روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 4196|ئىنكاس: 4
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

بالىلاردىكى دۆتلىكىنى كەلتۇرۇپ چىقىردىغان ئامىللار

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
1. بەك قاتتىق ئەيىپلەش.
$ A3 X3 F0 x8 l( F+ g' D, ]' L$ g# {0 U) [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. ھەممىگە ئارىلىشىۋېلىش.% R' q2 c2 R, F0 lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
0 I3 G# t7 G  E6 Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. مۇكەممەللىكنى قوغلىشىش.1 J5 y( R. S# q8 W0 Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

0 s2 M- l* j4 u/ Z/ J4. يوقۇرى نومۇر تەلەپ قىلىش./ Q6 r! O, p1 r* {- lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
$ O7 z$ a: i9 n1 Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5. ئاتا-ئانىسى ئىنەق ئۆتمەسلىك.
# R6 \, N# P, @3 H) F* f+ N# F4 q0 a; N6 q( D* pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6. سۇئال سوراشقا يول قويماسلىق.
; g. s) a. n& r6 R
1 M# |) g) Z8 ?: N4 c, I1 k) L5 O7. ھەممە ئىشلىرىغا ياردەم قىلىش.. Z! V" g. N" V! ?* Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

7 x( g0 \9 c: k& W: Y& \8. ئويۇن-تاماشىسىغا چەك قويۇش.) \' s' t9 W0 W* q3 D8 gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

" w  ~& |4 S) e1 D9. ئىتائەتچانلىقىنى ماختاش.6 W2 N) R% V2 n. d+ E/ z( \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

9 J) ?3 j" o: `) @) i, I10. نەتىجىنىلا كۆزلەش.4 g+ g, c3 E5 s3 g- L1 `6 Y( |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

4 N3 F' H( B" a) g  Q    مۇكەممەللىكنى قوغلىشىش، يوقىرى نومۇر تەلەپ قىلىش، بەك قاتتىق ئەيىپلەش، ئىتائەتچانلىقىنى ماختاش، نەتىجىنىلا كۆزلەش قاتارلىقلار بولسا "مەجبۇرلاش بۇيرۇقى" نى بالىنىڭ قەلبىگە ئورنىتىۋېتىدۇ؛ سۇئال سوراشقا يول قويماسلىق، ئويۇن-تاماشىسىغا چەك قويۇش، ھەممىگە ئارىلىشىۋېلىش، ھەممە ئىشلىرىغا ياردەم قىلىش بولسا "چەكلەش بۇيرۇقى" نى ئورنىتىدۇ؛ ئاتا-ئانىسى ئىناق بولماسلىق بالىنىڭ قەلبىنى زەئىپلەشتۈرىدۇ، بالا چۈشكۈنلىشىدۇ، گاڭگىرايدۇ، ھاياتى كۈچى، ئىجاتچانلىقى، تەشەببۇسكارلىقى يوقىلىدۇ، ھەتتا " ياشاشنىڭ نېمە ئەھمىيىتى بولسۇن؟ " دېگەن تۇيغۇغا كېلىپ قالىدۇ.
7 U; q7 G5 d) K2 r5 d6 @! J4 u/ m/ r4 ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   بالىنىڭ ئېھتىياجى ناھايىتى ئاددى: بىرىنچى ئېھتىياجى بولسا دادىسى، ئاپىسى بار بولۇش، ئىككىنچى ئېھتىياجى بولسا ئاتا-ئانىسى ئۆز ئارا ياخشى كۆرۈشۈش، ئۈچىنچى ئېھتىياجى بولسا دادىسى، ئاپىسىنىڭ ئۆزىنى ياخشى كۆرۈشى. مانا بۇ ئۈچ ئېھتىياج قانائەتلەندۈرۈلمىسە بالىدىن مەسىلە كۆرۈلىدۇ.
$ U# K! O; P8 `( [/ x' E9 d6 [! n$ C* N" `) y$ Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   بالىغا بالىلارچە  مۇئامىلە قىلىش، ياخشى كۆرۈش، ئۇنىڭغا بىر ئىللىق، ئامراقلىققا تولغان ئائىلە ئاتا قىلىش كېرەككى، ھەرگىزمۇ ئۇنى ئاتا-ئانىسىنىڭ ئۇمىدىنىلا قانائەتلەندۈرىدىغان بىر ئەسۋابقا ئايلاندۇرۇپ قويماسلىق كېرەك. يەنە بالىغا ئەينى يىللاردا ئۆزى ئەمەلگە ئاشۇرۇپ بولالمىغان ئارزۇلىرىنى تېڭىشقا تېخىمۇ بولمايدۇ. بالا دېگەن ئۇ ئۆزى، ھەرگىزمۇ بىزنىڭ تەقلىدىمىز ئەمەس.
6 ?6 K# ^2 H; N) y+ c. x2 T  S- d7 c+ S0 O' T$ Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   بالىنىڭ دۆتلىكىنى ئۆزگەرتىشتىكى خاتا ھەرىكەتلەر:
$ t# ^  }, S! o' q4 K2 {* S5 p# k, {$ E2 v/ a! O3 O! k- F2 g1 Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. باشتىن ئاخىر ئۇتۇپ چىقالمايدىغان ئويۇن
% i4 j5 ]  P- l
1 z: j2 K4 G0 _; {/ j. H& ]! Bئەگەر بىز بالىغا بىر ئويۇن ئويناتقان بولساق، بۇ ئويۇننىڭ قىيىنلىق دەرىجىسى بالىنىڭ ھازىرقى چۈشىنىش ئىقتىدارىدىن ئېشىپ كېتىپ، بىز ئۇنىڭغا قارىتا ھىچقانداق چۈشەنچە بەرمىگەن بولساق، نەتىجىدە بالا قانداق ئويناشنى بىلەلمەي، ھەر قېتىمدا مەغلۇپ بولىۋەرسە، ئۇنداقتا بالىنىڭ پىسخىكىسى بارغانچە ياخشى بولماي قالىدۇ. باشقىلار ئۇنداق دېمىگەن تەقدىردىمۇ ئۇ ئۆزىنى ناھايىتى دۆت ھېس قىلىدۇ. ئەگەردە بالا ھاياتىدا "يېڭىش" كە ناھايىتى ئاز ئېرىشكەن بولسا، ئاخىرىدا ئۇ بىر كالتە پەم، قورقۇنچاق ئادەمگە ئايلىنىپ قېلىشى مۇمكىن.
+ ^2 G. m6 f# Z$ p3 T0 q% F+ S" l. a9 @. M2 ?2 F1 W7 ~) l; G7 @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. بالدۇر بىلىم ئىگەللىتىش$ _  E3 L: f5 u2 m+ y: I8 M$ Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

3 q: X7 U7 [/ t7 Kئاتالمىش "ئەقلى قابىلىيىتىنى ئېچىش" قا بېرىلىپ كەتكەن بىر قىسىم ئاتا-ئانىلار ئاكتىپ ھالدا كىچىككىنە بالىسىغا ئوقۇش، يېزىش، ھېسابلاش مەشىقى ئېلىپ بارىدۇ. ئۇ ئۆگىنىش بىلىملىرى بالىنىڭ بىلىش ئالاھىدىلىكىگە ماس كەلمەيدۇ، بالا گەرچە* E, z- k7 M; c: P8 f) iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

باھا سۆز

تېما ماۋزۇسىغا كۆپ چېكىتنى ئۇرۇنسىز كۆپ قۇيىۋەتمەڭ، تېما تەھرىرلەندى  ۋاقتى: 2012-2-21 21:53
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
مۇناسىۋەتلىك نادىر تېمىلار
ۋاقتى: 2012-2-22 20:33:57 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مۇنبەرگە يوللىغان تېمىلىرىڭىزنىڭ ھەمىمىسى دىگۇدەك تەربىيىۋى ئەھمىيىتى بار تېمىلاركەن  ،بۇلارنى كورۇپ ھەقىقەتەن دىققەت قىلسام بولغۇدەك دەپ ئويلاپ قالدىم .رھىمەت  ئۇستاز.
ۋاقتى: 2012-2-23 11:59:42 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى يوللاپسىز!
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2012-2-25 23:03:43 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
سىزگىمۇ رەخمەت.مۇمكۇن بولسا مەن يەنە داۋاملىق يولاپ تۇرمەن
ۋاقتى: 2013-12-22 20:01:22 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
     بالا تەربىيەلىمەك ھەقىقەتەن تەسكەن جۇمۇ!!!

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-3-31 20:46

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش