روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 1653|ئىنكاس: 2
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ياش ئوقۇتقۇچىلارنى تەربىيلەش پىلانى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئوتتۇرا مەكتىۋىنىڭ 2013-2014-ئوقۇش يىلى 2-ماۋسۇم ياش ئوقۇتقۇچىلارنى تەربىيلەش پىلانى
( I& D* a: y/ k6 r1 V/ _
0 G' a  D" E) z% v2 j( S( m1 U* y+ n+ C! Z- T* p3 G: x  s7 {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

! ^$ M5 m9 }& P
( t# J% P& [/ u) s
6 w, a9 ^# N- f7 Y5 |
9 E2 Y8 Q  B0 R! i' d3 c& v  y6 D: w: H; u+ _7 nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
xxx ئوتتۇرا مەكتەپ! J% n0 p- [2 X5 ]% A' Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2014-يىلى 2-ئاينىڭ 21-كۈنى+ T+ F0 {4 A! t0 |' r: d6 Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

7 }$ x% J/ {% |* p- R( d$ d7 F) s4 ~% `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

) h4 [2 x0 P1 E7 F* U+ N+ ^5 |' E' q4 s2 z; g" o* Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

% {$ l( L4 {, l' n$ @4 w1 [xxx ئوتتۇرا مەكتىۋىنىڭ 2013-2014-ئوقۇش يىلى 2-ماۋسۇم ياش ئوقۇتقۇچىلارنى تەربىيلەش پىلانى, e! `  ?2 j2 b, W9 `& qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
: O  \: p0 D. uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يىتەكچى ئىددىيە :  ماركىسىزىم –لېنىنىزىم ،ماۋزېدوڭ ئىددىيسى ،دىڭ شىاۋپىڭ نەزىريىسى ،« ئۈچكە ۋەكىللىك قىلىش موھىم ئىددىيسى» ،18-قۇرۇلتاي روھىنى باش يىتەكچى ،ئومۇميۈزلۈك ھاللىق جەمىيەت بەرپا قىلىش تۈپ نىشانىنى باش مەقسەت قىلىپ ،يېڭىدىن سەپلەنگەن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ماركىسىزىملىق غايە،ئېتىقات ئىددىيسىنى يەنىمۇ چىڭىتىپ ، كەسىپچانلىقنى يەنىمۇ يوقۇرى كۆتۈرۈپ مائارىپ خىزمىتىگە ئۆزىنى بېغىشلاش روھىنى يەنىمۇ ئاشۇرۇپ  ئۇلارنىڭ  ئونۋېرسال ساپاسنى يوقۇرى كۆتۈرۈش ئارقىلىق مەكتىۋىمىزنىڭ تەلىم –تەربىيە ئوقۇتۇش سۈپىتنى يەنىمۇ ئۆستۈرۈش.& _/ M! Y% f4 B% B0 L& D+ [* Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئومۇمىي نىشان ۋە تەلەپ :     ( H! I! Q- J% x" M% pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پارتىيە ۋە دۆلەتنىڭ مائارىپ فاڭجىنىنى ئومۇميۈزلۈك ئىزچىللاشتۇرۇپ ياش ئوقۇتقۇچىلارنىڭ بىلىم سەۋىيسى ،ئەقىل –پاراسىتىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلنىپ ئۇلارنىڭ جەڭگىۋارلىق رولىنى تۇلۇق قوزغاپ تەربىيلەنگۈچىلەرنىڭ ئەخلاقىي ،ئەقلىي ۋە جىسمانىي ساپاسىنىى يوقۇرى كۆتۈرۈپ ،ياش –ئۆسمۈرلەرنىڭ ئەتراپلىق تەرەققىياتنى ئىلگىرى سۈرۈش ئۈچۈن مەكتىۋىمىز موشۇ ئاساسىي تەلەپنى چىقىش قىلىپ يېڭىدىن سەپلەنگەن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئەۋلات تەربىيلەشتىكى بۇرچ ۋە مەسئۇليتىنى يەنىمۇ ئېنىق تونۇتۇپ ،ئۇلارنىڭ تەلىم- تەربىيە جەريانىدىكى رولىنى ھەقىقىي جارى قىلىدۇرۇش ئۈچۈن ئۇلارغا بولغان تەربىيلەشنى ياخشى ئېلىپ بارىمىز.4 }4 t- i0 l- \0 F' h! v- }* yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتىۋىمىزگە يېڭىدىن سەپلەنگەن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئاساسى ئەھۋالى :
9 S9 a* P7 [% D6 `. Z. nمەكتىۋىمىزگە2012 –يىلىدىن بېرى يېڭىدىن قوشۇلغان ئوقۇتقۇچىلار جەمئىي15 نەپەر بولۇپ بۇ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ھەممىسى ئوقۇش تارىخىدا ئۆلچەمگە يېتىدۇ .كەسىپىي ئاساسىي بىلىم سەۋىيىسى بىر قەدەر يوقۇرى بولۇپ،خەنزۇتىلى سەۋىيىسى يوقۇرى، خەنزۇچە كەسپىي ماتېرياللاردىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنالايدۇ.
: e$ m0 @- q  P9 P' U: P$ [. fياش ئوقۇتقۇچىلارنى تەربىيلەشنىڭ ئاساسىي مەزمۇنى :) A4 t; u( o1 z" D) qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.        مەكتەپ پارتىيە ياچايكىسى ۋە سىياسى بۆلۈم يېڭىدىن سەپلەنگەن ئوقۇتقۇچىلارغا ھەپتىلىك سىياسى ئۈگىنىش ۋاقتىدىن پايدىلىىنىپ يېڭى ئوقۇتقۇچىلارغا سوتسىيالىستىك شەرەپ –نۇمۇس قارىشى ، ماركىسىزىملىق غايە ئېتىقات تەربىيسى ،ئوقۇتقۇچىلار قەسەمنامىسى، ئوقۇتقۇچىلار سۆز –ھەركەت ئۆلچىمىدىكى يەتتىنى قىلماسلىق تەربىيسىنى ياخشى ئېلىپ بېرىش بىلەن بىرگە ئاپتۇنۇم رايۇنىمىزنىڭ 2013-يىلى 11-نۇمۇرلۇق ھۆججىتىنىڭ روھىنى يەتكۈزۈپ،  ئۇلارنىڭ سىياسى جەھەتتىكى ساپاسىنى يەنىمۇ يوقۇرى كۆتۈردۇ.  ئوقۇغۇچىلارغا ئېلىپ بارغان ئەخلاقىي تەربىينىڭ شەكلى ۋە ئۈنۈمىنى تەكشۈردۇ،دەرسكە بىرلەشتۇرۈپ ئىددىيۋى تەربىيە بېرىش ئەھۋالىنى دائىم تەكشۈرۈپ كۆرۈلگەن مەسىلىلەرگە قارىتا تۈزىتىش ئۇسۇلى توغرىسىدا پىكىر ۋە تەكلىپ  بىرىدۇ .ساقلانغان مەسىلىلەرنى تۈزىتىشكە بۇيرۇيدۇ. پىشقەدەم ،ئوقۇتۇش تەجرىبىسى مول ئوقۇتقۇچىلار بىلەن تەجرىبە ئالماشتۇرۇشقا ۋاقىت ئاجرىتىپ ئۈگەنگەن بىلىملەرنى مەكتەپتە ئۈنۈملۈك پايدىلىنىشقا ئەھمىيەت بىرىلىدۇ .  ' w  c. p# I$ s, W/ }2 H; Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.        مەكتەپ ئىلمىي بۆلۈم يېڭىدىن سەپلەنگەن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ نۆۋەتتىكى ساپا مائارىپنىڭ تەلىۋىنى توغرا چۈشىنىپ ئوقۇتۇش ئىسلاھاتىنىڭ يۆنىلىشىنى توغرا ئىگەللەپ،ئوقۇتۇش ماھىرلىرى، پىشقەدەم ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىلغار ئوقۇتۇش ئۇسۇللىرىنى ئۈگىنىپ  ئوقۇتۇش ئۇسۇلىنى تاكامۇلللاشتۇرۇشقا يىتەكلەيدۇ. ياش ئوقۇتقۇچىلار بىلەن پىشقەدەم ئوقۇتقۇچىلار ئوتتۇرىسىدا ئۇستاز شاگرتلىق مۇناسىۋىتىنى ئورنۇتۇپ، ئوقۇتۇش گورۇپپىسى ۋە پەن تۈرى بويىنچە پىشقەدەملەر ياشلارنى يېتەكلەش، ئوقۇتۇش ماھىرلىرى يېڭىدىن خىزمەتكە قاتناشقانلاربىلەن ھەمكارلىشىپ كەسپىي ماھارىتىنى يەنىمۇ تاكامۇللاشتۇرۇش نىشانىغا يېتىلىدۇ. 6 Z9 m% d* k; sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.        مەكتەپ رەھبەرلىرى ،ئىلمى مۇدىرلار ،گورۇپپا مەسئۇللىرى ياش ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەرس تەييارلىشىدىن تارتىپ، ئوقۇغۇچىلارغا ئېلىپ بارغان 2-دەرسخانا پائالىيتىگىچە بولغان بىر پۈتۈن ئوقۇتۇش ھالقىسىنى ئەستايدىل نازارەت قىلىپ، قەرەللىك تۈردە مەخسۇس تېمىلىق تەربىيلەش ئېلىپ بارىدۇ .كۆرۈلگەن مەسىلىلەرگە قارىتا تۈزىتىش پىكىرىنى بىرىدۇ ،تەكلىپ بىرىدۇ، يېتەكلەيدۇ.$ K. h9 `: F4 h# [' E0 K& Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.        ئوقۇتۇش گورۇپپا مەسئۇللىرى ئۆز گورۇپپىسىدىكى يېڭىدىن سەپلەنگەن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كەسپىي بىلىم سەۋىيسىنىڭ ئەھۋالىغا قارىتا ئۆز گورۇپپىسىدىكى ئوقۇتۇش تەجرىبىسى مول ئوقۇتقۇچىلارنى يىتەكچىلككە بەلگىلەپ يېڭى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ تەربىيلىنىشىنى ئىلگىرى سۈرىدۇ ، بۇ ئارقىلىق يېڭى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يېڭى دەرسلىك ئىسلاھاتىغا ماسلىشىش ۋە ماھارەتلىك ئوقۇتقۇچىلاردىن بولۇشىغا ياردەم بىرىدۇ. دەرس تەييارلىقىنى تەكشۈرۈش ۋە  باھالاشتا قاتتىق ئۆلچەم قويۇپ دەرس تەييارلىقىدىن مەسىلە چىقىشنىڭ ئالدىنى ئالىدۇ. گورۇپپا خاراكتېرلىك ئوچۇق دەرس ئۆتۈشتە يېڭى ئوقۇتقۇچىلارنى تولۇق قاتناشتۇرۇپ ئۇلارنىڭ ئوقۇتۇش ئۇسۇلىنى يېڭىلىشىغا ياردەم بىرىدۇ ، شۇنىڭغا بىرلەشتۈرۈپ موۋاپىق ۋاقىتتا گورۇپپا خاراكتىرلىك ئوچۇق دەرس ئۆتۈشكە بەلگىلەپ ئۇلارنىڭ ئوقۇتۇش ئۇسۇلىنى ئالماشتۇرۇشىغا ،كەسپىي جەھەتتىن يەنىمۇ مۇكەممەللىشىشىگە ئاساس سالىدۇ .كەسپىي ئاساسى بىر قەدەر پۇختا، ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ياخشى بولغان ئوقۇتقۇچىلارنى مەكتەپ خاراكتېرىلىك ئوچۇق دەرس ۋە ئۈلگىلىك دەرس ئۆتۈشكە تەشكىللەپ ئۇلارنىڭ ئارتۇقچىلىقىنى نامايەن قىلىشقا پۇرسەت يارىتىپ بىرىدۇ.
: y8 c" S0 R* `5 S" B: b; k5.         مەكتەپ خەنزۇتىلى ئۈگىنىشكە رەھبەرلىك قىلىش گورۇپپىسى يېڭىدىن سەپلەنگەن ئوقۇتقۇچىلارنى ئىش ئورنىدىن پايدىلىنىپ خەنزۇتىلى ئۈگىنىش،يوقۇرى دەرجىلىك ئورۇنلار تەشكىللىگەن خەنزۇتىلى ئۈگىنىش كۇرۇسلىرىغا ئەۋەتىپ تەربىيلەش   ئارقىلىق ئۇلارنىڭ خەنزۇتىلى سەۋىيسىنى يەنىمۇ يوقۇرى كۆتۈرىدۇ .يېڭىدىن خىزمەتكە قاتناشقان ئوقۇتقۇچىلارنىڭ خەنزۇتىلى سەۋىيىسى ياخشى بولۇشتەك ئارتۇقچىلىقتىن پايدىلىنپ گورۇپپىدىكى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ خەنزۇتىلى سەۋىيىسىنى ۋەخەنزۇچە دەرس تەييارلاش ئاساسىنى يوقۇرى كۆتۈرىدۇ. خەنزۇتىلى ئاساسى ياخشى بولغان ئوقۇتقۇچىلار ئارقىلىق مەكتەپنىڭ خەنزۇتىلى ئوقۇتۇش سۈپىتىنى ۋە قوش تىل ئوقۇتۇش سۈپىتىنى يوقۇرى كۆتۈرۈپ  شۇ ئارقىلىق مەكتىۋىمىزنىڭ قوش تىل ئوقۇتۇش ئاساسىنى  يوقۇرى كۆتۈرىدۇ .8 L/ S  Q8 y0 Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.        مەكتەپ ئىلمى بۆلۈم يېڭىدىن سەپلەنگەن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كومپىيوتېر ئارقىلىق دەرس تەييارلاش ۋە دەرس ئۆتۈشىگە ئىلھام بىرىپ زامانىۋى ئوقۇتۇش ۋاستىللىرىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىپ مەكتەپنىڭ ئوقۇ-ئوقۇتۇش سۈپىتىنى يوقۇرى كۆتۈردۇ.  W& K0 |! U/ y9 gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتىۋىمىز يوقارقىدەك  تەرەپلەردىن يېڭى ئوقۇتقۇچىلارنى تەربىيلەش خىزمىتىنى ياخشى ئىشلەش ئارقىلىق بىر تۈركۈم سەرخىل ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنىنى بەرپە قىلىپ مەكتىۋىمىزنىڭ تەلىم –تەربىيە ئوقۇ-ئوقۇتۇش سۈپىتىنىڭ يوقۇرى كۆتۈرلىشىگە ئاساس سالىمىز., `1 i. H( Q$ y4 `( tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

" T! e* h; ~1 W1 uxxx ئوتتۇرا مەكتەپ
1 Z# l  X8 l5 h3 I$ O                    2014-يىلى 2-ئاينىڭ 21-كۈنى
5 @6 p4 S- I9 P5 V! w0 `8 m. u  s2 ^2 r/ wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 2تەجرىبە +26 ئىناۋەت +26 تەڭگە +26 بايلىق +26 تۆھپە +7 يىغىش سەۋەبى
Tursun007 + 16 + 16 + 16 + 16 + 7 تېخىمۇ تىرىشىڭ
ADiL + 10 + 10 + 10 + 10 تېخىمۇ تىرىشىڭ

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

 ئىگىسى| ۋاقتى: 2014-3-10 17:13:24 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
دۇسلار ياخشى نەرسە مەخپى قالمىسۇن ~~~تەڭ بەھىرلىنەيلى~~~~
ۋاقتى: 2014-3-10 23:05:55 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تۇنجى يوللانمىڭىزغا مۇبارەك بولسۇن. داۋاملىق تىرىشىڭ.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

تاقاش

ئالاھىدە تەۋسىيەئالدىنقى /1 كېيىنكى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى ( 新ICP备10200892号 )

GMT+8, 2015-4-17 01:12

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش