روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 1538|ئىنكاس: 1
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئونسۇ ناھىيىسنىڭ يېزا مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىنى ئۇچۇرلاشتۇرۇش بۇيى...

 تاقاش [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئونسۇ ناھىيىسنىڭ يېزا مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىنى ئۇچۇرلاشتۇرۇش بۇيىچە-2016 يىللىق مەكتەپتە تەربىيەلەش خىزمىتى رەسمىي باشلاندى3 V" `' ^0 U- fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
' I) |) m0 _, R1 D: ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
% B5 h& b. R3 |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دۆلەت ۋە ئاپتونوم رايوننىڭ مائارىپ ئۇچۇرلاشتۇرۇش تەلىپىنى ئەستايىدىل ئىزچىللاشتۇرۇپ ۋە ئەمەلىيلەشتۈرۈپ، ناھىيەنىڭ مائارىپنى ئۇچۇرلاشتۇرۇشتىكى تەرەققىياتىنى ئومۇميۈزلۈك ئىلگىرى سۈرۈش، ناھىيەدىكى بارلىق يېزا مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىنى ئۇچۇرلاشتۇرۇش بويىچە تەربىيەلەش ۋەزىپىسىنى سان-سۈپەتكە كاپالەتلىك قىلغان ھالدا تاماملاپ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئۇچۇر تېخنىكىسىنى قوللىنىش ئىقتىدارىنى ھەقىقىي ئۆستۈرۈش ، مەكتەپلەرنىڭ مائارىپنى ئۇچۇرلاشتۇرۇش خىزمىتىنى ئىلگىرى سۈرۈش ئۇچۈن،يېقىندا ئونسۇ ناھىيىلىك مائارىپ ئىدارىسى يېزا مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ ئۇچۇرلاشتۇرۇشنى قوللىنىش بويىچە مەكتەپتە تەربىيەلەشنى قانات يايدۇردى. ئونسۇ ناھىيلىك خەلق قۇرۇلتىيى ، خەلق ھۆكۈمىتنىڭ مائارىپقا مەسئۇل ئاساسلىق رەھبەرلىرى ، مائارىپ ئىدارىسىنىڭ ئاساسلىق رەھبەرلىرى ، ھەرقايسى ئوتتۇرا - باشلانغۇچ مەكتەپلەر ئاساسلىق رەھبەرلىرى ۋە مەكتەپ ئۇچۇرلاشتۇرۇش خىزمىتىگە مەسئۇل تايانچ ئوقۇتقۇچىلار بۇقېتىمقى تەربىيەلەشنىڭ سەپەرۋەرلىك يىغىنغا قاتناشتى ." `( O( h# T/ n  T& Y& Q: Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

+ q% n3 K- b0 t0 b5 Dيىغىندا مۇنۇلار تەلەپ قىلىندى: ھەر قايسى مەكتەپلەر ئەستايىدىل تەتقىق قىلىپ، نىشاننى ئايدىڭلاشتۇرۇپ، ئۆنۈملۈك تەدبىرلەرنى قوللىنىپ، ئۇچۇرلاشتۇرۇش قەدىمىنى تېزلىتىش، ئۇچۇرلاشتۇرۇشنى ئوقۇتۇشقا چوڭقۇر سىڭدۇرۈش، تەربىيىلەش سۈپىتىگە كاپالەتلىك قىلىش، شەكىلۋازلىق قىلماسلىق، نەزەرىيە بىلەن ئەمەلىيەتنى بىرلەشتۈرۈش، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كەسپىي ساپاسى ۋە خىزمەت ئىقتىدارىنى ئۆستۈرۈش؛ ئۆگىنىش ۋاقتىنى بىر تۇتاش ئورۇنلاشتۇرۇپ خىزمەت بىلەن ئۆگىنىشنىڭ ھەر ئىككىسىگە دەخلى يەتكۈزمەسلىك، تەربىلەلەش خىزمىتى داۋامىدا يولۇققان مەسىلىلەرنى ھەقىقىي ھەل قىلىپ، ئۇچۇرلاشتۇرۇش ئۈسكۈنىلىرىنىڭ ئىشلىتىلىش نىسبىتىنى يوقۇرى كۆتۈرۈپ، مەكتەپتىكى ئوقۇتقۇچى، ئوقۇغۇچىلارنى نەپكە ئېرىشتۈرۈش كېرەك.
6 ?3 k% Q1 o) u7 p0 d, T" U# i) `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇ قېتىم قانات يايدۇرۇلغان مائارىپ ئۇچۇرلاشتۇرۇش بۇيىچە تەربىيەلەش ئۈچ باسقۇچقا بۆلۈپ ئېلىپ بېرىلىدىغان بۇلۇپ، بىرىنچى باسقۇچتىكى 6 نەپەر تايانچ خادىمنى تەربىيەلەش خىزمىتى ئاياغلاشقان. ئىككىنچى باسقۇچلۇق 126نەپەر قابىل ئوقۇتقۇچىلارنى ۋە 2910 يېزا مەكتەپلىرىدىكى نەپەر ئوقۇتقۇچىنى مەكتەپتە تەربىيەلەش باشلىنىش ئالدىدا تۇرىۋاتقان بولۇپ، 5- ئاينىڭ ئاخىرىدىن بۇرۇن تاماملاش مۆلچەرلەندى.
+ Y  s' g$ s* d: L. w; E% l6 P' ^6 h; G2 @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇ قېتىمقى تەربىيەلەشنى ئوڭۇشلۇق قانات يايدۇرۇش ئۈچۈن، ئونسۇ ناھىيىلىك مائارىپ ئىدارىسى ناھىيە بويىچە ئوتتۇرا، باشلانغۇچ مەكتەپلەرنىڭ ئۇچۇرلاشتۇرۇش بۇيىچە مەكتەپتە تەربىيىلەش شارائىتىنى تەپسىلىي ئېنىقلاپ چىقتى ۋە ناھىيە تەۋەسىدىكى مەكتەپلەرنىڭ جايلىشىشى، تەربىيىلەش مۇھىتى قاتارلىق ئەھۋاللارغا ئاساسەن، ناھىيە بويىچە مەركەزلەشتۈرۈپ تەربىيەلەش رايونىدىن 13نى، مەركەزلەشتۈرۈپ يۈزتۇرا ئۆگىتىش تەربىيىلەش نۇقتىسىدىن 41 نى بېكىتىپ چىقتى. ئوقۇتقۇچىلار دەرستىن سىرتقى ۋاقتىدىن پايدىلىنىپ ئىش ئورنىدا تۇرۇپ تەربىيەلىنىش شەكلى ئارقىلىق، شىنجاڭ ئاساسىي مائارىپ بايلىقى ئاممىۋى مۇلازىمەت سۇپىسى ۋە قوش تىل ئوقۇتۇش بايلىقى سۇپىسىدىن پايدىلىنىش،Windows7 مەشغۇلات سېستىمىسى، OFFICE2010 ئاساسىي بىلىملىرى بۇيىچە مەركەزلىك تەربىيەلىنىدۇ.1 J9 E9 l3 S' S* [$ ~  vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3 m' D5 a  e) d0 _" R0 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ھازىر بۇ ناھىيە 41 مەركەزلىك تەربىيىلەش نۇقتىسىدىكى 1700 دىن ئارتۇق كومپىيوتىرنىڭ سېستىمىسىنى يېڭىلاش، ئۈسكۈنىلەرنى تەڭشەش قاتارلىق ئالدىنقى باسقۇچلۇق تەييارلىق خىزمەتلىرىنى ئاساسىي جەھەتتىن تاماملاپ، بۇ قېتىمقى تەربىيەلەشنى ئوڭۇشلۇق قانات يايدۇرۇش ئۈچۈن ئاساس سالدى .
. w! ~# F2 K+ G7 J$ |- d# j( {8 r9 d3 \1 G5 [9 @# ^6 zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئونسۇ ناھىيەلىك مائارىپ ئىدارىسى شارائىت –ئەسلىھە مەركىزىدىن مامۇتجان ئېزىز خەۋىرى
8 q: i! e, A9 a! dمەبنە: ئونسۇ ھۆكۈمەت تورى% N: J- j0 t/ @6 s5 Y& R- Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
http://ws.aks.gov.cn/article/2016-02/19/content_45641.htm) h& u& \8 t" B2 e0 @8 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

; A) a2 N& X% v9 O) b+ c
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

 ئىگىسى| ۋاقتى: 2016-2-27 18:03:06 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   Maarip تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2016-2-27 18:29  $ z7 U* F- r) S& ~0 Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

4 |* D) P$ k& {/ j% E2 Aمۇناسىۋەتلىك ئۇچۇرلارنى بىلمەكچى بولسىڭىز تۆۋەندىكى تور بېكەتلىنى زىيارەت قىلغايسىز!
* x# S; W6 W/ g) E4 {. D9 z5 Z
1 G1 f7 O( e! j# Lhttp://www.xjcxedu.com/' j4 T4 K8 }, Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

/ L  W* h6 @0 [5 Q5 ~* Dhttp://edu.xjcxedu.com/
0 r2 \( _+ ^$ n, o4 x: W& p
( @7 W# G' e) L6 I! S' Chttp://www.xj-wsxjy.edu.cn/

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-3-26 06:07

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش