روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 2373|ئىنكاس: 1
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

مەكتەپ مەدەنىيەت پائالىيىتىنى يولغا قويۇش لايىھەسى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
xxx بازار xxx باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ
<<مەكتەپمەدەنىيەت پائالىيەتلىرى >> نى يولغا
قويۇشلاھىيسى
4 Q5 x$ s2 M% X) j  t) U- sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
xxx بازار xxx باشلانغۇچ مەكتەپ
xxxxxxx小学
2014-يىل 5-ئاينىڭ 5-كۈنى
xxx بازار xxx باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ
<<مەكتەپمەدەنىيەت پائالىيەتلىرى >> نى يولغا
قويۇشلاھىيسى

مەكتەپلەربولسا پارتىيە ۋە دۆلەتنىڭ مائارىپ قاڭجىنى ئىجرا قىلىپ ،پەن مەدەنىيت بىىلملىرى بىلەن  ئادەم تەربىيلەش ۋەزىپىسىنى ئىشقا ئاشۇرىدىغانقۇنكىسيىلىك ئورۇن .شۇنداقلا ئىدىولوگىيە ،مەدەنىيەت خىزمىتىنىڭ ئاساسى بازىسى.ئاپتونوم رايونلۇق مائارىپ نازارىتى ۋە قەشقەر ۋىلايەتلىك مائارىپ ئىدارىسى ھەرقايسى ئوتتۇرا – باشلانغۇچ مەكتەپلەرنىڭ مەكتەپ مەدەنىيەت قۇرۇلۇشىنى تىخىمۇ كۇچايتىش ئۈچۈن،2014-يىلىنى <<مەكتەپ مەدەنىيت قۇرۇلۇشى يىلى >> قىلىپ بىكىتتى .بۇھەر قايسى مەكتەپلەرنىڭ مەكتەپ مەدەنىيت قۇرۇلىشىنى چىڭ تۇتۇپ ،ئەمەلىي خىزمىتىبىلەن  ئۆز مەكتىۋىنىڭ مەكتەپ  مەدەنىيتىنى بەرپا قىلش ئۈستىدە ئىزدىنىپ،ئىجادچان بولۇپ ،مەكتەپ مەدەنىيەت قۇرۇلۇشى خىزمىتى بىلەن ئەخلاقى تەربىيەخىزمىتىنى تەڭ تۇتۇپ ئىشلەشنىڭ ئىنتايىن مۇھىم ئىكەنلىكىنىى چۈشەندۈرۈپ بىرىدۇ .يەكەنناھىيلىك مائارىپ ئىدارىسىمۇ بىر قانچە قىتىملىق مەكتەپ مەدەنىيەت قۇرۇلۇشىنەتىجىلىرىنى كۆرۈش ئىكىسكۇرسىيە پەئەلىيتىنى تەشكىللەش ئارقلىق ،ھەر قايسىمەكتەپلەرنىڭ مەكتەپ مەدەنىيەت قۇرۇلۇشىنى يارىتىش جەھەتتە تەربىيلەش ئىلىپ باردىھەم مۇناسىۋەتلىك تەلەپلەرنى ئوتتۇرغا قويدى .

مەكتىۋىمىزبۇ يىل ئەخلاقى تەربىيە خىزمىتىنى ۋىلايەتكە ئۆتكۈزىدىغان مەكتەپلەر قاتارىدابولۇپ ،مەكتەپ مەدەنىيەت قۇرۇلۇشى خىزمىتىنى ھەقىقى ياخشى ئىشلەش ئىنتايىن مۇھىمئەھمىيەتكە ئىگە .شۇڭا مەكتىۋىمىزنىڭ مەكتەپ مەدەنىيەت قۇرۇلۇشىنى يولغا قۇيۇشتوغرىسىدىكى ئورۇنلاشتۇرىشىمىز تۆۋەندىكىدەك بولىدۇ .ھەر قايسى سىنىپ مۇدىرلىرى ۋەئوقۇتقۇچىلارنىڭ تونۇشنى يۇقىرى كۆتۈرۈپ ،بۇ خىزمەتكە يۈكسەك ئىتبار بىرىپ ،ھەر تۈرلۈكپائالىيەتلەرنى ئەستايىدىل تەشكىللىشىنى تەلەپ قىلمىز .

بىرىنچى :نىشان ۋە ۋەزىپە$ e3 H$ h; w$ P$ ?/ M4 Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

مەكتەپنىڭمەنىۋى مەدەنىيەت قۇرۇلۇشى خىزمىتىنى ھەقىقى جانلاندۇرۇش ،دەرىستىن سىرتقىپائالىيەتلەرنى پىلان بويىچە ۋاقىتدا ئىلىپ بىرىش ،ئوقۇتقۇچى - ئوقۇغۇچىلارنىڭ قىزىقىشى بويىچە تۈرلۈك مەدەنىيەت -تەنتەربىيە ،قول - ھۈنەر قاتارلىق شەكلى ھەر خىل بولغان ئىككىنچى دەرىسخانا پائالىيەتلىرنىتەشكىللەش ئاساسىدا ،ھەر قايسى سىنىپ ۋە مەكتەپ ئالاھىدىلىكىنى يارىتىپ ،مەكتىۋىمىزنىڭمەكتەپ مەدەنىيتى قۇرۇلىشىدا مەكتەپ ئالاھىدىلىكىنى تولۇق گەۋدىلەندۈرۈشنى ئىشقائاشۇرۇپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۈگىنىش قىزغىنلىقىنى يۇقىرى كۆتۈرۈپ ،ئوقۇتۇش سۈپىتىنىئۆستۈرۈشنى مەركەز ،ئەخلاقى تەربىيە خىزمىتىنى يۇقىرى سۈپەتلىك ئىشلەپ ۋىلايەتدەرىجىلىك ئەخلاقى تەربىيدە ئۈلگىلىك مەكتەپ قۇرۇشنى نىشان ،مەكتەپ مەدەنىيەتقۇرۇلۇشىنى جانلاندۇرۇشنى تۈرتكە قىلىپ ،مەكتىۋىمىزنىڭ ئومومى كەيپىياتىنى جانلاندۇرۇپ،تۈرلۈك خىزمەتلەردە ئەمەلىي ئۈنۈم ھاسىل قىلىشتىن ئىبارەت .

ئىككىنچى :تۈرۈكپائالىيەتلەرنى يولغا قويۇش ئەھۋالى

مەكتىۋىمىزدىكىئوقۇغۇچىلارنىڭ قىزىقىش ئالاھىدىلىكىنى چىقىش قىلىپ تۇرۇپ ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزقىزىقىشى بويىچە ھەر خىل پائالىيەتلەرگە قاتنىشىش ئارقىلىق ،ئۆزىنىڭ ئالاھىدىلىكىنىجارى قىلدۇرۇپ ،بالىلارنىڭ يوشۇن قابىلىيتىنى نامايەن قىلىش ،دەرىس ئارلىقىدىكىھارغىنلىقنى تۈگىتىش ئارقىلىق دەرىسخانا ئوقۇتۇش كەيپىياتىنى جانلاندۇرۇش ،مەكتەپمەدەنىيتىنى بەرپا قىلىش ئاساسىدا سىنىپلارنىڭ سىنىپ ئالاھىدىلىكىنى گەۋدىلەندۈرۈشئۈچۈن ،مەكتىۋىمىزنىڭ مەكتەپ مەدەنىيەت قۇرۇلۇشى پائالىيەتلىرىنى تۆۋەندىكىدەكيولغا قويىمىز .

1.باربان ئەترىتى : باربان ئەترىتى تەشكىللەش ئارقىلىق،مەكتىۋىمىزنىڭبايراق چىقىرىش مۇراسىمى ۋە تۈرلۈك پائالىيەتلەرنىڭ تىخىمۇ جانلىق ۋە ھەيۋەتلىكئىلىپ بىرىلىشىغا ئاساس يارىتىمىز .
بۇ ئەترەتنىڭ باش مەسئۇلچىسى xxx،تەربىيچىلىرى: xxx، xxx
ئاساسلىق مەسئۇلىيتى: بايراق چىقىرىش مۇراسىمى ۋە تۈرلۈكپائالىيەتلەرنىڭ باشلىنىش، ئاخرلىشىش قىسىملىرىدا رولىنى جارى قىلدۇرىدۇ. مەكتەپمەدىنيەت نەق مەيدان پائالىيەتلىرىدە يۈرۈشلەشكەن دومباق مۇزىكىلرىنى نامايان قىلىدۇ.ئەزاسانى30 نەپەر بولىدۇ.
2.ئۇسسۇل گۇرۇپپىسى : ھەر قايسى سىنىپلاردىكى ئۇسسۇلداتالانتى بار ئوقۇغۇچىلاردىن ئۇسسۇل ئەترىتى تەشكىللەپ ،مىللىيچە مۇقام ئۇسۇللىرىنىئۆگىتىپ ،زامانىۋى مەدەنىيەتنى يىتەكچى قىلىپ ،مىللىيچە ئالاھىدىلىكنى تەرەققىقىلدۇرۇشقا ئەھمىيەت بىرىمىز .
ئاساسلىق مەسئۇلىيىتى: ئوقۇش باشلاش مۇراسىمى، مۇھىمبايرام خاتىرە كۈنلەردە ئۆزتالانتىنى جارى قىلىدۇرۇش،ئوقوغۇچىلارنى زامانىۋىمەدىنيەتكە يۈزلەندۈرۈش، مىللىي ئەنئەنىگە ۋارىسلىق قىلىش.
مەسئۇلچىسى: xxx، ئxxx، xxx.ئەزا سانى80 نەپەر بولىدۇ.
3.گۈزەللىك گىمناستىكا ئەترىتى:ھەر قايسى سىنىپلاردىكى ھەركەت ئىقتىدارى كۈچلۈك ئوقۇغۇچىلاردىن گۈزەللىكگىمناستىكى ئەترىتى تەشكىللەپ ، جانلىق ،شوخ ،تىتىك بولغان گۈزەللىك گىمناستىكىنىئوموملاشتۇرۇپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ بەدەن ساپاسىنى ئۆستۈرۈش ،مەكتەپ تەنتەربىيەھەركىتىنى جانلاندۇرۇشقا ئاساس يارىتىمىز .
ئاساسلىق مەسئۇلىيىتى: ئوقۇش باشلاش مۇراسىمى، مۇھىمبايرام خاتىرە كۈنلەردە ئۆزتالانتىنى جارى قىلىدۇرۇش،ئوقوغۇچىلارنى زامانىۋىمەدىنيەتكە يۈزلەندۈرۈش، گۈزەللكىتىن زوقلىنىش ئىقتىدارىنى كۈچەيتىش.
مەسئۇلچىسى: xxx، xxx .ئەزا سانى 60 نەپەر بولىدۇ.9 M/ G4 {! f7 I, H* b9 mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.دىكلىماتسىيە گۇرۇپپىسى: ھەرقايسى سىنىپلاردىكى نوتۇق قابىليىتى ياخشى بولغان ئوقوغۇچىلارنى تاللاپ، تىلىراۋان، مەزمۇنى مول، ھىسىياتلىق بولغان، ئۇيغۇرچە- خەنزۇچە نوتۇقلارنى تەييارلاپ،مەكتىۋىمىزدىكى ئوقوغۇچىلارنىڭ مەنىۋى تۇرمۇشىنى بىيىتىمىز.
ئاساسلىق مەسئۇلىيىتى: مەكتەپتە ئىلىپ بىرىلغان چوڭتىپتىكى پائالىيەت، نوتۇق سۆزلەش مۇسابىقىسىدە ئۆز قابىليىتىنى نامايان قىلىش،ناھىيە ئورۇنلاشتۇرغان پائالىيەتلەرگە ماھىرلارنى قاتناشتۇرۇش.مەكتەپ رادىئوسىدىنپايدىلىنىپ تەشۋىقات ئىلىپ بىرىش.
مەسئۇلچىسى: xxx، xxx، ئەزا سانى 20 نەپەر
$ G+ E$ b: a6 S8 r/ g& O* G4 ?
5.خور ئەترىتى : ھەر قايسى سىنىپلاردىكى دىكلىماتسىيەئىقتىدارى كۈچلۈك ئوقۇغۇچىلاردىن خور ئەترىتى تەشكىللەش ئارقىلىق ،ئىنقىلاۋى ناخشائوقۇش ،دىكلىماتسىيە پائالىيەتلىرىنى ھەقىقى جانلاندۇرىمىز .
ئاساسلىق مەسئۇلىيىتى: ئوقۇش باشلاش مۇراسىمى، مۇھىمبايرام خاتىرە كۈنلەردە ئۆزتالانتىنى جارى قىلىدۇرۇش،ئوقوغۇچىلارنى زامانىۋىمەدىنيەتكە يۈزلەندۈرۈش، گۈزەللكىتىن زوقلىنىش ئىقتىدارىنى كۈچەيتىش.ئوقوغۇچىلارنىڭ مەدەنىي تۇرمۇشىنى بىيىتىش، مەكتەپ، يىزا، ناھىيە ئورۇنلاشتۇرغانتۈرلۈك ناخشا ئىيتىش پائالىيەتلىرىگە ماھىرلارنى قاتناشتۇرۇش.
مەسئۇلچىسى: xxx،xxx، xxx، xxx .ئەزا سانى 40 نەپەر بولىدۇ.1 V5 I* h# ^+ T' o: u$ i  dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دىكلىماتسىيە ئەترىتى، خور گۇرۇپپىسى، ئۇسسۇل ئەترىتى،گۈزەللىك گىمناستىكا ئەترىتىنڭ ئومومىي خىزمەتلىرىگە رەھبەرلىك بەنزىدىن xxx مەسئۇل بولىدۇ، بۇگۇرۇپپىدىكلەر يىقىندىن ماسلىشىپ ئۆزلىرىنىڭ يۈرۈشلەشكەن نۇمۇرلىرىنى ھەر 15 كۈندەبىر قىتىم ئوقۇتقۇچى- ئوقوغۇچىلارنىڭ كۆرۈشىگە سۇنىدۇ.
6.كەشتىچىلىك گۇرۇپپىسى :يۇقىرىيىلىلىقلاردىكى يىڭنە ئىشلىرىدا ئالاھىدىلىكى بار ئوقۇغۇچىلاردىن كەشتىچىلىكگۇرۇپپىسى تەشكىللەپ ،مىللىيچە كەشتە ئىشلەش ماھىرلىرىنى يىتىشتۈرۈشكە ئەھمىيەتبىرىمىز .
مەسئۇلىيىتى: ئوقوغۇچىلارنى تەربىيلەپ ، مىللىيئەنئەنىگە ۋارىسلىق قىلىش، گۈزەللكىتىن زوقلىنىش ئىقتىدارىنى كۈچەيتىش
مەسئۇلچىسى: xxxx،ئوقوغۇچىسانى 30 نەپەر
7.قول – ھۈنەر گۇرۇپپىسى : ھەر قايسى سىنىپلاردىن قول سىلىپ ئىشلەش ،ياساش جەھەتتەئالاھىدىلىكى ۋە قىزىقىشى بار ئوقۇقۇغۇچىلاردىن گۇرۇپپا  تەشكىللەپ ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەپەككۇرى ۋەئىجادىيەت ئىقتىدارىنى يىتىلدۈرىمىز .
مەسئۇلىيىتى: ئوقوغۇچىلارنىڭ ئىجادىيەت تەسەۋۋۇرىنىكۈچەيتىپ،قول سىلىپ ئىشلەش، ئىجاد قىلىش ئىقىتىدارىنى يىتىلدۈرۈش.
مەسئۇلچى:xxxx. ئەزا سانى 30نەپەر
8.گۈزەل - سەنئەت (خەتتاتلىق)كۇرژۇكى : ھەر قايسى سىنىپلاردىن رەسىم ھۆسىنخەتجەھەتتە  ئالاھىدىلىكى ۋە قىزىقىشى بارئوقۇقۇغۇچىلاردىن كۇرژۇك تەشكىللەپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىستىتىك گۈزەللىك قارىشىنىيىتىلدۈرۈپ ،مەكتەپ گۈزەل - سەنئەتئوقۇتۇشىنى تىخىمۇ تەرەققى قىلدۇرىمىز .
مەسئۇلىيىتى: ئوقوغۇچىلارنىڭ رەسىم سىزىش، ھۆسىنخەتيىزىش ئىقتىدارىنى كۈچەيتىش.
مەسئۇلچىسى:xxx، ئەزاسانى30 نەپەر
كەشتىچىلىك، قول- ھۈنەرۋەن، گۈزەل- سەنئەت ( خەتتاتلىق)گۇرۇپپىلىرىنىڭ باش مەسئۇلچىسى رەھبەرلىك بەنزىدىن xxx، بۇگۇرۇپپىدىكىلەر ئوقوغۇچىلارنى ياخشى تەشكىللەپ ھەر 15 كۈندە بىر قىتىم ئەسەرلەرنىكۆرگەزمە قىلىش پائالىيتىنى قانات يايدۇرۇشى كىرەك
9.ئىملا كۈرژۈكى : ھەر قايسى سىنىپلاردىكى ساۋاتسىز، خەتئىملاسى سەت ئوقوغۇچىلارنى تاللاپ تەشكىللىنىپ  ساۋادى ۋە ئىملاسى ياخشىلىنىدۇ.
مەسئۇلچىسى: xxx ئوقوغۇچىسانى 50 نەپەر بولىدۇ
10. شاھمات كوماندىسى : ھەر قايسىسىنىپلاردىن شاھماتقا قىزىقىدىغان ئوقۇغۇچىلارنى تەشكىللەپ ،خەلقئارا شاھمات،قورشاۋ شاخمات، تىياۋچى ئويناش قىزغىنلىقىنى ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ زامانىۋىتەنتەربىيە تۈرلىرىگە بولغان تونۇشىنى يۇقىرى كۆتۈرۈپ ، مەكتەپ تەنتەربىيە ۋەمەنىۋى مەدەنىيەت پائالىيەتلىرىنى پائال قانات يايدۇرىمىز .
مەسئۇلچىسى: xxx ، ئوقوغۇچىسانى 25 نەپەر
11.پىسخىك ساغلاملىق مەسلەھەت پائالىيتى قاناتيايدۇرلىدۇ.
مەسئۇلچى: xxx .ئوقوغۇچىسانى 10نەپەر
12.كىتاپ ئوقۇش پائالىيتى ئىلىپ بىرىلىدۇ$ F0 x) y# T, r  Y. P! Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەسئۇلچى: xxx  ئوقوغۇچى سانى 40 نەپەر بولىدۇ.
/ H& L0 J" ~* {: O8 a/ Y
شاھمات، پىسخىك تەربىيە پائالىيتى، ساۋات چىقىرىش، كىتاپئوقۇش پائالىيتىگە رەھبەرلىك بەنزىدىن xxx مەسئۇلبولىدۇ، مەكتەپ كۈچ تەشكىللەپ پائالىيەتنىڭ قانات يىيىش ئەھۋالى ۋە ئۈنۈمىگەقارىتاباھالاش ئىلىپ بارىدۇ.
13.ۋالىبول كوماندىسى تەشكىللىنىدۇ، مەسئۇلچىسى: xxxئەزا سانى 25نەپەر بولىدۇ.5 ]2 T  M6 H- U$ d( M8 r( {- `& tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
14.ۋاسكىتبول كوماندىسىتەشكىللىندۇ، مەسئۇلچى: xxx، ئەزا سانى25 نەپەر بولىدۇ.
ۋالىبول كوماندىسى، ۋاسكىتبول كوماندىسى،  تانا سەكرەش گۇرۇپپلىرىغا رەھبەرلىك بەنزىدىن xxx مەسئۇل بولىدۇ، مەكتەپقەرەرلىك، قەرەلسىز ھالدا مەشىقنىڭ قانات يىيىش ۋە ئوقوغۇچىلارنىڭ ئاساسىماھارەتلەرنى ئىگەللەش ئەھۋالىنى تەكشۈرۈش ئلىپ بارىدۇ.
ھەر قايسى گۇرۇپپىلارنىڭ پائالىيەتلەرنى قانات يايدۇرۇشئەھۋالى ۋە قولغا كەلتۈرگەن ئۈنۈمىگە قارىتا مەكتەپ ئوموميۈزلۈك باھالاش ئىلىپبارىدۇ، پائالىيەت ئۈنۈمى ياخشى بولغان گۇرۇپپا ئەزالىرىنىڭ مەۋسۇملۇق خىزمەتنەتىجىسىگە 5-10گىچە نۇمۇر قوشۇپ بىرىلىدۇ، پائالىيەت ئۈنۈمى ياخشى بولىمغانلارنىڭخىزمەت نەتىجىسىدىن 5دىن 10 گىچە نۇمۇر تارتىلىدۇ، ئوقۇتقۇچى، ئىشچى-خىزمەتچىلەرچوڭ يىغىنىدا ئۆزىنى تەكشۈرىدۇ.
ئۈچىنچى :پائالىيەت ۋاقتى ۋە شەكلى
: h+ U  q) }# I' z; r: d
ھەر قايسى تۈردىكى پائالىيەتلەر ھەر كۈنى ئىككنچىسائەتلىك دەرىستىن كىيىنكى گىمناستىكا ئاخىرلاشقاندىن كىيىن  20 مىنۇت پائالىيەت ئىلىپ بارىدۇ ،ھەمدە  چارشەنبە كۈنىدىكى ئىككىنچى دەرىسخانا پائالىيتىۋاقتىدا داۋاملىق تەشكىللىنىدۇ .

: X' x7 z! H- r( B, O6 B5 X ) G$ w6 I, ]3 C0 |1 B& L7 V& ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

7 t3 F3 j8 u3 c+ l" V
& e7 Y3 `6 q$ y( o 2 {$ b  K- Y; G$ j. K! [% ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

) g$ f. V# w4 u+ Q* G% S
: T! A) f- ~6 m/ T8 H- r5 q
# a/ B) n5 O. S! N/ S & W- w  j+ v! n! ^7 Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
0 |! i+ f4 S+ ~& G4 Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

xxx بازار xxx باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ مەكتەپمەدەنىيتى قۇرۇلۇشى بويىچە ئىلىپ بىرىلىدىغان ھەر قايسى پائالىيەتلەرتۈرى ۋەمەسئۇل ئوقۇتقۇچىلار تىزىملىكى

    : C" G" Y) F9 X; d( Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      پائالىيەت نامى* L% _* L( Z: ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      مەسئۇل ئوقۇتقۇچى
9 C2 P5 Q, T+ p0 {2 `( V/ C2 ]      پائالىيەت ئورنى
3 m; ~" a0 A4 |5 W- b! a  ?- U# ~      ئادەم سانى
6 E* B  e& }3 g* s  
3 c/ n6 R' q/ \) \$ `3 c* ]. K     1
' M6 n3 |; W+ N* _. S4 L+ t8 V# B      

باربان  ئەترىتى

       + M  {" G6 a) r2 Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      مەيدان& ]6 P/ ^. q. Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      30$ {1 D. [9 D+ T# z. f9 qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
  
( ?; m5 e; w% {0 R3 X! D( m     2
4 F. }  X8 P0 _( s* p      

ئۇسسۇل  گۇرۇپپىسى

       & W3 Y& r* w  j8 tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      مەيدان
9 A0 R! l  `- Z8 o      80
. ?# B2 y8 k7 I6 H* V  u   1 v( H" U, ~' M6 j) q# ]; m9 g3 Q, rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    35 z5 j$ Q/ _, o3 _5 kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      گۈزەللىك گىمناستىكا ئەترىتى7 }4 n# _. K6 \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
       ; G8 `) m* I+ _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      مەيدان5 S+ q% B, R4 q* Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      60* ]6 h( R# D& R5 sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   4 P; y; M+ c7 W  E# ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    49 [3 f1 j; E- H' n2 n( n9 |6 Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      

خور  ئەترىتى

      
8 y; k) y9 B0 I" f      

4-يىللىق  1-سىنىپ

      40* C+ t  {  C' J3 U* g; cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   $ Z( W( q& O7 Z4 C  G8 Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    5
$ `0 y$ C' ?. R( q% b      

دىكلىماتسىيە  گۇرۇپپىسى

       9 _7 y+ V$ p4 V& F- Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      6-يىلىق 2-سىنىپ, ?, q: }4 e+ G+ e" r, l" ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      20* j$ j8 W& f% h5 p/ g7 W5 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   ; t7 t% x$ [. eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    6- U& g8 D3 n( E6 ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      

كەشتىچىلىك  گۇرۇپپىسى

       6 i; I  ~% j0 D  Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      

6-يىللىق  1-سىنىپ

      304 f4 y) m# M4 R8 @0 k$ _/ [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   3 h6 Q& w: Y0 c) A# wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    7
2 f0 {6 q' p$ ]7 |" M1 s8 \      قول – ھۈنەر گۇرۇپپىسى! E- v# Y* s. @: r9 lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      
3 E; K. V, i, k5 `) m8 v; E      

2-يىللىق  1-سىنىپ

      307 ~& Z% o0 p2 `* |0 n- uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
     @2 l5 Q3 \% [# o  Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    8
  ]* s5 m9 g, T; p4 T      گۈزەل - سەنئەت كۇرژۇكى" W4 C( c% ]# S7 I- Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
       2 a+ a- s4 \2 I7 a0 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      

3-يىللىق  1-سىنىپ

      30$ T1 X9 ~' W8 O- Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   4 t) W) |, v3 B, \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    9
7 p0 K4 l/ B8 r" {      

ساۋات  چىقىرىش

       / V, G8 S/ X; ^* m% ]; [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      5-يىللىق 2-سىنىپ4 G3 O3 W( Z* ^$ u; w3 ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      50
0 F0 C* w4 \8 t1 u  
$ l8 {( Z) c2 t: S6 B, ~0 r     10, |* a' z. s" f5 V: Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      

شاھمات  كوماندىسى

      
4 `$ q6 P) ]4 O      

3-يىللىق  2-سىنىپ

      25
- L; N, E8 x$ f* L$ e8 p  
' r3 g8 c2 u! @# E     11, q5 o# n' a$ z7 O4 H9 bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      

پىسخىك  ساغلاملىق پائالىيتى

       ' x1 y( m/ c9 x* {# jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      

پىسخىك  ساغلاملىق ئۆيى

      10
& E0 j/ \) M+ R. c7 J  J( V   ) W% H% B  i. a2 o. xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    12
# s' T) {& Y5 I6 u$ d' j1 c      

كىتاپ  ئوقۇش پائالىيتى

      
& ]; I5 Z+ R8 Y3 y( H% J7 `! i, @      5-يىللىق 1-سىنىپ2 V; Z0 Q3 H- k- e2 D. Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      40
3 R( {) V' L7 x! C7 |  
# D7 o+ K7 w  M( |  {     13
5 A/ n! t4 v3 g- L& x      

10-كەنىت  ئوقۇتۇش نۇقتىسى

      
9 F( f, i# x% d" w      

10-كەنىت  مەكتەپ

      367 a8 T$ F( ?& ~8 x+ p' p1 {2 Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   , V  e2 @! H* Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    145 x! k, o+ I1 P* Z1 cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      ۋالىبول كوماندىسى9 t' C% {  J; z! N2 kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
         O: y% z; |8 Z0 p" Y! M  _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      

ۋالىبول  مەيدانى

      25
* t: B9 \, z* i" _" a4 ]8 D   3 j$ a0 z" J; Q5 |: G7 O! U& ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    150 F! z! i% v7 d& |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      

ۋاسكىتبول  كوماندىسى

       . u) c+ r+ E1 iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      

ۋاسكىتبول  مەيدانى

      25( {' m) T* t2 z9 {1 D0 rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
  
تۆتىنچى :مۇناسىۋەتلىك تەلەپلەر : j% Z2 H8 D9 v2 G; xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.ھەر قايسى ئەترەتلەر بەلگىلەنگەن سان تەقسىماتى  بويىچە ئوقۇغۇچىلارنى تىزىملاپ ،تىزىملىكتۇرغۇزۇشقا ، مۇشۇ تۈردىكى پائالىيەتنىڭ لاھىيسىنى تەييارلاشقا ئەھمىيەت بىرىشىلازىم .
2.ھەر قايسى گۇرۇپپىلارغا مەسئۇل بولغان ئوقۇتقۇچىلاريۈكسەك مەسئۇلىيەتچانلىق تۇيغۇسى بىلەن ،پائالىيەتنى ئەستايىدىل تەشكىللىشى لازىم. پائالىيەت ئىلىپ بىرىشقا كىتەرلىك بولغان سايمان – جابدۇقلارنى ئىمكانىيەتنىڭ بىرىچە ئۆزى تەييارلىشى ياكى مەكتەپرەھبەرلىكىگە ئەھۋال ئىنكاس قىلىش ئارقىلىق تەييارلاپ ،پائالىيەتنىڭ نۇرمال ئىلىپبىرىلىشىغا كاپالەتلىك قىلىشى لازىم .
3.ھەر قانداق باھانە سەۋەپكۆرسىتىپ ،پائالىيەت ئىلىپ بارماسلىققا ،تەشكىللىمەسلىككە بولمايدۇ .
4.پائالىيەتلەرنى ئىلىپ بىرىشجەريانىدا ،ئىجادچان بولۇپ ،يىڭىلىق يارىتىشقا ،ئىزدىنىشكە ئەھمىيەت بىرىپ ،رەڭدار،مول مەزمۇنلۇق شەكىللەر بىلەن پائالىيەت ئىلىپ بىرىش لازىم .
5.ھەر قايسى تۈرلەرگە مەسئۇلئوقۇتقۇچىلار پائالىيەت ۋاقتىدا چوقۇم ئوقۇغۇچىلارنىڭ يىنىدا تۇرۇشى ،ئايرىلماسلىقى،ئوقۇغۇچىلارنىڭ جىسمانى بىخەتەرلىكىگە قاتتىق كاپالەتلىك قىلىىشى ،ھەر قانداقبىخەتەرلىك مەسىلىسى يۈز بىرىشنىڭ ئالدىنى ئىلىشى لازىم .
6.پائالىيەتلەرنى ئىلىپ بىرىشجەريانىدا ،مەسئۇلىيتىنى ياخشى ئادا قىلماي ،سەۋەنلىك سادىر قىلغان ئوقۇتقۇچىنىڭ مەسئۇلىيتى قاتتىق سۈرۈشتەقىلىنىدۇ .
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2014-5-6 17:27:19 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
كۆپ رەخمەت بۇرادەر بەكمۇ ياخشى ماتىريال يوللاپسىز ماڭا تولىمۇ زۇرۇر ئىدى.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

تاقاش

ئالاھىدە تەۋسىيەئالدىنقى /1 كېيىنكى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى ( 新ICP备10200892号 )

GMT+8, 2015-4-20 16:20

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش