روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 3586|ئىنكاس: 1
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

باشلانغۇچ 1-يىللىقلارنىڭ1-قىسىم مۇزىكا دەرس كالىندار پىلانى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ۋاقتى: 2012-12-21 12:49:10 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |كۆرۈش شەكلى
خېجىڭ ناھىيىلىك 4- باشلانغۇچ مەكتەپ 2012-2013-ئوقۇش يىلى 1-مەۋسۈم كالىندار پىلانى
和静县第四小学  2012 年至 2013 年第  1  学期教学进度计划
1 d, L$ W! s2 s) X* oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

% V9 `' t/ M. ]( `2 Q, A
单 位(学校):和静县第四小学
科目
 مۇزىكا
  填报时间:2012 8  
5 g* |* `( U( z5 i. ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
- }! w; Q8 R* ?/ o/ wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
姓名
 ئامانگۇل موللىنىياز
班 级
1年级  
课时/周
  课时/1周
总课时3 I0 _6 Z# D# k+ k! A$ Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8 U; D! N8 L0 S& K& I; [- l0 U2 U0 rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
  
) d3 \! a( M, h9 ?% Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
 
教学任务
ئىدىيىۋى تەربىيە بېرىش، ئوقۇغۇچىلارنىڭ مۇزىكىغا قىزىقىشى ۋە ھەۋىسىنى يېتىلدۈرۈپ،تېيىز
مۇزىكا  ئاساس بىلىملىرىنى ۋە  ئاددىي مۇزىكا  ئىقتىدارىنى  ئىگىلىتىپ ، دەسلەپكى قەدەمدە مۇزىكىدىن ھوزۇرلىنىش، مۇزىكىنى ئىپادىلەش قابىليىتىگە  ئىگە  قىلىش . تېتىك، ئۈمىتۋار ، كوللىكتىۋېزىملىق روھ يېتىلدۈرۈشنى مۇزىكا تەربىيىسىگە سىڭدۈرۈپ، ئوقۇغۇچىلارنى جىسمانى مەنىۋى جەھەتتىن ساغلام يېتىلدۈرۈش.  ۋە
1 v* h- ~! q- j' sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

4 }; ^2 R$ q# k# G
说明
教学目标与要求
ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئوبرازلىق تەپەككۇرنى ئاساس قىلىش ، ھېرىسمەن بولۇش، توختىماي پىكىر قىلىپ تۇرۇش، ۋە دوراش ئىقتىدارى كۈچلۈك بولۇشتەك جىسمانىي ۋە روھىي ئالاھىدىلىكىگە تولۇق دىققەت قىلىپ ، ئۇلارنىڭ تۇغما تەبىئىي ئاۋازى ۋە چاققان بەدەن ھالىتىدىن پايدىلىنىشقا ماھىر بولۇش،ناخشا ،ئۇسۇل ،رەسىم ۋە ئويۇن ئۆز ئارا بىر لەشتۈرۈلگەن ئۇنىۋېرسال ۋاستىلەر ئارقىلىق كۆرسەتمىلىك ئوقۇتۇشنى يولغا قويۇش،ئۇلار ئاڭلايدىغان مۇزىكا ئەسەرلىرى ئىخچام ، قىزىقارلىق ، روشەن ئوبرازغا ئىگە بولۇشى كېرەك.

* d) V: Z( i6 B5 b. h. I+ d# i7 j
# ~) ^! e1 k) y- ?0 J. }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
教学重点
    ئوقۇغۇچىلارنىڭ مۇزىكىغا بولغان قىزىقىشىنى قوزغاش ، ۋە يېتىلدۈرۈش ، مۇزىكا سېزىمىنى ئېچېش ، مۇزىكىدىكى گۈزەللىك تۇيغۇسىنى ئەمەلىيەتتىن ئۆتكۈزۈش. ئوقۇغۇچىلاردا ئۈمىتۋار پوزىتسىيە ۋە دوستلۇق روھىنى  يېتىلدۈرۈش . مۇزىكىلىق كەيپىياتنى ھېس  قىلالايدىغان ۋە دەپ بېرەلەيدىغان قىلىش .      
3 ]1 {( g: b- P7 d' Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

) o0 t) w) T$ o0 h% a) M3 N- a
教学难点
   ئوقۇغۇچىلارنى تەبىئىي ۋە ھېسياتلىق ھالدا ناخشا ئېيتالايدىغان ، باشقا مۇزىكا  ئورۇنلاش پائالىيەتلىرىگە  قاتنىشىشنى خالايدىغان  قىلىش .  دائىم ئىشلىتىدىغان سوقما  چالغۇلارنىڭ  ئاۋاز  تۈسىنى ئاڭلاپ  پەرىق  ئېتەلەيدىغان  قىلىش  .  مۇزىكىدىكى دىنامىكا  ئۆزگىرىشلىرىنى ھېس قىلالايدىغان قىلىش . 
% E9 R& O6 v% b* P8 u# Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

$ a7 w2 f& W, K4 [+ k5 K' q
学生情况
     1 - يىللىق 1- ۋە 3- سىنىپتا  جەمئىي توقسان سەككىز نەپەر ئوقۇغۇچى بولۇپ ، ئولارباشلانغۇچ مۇزىكا  تەربىيىسىگە ئەمدىلا قەدەم قويۇشى  ھېسابلىنىدۇ ، شۇڭلاشقا ئوقۇغۇچىلارنىڭ  مۇزىكىغا بولغان قىزىقىشىغا ئاساسەن دەرس لاھيىلىنىدۇ. 

) P. I3 t- C! _
6 s& }4 [( m- u- ]0 ^) Z5 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
本   文   计   划
  I$ t+ n$ D# Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
) `1 b' l: {1 B: ^$ Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
周次
时间
课时
教学内容
, U6 ]2 p5 u8 f6 ^) s1 J0 x( k8 `/ v
教具准备
/ A& z% W- ^% @4 \- ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

  I1 W! i6 j8 {# P6 Q  \7 W
1
82731
      2
                     
" Z8 w( v- l& v8 _( Z7 D6 b
تەييارلىق خىزمەتلەر ئىشلىنىدۇ
5 d' C# R+ O" N' Y& Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

+ m- N5 [& }6 o( O/ l
2
937
2 
بىرىنچى دەرس .دوست بولايلى
ئاڭلاش: قونچاق ئەسكەرلەر مارشى
ئورۇنداش: ئىسمىڭىز نىمە
ئاڭلاش : ئىسقىرىت ۋە كۈچۈك
ئوپتىك دېسكا
- r& F7 x9 k9 S! [( xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

; _( Q; ^( Z9 z! n; z) z& M6 g$ F
3
91014
 2
ئورۇنداش: چىمەن دوست
ئىككىنچى دەرس .خۇشال بىر كۈن
ئاڭلاش: خۇشال بىر كۈن ئىجادىيەت ۋە پائالىيەت
 ئوپتىك دېسكا، ئېلىكتىرونلۇق رېئال
9 ]: }  s# p: o9 R& Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

* q) U  a3 e8 u8 ~
4
91721
 2
ئورۇنداش: گۈل ۋە كۆچەت
ئورۇنداش:ئىلەڭگۈچ ئىجادىيەت ۋە پائالىيەت   - m- r% p! M, b& zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
 ئوپتىك دېسكا،سوقما چالغۇلار،ئاكاردىئون
% r# C* W# N9 P/ @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
* r2 C* m0 r  Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5
92428
2 
             ئۈچىنچى دەرس .سالام ۋەتەن                1 {! C+ P, U* x* }% ^4 b- n# Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاڭلاش: جۇڭخۇا خەلق جۇمھۇريىتىنىڭ دۆلەت شېئىرى
ئورۇنداش: دۆلەت بايرىقى
4 _/ z5 J& l  g
 ئوپتىك دېسكا،سوقما چالغۇلار، ئېلىكتىرونلۇق رېئال

% }* G# M" U! M  d

: a4 w7 P+ U" O: a5 h; F
6
1015
2 
دۆلەت بايرىمى مۇناسىۋىتى بىلەن ئارام ئېلىنىدۇ 
 
- C# G9 t$ H3 s1 |$ _/ |4 ~/ xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3 Y9 u; g; b, {2 ^1 e1 bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7
10812
2 
   ئاڭلاش:ئىتتىپاقلىق ئۇسسۇلى ئىجادىيەت ۋەپائالىيەت
ئورۇنداش:دۇنيا دوستلۇققا تولسۇن
 شالدىراق،ئوپتىك دېسكا، ،ئاكاردىئون

7 x8 I3 m5 c' o- p  E0 a, ^

7 B" |& M1 F; @8 S
8
101519
2 
ئوماققىنە ھايۋانلار        تۆتىنچى دەرس .
ئورۇنداش : ئۇلار نىمە دەيدۇ        ئىجادىيەت ۋە پائالىيەت
ئاڭلاش : 1)چۈجەلەرىم 2) خۇشال مۈشۈكئېيىق
ئوپتىك دېسكا، قوڭغۇراق، ئېلىكتىرونلۇق رېئال
$ S# z  R% T4 v' }5 \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
, ^# F! t5 l# Z( z6 R) C& gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
9
1022-26
2 
ئورۇنداش:قوزام بار  ئىجادىيەت ۋە ئەمەلىيەت
بەشىنچى دەرس : تىنچ كېچە
ئاڭلاش : ئەللەي قوزام ئورۇنداش : ئەللەي قوزام
 ئوپتىك دېسكا،سوقما چالغۇلار،ئاكاردىئون

% J. C7 H5 f4 n* F* f- u8 Z: }

0 Y, b8 Y/ `+ W! ~
10
102911-2
2 
ئورۇنداش :پارقىرايدۇ يۇلتۇزلار ئىجادىيەت ۋەپائالىيەت   E1 {) L6 S4 U3 dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاڭلاش :يۇلتۇز ئۇسسۇلى ئىجادىيەت ۋە پائالىيەت
 ئوپتىك دېسكا،سوقما چالغۇلار،ئاكاردىئون

, W: t- L2 B) z  K- {( T
- V+ S8 u  M7 eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
11
1159
2 
 ئالتىنچى دەرس . ئەمگەك سۆيىمىز
ئورۇنداش :قول ياغلىق ئاڭلاش : گۈلباغ ياسايمىز
ئاڭلاش : ئۈچ راھىپ ئورۇنداش ئىشلەيلى
ئىجادىيەت ۋە پائالىيەت
 ئوپتىك دېسكا،سوقما چالغۇلار،پىئانىنئو

' O- g$ d8 a$ {8 w/ s" s
$ m+ `: s# X8 B  B* f5 G; Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
12
111216
 2
 كىچىك زېرەك يەتتىنچى دەرس .
  ئاڭلاش : كېپىنەك ئۇسۇلى  ئورۇنداش : قۇلۇلە
  ئورۇنداش : يىڭناغۇچ ئىجادىيەت ۋە  ئەمەلىيەت
 ئوپتىك دېسكا،سوقما چالغۇلار، ئېلىكتىرونلۇق رېئال

3 p* p9 y' f% \! h

5 R* U* {& p9 g% A; `2 x
13
111923
2 
ئاڭلاش : ھەرە ئۇسسۇلى
سەككىزىنچى دەرس .كىچىك مۇزىكانت
7 P1 i9 d2 [1 v8 c
ئاڭلاش:1) يۇلتۇز ۋالىسى2) ئۇسسۇلچى قونچاق ئىجادىيەت ۋە  ئەمەلىيەت
 ئوپتىك دېسكا،سوقما چالغۇلار،ئاكاردىئون

/ V: f9 Y0 X6 l) s. L
+ o5 m6 N+ r4 W$ L6 d' Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
14
112630
2 
 ئاڭلاش:كانايچى بىلەن بارابانچى
ئورۇنداش : ۋالتورنى
 ئوپتىك دېسكا،سوقما چالغۇلار،ئېلىكتىرونلۇق رېئال
9 V1 W, Q5 ^7 ^  t& O  W; y; {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

9 g+ C! z5 B6 d  C& |! e& Y
15
1237
2 
توققۇزىنچى دەرس .ئويۇنلار
ئورۇنداش :پويىز ماڭدى ئىجادىيەت ۋەپائالىيەت
ئىجادىيەت ۋەپائالىيەت  ئاڭلاش: پويىز پولكىسى ئاڭلاش :تېپىشماق
ئورۇنداش :كۆز تېڭىش ئۇيۇنى
 ئوپتىك دېسكا،سوقما چالغۇلار،پىئانىنئو

+ f# F% `- f( n8 y
1 r3 j' p. o  r& [+ Z3 }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
16
121014
2 
 ئونىنچى دەرس .يېتىپ كەلدى يېڭى يىل
ئاڭلاش :شادىيانە ئورۇنداش :يېڭى يىل ئىجادىيەت ۋەپائالىيەت
ئورۇنداش : يېڭى يىلغا مۇبارەك ئاڭلاش : تېنىچ كېچە
 ئوپتىك دېسكا،سوقما چالغۇلار،ئاكاردىئون
( B3 h+ J6 R; \' Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
$ c$ Y6 L4 x" vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
17
121721
2 
مەۋسۈملنك سىناق شادلىق سەيلىگاھى
 ئوپتىك دېسكا،سوقما چالغۇلار
0 ?' `1 b) f" N; B$ e7 O2 dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
& |& C! g8 z, _6 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
18
122428
 2
 ئوپتىك دېسكا،سوقما چالغۇلار
0 b1 q0 x% c, e+ wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

% j. c* \  d. D- q5 C
19
1231-1-4
 
准备期末考试
 

& m- z% C4 {' g. K5 c& g1 r
1 ], _% }- i6 R) y3 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
教研组长意见:
教务主任签名:

5 I% P% X$ \% X) {4 s0 S' J5 J

2 n, R5 g2 i' }
# M2 b7 q; g/ k3 l& g& E/ dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1تەجرىبە +16 ئىناۋەت +12 تەڭگە +10 يىغىش سەۋەبى
ADiL + 16 + 12 + 10

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2013-3-1 17:00:50 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
داۋاملىق مۇشۇنداق ياخشى ماتىرياللارنى يوللاپ تۇرىشىڭىزنى ئۈمۈت قىلىمەن.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-27 06:43

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش