روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 3482|ئىنكاس: 6
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

قەلبىمدىكى پەخىرلىك ئوقۇتقۇچى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

% h" s7 \1 R' i& R) S& l* ?* f
قەلبىمدىكى  پەخىرلىك  ئوقۇتقۇچى
! W# m' R& Y6 [

- ^. V! x4 g( i; r2 f8 G
; J# Y; H( ?7 L& R, M7 d9 N
# j. U4 M  l7 e" q& `' Q5 x
مۇيەسسەرقىز ئەنۋەر
% R) R( l* K, N(قاغىلىق ناھىيەلىك 1 –باشلانغۇچ مەكتەپ 3-يىللىق 2-سىنىپ ئوقۇغۇچىسى)
5 L' H3 ^8 g* t4 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
: y$ m. [2 g/ b( N4 J( ?' O" Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
: E# h" N$ W8 iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
        بىزنىڭ تىل-ئەدەبىيات ئوقۇتقۇچىمىز37-38ياشلار چامىسىدىكى، ئوتتۇرا بويلۇق،كۆزلىرىدىن مېھرىبانلىق يېغىپ تۇرىدىغان، سۆز-ھەركىتى قايىللىقىمىزنى قوزغايدىغان بىر ئوقۇتقۇچى. بىز ئۇنىڭ ھەربىر سائەتلىك دەرسىنى كۆڭۈل قويۇپ ئاڭلايمىز ۋە ئەستايىدىل ئۈگىنىمىز. ئۇنىڭ دەرس ئۆتۈش ئۇسۇلى ئۆزگىچە.. @! ?8 g$ l: @0 e/ g# @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
        ئالايلۇق، بىزنى يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىش ئۇسۇلى، يۇمۇرىستىك سۆزلىرى، دەرسخانىدا پىكرىمىزگە ھۆرمەت قىلىشى، بىزنى ئىزدىنىشكە يېتەكلىشىدىن بىز تولىمۇ رازى. ئوقۇتقۇچىمىز ئىنتايىن تەلەپچان بولغاچقا، دائىم بىزگە: «تىل-ئەدەبىيات دەرسى باشقا پەنلەرنى ئۆگىنىشتىكى قورال، شۇڭا ئۇنى ياخشى ئۆگىنىڭلار!» دەپ ئەسكەرتىپ تۇرىدۇ. بىزنى كىتاب ئوقۇپ نەزەر دائىرىمىزنى كېڭەيتىپ تۇرۇشقا ئۈندەيدۇ. ماقالە يېزىشقا يېتەكلەيدۇ ۋە ئەستايىدىل تەكشۈرۈپ، قىممەتلىك پىكىر-تەلەپلەرنى يېزىپ قويىدۇ. شۇ سەۋەبتىن بولسا كېرەك، سىنىپىمىزدىكى كۆپ سانلىق ساۋاقداشلارنىڭ يېزىقچىلىق ماھارىتى ناھايىتى ياخشى بولۇپلا قالماي، سىنىپىمىزنىڭ تىل-ئەدەبىيات دەرسىدىكى نەتىجىسىمۇ مەكتەپ بويىچە ئالدىنقى قاتاردا تۇرۇپ كەلمەكتە.8 g9 y. [7 s3 _9 l: I4 lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
         بىزنىڭ تىل-ئەدەبىيات ئوقۇتقۇچىمىز ئۆزىنىڭ ئاددىي-ساددىيلىقى، ئېسىل ئەخلاقىي پەزىلىتى بىلەن بىزگە ئۈلگە بولۇپ كەلمەكتە. شۇنداق بولغاچقا، مېنىڭمۇ ھازىردىن تارتىپ ياخشى ئوقۇپ،چوڭ بولغاندا تىل-ئەدەبىيات مۇئەللىمىمگە ئوخشاش ياراملىق ھەم قابىلىيەتلىك خەلق ئوقۇتقۇچىسى بولۇش ئارزۇيۇم بارغانسېرى كۈچەيمەكتە.3 y# e+ ~5 m. Y6 w4 mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
& _+ \$ ~$ s$ i$ {" N) nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
       ماقالىنىڭ كىلىش مەنبەسى: شىنجاڭ  مائارىپ    باشقۇرۇش  ئۇچۇر  مەركىزى7 R0 D+ e4 `! w, J0 y9 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
: G1 B3 D; n& p# N' ^; Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

8 K. a; H( J8 \6 c( n* @
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2015-2-25 19:09:05 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەنمۇ قاغىلىقتا تۇغۇلۇپ چوڭ بولغان. لىكىن بۇ ئوقۇتقۇچىنى بىلمەيدىكەنمە، مۇشۇنداق ياراملىق مەسئۇلىيەتچان ئۇستازلارنىڭ داۋاملىق يىتىشىپ چىقىپ يۇرتىمىز مائارىپىغاھەسسە قۇشۇشىنى ئۈمىت قىلىمەن.
# u" i2 `7 T; f% Q: p0 d* B
روھلان android تېرمىنالىدا يوللانغانروھلان android تېرمىنالىدا يوللانغان
ۋاقتى: 2015-2-25 21:11:23 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئوقۇتقۇچىلاردىكى مەسئۇلىيەت ئېڭىنىڭ يەنىمۇ يۇقىرى بولۇشىنى ئۈمىد قىلىمەن .
ۋاقتى: 2015-2-25 21:47:20 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ماقالىنى يازغان ئوقۇغۇچىنىڭ ئوقۇتقۇچىسىنى  تارتىشىنى ئۈمىد قىلىمەن.
ۋاقتى: 2015-2-26 17:35:01 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
داۋمىلق تىرشىڭ!
ۋاقتى: 2015-2-27 19:55:27 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ سىزنىڭ ھەقىقى قەلبىڭىزدىكى چىن سۆز ئوخشايدۇ دىسەم ، ئەسلى ماتېرىيالدىن ئاپسىز دە ... ياخشىكەن ...
ۋاقتى: 2015-2-27 19:55:47 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ سىزنىڭ ھەقىقى قەلبىڭىزدىكى چىن سۆز ئوخشايدۇ دىسەم ، ئەسلى ماتېرىيالدىن ئاپسىز دە ... ياخشىكەن ...

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 05:46

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش