روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 3838|ئىنكاس: 5
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

يىراق مۇساپىلىق مائارىپتىكى ئاتالغۇلارنى قېلىپلاشتۇرۇش توغرىسدا

  [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئەسسالامۇ ئەلەيكۈم، روھلان تورىدىكى ئۇستازلار، دوستلار! # z- s1 x  {& Y$ e! o+ a% ^" Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
        ئېلىمىز 1998-يىلى 12-ئايدا «21-ئەسىرگە يۈزلەنگەن مائارىپنى گۈللەندۈرۈش ھەركەت پىلانى»نى ماقۇللاپ، جۇڭگو پەن-تەتقىقات تورى ۋە سۈنئى ھەمرا تېلېۋىزىيەسى يەتكۈزۈش سېستىمىسىنى ئاساس قىلىپ، ھازىرقى زامان ئۇچۇر تېخنىكىسىدىن تولۇق پايدىلىنىپ، ھازىرقى زامان يىراق مۇساپىلىق مائارىپ تورىنى قۇرۇپ چىقىپ، ھەر خىل مەۋھۇم مەكتەپلەر، توردىكى مەكتەپلەر، مەۋھۇم تەجرىبەخانىلار قاتارلىق يېڭىچە ئۆگىنىش شەكىللىرى بىلەن جەمىيەت ئەزالىرىنىڭ ئۆمۈرلۈك ئۆگىنىش پۇرسىتىنى يارىتىپ بەردى. يەنى مائارىپ مىنىستىرلىكى، مەركەز ئېلىكتىرلەشكەن ئوقۇتۇش مەھكىمىسى، مائارىپ بايلىقلىرى مەركىزى قاتارلىق ئورۇنلار غەربىي رايونلاردىكى نامرات، چەت، يىراق ئوتتۇرا – باشلانغۇچ مەكتەپلەرنى، خەلقارادىكى ئەڭ  ئىلغار  سانلىق مەلۇمات تارقىتىش تېخنىكىسى بىلەن سۈنئى ھەمراھ ئارقىلىق تېز سۈرئەتتە زور مىقداردىكى ئىلغار مائارىپ بايلىقلىرى بىلەن تەمىنلەپ بېرىۋاتىدۇ.   O9 g, N+ @( z' P+ a, J0 fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يېقىقى يىللاردىن بۇيان مەركەز ۋە ئاپتونۇم رايون زامانىۋى يىراق مۇساپىلىق مائارىپقا قاتتىق دېتال ۋە يۇمشاق دېتال جەھەتتىن نۇرغۇن مەبلەغ سېلىپ، ئاپتۇنۇم رايۇنىمىزدىكى ئوتتۇرا باشلانغۇچ مەكتەپلىرىنىڭ ئۇچۇرلىشىش، زامانىۋىلىشىش خىزمىتىگە يۈكسەك ئەھمىيەت بەردى ۋە مائارىپ بايلىقلىرى بىلەن تەمىنلەشنى يولغا قويدى. . i( O# h. j+ G; D- A7 [" _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
        يىراق مۇساپىلىق مائارىپنىڭ ئېچىۋېتىلگەن بولۇش ۋە مائارىپ بايلىق مەنبەسىدىن ئورتاق بەھرىمەن بولغىلى بولۇشتەك ئالاھىدىلىكى ئوتتۇرا – باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرى، ئوقۇغۇچىلىرىنى تەشەببۇسكار ئۆگىنىش شارائىتى بىلەن تەمىنلەش ئارقىلىق ساپا مائارىپىنى ئىلگىرى سۈرۈپ، ئوقۇتۇش سۈپىتىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش ئۈچۈن ناھايتى ياخشى پۇرسەت ئېلىپ كەلدى.
4 h$ l; w2 R6 I( P5 H" t2 sھەر يىلىدىكى ئاپتۇنۇم رايۇنىدا ئېچىلىدىغان يىراق مۇساپىلىق مائارىپ خىزمەت يىغىنىدا بىز تۆۋەندىكى مەكتەپلەرنىڭ پىكىر تەكلىپ ۋە قىيىنچىلىقلىرىنى ئوتتۇرىغا قويغىنىمزدا ئۆزىمىزنى خېلى يېنىكلەپ قالغاندەك ھىس قىلىمىز. نۇرغۇن مەسىلىلەرگە قارتا ئاپتۇنۇم رايۇنلۇق مائارىپ نازارىتى ۋە ئېلىكتىرلەشكەن مائارىپ پونكىتى يېتەكچى خارەكتىرلىك ھۆججەت تارقاتقان بولسىمۇ، ئەمىلىلىشىش ئەھۋالى ئاستا بولماقتا. بولۇپمۇ يىراق مۇساپىلىق مائارىپ خىزمىتىگە مەسئۇل ئوقۇتقۇچىلارنىڭ خىزمەت نورمىسى قاتارلىق نۇرغۇن مەسىلىلەرگە مەكتەپ مەسئۇللىرى سەل قارىماقتا. رايۇنىمىزدىكى نۇرغۇن يىراق مۇساپىلىق مائارىپ خىزمىتىگە مەسئۇل ئوقۇتقۇچىلار ناھايىتى جاپالىق خىزمەت مۇھىتىدا مائاىپىمىزنى ئۇچۇرلاشتۇرۇش خىزمىتىگە ئۈن تىنسىز تۆھپە قوشماقتا. ئىشىنىمىزكى يىراق مۇساپىلىق مائارىپ خىزمىتىگە مەسئۇل ئوقۇتقۇچىلارنىڭ خىزمەت نورمىسى، ئۈنۈم ئىش ھەققى، ئۇنۋان باھالاش قاتارلىق مەسىلىلەر چوقۇم ھەل بولغۇچسى. كۆپچىلىككە يەنىلا ئېلىكتىرلەشكەن مائارىپ خىزمەتچىلىرىنىڭ ھېرىپ چارچاشتىن قورقماي ئۈن تىنسىز، خالىس تۆھپە قوشۇش؛ جاپا مۇشەققەتتە ئالدىدا، ھالاۋەتتە ئارقىدا تۇرۇش روھىنى جارى قىلدۇرۇپ، ھەقىقى ياراملىق ئىز باسارلارنى تەربىييىلەپ چىقىش ئۈچۈن ھەقىقى ئىزدىنىشىنى ئۈمۈت قىلىمەن!$ J; a  N0 \4 [% M! Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يېقىندا مەرگەز ۋە ئاپتۇنۇم رايۇن يېزىلاردىكى قوش تىل يولغا قويۇلغان ئوتتۇرا باشلانغۇچ مەكتەپلەرگە سىنپلارنى تۇتاشتۇرۇش تۈرىنى يولغا قويىدۇ. يەنە نۇرغۇن جاپا مۇشەققەتلەرنى باشتىن كەچۈرىشىمىزگە توغرا كېلىدۇ. مۇنبەردىكى كۆپچىلىكنىڭ تەلىپىگە ئاساسەن، بىر تۈركۈم دەرسلىكلەرنى تەييارلاۋاتىمەن. يېقىندا خىزمەت ئالدىراشلىقى بىلەن تولۇق پۈتۈپ بولالمىدى. پۈتكەن ھامان بوشلۇققا يوللايمەن. بولۇپمۇ ئۇچۇرلارنى رەتلەپ ئوپتىك دىسكىغا ئويۇپ خالىغان كومپيوتېردا ئۇچۇر قوبۇللىغان كومپيوتېردىكىدەك كۆرۈشنى ئىشقا ئاشۇرۇش توغرىسىدىكى ئىزدىنىشلىرىم ئاساسىدا تۈزۈلگەن «يىرام مۇساپىلىق مائارىپ ئۇچۇرلىرىنى ئوپتىك دېسكىغا ئويۇش توغرىسىدىكى دەرسلىك» يوللىنىدۇ.
7 f: E% `; _' f4 j3 z0 nدىمەكچى بولغىنىم، ئورتاق ئىزدىنىپ يىراق مۇساپىلىق مائارىپ خىزمىتىدىكى ئاتالغۇلارنىڭ ئۇيغۇرچە ئاتىلىشىنى قېلىپلاشتۇرۇش ئۈچۈن ئورتاق كۈچ چىقىرىپ باقساق!
8 }: t0 i2 c, x" S$ r. y* xتۆۋەندە ئاز بولسىمۇ ئۆزەمگە ئۇچرىغان ئاتالغۇلارنى يوللىدۇم. كۆپچىلىك ئىنكاس شەكلىدە تولۇقلىسا ۋە تۈزىتىش تەكلىپى بەرسە. ئاخىرىدا توپلام قىلىپ چىقىرىپ قويساق دېگەن ئۈمىتتىمەن!
' ?" {/ b# W' y, S3 B+ F
2 |, n, t3 K) }! Q                 ئۇيغۇرچە ئاتىلىشى                                                                汉语名称0 a: @* g5 a) L+ l' Q3 F3 Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يىراق مۇساپىلىق مائارىپ                                                                                             远程教育/ Y6 `+ O! G. T% E! B/ o8 l  bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جۇڭگو مائارىپ سۈنئىي ھەمراھھ كەڭ بەلباغلىق تورى                                         中国教育卫星宽带网
6 [  D+ E" }; \5 tشىنجاڭ يىراق مۇساپىلىق مائارىپ تورى                                                                 新疆远程教育网
. M4 X: G5 Y( T) Dشىنجاڭ مائارىپ سۈنئىي ھەمراھ كەڭ بەلباغلىق تورى                                          新疆教育卫星宽带网
/ x$ X% L% u$ @4 H$ m# Bتور مائارىپى                                                                                                           网络教育3 r, \6 v% r/ V- g, cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتەپ تورى                                                                                                              校园网  2 l% I% _) A6 D1 x  z! aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تار دائىرىلىك تور                                                                                                   局域网 - `+ y( f+ X4 v0 d5 Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتەپلەرنى تۇتاشتۇرۇش                                                                                              校校通& D9 d. [( b+ o" I2 H' M) N7 zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتەپلەرنى ئۇچۇر ئارقىلىق تۇتاشتۇرۇش                                                                       校信通
$ v1 |" L, D) b  Xمەكتەپلەر ئالاقىسىنى تۇتاشتۇرۇش                                                                              校讯通+ {4 v4 b6 [4 {; y( m) B# ]$ Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئائىلە بىلەن مەكتەپنى تۇتاشتۇرۇش                                                                              家校通
, Z% w) e, x* X. i+ A. A- Eسىنىپلارنى تۇتاشتۇرۇش                                                                                              班班通       8 E: n" s; H5 \$ l" A/ H5 eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوپتىك تالا                                                                                                             光纤
& I. z  Z% q4 l# V$ A/ u5 Aكەڭ بەلۋاغ                                                                                                                  宽带
# n/ \: ^- Z( O; Tتۆۋەنلەش چاستوتىسى                                                                                          下行频率0 Z/ {6 h% O+ q0 \$ Q0 ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بەلگە ئۈنۈمى                                                                                                      符号率$ v! `( H( B5 d- a0 E+ t  Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كۆتۈرۈلۈش چاسىتوتىسى                                                                                     本振频率
" M+ {% q; ?/ }8 d( ?قۇتۇپلىنىش شەكلى                                                                                          极化方式
. Y: N% \3 l% p- S1 kۋېرتىكال، تىك                                                                                                   垂直
/ `8 W1 E" L* F4 y1 A3 p" H. ]ئاسمان يەر بىر گەۋدىلەشكەن                                                                          星地一体
9 c, e3 r% L& Y+ G0 ~+ w, T, A+ g* m0 H' I" A- yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

7 B) Y& a1 E, z1 h  z4 K' u1 ]1 x5 ]. E8 k6 Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
" z0 @  A, F# f& e! D0 Q; T0 H7 Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ماس قەدەمدە ئەۋەتىلدى Maaripنىڭ مىكرو بلوگى

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1تەجرىبە +19 ئىناۋەت +17 تەڭگە +8 بايلىق +9 تۆھپە +7 يىغىش سەۋەبى
ADiL + 19 + 17 + 8 + 9 + 7 يارايسىز

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2011-5-21 14:48:57 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بولسا مۇشۇ ئاتالغۇلارنى قىلىپلاشتۇرۇش ھەمدە باشقۇرۇشنى قىلىپلاشتۇرۇشنى ئىشقا ئاشۇرسا بەك ياخشى بۇلىدىكەن ....! V5 W; e5 a5 ~- n/ Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
شۇ دەرىسلىكىڭىزنى بالدۇراق مۇنبەرگە يوللىسىڭىز ، بەك ياخشى بۇلىدىكەن .
ۋاقتى: 2011-5-22 12:24:49 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئۇنىڭدىن باشقا ئىچكى قىسىمدىكى ئاتالغۇ ۋە سۆزلەملەرنى ئامال با ئۇيغۇرچە ئاتالسا تېخمۇ ياخشى بولاتتى.
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2011-5-22 13:36:06 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قېنى كۆپچىلىك ئازراقتىن كۈچ چىقارساق بولاتتى!
ۋاقتى: 2011-5-22 13:41:55 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھازىر دۆلەت تىلىنى ئومۇملاشتۇرۇش ئۈچۈن قوش تىل مائارىپىنى  يولغا  قۇيۇۋاتقان  جاپالىق  چاغلار ، مەنمۇ  يۇقۇرقىدەك  ئاتالغۇلارنى  قېلىپلاشتۇرۇپ توغرا  ئىشلىتىشنى  ئويلاپ  يۇرگەن ، بۇ بەكلا ياخشى  پىكىر  بوپتۇ .   ھازىر  ئوقۇتقۇچىلار  ئارىسىدا  ئالمىشىش ، يېڭىلار سەپلىنىش ئىشلىرى  كۆپ  بۇلۇۋاتىدۇ . شۇ ۋەجىدىن  بۇ يىراق مۇساپىلىق مائارىپ ىىزمىتى سەل  بىر  ئىزىدا  توختاپ قېلىش ، گاڭگىراش  ھالىتىگە  چۈشۈپ  قېلىپ پالەچلىنىپ قېلىۋاتىدۇ . مەنچە  مۇشۇ خىزمەتنى  ئىزچىل ياخشى ئىشلەپ ( ئىشلەپ ) كىلىۋاتقانلار  ئۆزلىرىنىڭ  تەجىربىلىرىنى  دەرلىك قىلىپ ياكى يازمىچە بايان قىلىپ دەرلىك ئىشلەپ تارقاتسا ، بىلگەنلەر ھۇزۇرلانسا ، بىلمىگەنلەر  بىلىۋالسا ھەممەمىز  تەڭ  قول تۇتۇشۇپ  ماڭساق  بوللاتتى .  " L; Z9 S8 T3 S8 C5 S& b8 h- Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
« مەكتەپ تورى       校园网   »  نى  مەن  ئادەەتە « مەكتەپ ئىچكى تورى » دەپ  چۈشۈنۈپ  يۈرەتتىم .  مەكتەپ تورى   http://www.mektep.cn بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   toghraq تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2011-5-22 13:44  
8 m( y3 }. T% u% D% k/ C* E& y) k. F) T& R/ Q( u* l. N  Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ۋاقتى: 2011-5-30 18:49:21 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
كۆپ جاپا تارتىپسىز، تارىتقان جاپايىڭىزغا كۆپتىن كۆپ رەخمەت.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-8 07:03

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش