روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 3682|ئىنكاس: 5
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئوقۇ- ئوقۇتۇش پىلانىنى قانداق يازىمىز ياردەم قىلساڭلار!

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئەسسالامۇ ئەلەيكۈم، ياخشىمۇ سىلەر كەڭ مائارىپچى  دوسلار مىنىڭ سىلەردىن سورىماقچى بولغىنىم مەلۇم بىر پەننىڭ ئوقۇ- ئوقۇتۇش پىلانى،  كالىندارلىق پىلانى، ھەم بۆلەكلەر بۇيىچە پىلانى دىگەنلەرنى قايسى ئۆلچەم بۇيىچە يازساق ئۆلچەملىك بولىدۇ، مەسلەن: ئوقۇ- ئوقۇتش پىلانىنى يازغاندا ئالدى بىلەن نېمىنى يازىمىز، يەنى دەرسلىك تەھلىلى دېگەندەك، كالىندارلىق پىلانغا نېمىگە ئاساسەن ئالىمىز، مەلۇم بىر بۆلەكنىڭ پىلانى يازغانداچۇ   مۇشۇ توغىرسدا ماڭا تەپسىلىرەك  بىر چۈشەنچە بىرىشىڭلارنى چىن دىلىمدىن ئۈمۈت قىلىمەن. بولسا ھەربىرىگە دائىر بىېرەردىن ئۈلگە بولسا تېخىمۇ ياخشى بولاتتى....
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2015-2-22 00:18:29 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇنداق  كۆپ  مەسىلىلەرنى  بىراقلا  ئوتتۇرىغا  قويۇپسىز ، بۇنىڭ  ھەممىسىگە  تەڭلا  جاۋاپ  بېرىش   ئەپسىزدەك  قىلىدۇ .
ۋاقتى: 2015-2-22 14:32:44 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قارىغاندا، خىزمەتكە چىققىلى بىر مەۋسۇم بولاي دېگەن ئوخشايدۇ. مۇشۇ روھلاندىمۇ بۇنداق پىلانلار شۇ قەدەر كۆپ. ئىزدەڭ.
ۋاقتى: 2015-2-22 21:03:17 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن ئۆزۈمنىڭ قىسقىچە كۆز قارىشىمنى ئوتتۇرىغا قوياي، مۇۋاپىق كۆرسىڭىز پايدىلىنارسىز.
" k  z4 x$ S6 k- L4 i) iئوقۇتۇش پىلانى دىگىنىمىز: مەلۇم بىر پەننىڭ پىلانىنى كۆرسىتىدىغان بولۇپ، يېتەكچى ئىدىيە، ئوقۇغۇچىلار تەھلىلى، تېكىسىت (دەرسلىك)تەھلىلى، قوللىنىدىغان ئۇسۇللار، كونكىرت نىشان... قاتارلىقلارنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ. بۇنىڭدا چوقۇم دەرس ئۆلچىمىنىڭ سىز دەرس ئۆتىۋاتقان باسقۇچىدىكى نىشانىنى  كىرىشتۈرۈشكە ئەھمىيەت بېرىشىڭىز ۋە ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنى يېتىشتۈرۈشنى ئەستىن چىقارماسلىقىڭىز كېرەك. - a; M% @. s! z7 f3 Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇش كالىندار پىلانى دىگىنىمىز-ھېلىقى جەدۋەللىك پىلان شۇ. بۇ بىر مەۋسۈمدە ئۆتۈلىدىغان دەرسلەرنى ھەپتىلەرگە دەرس سائىتى بويىچە ئورۇنلاشتۇرۇشنى كۆرسىتىدۇ. مەكتىپىڭىزنىڭ ئىلمىي بۆلۈم، ئوقۇتۇش تەتقىقات ئىشخانىسى ۋاقىتنى كونكىرت بېكىتىپ بېرىدۇ. & s% ]% D: n9 |: y( l" s% _: I- k! U4 `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۆلەكلەر بويىچە ئوقۇتۇش پىلانى دىگىنىمىز: ھەر بىر دەرسلىك بىر قانچە بۆلەكتىن تەركىپ تاپىدۇ، سىز دەرس تەييارلىغاندا بىرىنچى بۆلەكنىڭ ئوقۇتۇش نىشانىنى تىزىسنىڭ ئەڭ بېشىغا يازىسىز، شۇ بۆلەكتىكى دەرسلەرنى ئۆتۈپ بولغاندىن كېيىن  بۆلەكلەر بويىچە خۇلاسە يازىسىز. بۆلەكلەر ئوقۇتۇش پىلانى ۋە خۇلاسىسى يېرىم بەتتىن بىر بەتكىچە بولسا مۇۋاپىق بولىدۇ.
6 G( C* Z1 F0 R2 k- hمەن ئۆزۈمنىڭ خىزمەت ئەمەلىيىتىم ۋە تەجىربەمنى ئاساس قىلىپ ئىزاھات بەردىم. قالغىنىنى باشقا تورداشلار تولۇقلايدۇ دىگەن ئۈمىدتىمەن.
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2015-2-22 22:02:50 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەسسلام نۇرلان ئەپەندى ماڭا بەرگەن تەلىمىزگە كۆپ رەخمەت...1 H  l- [4 L! c6 P" ^4 Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بولسا ھەربىرىگە قارتا بېرەردىن ئۈلگە بولسا يوللاپ بەرگەن بولسىڭىز، ( باشلانغۇچ تىل- ئەدەبىيات دەرسى مەلۇم يللىقنىڭ ئوقۇ- ئوقۇتش پىلانى ۋە مەلۇم بۆلەكنىڭ كالىندارلىق پىلانى بولسا تېخمۇ ياخشى بولاتتى.) مەن شۇ نىڭغا قاراپ قانداق يېزىشنى ئۆگىنۋالاي دىگەن ئېدىم.
ۋاقتى: 2015-2-22 22:33:48 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بولىدۇ، مەن  3-ئاينىڭ 2-كۈنى ئىشقا چۈشىمەن. شۇ كۈنى سىزگە چ چ دىن يوللاپ بەرسەم بولىدۇ. قولايلىق بولىشى ئۈچۈن چ چ نومۇرىڭىزنى قالدۇرۇڭ ياكى مېنى قوشىۋېلىڭ. چ چ : 1340661288

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 05:01

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش