خېجىڭ ناھىيىلىك 4- باشلانغۇچ مەكتەپ 2012-2013-ئوقۇش يىلى 1-مەۋسۈم كالىندار پىلانى 和静县第四小学 2012 年至 2013 年第 1 学期教学进度计划 | 1 d, L$ W! s2 s) X* oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
|
% V9 `' t/ M. ]( `2 Q, A | 单 位(学校):和静县第四小学 | 科目 | مۇزىكا | 填报时间:2012 年 8 月 | | 5 g* |* `( U( z5 i. ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
|
- }! w; Q8 R* ?/ o/ wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
| 姓名 | ئامانگۇل موللىنىياز | 班 级 | 1年级 | 课时/周 | 课时/1周 | 总课时3 I0 _6 Z# D# k+ k! A$ Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
| 8 U; D! N8 L0 S& K& I; [- l0 U2 U0 rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
| 节 | |
) d3 \! a( M, h9 ?% Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
| | 教学任务 | ئىدىيىۋى تەربىيە بېرىش، ئوقۇغۇچىلارنىڭ مۇزىكىغا قىزىقىشى ۋە ھەۋىسىنى يېتىلدۈرۈپ،تېيىز مۇزىكا ئاساس بىلىملىرىنى ۋە ئاددىي مۇزىكا ئىقتىدارىنى ئىگىلىتىپ ، دەسلەپكى قەدەمدە مۇزىكىدىن ھوزۇرلىنىش، مۇزىكىنى ئىپادىلەش قابىليىتىگە ئىگە قىلىش . تېتىك، ئۈمىتۋار ، كوللىكتىۋېزىملىق روھ يېتىلدۈرۈشنى مۇزىكا تەربىيىسىگە سىڭدۈرۈپ، ئوقۇغۇچىلارنى جىسمانى مەنىۋى جەھەتتىن ساغلام يېتىلدۈرۈش. ۋە | | 1 v* h- ~! q- j' sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
|
4 }; ^2 R$ q# k# G | 说明 | 教学目标与要求 | ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئوبرازلىق تەپەككۇرنى ئاساس قىلىش ، ھېرىسمەن بولۇش، توختىماي پىكىر قىلىپ تۇرۇش، ۋە دوراش ئىقتىدارى كۈچلۈك بولۇشتەك جىسمانىي ۋە روھىي ئالاھىدىلىكىگە تولۇق دىققەت قىلىپ ، ئۇلارنىڭ تۇغما تەبىئىي ئاۋازى ۋە چاققان بەدەن ھالىتىدىن پايدىلىنىشقا ماھىر بولۇش،ناخشا ،ئۇسۇل ،رەسىم ۋە ئويۇن ئۆز ئارا بىر لەشتۈرۈلگەن ئۇنىۋېرسال ۋاستىلەر ئارقىلىق كۆرسەتمىلىك ئوقۇتۇشنى يولغا قويۇش،ئۇلار ئاڭلايدىغان مۇزىكا ئەسەرلىرى ئىخچام ، قىزىقارلىق ، روشەن ئوبرازغا ئىگە بولۇشى كېرەك. | |
* d) V: Z( i6 B5 b. h. I+ d# i7 j |
# ~) ^! e1 k) y- ?0 J. }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
| 教学重点 | ئوقۇغۇچىلارنىڭ مۇزىكىغا بولغان قىزىقىشىنى قوزغاش ، ۋە يېتىلدۈرۈش ، مۇزىكا سېزىمىنى ئېچېش ، مۇزىكىدىكى گۈزەللىك تۇيغۇسىنى ئەمەلىيەتتىن ئۆتكۈزۈش. ئوقۇغۇچىلاردا ئۈمىتۋار پوزىتسىيە ۋە دوستلۇق روھىنى يېتىلدۈرۈش . مۇزىكىلىق كەيپىياتنى ھېس قىلالايدىغان ۋە دەپ بېرەلەيدىغان قىلىش . | | 3 ]1 {( g: b- P7 d' Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
|
) o0 t) w) T$ o0 h% a) M3 N- a | 教学难点 | ئوقۇغۇچىلارنى تەبىئىي ۋە ھېسياتلىق ھالدا ناخشا ئېيتالايدىغان ، باشقا مۇزىكا ئورۇنلاش پائالىيەتلىرىگە قاتنىشىشنى خالايدىغان قىلىش . دائىم ئىشلىتىدىغان سوقما چالغۇلارنىڭ ئاۋاز تۈسىنى ئاڭلاپ پەرىق ئېتەلەيدىغان قىلىش . مۇزىكىدىكى دىنامىكا ئۆزگىرىشلىرىنى ھېس قىلالايدىغان قىلىش . | | % E9 R& O6 v% b* P8 u# Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
|
$ a7 w2 f& W, K4 [+ k5 K' q | 学生情况 | 1 - يىللىق 1- ۋە 3- سىنىپتا جەمئىي توقسان سەككىز نەپەر ئوقۇغۇچى بولۇپ ، ئولارباشلانغۇچ مۇزىكا تەربىيىسىگە ئەمدىلا قەدەم قويۇشى ھېسابلىنىدۇ ، شۇڭلاشقا ئوقۇغۇچىلارنىڭ مۇزىكىغا بولغان قىزىقىشىغا ئاساسەن دەرس لاھيىلىنىدۇ. | |
) P. I3 t- C! _ |
6 s& }4 [( m- u- ]0 ^) Z5 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
| 本 文 计 划 | | I$ t+ n$ D# Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
|
) `1 b' l: {1 B: ^$ Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
| 周次 | 时间 | 课时 | 教学内容
, U6 ]2 p5 u8 f6 ^) s1 J0 x( k8 `/ v | 教具准备 | | / A& z% W- ^% @4 \- ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
|
I1 W! i6 j8 {# P6 Q \7 W | 1 | 8-27-31 | 2 |
" Z8 w( v- l& v8 _( Z7 D6 bتەييارلىق خىزمەتلەر ئىشلىنىدۇ | | | 5 d' C# R+ O" N' Y& Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
|
+ m- N5 [& }6 o( O/ l | 2 | 9-3-7 | 2 | بىرىنچى دەرس .دوست بولايلى ئاڭلاش: قونچاق ئەسكەرلەر مارشى ئورۇنداش: ئىسمىڭىز نىمە ئاڭلاش : ئىسقىرىت ۋە كۈچۈك | ئوپتىك دېسكا | | - r& F7 x9 k9 S! [( xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
|
; _( Q; ^( Z9 z! n; z) z& M6 g$ F | 3 | 9-10-14 | 2 | ئورۇنداش: چىمەن دوست ئىككىنچى دەرس .خۇشال بىر كۈن ئاڭلاش: خۇشال بىر كۈن ئىجادىيەت ۋە پائالىيەت | ئوپتىك دېسكا، ئېلىكتىرونلۇق رېئال | | 9 ]: } s# p: o9 R& Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
|
* q) U a3 e8 u8 ~ | 4 | 9-17-21 | 2 | ئورۇنداش: گۈل ۋە كۆچەت ئورۇنداش:ئىلەڭگۈچ ئىجادىيەت ۋە پائالىيەت - m- r% p! M, b& zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
| ئوپتىك دېسكا،سوقما چالغۇلار،ئاكاردىئون | | % r# C* W# N9 P/ @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
|
* r2 C* m0 r Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
| 5 | 9-24-28 | 2 | ئۈچىنچى دەرس .سالام ۋەتەن 1 {! C+ P, U* x* }% ^4 b- n# Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاڭلاش: جۇڭخۇا خەلق جۇمھۇريىتىنىڭ دۆلەت شېئىرى ئورۇنداش: دۆلەت بايرىقى
4 _/ z5 J& l g | ئوپتىك دېسكا،سوقما چالغۇلار، ئېلىكتىرونلۇق رېئال | |
% }* G# M" U! M d |
: a4 w7 P+ U" O: a5 h; F | 6 | 10-1-5 | 2 | دۆلەت بايرىمى مۇناسىۋىتى بىلەن ئارام ئېلىنىدۇ | | | - C# G9 t$ H3 s1 |$ _/ |4 ~/ xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
|
3 Y9 u; g; b, {2 ^1 e1 bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
| 7 | 10-8-12 | 2 | ئاڭلاش:ئىتتىپاقلىق ئۇسسۇلى ئىجادىيەت ۋەپائالىيەت ئورۇنداش:دۇنيا دوستلۇققا تولسۇن | شالدىراق،ئوپتىك دېسكا، ،ئاكاردىئون | |
7 x8 I3 m5 c' o- p E0 a, ^ |
7 B" |& M1 F; @8 S | 8 | 10-15-19 | 2 | ئوماققىنە ھايۋانلار تۆتىنچى دەرس . ئورۇنداش : ئۇلار نىمە دەيدۇ ئىجادىيەت ۋە پائالىيەت ئاڭلاش : 1)چۈجەلەرىم 2) خۇشال مۈشۈكئېيىق | ئوپتىك دېسكا، قوڭغۇراق، ئېلىكتىرونلۇق رېئال | | $ S# z R% T4 v' }5 \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
|
, ^# F! t5 l# Z( z6 R) C& gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
| 9 | 10-22-26 | 2 | ئورۇنداش:قوزام بار ئىجادىيەت ۋە ئەمەلىيەت بەشىنچى دەرس : تىنچ كېچە ئاڭلاش : ئەللەي قوزام ئورۇنداش : ئەللەي قوزام | ئوپتىك دېسكا،سوقما چالغۇلار،ئاكاردىئون | |
% J. C7 H5 f4 n* F* f- u8 Z: } |
0 Y, b8 Y/ `+ W! ~ | 10 | 10-29-11-2 | 2 | ئورۇنداش :پارقىرايدۇ يۇلتۇزلار ئىجادىيەت ۋەپائالىيەت E1 {) L6 S4 U3 dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاڭلاش :يۇلتۇز ئۇسسۇلى ئىجادىيەت ۋە پائالىيەت | ئوپتىك دېسكا،سوقما چالغۇلار،ئاكاردىئون | |
, W: t- L2 B) z K- {( T |
- V+ S8 u M7 eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
| 11 | 11-5-9 | 2 | ئالتىنچى دەرس . ئەمگەك سۆيىمىز ئورۇنداش :قول ياغلىق ئاڭلاش : گۈلباغ ياسايمىز ئاڭلاش : ئۈچ راھىپ ئورۇنداش ئىشلەيلى ئىجادىيەت ۋە پائالىيەت | ئوپتىك دېسكا،سوقما چالغۇلار،پىئانىنئو | |
' O- g$ d8 a$ {8 w/ s" s |
$ m+ `: s# X8 B B* f5 G; Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
| 12 | 11-12-16 | 2 | كىچىك زېرەك يەتتىنچى دەرس . ئاڭلاش : كېپىنەك ئۇسۇلى ئورۇنداش : قۇلۇلە ئورۇنداش : يىڭناغۇچ ئىجادىيەت ۋە ئەمەلىيەت | ئوپتىك دېسكا،سوقما چالغۇلار، ئېلىكتىرونلۇق رېئال | |
3 p* p9 y' f% \! h |
5 R* U* {& p9 g% A; `2 x | 13 | 11-19-23 | 2 | ئاڭلاش : ھەرە ئۇسسۇلى سەككىزىنچى دەرس .كىچىك مۇزىكانت
7 P1 i9 d2 [1 v8 cئاڭلاش:1) يۇلتۇز ۋالىسى2) ئۇسسۇلچى قونچاق ئىجادىيەت ۋە ئەمەلىيەت | ئوپتىك دېسكا،سوقما چالغۇلار،ئاكاردىئون | |
/ V: f9 Y0 X6 l) s. L |
+ o5 m6 N+ r4 W$ L6 d' Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
| 14 | 11-26-30 | 2 | ئاڭلاش:كانايچى بىلەن بارابانچى ئورۇنداش : ۋالتورنى | ئوپتىك دېسكا،سوقما چالغۇلار،ئېلىكتىرونلۇق رېئال | | 9 V1 W, Q5 ^7 ^ t& O W; y; {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
|
9 g+ C! z5 B6 d C& |! e& Y | 15 | 12-3-7 | 2 | توققۇزىنچى دەرس .ئويۇنلار ئورۇنداش :پويىز ماڭدى ئىجادىيەت ۋەپائالىيەت ئىجادىيەت ۋەپائالىيەت ئاڭلاش: پويىز پولكىسى ئاڭلاش :تېپىشماق ئورۇنداش :كۆز تېڭىش ئۇيۇنى | ئوپتىك دېسكا،سوقما چالغۇلار،پىئانىنئو | |
+ f# F% `- f( n8 y |
1 r3 j' p. o r& [+ Z3 }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
| 16 | 12-10-14 | 2 | ئونىنچى دەرس .يېتىپ كەلدى يېڭى يىل ئاڭلاش :شادىيانە ئورۇنداش :يېڭى يىل ئىجادىيەت ۋەپائالىيەت ئورۇنداش : يېڭى يىلغا مۇبارەك ئاڭلاش : تېنىچ كېچە | ئوپتىك دېسكا،سوقما چالغۇلار،ئاكاردىئون | | ( B3 h+ J6 R; \' Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
|
$ c$ Y6 L4 x" vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
| 17 | 12-17-21 | 2 | مەۋسۈملنك سىناق شادلىق سەيلىگاھى | ئوپتىك دېسكا،سوقما چالغۇلار | | 0 ?' `1 b) f" N; B$ e7 O2 dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
|
& |& C! g8 z, _6 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
| 18 | 12-24-28 | 2 | | ئوپتىك دېسكا،سوقما چالغۇلار | | 0 b1 q0 x% c, e+ wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
|
% j. c* \ d. D- q5 C | 19 | 12-31-1-4 | | 准备期末考试 | | |
& m- z% C4 {' g. K5 c& g1 r |
1 ], _% }- i6 R) y3 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
| 教研组长意见: | 教务主任签名: | |
5 I% P% X$ \% X) {4 s0 S' J5 J |
2 n, R5 g2 i' } | | | # M2 b7 q; g/ k3 l& g& E/ dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
|