پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQ登录

只需一步,快速开始

جەمئىي مىكروبلوگ 3640 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • زەپەر 2 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    تۇلۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپنىڭ ئۈنۋىرسال ئەمىلىيەت دەرىس تەييارلىقىنىڭ تۇلۇقلىنىشىغا كۈچ چىقارساڭلار

  • ئۆزىل 3 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەسسالامۇئەلەيكۇم قىرىنداشلار ياخشىمۇ سىلەر؟خىلى كۇنلەر بوپ قاپتۇ مۇنبەرگە كىرمىگىلى ھەمىڭلار ياخشى...

  • پۇرخۇن تۈنۈگۈن 23:09 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئۇغلۇڭغا كىيىم ئزدىگۈچە ،ئۇستاز ئىزدە .

  • ilghar تۈنۈگۈن 21:07 [ئىنكاس(0)] [...]

    خۇتۇنۇڭ يىيىشلىك بولسا ئۇردى خۇدا،مېلىڭ يىيىشلىك بولسا بەردى خۇدا

  • كالۋا تۈنۈگۈن 20:37 [ئىنكاس(0)] [...]

    نان يىسە قۇساق تۇيدۇ.....

  • ilghar تۈنۈگۈن 19:58 [ئىنكاس(0)] [...]

    بىرنەچچە كۈن يوقاپ كەتسەم مۇنبەرئەجەپ قىزىپ كېتىپتۇ

  • زەپەر تۈنۈگۈن 10:00 [ئىنكاس(0)] [...]

    باشلانغۇچ قوش تىل 5- يىللىق 2- ماۋسۇملۇق . خەنزۇ تىلى ۋە ئانا تىل - ئەدەبىيات دەرىس تەييارلىقى بولسا  يوللاپ .....

  • زەپەر 2 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    تۇلۇقسىز ئوتتۇرا 2- ماۋسۇملۇق ئۈنۋىرسال ئەمىلىيەت دەرىس تەييارلىقى بولسا يوللاپ قويساڭلار . مۇكاپات بار

  • مەرگەن1 تۈنۈگۈن 23:28 [ئىنكاس(0)] [...]

    مەن ئەڭ ياخشىسىنى تاللىيالمايمەن ، ئەڭ ياخشىسى مىنى تاللىسۇن

  • 清澈(维) تۈنۈگۈن 21:42 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوغلۇڭ بۇشاڭ بولسا ،كېلىنىڭ بىشەم بولۇر

  • ilghar تۈنۈگۈن 20:52 [ئىنكاس(0)] [...]

    دوسلا ! كىمدە 6-يىللىق شىنجاڭ دەرس تەييارلىقى بار؟ بولسايوللاپ قويغان بولساڭلا بەكلا مىننەتدار بولغان ب.....

  • 买提库尔班 تۈنۈگۈن 20:15 [ئىنكاس(0)] [...]

    بۈگۈن ئارقىلىق ئەتىنى يارات!

  • MUSLIMA تۈنۈگۈن 16:49 [ئىنكاس(0)] [...]

    سوئال قويۇلمىسا،جاۋابمۇ بېرىلمەيدۇ.ياخشى سوئالنىڭ قىممىتى ياخشى جاۋابنىڭ قىممىتىدىن يۇقىرى بولىدۇ.

  • 阿布都艾尼江  تۈنۈگۈن 03:03 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەسسالامۇئەلەيكۇم ياخىشمۇسسللەر 3-ئاينىڭ 12-كۈنى كۆچەت تىكىش بايرىمڭلارغا مۇبارەك بولسۇن؟

كۆرۈش: 128|ئىنكاس: 3

تىل – ئەدەبىيات ئوقۇتۇشىدا ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزلۈكىدىن ئۆگىنىش ئى...

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

6

تېما

1

دوست

268

جۇغلانما

ئەزىز مېھمان

Rank: 1

قىزغىنلىق
32 سەر
تىللا
34 دانە
تۆھپە
137 سەر
شۆھرەت
33 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2012-11-13 11:26:08|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   ئامان تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-11-14 01:28  

تىل – ئەدەبىيات ئوقۇتۇشىدا ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزلۈكىدىن ئۆگىنىش ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈش توغرىسىدا ئويلىغانلىرىم

        ئۆزلۈكىدىن ئۆگىنىش ئىقتىدارى – ئەسلىدە ئۆزىدە بار بولغان بىلىم ئاساسىدا ، توغرا بولغان ئۆگىنىش ئۇسۇلىنى قوللىنىپ ، مۇستەقىل ئۆگىنىش ئېلىپ بارىدىغان بىر خىل ئىقتىدارنى كۆرسىتىدۇ . ئۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەپەككۇر تەرەققىياتىنى تېزلىتىپ ، ئۆگىنىش جەريانىدا دۇچ كېلىدىغان توسالغۇلارنى تۈگىتىپ ،ئوقۇغۇچىلارنى مول ئەتراپلىق بىلىمگە ئىگە قىلىدۇ . پاسسىپ ھالەتتىكى ئۆگىنىشتىن تەشەببۇسكار ھالەتتىكى ئۆگىنىشكە ئۆتكۈزىدۇ .
ئەمەلىيەت ئىسپاتلىدىكى ، باشلانغۇچ مەكتەپ باسقۇچىدا ئۆزلۈكىدىن ئۆگىنىش ئىقتىدارى كۈچلۈك ئوقۇغۇچىنىڭ ئوتتۇرا ، ئالىي مەكتەپ ۋە خىزمەت جەريانىدىمۇ ئۆزلۈكىدىن ئۆگىنىش ئىقتىدارى كۈچلۈك بولىدىكەن .  كەلگۈسىدىمۇ ئۆزىگە ئېھتىياجلىق بولغان بىلىمنى ئۆزلۈكىدىن تەشەببۇسكارلىق بىلەن ئۆگىنىپ  ، تۇرمۇشقا ، خىزمەتكە ، تەتقىق قىلىشقا ماھىر بولۇپ ، خىزمەت ۋە تۇرمۇشتا زور ئۇتۇقلارغا ئېرىشىدىكەن . شۇڭا ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزلۈكىدىن ئۆگىنىش ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈش ، دۆلىتىمىز كۆڭۈل بۆلىدىغان مەسىلە بولۇپلا قالماي ، نۇرغۇنلىغان دۆلەتلەر كۆڭۈل بۆلىدىغان مۇھىم مەسىلىگە ئايلاندى  . شۇنداقلا مائارىپ بىلەن شوغۇللانغۇچىلار تەتقىق قىلىشقا تېگىشلىك چوڭ تېمىلاردىن بىرى بولۇپ قالدى .
ئۇنداقتا تىل – ئەدەبىيات ئوقۇتقۇچىلىرى ئوقۇتۇش ئەمەلىيىتى جەريانىدا ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزلۈكىدىن ئۆگىنىش ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈش ئۈچۈن قانداق يېتەكچىلىك قىلىش كېرەك ؟ مېنىڭچە ، تۆۋەندىكى نۇقتىلارغا ئەھمىيەت بېرىش كېرەك .
1.        ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزلۈكىدىن ئۆگىنىش قىزغىنلىقىنى قوزغاش كېرەك . ئۇلۇغ  ئالىم ئېينىشتىيىن : « قىزىقىش – ئەڭ ياخشى ئۇستاز » دېگەنىدى . كىچىككىنە قىزىقىشمۇ ئوقۇغۇچىنىڭ ئۆمۈرلۈك ئىزدىنىشىنى بەلگىلىشى مۇمكىن . شۇڭا قىزىقىش بولغاندىلا ، ئوقۇغۇچىنىڭ بىلىم  ئىزدىشىگە تۈرتكە بولىدۇ . نەزەر دائىرسىنى كېڭەيتىپ ، كۆڭۈل قويۇپ تەتقىق قىلىش ، ئۆگىنىشىگە ۋە ئۈگىنىش ئۈنۈمىنى ئۆستۈرۈشىگە ئىلھام بېرىدۇ . ئوقۇغۇچى ئۆگىنىشكە قىزىقسا ، ئۈگىنىشتە ئاكتىپ ، تەشەببۇسكارلىق بىلەن ئۆگىنىدىغان پوزىتسىيىگە ئىگە بولىدۇ - دە ، ئۆگىنىش ئۈنۈمىنى ئۆستۈرگىلى بولىدۇ  . شۇنىڭ ئۈچۈن ئوقۇتۇش جەريانىدا تۆۋەندىكىدەك ئۇسۇللار ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنى ئۆزلۈكىدىن ئۆگىنىشكە قىزىقتۇرغىلى بولىدۇ :
1)        گۇمانىي مەسىللەرنى ئوتتۇرىغا قويۇپ ئۆگىنىشكە قىزىقتۇرۇش : ئوقۇغۇچى ئۆگىنىش جەريانىدا گۇمانىي مەسىللەرگە يولۇققاندا ، ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىنى شۇ مەسىلە ئۈستىدە ئىزدىنىشكە يېتەكلەش ، بىلىم توقۇنۇشى پەيدا قىلىپ ، ئۇلاردا ئۆزلۈكىدىن ئۆگىنىشكە بولغان قىزىقىشنى قوزغاش ، تېكىستلەرنى ئوقۇتقاندا بىر تەرەپتىن ئوقۇپ ، بىر تەرەپتىن ئويلاش ، ھەر قانداق ۋاقىتتا « نېمە ئۈچۈن » دېگەن سۇئالنى ئۆزىگە قويۇپ ئۆگىنىش تەلىپىنى قويۇش كېرەك .
ھېسسىي مۇھىت بەرپا قىلىش ئارقىلىق قىزىقىشنى قوزغاش : ئوقۇتقۇچى دەرس ئۆتكەندە ، ئوقۇغۇچىلارنى دەرس مەزمونىغا مۇناسىۋەتلىك تۇرمۇش بىلەن بىۋاستە ئۇچراشتۇرۇش ، ئەمەلىي بۇيۇملارنى كۆرسىتىش ، رەسىم ئارقىلىق نامايەن قىلىش ، مۇزىكا ئارقىلىق كۆرۈنۈش ھاسىل قىلىش ،فىلىم قويۇپ بېرىش ، كۆپ ۋاستىدىن پايدىلىنىش قاتارلىق ئۇسوللار ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنى ھېسسىي مۇھىتقا باشلاپ كىرىپ ، ئۇلارنىڭ تەسەۋۋۇرىنى ، ئىجادىي تەپەككۇرىنى قوزغىتىپ ، ئۆزلۈكىدىن ئۆگىنش قىزغىنلىقىنى تېخىمۇ ئاشۇرۇش كېرەك .
3) ئوقۇش ئارقىلىق قىزىقىشنى قوزغاش : تېكىستنى قايتا – قايتا دېكلاماتسىيە قىلىپ ئوقۇتۇش ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلاردا تېكىستنى ئۆگىنىش قىزغىنلىقىنى ئاشۇرغىلى بولىدۇ . ئۇندىن باشقا ، ئوقۇغۇچىلارنى قىزىقارلىق ھېكايە ، چۆچەك ، مەسەللەرنى ئوقۇش، رەسىملىك كىتابلارنى كۆرۈشكە تەشكىللەش ، ياكى ئوقۇتقۇچى سۆزلەپ بېرىش ، ئۇلاردىكى مۇھىم تېمىلارنى بىرلىكتە تەھلىل قىلىش ئارقىلىق، ئاستا –ئاستا ئوقۇغۇچىلارغا كىتاب ئوقۇشنىڭ ئەڭ خوشاللىنارلىق ئىش ئىكەنلىكىنى ھېس قىلدۇرۇش ، ھېكايە كىتابلار بىلەن چەكلىنىپلا قالماي، يەنە پەن-تېخنىكا كىتابلىرىنى ئوقۇشقا رىغبەتلەندۈرۈش كېرەك .  مەسىلەن : « يۈز مىڭلىغان نېمە ئۈچۈن » دېگەندەك كىتابلارنى ئوقۇشقا يېتەكلەش ، كىتاب ئوقۇش جەريانىدا قولىنى، مېڭىسىنى ئىشقا سېلىشقا ، تۇرمۇشىنى بېيىتىشقا ، ئوقۇغانلىرىنى تۇرمۇش ئەمىلىيىتىدىن ئۆتكۈزۈشكە ، تەجرىبە قىلىشقا ، زىرائەت تېرىش ، ھايۋان بېقىشقا ئوخشاش پائالىيەتلەر بىلەن شوغۇللۇنۇشىغا يېتەكلەش كېرەك .
2. ئوقۇغۇچىلاردا ئۆزلۈكىدىن ئۆگىنىشكە بولغان ئىشەنچنى تۇرغۇزۇش كېرەك . ئەنئەنىۋى ئوقۇتۇشتا ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزلۈكىدىن ئۆگىنىش ئىقتىدارىنى يىېتىلدۈرۈشكە سەل قارالغان ۋە ئۇنۇڭغا بولغان يېتەكلەش كەم بولغاچقا ، تىل – ئەدەبىيات ئوقۇتۇشىدا پەقەتلا ئوقۇتقۇچى سۆزلەپ ، ئوقۇغۇچىلار ئاڭلايدىغان ، ئوقۇتقۇچى سۇئال سورىسا ئوقۇغۇچى جاۋاپ بېرىدىغان ، دەرسخانا كەيپىياتى جانسىز ، مەنىسىز بولغان پاسسىپ ھالەتنى ساقلاپ كەلدى . بۇ خىل پاسسىپ ھالەتنى ئۆزگەرتىپ ، ئوقۇغۇچىلارنى ئاكتىپ ، تەشەببۇسكار ھالەتتە ئۆگىنىدىغان قىلىش ئۈچۈن ، ئوقۇغۇچىلارنى ئۆزلۈكىدىن ئۆگىنىشنىڭ خوجايىنلىرىغا ئايلاندۇرۇش كېرەك .  بۇنىڭ ئۈچۈن ، دەرسخانىدا ئوقۇغۇچىلارغا ئۆزلۈكىدىن ئۆگىنىدىغان يېتەرلىك ۋاقىت ئاجرىتىپ بېرىش ، مەسىلىلەرنى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزلىرى ھەل قىلىشقا قويۇپ بېرىش ، ئوقۇتقۇچى پەقەت ئوقۇغۇچى ئۆزى ھەل قىلالمىغان نۇقتىلار ئۈستىدە يېتەكلەش ئېلىپ بېرىش ، ھەر بىر ئوقۇغۇچىغا ئۆزلۈكىدىن ئۆگىنىش مۇھىتى يارىتىپ بېرىش ، ھەممە ئوقۇغۇچىنى كۆزىنى ، قولىنى ،ئېغىزىنى، مېڭىسىنى ئىشقا سېلىشقا يېتەكلەش ئارقىلىق ، ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنىڭمۇ  مۇۋاپىقىيەت قازىنىشىغا پۇرسەت بېرىش ، مۇۋاپىقىيەت قازانغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۇتۇقىنى ئۆز ۋاقتىدا مۇئەييەنلەشتۈرۈش، ئۇلارغا ئىلھام بېرىش  ، ئۇلارنى ماختاش، تەغدىرلەش ئارقىلىق ، مۇھاپىقىيەت خوشاللىقىنى ئۆزلۈكىدىن ئۆگىنىشنىڭ ھەركەتلەندۈرگۈچ كۈچىگە ئايلاندۇرۇپ ، ئوقۇغۇچىلاردا ئۆزىگە بولغان ئىشەنچ تۇرغۇزۇش كېرەك .
3. ئوقۇغۇچىلارغا ئۆزلىكىدىن ئۆگىنىش ئۇسۇلىنى ئۆگىتىش كېرەك .
ئاتاقلىق مائارىپچى يې شېڭتاۋ : « ئىقتىدارلىق ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارغا تەييار بىلىمنى ئەمەس ، بەلكى ئۇلارغا قانداق ئۆگىنىشنى ئۆگىتىدۇ . » دېگەنىدى . بۇ سۆز ئوقۇتۇش ئۇسۇلىدىكى يېتەكچىلىكنىڭ نەقەدەر مۇھىملىقىنى كۆرسىتىپ بېرىدۇ . ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزلۈكىدىن ئۆگىنىش ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈش ئۈچۈن ، دەرسخانا ئوقۇتۇشى جەريانىدا ، تۆۋەندىكىدەك ئۇسۇللار ئارقىلىق ئۆزلۈكىدىن ئۆگىنىش ئۇسۇلىنى ئۆگىتىش كېرەك .
1)        تېكىستلەرنى ئۆزلۈكىدىن ئوقۇش ئۇسۇلىنى ئۆگىتىش . ئوقۇشنى ئۆگىتىش –تىل –ئەدەبىيات ئوقۇتۇشىدىكى ئاساسىي ھالقا . ئوقۇشنى ئۆگىنىۋالغاندا ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەپەككۈرىنى كېڭەيتىپ ، چۈشىنىش ئىقتىدارىنى يوقىرى كۆتۈرگىلى ، ئۇلارغا ئەركىن- ئازادە ئۆگىنىش مۇھىتى يارىتىپ بەرگىلى بولىدۇ . بۇنى تۆۋەندىكى بەش قەدەم بويىچە ئۆگىتىش كېرەك .
بىرىنچى قەدەم : تېكىستنى ئەستايىدىل ئوقۇشنى ئۆگىتىش . ① يېڭى سۆز- ئىبارىلەرنى ئەستايىدىل ئوقۇش ، تېكىستنى تولۇق ئوقۇش . ② قورال كىتابلاردىن پايدىلىنىپ ياكى تېكىستنىڭ باش – ئاخىرىغا باغلاپ ، يېڭى سۆز – ئىبارىلەر ۋە مۇھىم جۈملىلەرنى چۈشىنىش . ③ ئەسەر دە نېمىلەرنىڭ سۆزلەنگەنلىكىنى ، ئاپتورنىڭ نېمە دېمەكچى ئىكەنلىكىنى بىلىۋېلىش .
ئىككىنچى قەدەم : مۇھاكىمە ئاساسىدا ئوقۇشنى ئۆگىتىش .   ‍ ① ئاسان سۆز– جۈملىلەنى چۈشىنىۋېلىش . ② چۈشىنىش قىيىن بولغان سۆز-جۈملىلەرنى يېشىش . ③ جۈملە ۋە ئابزاس بۆلەكلىرىنى تەھلىل قىلىش  ④ تەسىراتىنى ئىپادىلەش .
ئۈچىنچى قەدەم : خاتىرىلەپ ئوقۇشنى ئۆگىتىش . ① يۇمىلاق ، ئۈچ بۇلۇڭ ياكى باشقا بەلگىلەر ئارقىلىق بەلگە قويۇش ئاساسىدا ئوقۇش ، مۇھىم جايلارغا سىزىپ بەلگە سېلىش . ② پاساھەتلىك يېزىلغان ياكى ئۆزىگە ئەڭ تەسىر قىلغان سۆز – جۈملىلەرنى كۆچۈرۋېلىش . ③ تىپىك جۈملە ، ئابزاسلارنى ، ماقال –تەمسىل ، ھېكمەتلىك سۆز ۋە قوشاقلارنى خاتىرىلىۋېلىش .
تۆتىنچى قەدەم : ئۈنلۈك ئوقۇشنى ئۈگىتىش . ① دېكلاماتسىيە قىلىپ ئوقۇش . ② قايتا بايان قىلىش . ③ يادلىۋېلىش .
2)        ئۆزلۈكىدىن ئۆگىنىپ جاۋاپ تېپىشقا يېتەكلەش : ئوقۇتقۇچى ئالدىن سۇئال لايىھىلەپ ، ئۇنى رەتكە تۇرغۇزۇپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزلىرى قول سېلىپ بۇ مەسىللەرنى ھەل قىلىشقا تاپشۇرۇش . ئوقۇغۇچىلار مۇشۇ سۇئال ئاساسىدا تېكىستنى مۇستەقىل ئوقۇش ، مۇستەقىل تەپەككۇر قىلىش ئارقىلىق بۇ مەسىلىلەرنى ھەل قىلىش ، ھەل قىلالمىغان ياكى ئېنىق بولمىغان مەسىلىلەرنى گۇررۇپپىدا مۇزاكىرە قىلىپ ھەل قىلىش ، ھەل قىلالمىغان نۇقتىلارنى ئاخىرىدا ئوقۇتقۇچى تۈرگە ئايرىپ ، رەتلەپ ، مەركەزلەشتۈرۈپ چۈشەندۈرۈش كېرەك .
3)        ماتىرىيال كۆرۈش ۋە توپلاشنى ئۆگىتىش . قورال كىتابلاردىن پايدىلىنىپ چۈشىنىكسىز سۆز-جۈملىلەر ۋە مۇرەككەپ جۈملىلەرنىڭ مەنىسىنى بىلىۋېلىش ، دەرس مەزمونىغا مۇناسىۋەتلىك ماتىرياللارنى توپلاپ ، بىلىمنى تولۇقلاش ۋە كېڭەيتىش . ماتىرياللارنى كۈتۈپخانا ، قىرائەتخانا ، ھەر خىل گېزىت- ژورناللار ۋە ئېنتىرنېت تورىدىن پايدىلىنىپ ئىزدەش ۋە تېپىشنى ئۈگىتىش، ئائىلە تۇرمۇشى ۋە مەكتەپ تۇرمۇشىغا قىزغىن قاتىنىشپ ، ئەدەبىيات بىلىمى ۋە ئىجتىمائى ئەمەلىيەت قابىلىيتىنى ئۆستۈرۈشكە يېتەكچىلىك قىلىش كېرەك .
4.ئوقۇغۇچىلاردا ئۆزلۈكىدىن ئۈگىنىش ئادىتىنى يېتىلدۇرۇش كېرەك. ئۆزلۈكىدىن ئۈگىنىش ئادىتىنى يېتىلدۈرۈش – ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزلۈكىدىن ئۈگىنىش ئىقتىدارىنى ئۆستۇرۇشتىكى مۇھىم ھالقا . ئاتاقلىق مائارىپچى يې شىڭتاۋ : «   مائارىپ دېگەن نېمە ؟  ئاددىي قىلىپ ئېيتقاندا ، ياخشى ئادەت يېتىلدۇرۇش » دېگەنىدى . تىل – ئەدەبىيات ئوقۇتۇشىدا ، ئوقۇغۇچىلاردا ئاساسلىق تۆۋەندىكى ئۆزلۈكىدىن ئۈگىنىش ئادىتىنى يېتىلدۈرۈش كېرەك .
1) دەرستىن ئىلگىركى ئالدىن تەييارلىق قىلىش ئادىتى : ھەر كۈنى يېڭى دەرس ئۆتۈلۈشتىن ئىلگىرى « ئوقۇش ، بەلگە قويۇش ،  ماتىريال توپلاش، بۆلۈش ، يېغىنچاقلااش » تىن ئىبارەت بەش باسقۇچ  بويىچە ئۆزلۈكىدىن ئۈگىنىپ ، سۆز – جۈملە ۋە تېكىست مەزمونى ھەققىدە دەسلەپكى بىلىشكە ئىگە بولۇش كېرەك .
2) لوغەت ئاختۇرۇش ۋە باشقا قورال كىتابلاردىن پايدىلىنىش ئادىتى .
3) دەرستىن سىرتقى كىتابلارنى ئوقۇش ۋە ماتىرىيال توپلاش ئادىتى .
  ھەر كۈنى ئوقۇغۇچىلارنى يېرىم سائەتتىن بىر سائەت ئەتىراپىدا ۋاقىت چىقىرىپ بالىلار قوشاقلىرىنى ئوقۇش ۋە بالىلار كىنو – فىلىملىرىنى كۆرۈشكە ئادەتلەندۈرۈش . شۇنداقلا ئوقۇش ، كۆرۈش جەريانىدا پىكىر يۈرگۈزۈشنى بلىشنى تەلەپ قىلش . كىتاب ئوقۇش خاتىرسى يېزىشنى داۋاملاشتۇرۇش ، خاتىرسىگە پاساھەتلىك جۈملىلەرنى ، ئۆزىگە يارىغان ، تەسىر قىلغان جۈملىلەرنى كۆچۈرىۋېلىش ئادىتىنى يېتىلدۈرۈش كېرەك .
4)        تەشەببۇسكارلىق بىلەن قەلەم تەۋرىتىش ئادىتى .
  ئوقۇغۇچىلارنى تۇرمۇشنى قىزغىن سۆيۈشكە يېتەكلەش ، تۇرمۇشقا قاتناشتۇرۇش ئارقىلىق ، كۆرگەنلىرى ، ئويلىغانلىرى ، ئەھمىيەتلىك پائالىيەت ۋەقەلەرنى يېزىشقا ئادەتلەندۈرۈش ، كۈندىلىك خاتىرە يېزىشنى داۋاملاشتۇرۇش . قارا دوسكا چىقىرىش ، قول گېزىتى ، مەكتەپ گېزىتى ئىشلەش قاتارلىق ئەمەلىي يېزىقچىلىق پائالىيەتلىرىگە قاتناشتۇرۇپ ، ئوقۇغۇچىلاردا ئاكتىپلىق بىلەن قەلەم تەۋرىتىدىغان ئادەتنى شەكلىللەندۈرۈش كېرەك .
  ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزلۈكىدىن ئۈگىنىش ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈش قىسقا ۋاقىت ئىچىدە ئەمەلگە ئاشۇرغىلى بولىدىغان ئىش ئەمەس ، ئۇ ئۇزاق مەزگىللىك ئۈزلۈكسىز ئەمەلىيەتتىن ئۆتكۈزۈش جەرىيانىدا شەكىللىنىدۇ . شۇڭا ئوقۇتقۇچى سەۋرچان بولۇش ، ئۆزى ئاز سۆزلەش . ئوقۇغۇچىلارغا كۆپ مەشىق قىلىش ، كۆپ كۆرۈش ، كۆپ ئويلاش ، كۆپ سۆزلەش ، كۆپ ئەمەلىيەتتىن ئۆتكۈزۈش پۇرسىتى يارىتىپ بېرىش . ئۇسۇللارنى قوللانغاندا ، قەدەممۇ – قەدەم ، تەرتىپلىك ، ئىلمى بولۇشقا دىققەت قىلىش ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزلۈكىدىن ئۈگىنىش ئىقتىدارىنى ئۆز ۋاقتىدا باھالاپ تۇرۇش ، شەكىلۋازلىقتىن ساقلىنىپ، ئەمەلىي ئۈنۈمگە ئەھمىيەت بېرىش كېرەك .
چۈشۈرۈش ئادىرسى: pa.lunwen1352777257838.doc

ھازىرغىچە 2 ئادەم باھالىدىقىزغىنلىقتىللاتۆھپەشۆھرەتيىغىشسەۋەبى
گۇلزار + 3 + 3 + 3 + 3ياخشى تېما.
ئامان + 3 + 3 + 3 + 3ياخشى تېما.

ھەممە باھا نومۇرى : قىزغىنلىق + 6 تىللا + 6 تۆھپە + 6 شۆھرەت + 6  باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

38

تېما

14

دوست

5771

جۇغلانما

مۇنبەر باشلىقى

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

قىزغىنلىق
1737 سەر
تىللا
224 دانە
تۆھپە
885 سەر
شۆھرەت
785 سەر

مائارىپچىبايقاش شائىرىبايقاش قىزىقچىسىتىرىشچان ئەزا

يوللىغان ۋاقتى 2012-11-13 12:13:04|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تىل- ئەدەبىيات ئوقۇتۇشى تۇغرىسىدا ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزلىكىدىن ئۆگۈنىش ئادىتى تۇغرىسىدا ناھايىتى ئەتراپلىق تۇختىلىپسىز .تىل- ئەدەبىيات ئوقۇتقۇچىلىرى ئۈچۈن ياخشى پايدىلانمىكەن. رەخمەت .
ھەردۇقمۇشتا قامچا بار !

406

تېما

57

دوست

2 تۈمەن

جۇغلانما

ئاتامان

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

قىزغىنلىق
5051 سەر
تىللا
2205 دانە
تۆھپە
8467 سەر
شۆھرەت
3666 سەر

مۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش قوغدىغۇچىسىبايقاش شائىرىتۆھپىكار باشقۇرغۇچىبابقاش يازغۇچىسىدادىل ئەزا ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2012-11-14 01:31:47|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تىل-ئەدەبىيات ئوقۇتۇشىنىڭ ئۈنۈمىنى ئۆستۈرۈش توغرىسىدا ئەتراپلىق توختىلىپسىز، بۇ يازمىڭىزدىن كەسىپداشلىرىمىز مۇۋاپىق پايدىلانغۇسى! رەخمەت سىزگە خانقىز.
كۆرگىنىڭدىن كۆپتۇر كۆرمىگىنىڭ، كۆرمىگەننى كۆرەرسەن ئۆلمىگىنىڭ.

235

تېما

57

دوست

2 تۈمەن

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
5111 سەر
تىللا
907 دانە
تۆھپە
9321 سەر
شۆھرەت
4230 سەر

تىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش قوغدىغۇچىسىبايقاش شائىرىبابقاش يازغۇچىسىبايقاش مەلىكىسىدادىل ئەزا ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2012-11-14 14:59:16|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشىمۇسىز ؟
ئالدى بىلەن سىزنىڭ بۇ مەرىپەت گۈلزارلىقىغا كېلىپ سېپىمىزگە قوشۇلغانلىقىڭىزنى قىزغىن قارشى ئالىمىز .
  بۇ ئەدەبىيات ئوقۇتىشى توغرىسىدىكى  كۆز قارشلىرىڭىز ھەقىقەتەن ئادەمنى قايىل قىلارلىق بوپتۇ . شۇنداقلا بۇ تېمىڭىز مۇنبەرنىڭ خاسلىقىنى نامايەن قىلىپ ، ئەدەبىيات سېپىگە يېڭى قەدەم قويغان ئوقۇتقۇچىلىرىمىز ئۈچۈن  يول كۆرسەتكۈچى ماياك بولغۇسى .
رەھمەت ھارمىغايسىز .
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،350804577 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园

يانفۇن|بايقاش ھەمكارلىق ئېلانلىرى|ياردەم سوراش|baykax( 新ICP备13000497号 )

ئالاقىلىشىش چ چ نومۇرى

GMT+8, 2013-3-13 03:57, Processed in 0.404597 second(s), 42 queries.

Powered by Discuz! X2.5 Licensed(NurQut Team)

© 2001-2012 Comsenz Inc.

چوققىغا قايتىش