روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 2112|ئىنكاس: 3
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئۇچۇق دەرىس باھالاش(يارىدەم)

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ۋاقتى: 2013-12-26 12:24:31 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |كۆرۈش شەكلى
مەكتەپلەردە ئېلىپ بېرىلغان ئۇچۇق دەرىسلەرنى باھالاشقا مۇناسىۋەتلىك ماتىرياللار لازىم ئىدى،كەسىپداشلارنىڭ يارىدەم قىلىشىنى سەمىمى ئۈمۈد قىلىمەن.
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2013-12-26 14:56:58 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
دەرس باھالاشتا تۆۋەندىكى باھالاش مەزمۇنىنى ئاساس قىلساق مۇۋاپىق بولامدۇ-قانداق؟
4 x* A! k+ T8 Q3 F5 sباھالاش مەزمۇنى:+ ]. \  X7 \- y  U9 Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1)ئوقۇغۇچىلارنى تەشكىللەش ۋە كونا يىڭى دەرسلەرنىڭ باغلىنىشى.
  F6 b5 r/ f/ L9 i8 k1 ] بۇنىڭدا ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرسكە قاتناشقان، قاتناشمىغانلىقىنى، ئالدىنقى سائەتلىك دەرس بىلەن يىڭى دەرسنىڭ باغلىنىشى، ئورۇنلاشتۇرىلىشى، ئورۇنلاشتۇرۇلۇش سەۋەبى، مەخسەتنى ئىنىق گەۋدىلەندۈرىلىدۇ.ئۆلچەملىك نۇمۇر 5- S* ?  p: A! ?$ n7 \- oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2)يىڭى دەرسكە باشلاپ كىرىشنىڭ مۇۋاپىقلىقى4 a# p2 y" Z5 @; sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇنىڭدا دەرسكە باشلاپ كىرىش ئارتۇقچە سۆز ئىبارىلەردىن خالى، يىڭى دەرسكە مۇناسىۋىتى بولغان بولۇش ياكى شۇ سائاتلىك يىتەكچى بولغان نىشان، سۇئال، گۇمان تەرىقىسىدىكى ھەر خىل شەكىللەر ئارقىلىق باشلاپ كىرىلىدۇ. ئۆلچەملىك نۇمۇر 7
, `4 A0 L5 E2 s& K3 L6 b, i3)ئوقۇغۇچىلارنى يىڭى دەرسكە نىسبەتەن مۇھاكىمە قىلشقا تەشكىللەش ۋە يىتەكچىلىك قىلىش ئەھۋالى
0 z' @5 ?- b1 xبۇنىڭدا مۇۋاپىق ۋاقىتتا مۇھاكىمە ئويۇشتۇرۇش، مۇھاكىمىگە ئاساسەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ مۇھاكىمىگە توغرا باھا بىرېش، يىتەكچىلىك قىلىش ئاساس قىلىندۇ. ئۆلچەملىك نۇمۇر 10$ C" K4 h# [8 g% n6 Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4)ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرسلىكتە مۇھاكىمە ئىلىپ بىرىلىش ئەھۋالى8 w" {4 \& ]7 H! b& rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كۆپلىگەن ئوقۇغۇچىلانى مۇھاكىمىگە قاتناشتۇرۇش، مۇھاكىمە ئىلىپ بىرىشقا قوزغىتىش، بۇ ئارقىلىق مۈئەييەن مەخسەتكە، ئۈنۈمگە ئىرىشىش ئۆلچەملىك نۇمۇر 7
+ @$ U4 |: G+ Q0 Z5 s9 Q5)ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوقۇغۇچى مۇھاكىمىگە نىسبەتەن قايتارما ئىنكاس قايتۇرۇز ئەھۋالى* x( p3 x. P% U6 c& _7 cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىنكاسنىڭ تىز ئاستىلىقى، توغرا خاتالىقى مۈئەييەن ئىنكاسلارنى ئوقۇغۇچىلارغا قالدۇرۇش ئەھۋالى ئۆلچەم قىلىنىدۇ. ئۆلچەملىك نۇمۇر 3
( |9 f8 T4 _- k. ]6 d/ _6)ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرسكە نىسبەتەن قوزغىلىشنىڭ يۇقۇرىلىق دەرىجىسىنى( K1 D1 o# a5 H9 C5 bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرسنى قىزىقارلىق، چۈشىنىشلىك، تۇرمۇشقا، ئەمىلىيەتكە باغلاشتۇرۇپ ئۆتۈش، سەنئەت تۈسىنى بىرىش ئەھۋالى كۆزدە تۇتىلىدۇ. ئۆلچەملىك نۇمۇر 5
& P- b- D+ G: g) b7)دەرسنىڭ ئوقۇغۇچىلارنى ئۆزىگە جەلپ قىلىش ئەھۋالى
$ }& l8 G9 G4 _3 O& ?5 F2 I5 h6 Hئەدىبى تىلدا راۋان سۆزلەش، بىر قىسىم سۆز ئىبارىلەرنى كۆپ تەكرارلىماسلىق ئەھۋالى كۆزدە تۇتىلىدۇ ئۆلچەملىك نۇمۇر 5
7 v) s$ ^. h/ Y% H# i9 v% F8)ئوقۇتقۇچىنىڭ دەرسنى ئومۇملاشتۇرۇش ئەھۋالى; [; V, h( I% R: h$ Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرسلىكنىڭ ئومۇمى مەزمۇنىنى قايتا ھەر خىل شەكىللەر ئارقىلىق يەنە بىر قىتىم يەتكۈزۈش، خۇلاسە قىلىش، قايتارما ئىنكاس قاتارلىق شەكىللەرنىڭ توغرا بولىشىنى كۆزدە تۇتىلىدۇ ئۆلچەملىك نۇمۇر 3- G) z8 d1 T+ r2 q2 V' g9 v( ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
9)دەرسنى نىشانغا يەتكۈزۈش ئەھۋالى ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ چۈشىنىش نىسبىتى
: j5 v6 i8 }1 x- Q" ~پىلانلىغان دەرسنىڭ مەزمۇنىنى تولۇق يەتكۈزۈش، مەخسەت تەلەپكە تولۇق ئىرىشكە بولۇش ئوقۇغۇچىلار ئاددى شەكىللەر ئارقىلىق چۈشىنىۋالغان بولۇش تەلەپ قىلىنىدۇ ئۆلچەملىك نۇمۇر 12
+ U1 }+ g" ^6 k5 |: u10)ئوقۇتۇش ئۇسۇلىنىڭ مۇۋاپىقلىقى$ V. Z4 x# `# L# q! e3 C% ?/ X. t' sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىشلەتكەن ئوقۇتۇش ئۇسۇلى شۇسائەتلىك دەرستە ئەمىلى رول ئوينىغان بولۇش ئوقۇتۇشنى جانلىق ئىلىپ بىرىشقا، ئوقۇغۇچىلانىڭ چۈشىنىشىگە تۈرتكە بولۇش كىرەك ئۆلچەملىك نۇمۇر 7
; X) t- Z2 G- ]/ g, [11)ئوقۇتۇش ۋاستىلىرىدىن مۇۋاپىق پايدىلىنىش ۋە دوسكا باشقۇرۇش0 m% ]8 p. O6 \) B5 Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىشلەتكەن ئوقۇتۇش ۋاستىلىرى دەرسخانا ئوقۇتۇش مەزمۇنىغا ماس كەلگەن بولۇش، ئوقۇتۇش ۋاستىلىرى ئاسرالغان، ئىنىق سۈپەتلىك بولۇش، مەشغۇلىييەت ئىلىپ بارغاندا بىخەتەرلىككە ئالاھىدە دىققەت قىلغان بولۇش. دوسكا خىتى ئۆلچەملىك رەتلىك بولغان بولۇش، دوسكا سەنئەت سۈپىتىدە گۈزەللىك ۋە مەلۈم بىلىم ئىگەلللەشكە تۈرتكە بولغان بولۇش كۆزدە تۇتىلىدۇ. ئۆلچەملىك نۇمۇر 7
5 P9 ?# ?" Y9 C. d& {; ?12)ئوقۇتقۇچىنىڭ سۆز ھەركىتىنىڭ ئىلمىلىكى ۋە مۇۋاپىقلىقى
$ r4 u4 F- V* s2 A( eسۆز ھەركىتى ئىلمنى بولغان، ئوقۇغۇچىلارغا تىلنىڭ، قەلبنىڭ گۈزەللىكىنى ھەقىقى نامايەن قىلالايدىغان، ئارتۇقچىلىقى بايان پىكىرلەردىن خالى بولغان بولۇش كۆزدە تۇتىلىدۇ. ئۆلچەملىك نۇمۇر 34 K. i; A# D% _' R0 {( Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
13)دەرسلىك مەزمۇنىنىڭ تولۇق، توغرا يەتكۈزىلىشى
+ r: t, }4 X6 B; P) w پىلانغا ئاساسەن تۈزۈلگەن مەزمۇن چۈشپ قالناي تولۇق يەتكۈزىلىشى، ، ھەر قانداق خاتالىقلاردىن ساقلانغان بولۇش تەلەپ قىلىنىدۇ. ئۆلچەملىك نۇمۇر 10
5 _/ s) D$ p* ^14)ئىددىيىۋى تەربىيىنىڭ مۇۋاپىق سىڭدۈرىلىشى' J0 h( \" B) q3 [/ [' D9 S* pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرسلىك مەزمۇنىغا ئاساسەن ئوقۇغۇچىلارغا نومتقا ئەمەس  بەلكى قەلبىگە تەسىر كۆرسەتكەن ئاساستا ئىددىيىۋى تەربىيە ئىلىپ بىرىش، مەجبۇرلاپ خالاپ خالىماي ئىلىپ بىرىشتىن، ئورۇنسىز تەربىيە قىلىشتىن ساقلىنىش كۆزدە تۇتىلىدۇ ئۆلچەملىك نۇمۇر 2& \  H0 \7 _4 ]( {/ k4 }2 Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
15)دەرسنبىڭ ئەمىلىيەتكە، تۇرمۇشقا يىقىنلاشتۇرۇش ئەھۋالى% {; h) p' o  R- e" \% u: Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۇرمۇشتىكى قانۇنىيەتلەرگە تەدبىقلاتقان، ئەمىلىيەتتىن مىسال ئىلىنغان بولۇش تەلەپ قىلىنىدۇ. ئۆلچەملىك نۇمۇر 26 e: L. ^/ H0 M) j( bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
16)دەرس پىلانىنىڭ مۇۋاپىقلىقى0 m8 ~0 }) @6 e6 i: iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پىلان مۇۋاپىق تۈزۈلگەن بولۇش، قىيىنن موھىم نوقتىلار ئىنىق ئەكس ئەتكەن بولۇش كۆزدە تۇتىلىدۇ ئۆلچەملىك نۇمۇر 2; O! t% z1 \# ?0 Y. X1 h! V2 Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
17)ئوقۇغۇچىلارنى كۈزىتىش ۋە چۈشىنىش ئەھۋالى
! F! Z' Y( i; H: Y; ~' qسىنىپتكى بارلىق ئوقۇغۇچىلارنى كۈزەتكەن ئۇلارنىڭ قىزىقىش ئەھۋالىنى ، پىسخىكىسىنى ئىگەللەشكە ماھىر بولغان بولۇش تەلەپ قىلىنىدۇ ئۆلچەملىك نۇمۇر5
, ?' z8 S7 T2 u3 c18)ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەرسكە نىسبتەن ئىددىيىۋى تەييارلىقى- z- T; ~; f: f! C9 j, uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرسخانىغا كىرەكلىك ماتىرىياللارنى تولۇق ئىلىپ كىرگەن، ئالدىن مەلۈم مەخسەت نىشان بولغان بولۇش كۆزدە تۇتىلىدۇ. ئۆلچەملىك نۇمۇر 5) N; W$ x9 F5 r) ?! h! lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
19)مۇكاپات نۇمۇرى ئوقۇتۇش ئۇسۇلى جەھەتتىكى ئۆزگىچە ئالاھىدىلىكى/ ]) E0 D  Q' D5 S+ lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بارلىق ئىمكانىىيەتلەردىن تولۇق پايدىلانغان، شۇ سائەتلىك دەرستە ھەقىقى ئۈنۈمنى قولغا كەلتۈرگەن تۈرلۈك مەشغۇلاتلارنى ئۆلچەملىك ئىلىپ بارغان، قىزىقارلىق، جەلپ قىلارلىق، چۈشىنىشلىك قىلىپ ئىلىپ بارغان، تۈرلۈك تەييارلىقلارنى پۇختا ئەستايىدىل پۇختا، ئەستايىدىل سۈپەتلىك ئىلىپ بارغان بولسا مۇكاپات نۇمىرى بىرىلىدۇ، ئۆلچەملىك نۇمۇر 38 B0 @, c! u$ T1 t2 |" Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەگەردە تۆۋەندىكىدەك ئىلىپ بىرىلمىسا مۈئەييەن نۇمۇر تۇتىلىپ نۇمۇر قويىلىدۇ.3 a% L% v2 w6 v  u0 J9 d" \: q+ J1 fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

باھا سۆز

قوللايمەن: 5.0
قوللايمەن: 5
رەھمەت سىزگە  ۋاقتى: 2014-3-8 01:35

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1ئىناۋەت +15 تەڭگە +9 يىغىش سەۋەبى
تىلچىن + 15 + 9 ئورۇنلۇق ئىنكاس

باھا خاتىرىسى

ۋاقتى: 2013-12-31 00:39:24 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
شۇنداق دەرسنى ئۆتكەن ئىكەن ئۇنى ئالۋانغا ئاڭلىماسلىقىمى ، مۇھاپىق باھالاش ئەندىزىسى بۇلۇش كېرەك .

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-25 11:55

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش