روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 9132|ئىنكاس: 19
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئاممىۋى لۇشىيەن تەربىيىسى ئەمەلىيىتى بويىچە ئانالىز ماتىرىيالى

  [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
پارتىيەنىڭ ئاممىۋى لۇشىيەن تەربىيىسى ئەمەلىيىتى بويىچە ئۈگىنىشنى قانات يايدۇرۇش پائالىيىتىدە ئۆز-ئۆزەمنى ئانالىز قىلىش ماتىرىيالىم
$ h* i6 u4 y" e深入开展学习党的群众路线教育活动中自我剖析材料8 U: Q7 ~! [3 y+ W7 ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پارتىيىنىڭ 18-قۇرۇلتاي 3-ئومۇمىي يىغىنى ‹‹جۇڭگۇ كوممۇنىستىك پارتىيىسى،گوۋۇيۈئەننىڭ يېڭى ۋەزىيەتتىكى پارتىيە قۇرۇلۇشىدىكى بىر قانچە تۈرلۈك مۇھىم مەسىلىلەرنى ياخشىلاش ۋە كۈچەيتىش توغرىسىدىكى قارارى›› ۋە يولداش خۇجىنتاۋنىڭ شىنجاڭنىڭ مۇقىملىق خىزمىتى توغرسىدا سۆزلىگەن سۆزىنىڭ روھى شۇنداقلا يۇقۇرى دەرىجىلىك ئورۇنلارنىڭ ھۆججىتىنىڭ روھى ۋە ئورۇنلاشتۇرۇشلىرى ،مائارىپ ئىدارىسىنىڭ پۈتۈن ناھىيە بويىچە ھەر قايسى مەكتەپلەردە پارتىيىنىڭ ئاممىۋى لۇشىيەن تەربىيىسى ئەمىلىيىتى بۇيىچە ئۈگۈنۈشنى قانات يايدۇرۇش پائالىيىتىنى قانات يايدۇرۇش توغرىسىدىكى قارارىغا ئاساسەن ئۆز ئەمىلىيىتىمگە بىرلەشتۈرۈپ ، پارتىيىنىڭ ئاممىۋى لۇشىيەن تەربىيىسى ئەمىلىيىتى بۇيىچە ئۈگۈنۈشنى قاناتيايدۇرۇش جەھەتتە مىنىڭدە تۆۋەندىكىدەك مەسىلىلەر ساقلانغانلىقىنى چوڭقۇر تونۇپ يەتتىم    .
5 B+ z4 p  j' n) ]2 X6 Y- c5 ]5 O7 u1. . سىياسى مەيدان،سىياسى سەزگۈلۈك  جەھەتتە:9 Q+ A0 \; Q( E( H1 E- h) Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەن سىياسىي مەيدان ، غايە ئىتىقاد جەھەتتە مەركىزى كومىتىت بىلەن بىردەكلىكنى ساقلاپ كەلگەن بولساممۇ ، ئۆزەمگە تەلەپنى قاتتىق قويماي  ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنىڭ سىياسى ئۆگىنىشكە سەل قاراش ،ئۆگىنىش ئۆنۈمىگە ئەھمىيەت بەرمەسلىك جەھەتتە يىتەرسىزلىك ئەھۋاللىرى مەندە ساقلاندى . ئاساسلىقى تەشۋىق قىلىش ئۇقۇتقۇچى - ئوقۇغۇچىلارغا  بولغان يىتەكلەش،خەلق ئاممىسى بىلەن سىردىشىش ۋە بايقاش ئىقتىدارىمىنىڭ ئاجىزلىقى تۈپەيلىدىن ئاز ساندىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەكتەپ ئىنتىزامىغا تولۇق بويسۇنمايدىغان ئەھۋاللىرىنى تەكشۈرۈپ تەتقىق قىلىش ، ئېنىقلاش ، مەسىللەرنى بايقاش كۈزۈتۈش جەھەتتە بىر قىسىم يىتەرسىزلىكلەر ساقلاندى. مەن مائارىپ مائارىپ ئىشخانا كادىرى بۇلۇش سۈپىتىم بىلەن ئاممىغا باشلامچى بۇلۇش مەسئۇلىيىتىمىنىڭ ئېغىرلىقىنى بىلگەن بولساممۇ ، ئاممىغا باشلامچى بۇلۇش جەھەتتە مەكتەپ بولسۇن ياكى خىزمەت ئىشلىگەن ئورنۇمدىكى خىزمەتداشلار بولسۇن ، پۈتۈن ئوقۇتقۇچى ، ئىشچى - خىزمەتچىلەرگە تەلەپنى قاتتىق قويمىغانلىقىمنى تۇنۇپ يەتتىم .+ p: e6 B# s9 aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2 . ئەبىدى ئەمىنلىك خىزمىتى جەھەتتە :
. p: i, f* n5 R$ ]5 t2 ~$ \مەكتەپ مۇقۇملۇق خىزمىتىدە ئوخشاش بولمىغان سەل قاراش كۆرۈلدى ئوقۇتقۇچىلار دۈجۈرنىلىك ۋەزىپىسىنى تۇلۇق ئادا قىلماسلىق ئورنىغا ئادەم ئالماشتۇرۇش ،تۇلۇق ياتماسلىق ئەھۋاللىرى  بايقالغان بولسىمۇ بۇلارغا يۇمشاق قول بولۇش بەلگىلمىنى تۇلۇق ئىجرا قىلماسلىق ئەھۋاللىرى مەندە ساقلاندى .
' u9 ]& y, i' y$ nمەكتىۋىمىزدىكى ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلار ئارىسىدا دىننى تۈس ئالغان كىيىملەرنى كىيىش،يەنى :ياغلىق چىگىش،باش كىيىم كىيىش ئەھۋاللىرى كۆرۈلگەن بولسىمۇ كۈچلۈك تەدبىر قوللانماسلىق باشقۇرۇش ئاجىز بولۇش ئەھۋاللىرى مېنىڭدە كۆرۈلدى. ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارغا بىخەتەرلىك تەربىيىسىنى ئىشلىگەن بولساممۇ ئەتراپلىق چۇڭقۇر بولماسلىق سەۋەبىدىن تۈرلۈك ھادىسلەرگە ئۇچراش ئەھۋاللىرى كۆرۈلدى ،بۇ مېنىڭ سىياسىنى پەرىقلەندۈرۈش خىزمىتىىنى  چىڭ تۇتمىغانلىقىمدىن بولدى-دەپ قارايمەن .
3 h6 Y6 Q* F( O  ?' ?4 L" a1 ~3.سىياسىنى پەرىقلەندۈرۈش جەھەتتە:
4 M0 p/ G- g( K  [% G" O1 Z$ uمەكتەپ ئوقۇ - ئوقۇتۇش ، تەلىم تەربىيە خىزمىتىدە مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى تەربىيەسى ئوقۇشلۇقىنى ھەر قايسى سىنىپلارغا تەسىس قىلىپ ،تەربىيەنىڭ ئەمىنلىشىش ئەھۋالىنى ۋاقتى قەرەلىدە سۈرۈشتىسىنى قىلىپ كەلگەن بولساممۇ  ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ    مەكتەپلەرگە كەلمەيدىغان، مەكتەپكە قىزىقمايدىغان ئەھۋاللاردىن خالى بولالمىدۇق  . بۇ جەھەتتە مەن مەكتەپكە چوڭقۇر چۈكۈپ   ئوقۇغۇچىلار بىلەن سۆھبەت ئېلىپ بېرىشىم ، ھەر قايسى مەكتەپلەرنىڭ مۇدىر شۇجى، ئىلمىي مۇدىرلىرى،  سىنىپ مۇدىرلىرى  بىلەن زىچ ئالاقە باغلاپ مەسىللەرنى تۈپ يىلتىزىدىن ھەل قىلىشىم يىتەرلىك بولمىدى . مىنىڭ سىنىپ مۇدىرلىرى بىلەن ئېلىپ بارغان سۆھبىتىمنىڭ  چوڭقۇر بولماسلىقى تۈپەيلىدىن بىر قىسىم سىنىپ مۇدىرلىرىنىڭ مائارىپ ئىشخانىسىگە قارىتا  ئىنكاس پىكىرلەرنى بىرىشتىن خالى بولالمىدىم .   ئوقۇغۇچىلارغا بولغان سىياسىي  ، ئىدىيىۋى تەربىيە  ۋە ئەخلاقى تەربىيە خىزمىتىنى ياخشى ئىشلەپ نەتىجىلەرنى قولغا كەلتۈرگەن بولساممۇ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئارىسىغا چوڭقۇر چۆكۈش ئۇلارنىڭ تۇلۇق ئەھۋالىنى بىلىش ،  قىيىنچىلىقىنى ھەل قىلىش جەھەتتە   يىتەرلىك خىزمەت ئىشلىيەلمىدىم . بۇ مىنىڭ خىزمەتلەرنى ئەتىراپلىق  ئىشلىيەلمىگەندىن بولدى دەپ قارايمەن    .   
. l4 l( g2 b* D8 [) U, Pئوقۇغۇچىلارنى كىچىكىدىن باشلاپ كىشلىك تۇرمۇش قارىشى ، ھايات قارىشى ، تەرببىيسى بىرىشنىڭ يىتەرلىك بۇلۇپ كىتەلمىگەنلىكى ، ئوقۇتقۇچىلارنى ئەتىراپقا زىچ ئۇيۇشتۇرىشىمىنىڭ يىتەرلىك بولمىغانلىقى سەۋەپلىك   قىسمەن ئوقۇغۇچىلاردا  ئۆز ھاياتىنى قەدىرلەش  ، كىشلىك تۇرمۇش قارىشىنى تىكلەش  جەھەتتە قىسمەن ئەھۋاللار كۈرۈلدى. بۇ جەھەتتە ئوقۇتقۇچىلار قۇشۇننىڭ بىرلىكىنى ساقلاش ، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى ۋە ئۆز ئارا ئىتتىپاقلىقنى ياخشىلاشتا بىر قىسىم يۇچۇقلارنىڭ بارلىقىنى ھىس قىلدىم   . بۇ جەھەتتە ئوقۇ - ئوقۇتۇش خىزمىتىگە بولغان باشقۇرۇشنى تېخىمۇ كۈچەيتىپ ،ئاجىز ھالقىلارنى ئۆز ۋاقتىدا تېپىپ چىقىپ ، ساقلانغان مەسىلىلەرنى ۋاقتىدا تۈزىتىپ ماڭىمەن .   9 p6 o! ^* k: V2 n" Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5. سىياسىنى ئىجرا قىلىش جەھەتتە : مەن مائارىپ ئىشخانا كادىرى بولغاندىن بۇيان سېستىمىمىزدا مۇقىملىق خىزمىتىدە ئوخشاش بولمىغان مەسىللەر كۆرۈلدى . بۇ ئىشلارنىڭ كىلىپ چىقىشى بىرسى مەكتەپدىكى سىياسى ئۆگىنىش تۈزۈمىگە تۇلۇق كاپالەتلىك قىلماسلىق ، شەكىلگە ئايلاندۇرۇپ قۇيۇش . ئىككىنچىسى يازلىق تەتىل ۋە قىشلىق تەتىل مەزگلدىكى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مەركەزلىك ئۆگىنشنى چىڭ تۇتۇپ ئېلىپ بارماسلىق، خاتىرە يىزىشنى ئاساس قىلىپ ، سۆزلەپ ئىدىيىسىگە بىرلەشتۈرمەسلىكتىن كىلىپ چىقتى . بۇ ئىشتا مىنىڭ بىۋاستە مەسئۇلىيىتىم بار دەپ قارايمەن .
) r; U# \+ H- E8 B" j! {, Q3 q8 n6) ئۆز ئۆزەمنى تەنقىد قىلىش جەھەتتە مەن ئىشلەۋاتقان خىزمىتىمدىن پەخىرلىنىپ باشقىلارنىڭ ماڭا قارىتا كۆرسۈتۈپ بەرگەن يىتەرسىزلىكلەرنى تۈزەتمەسلىك ئەھۋاللىرى مىنىڭدە ساقلاندى . بۇ ئەھۋاللار ئۆز دائىرەمدىكى خىزمەتلەرنىڭ ئىلگىرلىشىگە توسالغۇ بولدى دەپ قارايمەن .+ h/ s7 e9 \: e) v1 kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7. مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى ۋە ئۆز ئارا ئىتتىپاقلىق جەھەتتە:! V5 U4 q# s! x- |+ ?$ Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەن مائارىپ ئىشخانا كادىرى بولغاندىن بۇيان سېستىمىمىزدا ئۆز ئارار ئىتتىپاقىلق جەھەتتە ئوخشاش بولمىغان مەسىللەر كۆرۈلدى . بۇ ئىشلارنىڭ كىلىپ چىقىشى ئۇقۇتقۇچىلار ئارىسىغا چۇڭقۇر چۇكمەسلىك، ۋە نازارەتچىلىكىمنىڭ يىتەرلىك بولمىغانلىقىمنىڭ  ئىپادىسى دەپ قارايمەن.مەن بۇنىڭدىن كېيىن ئۇقۇتقۇچىلارغا  قارىتا باشقۇرۇشنى كۈچەيتىمەن ،ھەمدە بۇ مەسىلىلەرنى ئۆز ۋاقتىدا  تۈزىتىپ بولىمەن.
5 N' ?4 k0 }$ g' t6 o5 c1 O8.شەكىلۋازلىق جەھەتتە ساقلانغان گەۋدىلىك مەسىلىلەر:' U+ _  R9 R: o6 Z/ Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەن سىياسىي مەيدان ، غايە ئىتىقاد جەھەتتە مەركىزى كومىتىت بىلەن بىردەكلىكنى ساقلاپ كەلگەن بولساممۇ ، ئۆزەمگە تەلەپنى قاتتىق قويماي  ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنىڭ سىياسى ئۆگىنىشكە سەل قاراش ،ئۆگىنىش ئۆنۈمىگە ئەھمىيەت بەرمەسلىك جەھەتتە شەكىلۋازلىق قىلىش ئەھۋاللىرى مەندە ساقلاندى . ئاساسلىقى تەشۋىق قىلىش ئۇقۇتقۇچى - ئوقۇغۇچىلارغا  بولغان يىتەكلەش،خەلق ئاممىسى بىلەن سىردىشىش ۋە بايقاش ئىقتىدارىمىنىڭ ئاجىزلىقى تۈپەيلىدىن ئاز ساندىكى ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ مەكتەپ ئىنتىزامىغا تولۇق بويسۇنمايدىغان ئەھۋاللىرىنى تەكشۈرۈپ تەتقىق قىلىش ، ئېنىقلاش ، مەسىللەرنى بايقاش كۈزۈتۈش جەھەتتە بىر قىسىم يىتەرسىزلىكلەر ساقلاندى. مەن مائارىپ مائارىپ ئىشخانا كادىرى بۇلۇش سۈپىتىم بىلەن ئاممىغا باشلامچى بۇلۇش مەسئۇلىيىتىمىنىڭ ئېغىرلىقىنى بىلگەن بولساممۇ ، ئاممىغا باشلامچى بۇلۇش جەھەتتە مەكتەپ بولسۇن ياكى خىزمەت ئىشلىگەن ئورنۇمدىكى خىزمەتداشلار بولسۇن ، پۈتۈن ئوقۇتقۇچى ، ئىشچى - خىزمەتچىلەرگە تەلەپنى قاتتىق قويمىغانلىقىمنى تۇنۇپ يەتتىم . مەن بۇنىڭدىن كىيىن ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارنىڭ سىياسى ئۆگىنىشىنى تەرتىپلىك ئورۇنلاشتۇرۇپ،ئۆزەمگە تەلەپنى قاتتىق قويۇپ ،خىزمەتتە شەكىلۋازلىق قىلىشنى ئەھۋاللىرى كۇرۇلدى .
7 J0 O0 t. G$ K" t# y! B$ a9. ئىسراپخورلۇق قىلىش جەھەتتە:
1 ^3 a0 h+ ?) s9 tمەن مائارىپ ئىشخانا كادىرى بولغاندىن بۇيان مەكتەپ مۇلكىنى قوغداش جەھەتتە ئۈزۈم باش بۇلۇپ مەكتەپلەر مۇلۇكلىرىنىڭ بۇزۇلۇپ كىتىش ۋە يۈتۈپ كىتىشىگە قارىتا باشقىلارغا تەشۋىق تەربىيەنى كۈچەيتتىم.ھەمدە مەكتەپنىڭ بارلىق ئۇرۇنلىرىنى ئۇقۇتقۇچى بويلاپ ھۆددىگە بىرىپ مەكتەپ مال مۇلكىنىڭ يۇتۇپ ياكى ئىسراپ بۇلۇپ كىتىشىنىڭ ئالدىنى ئالغان بولساممۇ لىكىن تەكشۇرۇپ يىتەكچىلىك قىلىشىمنىڭ تۇلۇق بولماسلىقى،ئىدىيەۋى تەربىيەنى سىڭدۇرۇشۇمنىڭ يىتەرلىك بولماسلىقى سەۋەبىدىن مەكتەپنىڭ قىسمەن مال-مۇلۇكلىرىنىڭ بۇزۇلۇپ كىتىشىگە سەۋەپچى بۇلۇپ قالدىم.
0 q- r6 x0 q  I- d/ U: f6 fمەنبەسى: شەربەت مۇنبىرى0 x* q. Z4 V  f- [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
Word ھۆججىتىنى بىۋاستە چۈشۈرۈش
8 m: H1 a4 A  \深入开展学习党的群众路线教育活动中自我剖析材料.doc& c; c8 O2 @6 z" i' v) t( o: o$ m9 Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
深入开展学习党的群众路线教育活动中自我剖析材料.doc$ e) q; e( Y& ?: V. c3 w4 Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
深入开展学习党的群众路线教育活动中自我剖析材料.zip (11.81 KB, چۈشۈرۈش سانى: 143)

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1تەجرىبە +20 ئىناۋەت +20 تەڭگە +20 بايلىق +20 تۆھپە +7 يىغىش سەۋەبى
Tursun007 + 20 + 20 + 20 + 20 + 7 ياقتۇردۇم

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2014-4-18 22:05:03 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
سىلەر تەرەپتە ھازىرمۇ مائارىپ ئىشخانىسى بارمۇ؟

باھا سۆز

بىزنىڭ ئاۋات ناھىيسىدە يوق، ئەمما مۇشۇ ماتىرىيالنى تەمىنلىگەن شەربەت تورى قۇرغۇچىسى تۇرۇشلۇق كۇچا ناھىيسى ۋ  تەپسىلاتى ئىنكاس ۋاقتى: 2014-4-18 22:20
ۋاقتى: 2014-4-18 22:12:54 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئاتامان سىز ئۇزىڭىزنى قاتتىق پارچىلۋېتىپسىز جۇمۇ!
Tursun007 يوللىغان ۋاقتى  2014-4-18 22:05
2 |' ]/ k3 C% M1 ?. Yسىلەر تەرەپتە ھازىرمۇ مائارىپ ئىشخانىسى بارمۇ؟

8 ]8 }( D+ Y; w9 r3 hبىزنىڭ ئاۋات ناھىيسىدە يوق، ئەمما مۇشۇ ماتىرىيالنى تەمىنلىگەن شەربەت تورى قۇرغۇچىسى تۇرۇشلۇق كۇچا ناھىيسى ۋە باشقا ئۈچتۇرپان ناھىيسى قاتارلىق بىر قانچە ناھىيەدە مائارىپ ئىشخانىسى بار.
ۋاقتى: 2014-4-18 22:25:18 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ئانالىز ماتېرىيالى ھەقىقەتەن ياخشى يېزىلىپتۇ.
ۋاقتى: 2014-4-19 13:27:50 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
) j5 z5 S5 p$ W8 ~. f7 F1 t0 vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
来自安卓客户端
ۋاقتى: 2014-4-19 20:43:45 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى بوپتۇ جىمۇ
ۋاقتى: 2014-4-19 20:55:20 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ئانالىز ماتېرىيالى ھەقىقەتەن ياخشى يېزىلىپتۇ
ۋاقتى: 2014-4-21 10:51:39 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئاتاماننىڭ ئېسىل ماتىرياللار بىلەن تەمىنلىگىنىگە كۆپتىن-كۆپ رەخمەت
ۋاقتى: 2014-4-24 17:17:59 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ماتىريال تەلەپ بويىچە ياخشى يىزلىپتۇ.رەھمەت.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

تاقاش

ئالاھىدە تەۋسىيەئالدىنقى /1 كېيىنكى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى ( 新ICP备10200892号 )

GMT+8, 2015-4-20 13:45

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش