يانفۇن
ئوچۇق دەرسنى باھالاشتا :
2 ]5 P: w1 e+ {1 B. [; l; H `1.ۋاقىتنى ئوقۇتۇشنىڭ ھەر قايسى قەدەم باسقۇچلىرىغا تەقسىم قىلىشى مۇۋاپىق بولغان-بولمىغانلىقىغا قاراش كېرەك. قارىغۇلارچە ۋاقىتنى بۆلۈپ بەرمەسلىك لازىم، مەسىلەن يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىش چوقۇم 10 مىنۇتتىن ئېشىپ كەتمىسۇن دېگەندەك .
) _$ w8 A& n' U0 \# W, ~: @2.يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىش تەييارلىقىنىڭ پۇختا بولغان-بولمىغانلىقىغا قاراش كېرەك .
3 ~' V% v x* x& m( k3 ^4 @3.ئوقۇغۇچىلارنى دەرسكە مۇناسىۋەتلىك ئوقۇتۇش قوراللىرىنى تەييارلاتتىمۇ يوق دېگەنلەرگە ئەھمىيەت بېرىش كېرەك .
) I1 n. C' `0 Z+ d6 ^4.ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەسىلىلەرنى بايقاش ئەھۋالىنىڭ ياخشى بولغان-بولمىغانلىقىغا قاراش كېرەك .
+ F# X7 z0 d3 B0 y) K% O1 X5.كۆرسەتمىلىك قوراللارنى تەييارلاش ۋە ئۇنىڭدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىش ئەھۋالىغا قاراش كېرەك .
- W% }5 J+ o9 F+ ?0 O- }6.دەرسكە مۇناسىۋەتلىك دەرس بايلىقنى ئېچىشى مۇۋاپىقمۇ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەپەككۇرىنى قوزغىتىشى ياخشى بولدىمۇ دېگەنلەرنى كۆزىتىپ باھالاشقا ئەھمىيەت بېرىش كېرەك .
) X% J9 H7 d, A- z. l7.دەرسلىكتىن پايدىلىنىشتىن باشقا دەرسلىككە مۇناسىۋەتلىك دەرس بايلىقىدىن پايدىلانغان ياكى پايدىلانمىغانلىقىغا قاراش كېرەك .
$ B @' R. ]) m V6 i* M0 P8.ئوقۇغۇچىلارغا ئەمەلىي مەشىق قىلىش، سۆزلەش، پائالىيەت قىلىش ۋاقتى ۋە سورۇنى ھازىرلاپ بەرگەن-بەرمىگەنلىكىگە قاراش كېرەك .
, R( |- L) N7 l# _. V2 j3 O% R9.دەرسخانىدا ئوقۇغۇچىلارغا ئازادە ئۆگىنىش كەيپىياتى يارىتىپ بېرىشى ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ گۇمانى كۆز قاراشلىرىنى قوزغىتىشىغا قاراش كېرەك .% I1 z8 f6 q% M, b2 l
10.ئوقۇغۇچىلارنى قوزغىتىش، تەشكىللەش، ئىلھملاندۇرۇش سەنئىتىگە ئەھمىيەت بېرىش ئەھۋالىغا قاراش كېرەك .1 H* q- J( X4 X6 {+ G5 L
11. دەرسنىڭ مۇھىم نۇقتىسىنىڭ گەۋدىلىنىشىگە، قىيىن نۇقتىنىڭ ھەل قىلىنىشىغا قاراش كېرەك .
& q% I, }4 Q) I3 a+ A( r+ `4 U12.قارىغۇلارچە شەكىلگە ئېسىلىۋالماسلىق، ئوقۇتقۇچىنىڭ دەرسخانىدا ئېلىپ بارغان پائالىيتىگە ۋە ئوقۇتۇش سەنئىتىگە ئەھمىيەت بېرىش كېرەك . 13.ئوقۇتۇش لايىھەسىنىڭ ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىشىگە ماس قىلىپ لايىھەلەنگەن ياكى لايىھەلەنمىگەنلىكىگە قاراش كېرەك .* i; }9 x( `7 _! }2 {
14. ئۆگىنىش مۇھىتىنىڭ ئادىل، دىمۇكراتىك ئاساستا بولۇش ئەھۋالىغا قاراش كېرەك .
" C9 X! [( g7 ?" b' j15.دەرس ئاخىرىدا ئوقۇتقۇچىنىڭ بىر سائەتلىك دەرستىن خۇلاسە چىقىرىشى ئەتراپلىق بولدىمۇ يوق دېگەنگە قاراش كېرەك .
# G3 B* ]5 S& U16.ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوقۇغۇچىلارغا بەرگەن تاپشۇرۇقىنىڭ ئەمەلىيەتكە ئۇيغۇنمۇ، ھەجىمى مۇۋاپىقمۇ دېگەنلەرگە قاراش كېرەك .
b! A" m" ^$ E; ~4 r17.دوسكا لايىھەسى مۇۋاپىقمۇ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىشىگە ماس كەلدىمۇ دېگەن نۇقتىلاردىن كۆزىتىپ باھالاش كېرەك . دوسكا لايىھەسى كۆركەم، رەڭدار بولدىمۇ يوق، دەرسنىڭ ئاساسلىق مەزمۇنى گەۋدىلەندىمۇ دېگەنلەرگە قاراش كېرەك .2 d$ |; t7 T4 a& Y, p
18.ئوقۇتقۇچىدىن قەستەن قۇسۇر ئىزدەشتىن قەتئىي ساقلىنىش كېرەك. ھە دېگەندىلا ئوقۇتقۇچىنڭ يىتەرسىزلىكىنى سۆزلىمەستىن، ئارتۇقچىلىقلارنى كۆزىتىشكە ۋە ئۇنى سۆزلەشنى ئاساس قىلىش كېرەك .) O1 G: A5 a! F# m6 S
19. ئوقۇتقۇچىنىڭ مەكتەپتىكى ئوبرازى ياكى ئىمتىيازىغا قاراپ باھابېرىشتىن قەتئىي ساقلىنىش كېرەك .+ L) ^) r, n* p5 z$ U! `" @+ _; B0 Y$ H
ھەر قايسى مەكتەپتىكى ئوقۇتقۇچىلار يۇقارقىلارغا ئەھمىيەت بەرگەن ئاساستا يەنىلا دەرسخانا ئوقۇتۇشىنىڭ ئەمەلىي ئۈنۈمىگە، ئوقۇغۇچىلار پائالىيتىنىڭ ئۈنۈمىگە قاراپ، ئوچۇق دەرسنى باھالاش ئېلىپ بارسا بولىدۇ.ئىزدە
كىرگۈزگۈچ
ئايال
بالا
پەن
ئىللىق |