روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 1226|ئىنكاس: 0
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئوقۇغۇچىلار توغرا ئۆگۈنۈش ئادىتىنى يېتىلدۈرەيلى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
  ئوقۇغۇچىلار توغرا ئۈنۈملۈك  بولغان  ئۆگۈنۈش  ئادىتىنى يېتىلدۈرۈش ئۈچۈن ، تۆۋەندىكىدەك ئۆگۈنۈش ئۇسۇلىنى قوللىنىپ ، كۆپرەك  بىلىم ئىگىلەشكە  ئاساس سېلىش كېرەك :
0 T6 J  U) h" l% K/ D1- زېھنىنى يىغىپ ئۆگۈنۈش ئادىتىنى يېتىلدۈرۈش كېرەك . بىر قىسىم ئوقۇغۇچىلار ئىجتىھات  بىلەن  ئۆگەنسىمۇ ، كۆڭۈلدىكىدەك  نەتىجىگە  ئېرشەلمەيدۇ . بۇ شۇ ئوقۇغۇچىنىڭ دەرستە ۋە ئۆگۈنۈش  قىلغاندا  زېھنىنى مەركەزلەشتۈرەلمىگەنلىكىنىڭ سەۋەبى ، شوڭا ، ئوقۇغۇچىلار  ئۆگۈنۈش  قىلغاندا  پۈتۈن  زېھنىنى  ئۆگۈنۈشكە  قارىتىشى ، ئەتىراپتىكى  گەپ - سۆز ، ئىش-ھەركەتلەرگە دىققىتىنى  چاچماسلىقى ، ئۇششاق-چۈششەك ئىش-ھەركەتتە  بولماسلىقى ، بىر  دەرسنى ئۆگۈنۈپ بولغاندىن كىيىن يەنە  بىر  دەرسنى ئۆگۈنۈۈشى كېرەك .
1 Q) H8 n. a# F6 u5 \! ~  X2- ئۆگۈنۈشنى ئىزچىل داۋاملاشتۇرۇش كېرەك . قىسمەن ئوقۇغۇچىلاردا  دەرستىن چۈشكەندىن كىيىن ئۇيۇن-تاماشا بىلەن بولۇپ ئۆگۈنۈشكە سەل  قارايدىغان ، دەم ئېلىش ، تەتىل ۋاقىتلىرىدا ئۆگۈنۈش قىلىشنى ئۇنتۇپ كېتىدىغان  ئەكۋاللار  بولىدۇ . بۇ خىل پىسخىكىدىكى ئوقۇغۇچىلارغا قارىتا  ئوقۇتقۇچى ئۆگۈنۈش قىلىشنىڭ ئەھمىيىتى ۋە ئىزچىل ئۆگۈنۈش قىلىشنىڭ زۆرۈرلىگىنى ئەمەلىي مىساللار  ئارقىلىق چۈشەندۈرۈپ ، ئۇلارنىڭ ئۆگۈنۈش قىلىش ئىرادىسىنى چىڭىتىشى كېرەك .1 K2 |) |5 A8 `5 B) V3 }$ d" C  Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3- ئۆگۈنۈش ۋاقىت جەدىۋېلى تۈزۈۋېلىش كېرەك . ۋاقىت جەدىۋېلى  تۈزۈش  ۋاقىتنى ۋە  زېھنىي كۇچىنى تېجەپ ، ئۆگۈنۈش  ئۈنۈمدارلىقىنى ئۆستۈرۈشتىكى مۇھىم ئۇسۇل . شوڭا ، ئوقۇغۇچى ئۆز ئەلەلىيىتىگە ئاساسەن ئەستايىدىل  ئويلىنىپ ، ئۋال قايسىنى ، ئاندىن نىمىنى ئۆگۈنىدىغانلىقىنى  كۆڭلىگە  پۈكۈپ ،  ئۇنىڭغا ھەر  ۋاقىت  ئەمەل قىلىشىشى كېرەك .
3 e- G* B! T6 A: z8 J4- خاتىىرە قالدۇرۇشقا ئەھمىيەت  بېرىش كېرەك . تەتقىقاتلارغا ئاساسلانغاندا ، خاتىرە قالدۇرمايدىغان ئوقۇغۇچىلارغا  قارىغاندا  خاتىرە  قالدۇرىدىغان  ئوقۇغۇچىلارنىڭ  نەتىجىسى  خېلى  يۇقۇرى  بولىدىكەن . ئوقۇغۇچىنىڭ  تۇتۇۋېلىش قابىليىتى  ھەر قانچە  ياخشى  بولسىمۇ ، بەزى  تەپسىلاتلار ، ئىنچىكە  ھالقىلار  خاتىردىكىدەك  ئېنىق ، تەپسىلى  بولمايدۇ ياكى  ۋاقىتنىڭ  ئۈتۈشى  بىلەن  ئۇنتۇلۇپ  كىتىلىدۇ . بۇلۇپمۇ  سان ۋە رەقەملەرگە  ئالاقىدار  ئۆگۈنۈش  مەزمۇنلىرى تېخىمۇ  شۇنداق  بولىدۇ . شوڭا ، ئوقۇغۇچىلار ئوقۇتقۇچى دەرس  سۆزلىگەندە  بىر  تەرەپتىن  ئاڭلاپ ، مۇھىم  مەزمۇنلارنى  خاتىرە  قالدۇرۇش  ئادىتىنى  يېتىلدۈرۈشى  كېرەك .
4 ?8 S/ x3 L& E8 ]% k. U5- يۇلۇققان  مەسىلىلەرنى كىيىنگە  قالدۇرماسلىق كېرەك . ئوقۇغۇچىلار  دەرس  ئاڭلىغاندا ياكى  مۇستەقىل  ئىزدىنىپ  ئۆگەنگەندە ، بەزى مەسىلىلەرنى ئېنىق ، تەپسىلى  چۈشۈنەلمەيدىغان  ئەكۋاللار  دائىم  ئۇچۇراپ  تۇرىدۇ . ئوقۇغۇچىلار  يولۇققان  مەسىلىلەرنى  كەينىگە  قالدۇرماي ، ئۆز  ۋاختىدا  ئوقۇتقۇچىدىن  ياكى  ساۋاىداشلىرىدىن  سوراپ ئېنىق  چۈشۈنىۋېلىشى كېرەك . شۇنداق  قىلغاندىلا  بىلمىگەن  مەسىلىلەرنىڭ  يىغىلىپ  قېلىشىدىن  ساقلانغىلى  بولىدۇ .  
7 Y! G$ a6 W$ Q/ G! u8 K$ G( _6- ئۆگەنگەنلىرىنى مۇستەكەملەشكە ئەھمىيەت بېرىش كېرەك .  ئوقۇغۇچىلار  ئۆگەنگەن  بىلىملىرىنى  ئاددىيلىقتىن  مۇرەككەپلىككە ، تېيىزلىقتىن  چوڭقۇرلۇققا  يۈزلەندۈرۈپ  ، بىلىمنى  مۇكەممەللەشتۈرۈشكە  ئەھمىيەت  بېرىشى كېرەك .
6 G2 G7 T" e# f0 Z7- ساۋاقداشلار ئارا بىرلىكتە ھەمكارلىشىپ ئۆگۈنىشى كېرەك . ئوقۇغۇچىلار  بىرلىكتە  ھەمكارلىشىپ  ئۆگۈنۈش  قىلسا ، تاپشۇرۇق  ئىشلىسە ، بىلمىگەن ياكى مۇجىمەل  بولۇپ  قالغان  مەسىلىلەرنى  ئۆزئارا  ھەمكارلىشىپ  ھەل  قىلىشىغا  پايدىلىق . شوڭا ، ئوقۇغۇچىلار  بىرلىكتە  ھەمكارلىشىپ ئۆگۈنۈش  قىلىشنى  ئادەتكە  ئايلاندۇرشى  كېرەك .
6 D/ k) E; e6 p. c3 H% P5 p  مەنبەسى  : ماتېريال  |1 p, O! D) T* _# e& v# Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

تاقاش

ئالاھىدە تەۋسىيەئالدىنقى /1 كېيىنكى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى ( 新ICP备10200892号-9 )

GMT+8, 2015-5-24 08:01

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش