روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 15834|ئىنكاس: 0
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئوقۇغۇچىلارنىڭ خەنزۇ تىلى ئۆگىنىش قىزغىنلىقىنى ئۆستۈرۈش ئۈچۈن...

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
مىللىي ئوقۇغۇچىلارنىڭ خەنزۇ تىلى ئۆگىنىش قىزغىنلىقىنى ئۆستۈرۈش ئۈچۈن...5 F0 O9 B% x+ F) xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      ئوتتۇرا، باشلانغۇچ مەكتەپلەردىكى مىللىي ئوقۇغۇچىلارنىڭ خەنزۇ تىلى ئوقۇتۇش قىزغىنلىقىنى تېخىمۇ ئۆستۈرۈش ئۈچۈن، تۆۋەندىكى ئۇسۇللارنى قوللىنىش كېرەك، دەپ قارايمەن:' \4 O  l/ r7 sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    .1 خەنزۇ تىلى ئوقۇتقۇچىسى ئوقۇغۇچىلارغا خەنزۇ تىلى ئۇگىنىشنىڭ ئەھمىيىتىنى ئەتراپلىق چۈشەندۈرۈپ، ئۇلارنى تىل ئۆگىنىشكە قىزىقتۇرۇشى كېرەك. ئوقۇتۇش جەريانىدا ئوقۇتقۇچى دەرسنىڭ مۇھىم، قىيىن نۇقتىلىرىنى كۆزدە تۇتقان ئاساستا، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەمەلىي ئەھۋالىغا ئاساسەن، تۈرلۈك شەكىللەر ئارقىلىق قەرەللىك ھالدا سەۋىيە سىناش ئىمتىھانلىرىنى ئېلىپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ تىل ئاساسىنى سىناپ، شۇ ئاساستا دەرس لايىھەسى تۈزۈپ، ئوقۇغۇچىلارنى قاراتمىلىق ۋە قاتلاملاربويىچە يېتەكلەش كېرەك.
0 V7 z( D4 f0 T' d    .2 خەنزۇ تىلى ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارغا ھېسسىيات جەھەتتىن يەنىمۇ يېقىنلىشىپ، ياخشى بولغان ئوقۇتقۇچى، ئوقۇغۇچى مۇناسىۋىتىنى شەكىللەندۈرۈشى كېرەك. چۈنكى، ئوقۇتقۇچى، ئوقۇغۇچى مۇناسىۋىتىنىڭ ياخشى – يامان بولۇشى بىۋاسىتە ھالدا ئوقۇغۇچىلارنىڭ كەيپىياتىغا تەسىركۆرسىتىدۇ. ئوقۇتقۇچىنىڭ ئەخلاقىي پەزىلىتى، كەسىپچانلىقى ۋە سەمىمىيىتى ئۆز نۆۋىتىدە ئوقۇغۇچىلارنىڭ شۇ دەرسىنى ئۆگىنىش – ئۆگەنمەسلىكىگە مەلۇم دەرىجىدە تەسىر كۆرسەتمەي قالمايدۇ. شۇڭا، ئوقۇتقۇچى دەرسخانىدا ئۆزىنىڭ روھىي ھالىتىنى تۇراقلاشتۇرۇپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ روھىي ھالىتىنى، كەيپىياتىنى تەڭشەشكە تىرىشچانلىق كۆرسىتىشى كېرەك.4 q8 @3 e- S2 y! j& A9 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    .3 خەنزۇ تىلى ئوقۇتقۇچىسى دەرس مەزمۇنى ۋە ئوقۇتۇش ئۇسۇلىنى لايىھەلىگەندە ئىمكانقەدەر تۇرمۇش بىلەن يېقىنلاشتۇرۇشى كېرەك. ئوقۇغۇچىلار دەرسخانىدا ئۆگىنىش بىلەن كۈندىلىك تۇرمۇشتا ئۆزى يولۇققان مەسىلىلەرنى خەنزۇ تىلى ئارقىلىق تەھلىل ۋە تەپەككۇر يۈرگۈزگەندە ئاندىن خەنزۇتىلىنىڭ ئىشلىتىشچانلىقىنى ھېس قىلالايدۇ. شۇڭا، ئوقۇتقۇچى چوقۇم دەرسخانىدىكى ئالاقىنى ئامالىنىڭ بارىچە ئوقۇغۇچىلارنىڭ تۇرمۇش ئەمەلىيىتىگە يېقىنلاشتۇرۇشى، ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارنى ئۆگەنگىنىنى ئىشلىتەلەيدىغان، ئاددىيلىقتىن مۇرەككەپلىككە ئىگە بولغان تىل مۇھىتى يارىتىشقا تىرىشچانلىق كۆرسىتىشى كېرەك. مەسىلەن، نەرسە – كېرەك سېتىۋېلىش، پۇل سوراش، تېلېفون بېرىش، كېسەل كۆرسىتىش، رۇخسەت سوراش، ئاددىي مۇھاكىملەرگە تەشكىللەش قاتارلىق ئەمەلىي تىل مەشىقلىرى ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرسخانىدا ئۆگەنگەنلىرىنى ئەمەلىيىتىگە ئىشلىتىشكە يېتەكلىشى كېرەك.! M2 z  L$ T3 B1 k$ a$ d) t: @5 oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    .4 خەنزۇ تىلى ئوقۇتقۇچىسى دەرسخانىدا ئوقۇغۇچىلارنى سوئال – جاۋابلىق مۇسابىقە شەكلى ئارقىلىق دەرس مەزمۇنىنى مۇكەممەللەشتۇرۇشكە ئەھمىيەت بېرىشى كېرەك. ئوقۇتقۇچى بۇنىڭ ئۈچۈن مەيلى دەرسخانىدا ياكى دەرستىن سىرتقى ۋاقىتلاردا بولسۇن، ئوقۇغۇچىلارنى قەرەللىك ۋە قەرەلسىز ھالدا يىللىقلار، سىنىپلار، گۇرۇپپىلارنى بىرلىك قىلغان ھالدا مۇۋاپىق تۇردە خەنزۇتىلى زېھىن سىناش مۇسابىقە پائالىيىتىگە تەشكىللەپ، ئۇلارنىڭ ئۆگەنگەنلىرىنى ئىشلىيەلەيدىغان سورۇن ھازىرلاپ بېرىش كېرەك.  [$ |2 P" l+ l* d: h$ Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    (ئاپتور: چىرا ناھىيەلىك 1 – ئوتتۇرا مەكتەپتىن: بېلىقىز مەتروزى)# I3 n7 z: k6 Q9 }3 S/ ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەنبە: 2011– يىل5– ئاينىڭ8– كۈنى شىنجاڭ گېزىتى 1 O  }' }. M9 v, _/ m4 ~0 @$ f2 v5 q  qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
* s- {6 f% R; ]( @: }3 eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ماس قەدەمدە ئەۋەتىلدى Tursun007نىڭ مىكرو بلوگى
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

تاقاش

ئالاھىدە تەۋسىيەئالدىنقى /1 كېيىنكى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى ( 新ICP备10200892号 )

GMT+8, 2015-4-22 03:14

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش