روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 1779|ئىنكاس: 1
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

باشلانغۇچ 2-يىللىقلارنىڭ مۇزىكا1-قىسىم مۇزىكا كالىندار پىلانى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   مىلىكەم تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-1-11 18:11  & m  O- R! u  `: d# Q5 oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
9 `* M: u1 R) X, |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    2012至2013  学年第 一 学期教学进度计划                                                                       
! h6 _, x: j" i, S/ u, N) z' a 单 位(学校):和静县第四小学                                        科目        音乐          填报时间:2012年 9  月 1  日               
, D& I2 K6 X9 h( [+ ^9 i% Q) s) H姓名                 班 级                2年级 1-3 班                课时/周         4 课时/1周        总课时         32 节: v7 ?# S4 m$ l" m6 h7 U( nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
        教学任务        ئوقۇغۇچىلارنى ئەقلىي ، ئەخلاقىي  ۋە جىسمانىي جەھەتلەردىن ئەتراپلىق تەربىيلەش                                                        6 k: z& [' _6 G* Y7 Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
说明        教学目标与 要求                                                                  ئوقۇغۇچىلارنى ھەر خىل جانلىق مۇزىكا ئەمەلىيىتى پائالىيىتى  ئارقىلىق ،ئوقۇغۇچىلاردا مۇزىكىغا بولغان قىزىقىىنى يېتىلدۈرۈش ، ئۇلارنىڭ مۇزىكىدىن تەسىرلىنىش ۋە ھۇزۇرلىنىش ئىقتىدارى ، مۇزىكىنى ئىپادىلەش                                                        
& f8 M% Y  T7 S+ S) J5 g4 g        教学重点        مۇزىكىدىكى گۈزەللىك تۇيغۇسىنى ئەمەلىيەتتىن ئۆتكۈزۈش. ئوقۇغۇچىلاردا ئۈمىتۋار پوزىتسىيە ۋە دوستلۇق روھىنى  يېتىلدۈرۈش . مۇزىكىلىق كەيپىياتنى ھېس  قىلالايدىغان ۋە دەپ بېرەلەيدىغان قىلىش                                                        & o4 {/ s# e1 S- e, W3 ]6 Z; uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
        教学难点           ئوقۇغۇچىلارنى تەبىئىي ۋە ھېسياتلىق ھالدا ناخشا ئېيتالايدىغان ، باشقا مۇزىكا  ئورۇنلاش پائالىيەتلىرىگە  قاتنىشىشنى خالايدىغان  قىلىش .  دائىم ئىشلىتىدىغان سوقما  چالغۇلارنىڭ  ئاۋاز  تۈسىنى ئاڭلاپ  پەرىق  ئېتەلەيدىغان  قىلىش  .  مۇزىكىدىكى دىنامىكا  ئۆزگ                                                        7 x6 _3 ~3 r- rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
        学生情况        بۇ ئىككى سىنىپتىكى ئوقۇغۇچىلار مۇزىكىغا بولغان قىزىقىشى ياخشى ، مۇزىكا سىزىمىمۇ ياخشى.                                                        0 p* _0 M9 x: m& Z  n( W& q& jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
本   文   计   划                                                                        7 a" G# w; x, \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
周次        时间        课时        教学内容                                                教具准备
% M$ W) @- H1 _2 {3 g# p7 K# [1        8-27-31                تەييارلىق خىزمەتلەر ئىشلىنىدۇ                                               
+ J$ \  r- l7 I9 X% T) `' m- E2        9-3-7        2        بىرىنچى دەرس .سالاملىشىش ئاڭلاش:ئورماندىكى چاقپەلەك   ئورۇنداش:سالام                                                 ئوپتىك دېسكا،ئاكاردىئون  n% n9 v5 y& L, P& gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3        9-10-14        2        ئورۇنداش:قۇشلار  ئىجادىيەت ۋە پائالىيەت ئىككىنچى دەرس .ۋاقىت مېلودىىيىسى  ئاڭلاش: سائەت دۇكىنىدا  ئىجادىيەت ۋە پائالىيەت                                                ئوپتىك دېسكا،ئاكاردىئون3 _' Y! n4 J  t2 X/ qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4        9-17-21        2          ئورۇنداش:ۋاقىت   ئاڭلاش :كەپسىز سائەت ئىجادىيەت ۋە ئەمەلىيەت                                                ئوپتىك دېسكا،ئاكاردىئون5 Y) n) d% c5 x6 zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5        9-24-28        2        ئۈچىنچى دەرس .بالىلار چۆچىكى  ئاڭلاش: ئاققۇ ئۇسۇلى  ئورۇنداش:قىزىل بۆكلۈك قىز                                                ئوپتىك دېسكا،ئاكاردىئون% n; x, R$ u; t, Y# ]( _7 Y! rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6        10-1-5                国庆节休息                                                ' u1 k! w  ]- Q9 q* Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7        10-8-12        2        ئاڭلاش :كەمپۈت پەرى ئۇسۇل مۇزىكىسى ئىجادىيەت ۋە پائالىيەت ئورۇنداش :بۈك ئورماندا بىرى بار                                                   ئوپتىك دېسكا،ئاكاردىئون
& u) `, z7 }9 i" i# u6 ]! U4 p7 d; [8        10-15-19        2        تۆتىنچى دەرس . مەن ئۇسۇلغا بەك ئامراق ئاڭلاش: بېيجىڭنىڭ ئالتۇن تېغىدا ئورۇنداش : ئىناق دوستلار                                                ئوپتىك دېسكا،ئاكاردىئون
9 q( `$ T/ @- z. I8 L7 Z' Q0 R本   文   计   划                                                                       
7 w/ w' N# ^) I$ S5 E周次        时间        课时        教学内容                                                教具准备' S: N' E$ r! n# L# L+ ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
9        10-22-26        2        ئورۇنداش :خۇشال يايرايمىز ئىجادىيەت ۋە پائالىيەت بەشىنىچى دەرس :كۆڭۈللۈك ئەمگەك ئەڭلاش: ئەمگەك ناخشىسى                                                ئوپتىك دېسكا،ئاكاردىئون
5 b0 k% S& Z% C) M# ~10        10-29-11-2        2        ئورۇنداش:ئۆزۈم قىلاي قىشىمنى ئىجادىيەت ۋە پائالىيەت ئورۇنداش ؛ ئەمگىكىمىز كۆڭۈللۈك                                                ئوپتىك دېسكا،ئاكاردىئون" T5 A2 `  I: B' t* iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
11        11-5-9        2        ئالتىنچى دەرس. ئوماق ھايۋانلار   ئاڭلاش:كېنگورۇ ئاڭلاش:قۇشلار ماكانى ئورۇنداش:قوزام ئىجادىيەت ۋە پائالىيەت                                                ئوپتىك دېسكا،ئاكاردىئون
# N5 @) C* ~: n+ y2 ^" i12        11-12-16        2        ئورۇنداش؛ كىم ئويغاق يەتتىنچى دەرس.سازەندە بالىلار ئاڭلاش :لەگلەك ئورۇنداش: ساز چالسام ئىجادىيەت ۋە پائالىيەت                                                ئوپتىك دېسكا،ئاكاردىئون
  w1 b( Y3 v9 V: P1 l. v13        11-19-23        2        ئورۇنداش : كۈندە مەشىرەپ سەككىزىنىچى دەرس . بەخىتلىك ھايات ئاڭلاش:1)باھار نۇرى                                                ئوپتىك دېسكا،ئاكاردىئون
8 B6 |; c5 J. s14        11-26-30        2        ئاڭلاش : بىز بەخىتلىك بالىلار ئورۇنداش: گېپىم چىرايلىق ئورۇنداش : قارا-قارا قۇشلارىم                                                ئوپتىك دېسكا،ئاكاردىئون
' _  [! B& z( i$ Y1 b- Y15        12-3-7        2        توققۇزىنىچى دەرس.گۈزەل ھايۋانلار ئاڭلاش : توشقان بىلەن تاشپاقا بەيگىسى ئورۇنداش : بۇلبۇل                                                 ئوپتىك دېسكا،ئاكاردىئون
( l4 ~) p* b: @" E4 B4 _16        12-10-14        2         ئورۇنداش : بۇغىجان ئونىنچى دەرس . بايرام ناۋاسى ئاڭلاش : كەسمە گۈل ئۇسسۇلى ئورۇنداش : مۇبارەك                                                ئوپتىك دېسكا،ئاكاردىئون2 C( F0 ~9 q5 ]0 J. P5 `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
17        12-17-21        2        ئ ئاڭلاش: تەنتەنە ئورۇنداش: كەلدى يېڭى يىل ئىجادىيەت ۋە پائالىيەت                                                ئوپتىك دېسكا،ئاكاردىئون
' k3 ]5 W; y) q0 u18        12-24-28        2        مەۋسۈملۈك كۆڭۈللۈك قىشلىق لاگىر                                                                     ئوپتىك دېسكا،ئاكاردىئون
7 p3 M' A% L3 s4 L' Y, a2 U19        12-31-1-4                期末考试                                                ' D  M  @4 }! V+ K/ a. \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
教研组长意见:                                                                教务主任签名:        
& O: J6 H5 y- J/ s
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2013-1-11 19:11:38 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەسلىدىكى ھۆجىتىنى تەمىنلىسىڭىز بوپتىكەن، مەزمۇننى چۈشەنگىلى بولمىغۇدەك بولۇپ قالايمىقانلشىپ كېتىپتۇ.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

تاقاش

ئالاھىدە تەۋسىيەئالدىنقى /1 كېيىنكى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى ( 新ICP备10200892号 )

GMT+8, 2015-4-11 10:30

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش