم قوللايدىغان ،ئىتىراپ قىلىدىغان ،ئەڭ مۈكەممەل بولغان تۇزۇپنى تۈزۈپ يولغا قويۇش كېرەك.مەسىلەن‹‹ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەرىس تەييارلاش تۈزۈمى»نى تۆۋەندىكىدەك تۈزسە مۇۋاپىق بولىدۇ:
8 h* k& H4 }" B$ J1)ئوقۇش باشلاشتىن ئاۋۋال دەرىس ئۆلچىمىنى ئەستايدىل ئۆگىنىش ،دەرىسلىككە چوڭقۇر چۆكۈش ،شۇ دەرىسنىڭ ئوقۇتۇش مەقسىتى،ۋەزىپىسى ۋە كونكىرىت تەلەپلىرىنى نوقتىلىق ھالدا ئايدىڭلاشتۇرۇش لازىم .دەرىسلىكنى چۈشۈنۈش ئاساسىدا مەۋسۈملۈك ئوقۇتۇش پىلانىنى ئەستايدىل تۈزۈپ چىقىشى،پىلاننىڭ مەزمۇنى ئاساسىي ئەھۋاللارنى تەھلىل قىلىش ،مەخسەت ،ۋەزىپە،كونكىرىت تەلەپ،ئوقۇتۇشنى ياخشلاش،ئوقۇتۇش سۈپىتىنى ئۆستۈرۈشنىڭ كونكىرىت چارە-تەدبىرلىرى ھەم ئوقۇتۇش سۈرئىتىنى ئورۇنلاشتۇرۇش قاتارلىقلارنى  پۇقتا ئىگىلەش كېرەك.
5 |# n; j" `3 |) E8 y2 z7 G2)ئوخشاش يىللىقلاردا بىرخىل دەرىس بېرىۋاتقان ئوقۇتقۇچىلار ئۆزئالدىغا ئەستايدىل دەرىس تەييارلاش ئاساسىدا كۆللېكتىپ دەرىس تەييارلاش،نوختىلىق ھالدا دەرىسلىكنى تەتقىق قىلىش تەسىراتلىرىنى ئالماشتۇرۇپ،ئوقۇتۇشنىڭ مەخسەت ،تەلىپى ،مۇھىم ۋە قىيىن نوقتىسى،چوڭقۇرلۇق دەرىجىسى،ئوقۇتۇش نىشانى،كەڭلىك دەرىجىسى  قاتارلىقلارنى ئىمكان قەدەر بىرلىككە كەلتۈرۈش كېرەك.
- Y* O! ?, _! X3 Y3)ئوقۇتقۇچى دەرىس تەييارلىغاندا چوڭراق چىگىش مەسىلىلەرگە دۇچ كەلسە ،ئوقۇتۇش تەتقىقات گۇرۇپپىسىغا سۇنىشى ،ئوقۇتۇش تەتقىقات گۇرۇپپىسى مۇناسىۋەتلىك ئوقۇتقۇچىلارنى تەشكىللەپ،ئورتاق مۇھاكىمە قىلىپ،ھەل قىلىشقا ياردەملىشىش كېرەك.
' i4 d1 A4 c* i; d4)دەرىس ئۆتۈشتىن بۇرۇن دەرىس تىزىسى ياخشى يېزىلىشى ،دەرىس تەييارلىقى بىر ھەپتىدىن ئىككى ھەپتىگىچە ئالدىدا مېڭىش دەرىس تىزىسىدا ئوقۇتۇشنىڭ تەلىپى،ئوقۇتۇش جەريانى (تەشكىللەش،تەكرارلاش ئۈچۈن سوئال سوراش،يېڭى دەرسنى لېكسىيە قىلىش ،يېڭى دەرىسنى مۇھاكىمە قىلىش ،تاپشۇرۇق بېرىش دەرىستىن كېيىن ئۈنۈمنى تەكشۈرۈش  قاتارلىق ئوقۇتۇش جەريانىنىڭ ھەرقايسى ھالقىلىرىغا قانچىلىك ۋاقىت كېتىدىغانلىقى ئېنىق يېزىلىشى،ئوقۇتۇشنىڭ پىلانچانلىقىنى كۈچەيتىش ئۈچۈن تەكرارلاش مەزمۇنلىرى ،سوئال سوراش ئوبىيىكتىلىرى ئالدىن بېكىتىلىش كېرەك.
/ U) `% k3 b' A4 e5)دەرىس تەييارلىغاندا تۆۋەندىكى بىرقانچە مەسىلىلەرنى نوقتىلىق تەتقىق قىلىش لازىم:1 g6 F( T9 }. O3 J6 |9 X
(1)دەرىسلىككە چوڭقۇر چۆكۈپ،ئوقۇتۇش مەخسىتى،مۇھىم، قىيىن نوقتىنى بېكىتىش،ئاساسى بىلىم ئاساسى ماھارەتنى مەشىق قىلىشنى گەۋدىلەندۈرۈش ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ زېھنىي قابىلىيىتى بىلەن ئىقتىدارىنى قانداق تەرەققىي قىلدۇرۇش ۋە يىتىلدۈرۈشنى تەتقىق قىلىش كېرەك.
6 @4 @4 u8 `  \) w3 m% k(2)دەرىس مەزمۇنىغا ئاساسەن ئوقۇتۇش ئۇسۇلىنى بەلگىلەش،دەرىسخانىنىڭ تۈر قۇرۇلمىسى ھەمدە ھەرقايسى ھالقىلارغا كېتىدىغان ۋاقىتنى بېكىتىش كېرەك.
8 `8 Z% P3 x1 y$ c5 i(3)كونا –يېىڭى بىلىملەرنى قانداق تەكرارلاپ،مۇستەھكەملەش  ئۇسۇل ،چارىسىمۇ مۇۋاپىق ھەم ئۈنۈملۈك بولۇش كېرەك .دېمەك ،بىز يوقىرىدا سۆزىمىزنىڭ دەلىلى سۈپىتىدە كۆرۈپ ئۆتكەن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ «دەرىس تەييارلاش تۈزۈمى»ئەمەلىيەتنى چىقىش قىلغان ھالدا ئەتىراپلىق، مۇكەممەل تۈزۈلگەن.ئۇنى بارلىق ئوقۇتقۇچىلار ئىتىراپ قىلىدۇ.ھەم بۇ تۇزۇم ئوقۇتۇش قانۇنىيىتىگىمۇ ئۇيغۇن.شۇڭا ئوقۇتقۇچىلار  بۇ تۈزۈمگە ئاڭلىق رىئايە قىلىپ كونكىرىت ئەمەلىيلەشتۈرۈش كېرەك.شۇنداق بولغاندىلا ،بارلىق ئوقۇتقۇچى،ئىشچى-خىزمەتچىلەرنىڭ تەشەپبۇسكارلىقىنى قولغا كەلتۈرۈپ ،ئوقۇتۇش ئۈنىمىنى ئاشۇرۇپ،ئوقۇ-ئوقۇتۇش ،تەلىم تەربىيە ئىشلىرىنىڭ تەرەققىياتىنى ئىلگىرى سۈرۈش مەقسىتىگە يەتكىلى بولىدۇ./ a! y/ K; F2 B" E
    2.ئۆگىنىش ۋە تەشۋىق قىلىشنى  كۈچەيتىش كېرەك،
% a& A* U( e' c( }2 t+ ^5 Nمەكتەپلەر مەكتەپ تۈزۈم قۇرۇلىشىغا بولغان رەھبەرلىكنى ھەقىقىي كۈچەيتىپ ،مەكتەپ باشقۇرۇشقا ئائىت قائىدە –تۈزۈملەرنى ئۆگىنىش ۋە تەشۋىق قىلىشنى كۈچەيتىش كېرەك.مەكتەپلەر  تۈرلۈك شەكىللەردىن  ئۈنۈملۈك پايدىلىنىپ،  كەڭ ئوقۇتقۇچى،ئىشچى-خىزمەتچىلەرگە ۋە ئوقۇغۇچىلارغا مەكتەپ باشقۇرۇشقا ئائىت قائىدە –تۈزۈملەرنى تەشۋىق قىلىپ،ئۇنى ئاڭلىق ئىجىرا قىلىش ئادىتىنى يىتىلدۈرۈشكە ئالاھىدە ئەھمىيەت بېرىش كېرەك. ئادەتتە مەكتەپلەردە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەرىس تەييارلاش تۈزىمى ،ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەرىس ئۆتۈش تۈزىمى ۋە ئۇنىڭغا قويىلىدىغان تەلەپلەر ،تاپشۇرۇق بېرىش ۋە تەكشۈرۈش تۈزىمى،كونسۇلتاتسىيە قىلىش تۈزىمى، كوممۇسىيەلەر قائىدىسى،قېلىپقالغان دەرىسنى تولۇقلاش ۋە دەرىس ئالماشتۇرۇش تۈزىمى،ئوقۇتقۇچى،شچى-خىزمەتچىلەرنىڭ رۇخسەت سوراش تۈزىمى،يىغىن تۈزىمى،تەجىربە خانا تۈزىمى ،كۈتۈپخانا قائىدىسى ،باسما جانا قائىدىسى ،مەكتەپ داۋالاش ئۆيىنىڭ تۈزىمى،گىگىنە ساقلىقنى ساقلش تۈزىمى،يىمەك-ئىچمەك تۈزۈمى،دارۋازا بېقىش قائىدىسى،دۇجۇرنىلىك تۈزۈمى،ئوقۇغۇچىلار قائىدىسى،دەرىسخانىنىڭ دائىملىق تەرتىپى،ئوقۇغۇچىلار تاپشۇرۇقى توغرىسىدىكى بەلگىلىمىلەر ،ئىمتىھان قائىدىسى ،ئۇمۇمنىڭ مال-مۈلكىنى ئاسىراش قائىدىسى،يوقلىما قىلىش تۇزۇمى،ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ كۈنىلىك ھەركەت ئۆلچىمى ،مەكتەپ پارتىيە ياچېيكىسى رەھبەرلىكىدىكى مۇدىر مەسئۇل بولۇش تۈزۈمى،ۋە باشقا شۇنىڭغا ئوخشاش تۈزۈملەر بولىدۇ. شۇڭا مەكتەپلەر ،مەكتەپ باشقۇرۇشقا ئائىت تۈزۈملەرنى مۇكەممەل تۈزۈش بىلەن بىللە يەنە ئەڭ مۇھىمى ،قائىدە-تۇزۇملەرنى ئەستايدىل ئۆگىنىپ،ھەم تەشۋىق قىلىپ،كەڭ ئوقۇتقۇچى ،ئىشچى-خىزمەتچىلەر ۋە ئوقۇغۇچىلارغا بىلدۈرۈش كېرەك.شۇنداق بولغاندىلا ،ئوقۇتقۇچى ،ئىشچى-خىزمەتچىلەر ۋە ئوقۇغۇچىلار نىڭ مەكتەپ باشقۇرۇش قائىدە-تۈزۈملىرىگە بولغان تونۇشىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇپ،ئوقۇ-ئوقۇتۇش،تەلىم تەربىيە ئىشلىرىنىڭ تەرەققىياتنى ئىلگىرى سۈرۈش مەقسىتىگە يەتكىلى بولىدۇ.7 m# A9 m: b" j, h
    3.مەكتەپلەر ،مەكتەپ باشقۇرۇش قائىدە تۈزۈملىرىنىڭ مەكتەپ باشقۇرۇشتىكى رولىنى تولۇق جارى قىلدۇرۇش كېرەك.نۆۋەتتە كۆپلىگەن مەكتەپلەر مەكتەپ باشقۇرۇش قائىدە-تۈزۈملىرىنى مۇكەممەللەشتۈرۈپ،مەكتەپ باشقۇرۇشتا بۆسۈش ھاسىلقىلغان بولسىمۇ،لېكىن يەنە بىر قىسىم مەكتەپلەر مەكتەپ باشقۇرۇش قائىدە-تۈزۈملىرىگە ئانچە ئەھمىيەت بەرمىگەنلىكتىن مەكتەپ باشقۇرۇشتا چېچىلاڭغۇلۇق يۈز بېرىپ،مەكتەپنىڭ نورمال،ئوقۇ-ئوقۇتۇش ،تەلىم-تەربىيە ئىشلىرىنىڭ تەرەققىياتىغا تەسىر يەتكۈزمەكتە.يەنە بىر قىسىم مەكتەپلەردە قائىدە-تۈزۈم پەقەت تاملارغا  ئېسىلىپ ئارخىپلارغا رەتلىك سېلىنغىنى بىلەن ئۇنى كونكىرىت خىزمەت ئەمەلىيىتى جەريانىدا ئەمەلىيلەشتۈرۈلمىگەنلىكتىن تۈزۈلگەن قائىدە-تۈزۈملەر ماتىرىيال دۆۋىسىگە ئايلىنىپ،ھېچقانداق رولى ۋە ئەمەلىي ئۈنىمى بولماي بىر خىل قۇرۇق رەسمىيەتكىلا ئايلىنىپ قېلىۋاتىدۇ.قائىدە-تۈزۈملەرنىڭ رولى تولۇق جارى قىلدۇرۇلمىغانلىقتىن  ئوقۇتقۇچى ،ئىشچى خىزمەتچى   ۋە ئوقۇغۇچىلاردا قائىدە-تۈزۈملەرگە ئەمەل قىلمايدىغان ئەھۋاللار كۈندىن كۈنگە ئەۋجى ئېلىپ،باشقۇرۇشتا مەسىلە كۆرۈلمەكتە .شۇڭا مەكتەپ باشقۇرۇشتا قائىدە-تۈزۈم تەربىيىسىنى كۈچەيتىپ،مەكتەپلەرنىڭ قائىدە-تۈزۈملىرىنى ئىزچىل ھالدا كۈچەيتىپ ھەم ئىلمىيلاشتۇرۇپ ئۇنى ھەقىقىي قائىدە-تۈزۈمگە ئايلاندۇرۇپ،قائىدە تۈزۈملەرنىڭ مەكتەپ باشقۇرۇشتىكى رولى ۋە  ھاياتىي كۈچىنى ئاشۇرۇش كېرەك.
  [0 b4 X4 ~# V) e1 A% T     مەكتەپ باشقۇرۇش قائىدە -تۈزۈملىرىنىڭ يولغا قويىلىش خىزمەت ئۈنۈمىنى يوقىرى كۆتۈرۈش ،ئوقۇتقۇچى ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ مائارىپ قارىشىنى ئايدىڭلاشتۇرۇپ،نورمال ئوقۇ-ئوقۇتۇشقا كاپالەتلىك قىلىشنى ئاساسى مەخسەت قىلغان.كۆپلىگەن مەكتەپلەردە مەكتەپ باشقۇرشقا ئائىت تۈزۈملەر مۇۋاپىق تۈزۈلۈپ،ئوقۇتقۇچى ،ئوقۇغۇچىلاردا تۈزۈمگە ئاڭلىق رىيايە قىلىدىغان ،تۈزۈم بويىچى ئىش قىلىدىغان ئېسىل ئەنئەنە شەكىللىنپ،  مەكتەپنىڭ ئۇمۇمىي  خىزمەتلىرىدە كۆرنەرلىك نەتىجىلەر قولغا كەلتۈرۈلگەن بولسىمۇ،يەنەبىر قىسىم مەكتەپلەرنىڭ تۈزۈم قۇرۇلىشى ياخشى بولمىغانلىقتىن مەكتەپ باشقۇرۇشتا كۆپلىگەن نۇخسانلاردىن خالىي بولالماي كېلىۋاتىدۇ.بۇ خىل ئەھۋال ياخشى ئەمەس.ئۇنىڭغا سەل قارىماسلىق لازىم.بارلىق ئادەم تۈزۈمگە ئاڭلىق رىئايە قىلىش كېرەك.تۈزۈمنىڭ ئىناۋىتى،رولى بولۇش كېرەك .بولۇپمۇ ئەڭ ئاۋۋال مەكتەپ رەھبەرلىرى ،ئوقۇتقۇچى ،ئوقۇغۇچىلار ئاڭلىق رىئايە قىلىش،تۈزۈمنى ئەمەلىيلەشتۈرۈشتە بەزىلەرگە يېشىل چىراق،بەزىلەرگە قىزىل چىراق يېقىشنى ،بەزىلەرگە قاتتىق بولۇش ،بەزىلەرگە يېقىنىم ،قوللۇغۇچىم . دوستۇم، ئورۇق تۇققۇنۇم دەپ يۈزخاتىرە قىلىشتەك ناچار ئىللەت ۋە ناچار ئىسلتىللارنى تۈپتىن تۈگىتىش كېرەك.مەكتەپ باشقۇرۇش قائىدە-تۈزۈملىرىنى ئىجىرا قىلىشتا ئادىل بولۇپ،قائىدە-تۈزۈم بويىچە ئىش قىلىپ،ھەم ئاكتىپ ئەمەل قىلىپ،مەكتەپ باشقۇرۇش قائىدە-تۈزۈملىرىنىڭ ئىناۋىتىنى يوقىرى كۆتۈرۈش  كېرەك،شۇنداق بولغاندىلا،مەكتەپ باشقۇرۇش  قائىدە-تۈزۈملىرىنىڭ رولىنى تولۇق جارى قىلدۇرۇپ،ئوقۇ-ئوقۇتۇش ،تەلىم تەربىيە ئىشلىرىنىڭ تەرەققىياتنى ئىلگىرى سۈرۈش  مەقسىتىگە يەتكىلى بولىدۇ.
3 _7 N# L9 P. c. {
2 d0 C! y  j. w9 hمەنبەسى:http://bbs.xjtsnews.com/forum.php?mod=viewthread&tid=9698چۈشۈرۈش

 

                                                   كىرگۈزگۈچ ئايال بالا پەن ئىللىق

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...

0

تېما

7

يازما

152

جۇغلانما

رەسمىي ئەزا

Rank: 5Rank: 5

قىزغىنلىق
2 سەر
تۆھپە
2 سەر
تىللا
140 دانە
جەۋھەر
0 دانە
ۋاقتى: 2013-9-6 01:51:01 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تېمىڭىز ئۈزۈلمىگەي  
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى



بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان. 
免责声明:本论坛所有来帖仅代表网友个人观点,不代表宝剑网站立场。本站只提供交流平台
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
本站禁止色情,政治,反动等国家法律不允许的内容,注意自我保护,谨防上当受骗