مىخلاڭساقلاڭيېڭى 2000 تېماتەۋسىيە تور كۆرگۈچىلەر:FirefoxChrome
baykax

baykax

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQ登录

只需一步,快速开始

جەمئىي مىكروبلوگ 2077 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • زەپەر 12 مىنۇت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئۇقۇتقۇچىلار تەييارغا ھەييار بۇلىدىغان ناچار ئادەتنى تۈگۈتەيلى

  • ئامان 10 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بىلمەسلىك ئەيىپ ئەمەس، تىرىشماسلىق ئەيىپ!

  • ئامان 10 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    تېما يوللىغاندا تېما ھەققىدە قىسقىچە ئىزاھات بېرىپ يوللايلى!

  • ئامان 10 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    تېما يوللاشتا قىينىلىۋاتقان بولسىڭىز بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىدىن ياردەم سوراڭ!

  • ئامان 10 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپ نۇمۇرى: 110384522.

  • pari تۈنۈگۈن 21:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    جاپاكەش باغۋەنلەر بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!!

  • ئەلەم تۈنۈگۈن 19:38 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭلارغا مۇبارەك!

  • ئامان 10 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپ نۇمۇرى: 110384522.

  • ئامان 10 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مۇنبەردىكى باشقۇرغۇچىلار تېما يوللاشتا ھەر ۋاقىت سىزگە يول كۆرسىتىدۇ، تارتىنماڭ!

  • ئامان 10 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپ نۇمۇرى: 110384522.

  • ئامان 10 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپ نۇمۇرى: 110384522.

  • ئامان 10 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    يېڭى ئەزالار بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىغا قوشۇلۇڭلار، ياردەمگە ئېرىشەلەيسىلەر.

  • pari تۈنۈگۈن 21:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    جاپاكەش باغۋەنلەر بايرىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!!

  • 阿吉米德 تۈنۈگۈن 19:11 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئاراڭلاردا ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىسى بولسا تونۇشۇپ قاساق بوپتىكەن قېرىنداشلا.......

  • ئامان 10 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    تېما يوللاشتا قىينىلىۋاتقان بولسىڭىز بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىدىن ياردەم سوراڭ!

  • ئامان 10 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    تېما يوللاشتا قىينىلىۋاتقان بولسىڭىز بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىدىن ياردەم سوراڭ!

  • ئامان 10 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    يېڭى كەلگەن دوستلار بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىغا قوشۇلۇڭلار، ياردەمگە ئېرىشەلەيسىلەر.

  • ئامان 10 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    يېڭى كەلگەن دوستلار بايقاش ئوقۇتقۇچىلار QQ توپىغا قوشۇلۇڭلار، ياردەمگە ئېرىشەلەيسىلەر.

  • چىركىن 11 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مەن ماتىرىيال يوللىماقچى ئىدىم

  • شىرنە تۈنۈگۈن 20:22 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىڭىزلارغا مۇبارەك بولسۇن

  • 阿吉米德 تۈنۈگۈن 19:10 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەسسەلامۇ ئەلەيكۇم بايقاش.......

كۆرۈش: 175|ئىنكاس: 4

ئوقۇغۇچىلارنىڭ يېزىقچىلىق ئىقتىدارىنى ئۆستۈرۈشتە،ماتېرىيال تا...

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

8

تېما

2

دوست

469

جۇغلانما

ئەتتىرگۈل ئەزا

Rank: 3Rank: 3

قىزغىنلىق
71 سەر
تىللا
69 دانە
تۆھپە
170 سەر
شۆھرەت
71 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2012-11-13 11:33:17|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   ئامان تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-11-14 01:18  

ئوقۇغۇچىلارنىڭ يېزىقچىلىق ئىقتىدارىنى ئۆستۈرۈشتە،ماتېرىيال تاللاش يوللىرىنى كېڭەيتىشتىن باشلاش كېرەك
   
  يېزىقچىلىق ___ تىل-يېزىق ئارقىلىق ئىپادىلەش ۋە پىكىر ئالماشتۇرۇشنىڭ مۇھىم شەكلى ، دۇنيانى بىلىش ، ئۆزىنى بىلىش ،ئىجادىي بايان قىلىش جەريانى،يېزىقچىلىق قابىلىيىتى بولسا ، تىل-ئەدەبىيات تەربىيلىنىشىنىڭ ئۇنۋېرسال ئىپادىسى . شۇڭا تىل-ئەدەبىيات ئوقۇتۇشىدا ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئوقۇش ، ئاڭلاش سۆزلەش ئىقتىدارىنى ئۆستۈرۈش بىلەن بىرگە ، يېزىقچىلىق ئىقتىدارىنى ئۆستۈرۈشمۇ ئىنتايىن مۇھىم .
  ئوقۇتۇش ئەمەلىيىتى ۋە تەكشۈرۈش ئەمەلىيىتىگە ئاساسلانغاندا  ، كۆپ ساندىكى ئوقۇغۇچىلاردا يېزىقچىلىق ھەقىقەتەن تەس دەيدىغان قاراش ئوموملاشقان . يېزىقچىلىقنىڭ تەسلىكى نەدە ؟ بۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ نېمىنى يېزىشنى بىلەلمەسلىكىدە  .  چۈنكى ، ئوتتۇرا - باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ بىلىش دائىرىسى تار ،كۆرگەن-بىلگەنلىرى ئاز ، تۇرمۇش بىلىمى مول بولمىغاچقا ، بىرەر پارچە ئەسەر يېزىڭلار دېسە ، كاللىسى قۇپقۇرۇق بولۇپ ، نېمىنى يېزىشنى ، نەدىن باشلاشنى بىلەلمەي قوشۇمىسىنى تۈرگەن ، قەلىمىنىڭ ئۇچىنى چىشلىگەن ھالدا ئولتۇرۇپ كېتىدۇ-دە ، ئاخىرىدا زورمۇ-زور قەلەم تەۋرىتىشكە باشلايدۇ . نەتىجىدە يازغان ئەسىرى كۆڭۈلدىكىدەك بولمايدۇ . ئوقۇغۇچىلاردىكى بۇ خىل " يېزىقچىلىق تەس " دەيدىغان قاراشنى تۇگىتىپ ، يېزىقچىلىققا بولغان ئىشەنچىسىنى تۇرغۇزۇپ ، ئۇلاردا يېزىقچىلىققا قىزىقىدىغان ، تەشەببۇسكارلىق بىلەن ئوڭاي قەلەم تەۋرىتەلەيدىغان قىلىش ئۈچۇن ئىشنى ماتېرىيال تاللاش يوللىرىنى كېڭەيتىشتىن باشلىشىمىز لازىم . ئۇنداقتا ماتېرىيال تاللاش يوللىرىنى قانداق كېڭەيتىش كېرەك ؟
1. ئوقۇغۇچىلارنى تۇرمۇشنى بىلىش ، تۇرمۇشنى چۇشىنىشكە يېتەكلەش كېرەك.
ھەممىگە مەلۇمكى ، ئەدەبىياتنىڭ بىردىنبىر مەنبەسى-ئىجتىماىي تۇرمۇش . يېزىقچىلىق ماتېرىيالى دەل تۇرمۇشتىن كېلىدۇ . خۇرۇچ  بولمىسا ، تاماق ئەتكىلى بولمىغاندەك ، يېزىقچىلىقتىمۇ يېزىقچىلىق  ماتېرىيالى بولمىسا ، ئەسەر يازغىلى بولمايدۇ . يېزىقچىلىقنىڭ ماھىيىتى-ئوقۇغۇچىلارنىڭ رېئال تۇرمۇشىنىڭ كارتىنىسى بولۇپ  ، ئۇ تۇرمۇشنى مەنبە قىلىدۇ ھەم تۇرمۇشتىن بىر دەرىجە يۇقىرى تۇرىدۇ . ئوقۇغۇچىلارغا نىسپەتەن يېزىقچىلىق ماتېرىيالى ، بىرىنچى ، ئائىلە تۇرمۇشى ، مەكتەپ تۇرمۇشى ۋە ئىجتىمائىي تۇرمۇشتىن كېلىدۇ . ئىككىنچى ، باشقىلار ۋە ئىلگىركىلەرتەمىنلىگەن ماتېرىياللاردىن كېلىدۇ . ئۈچۈنچى ، تۇرمۇش ۋە ماتېرىيال ئاساسىدىكى تەسەۋۋۇردىن كېلىدۇ . شۇڭا ، ئوقۇغۇچىلارنى يېزىقچىلىق ماتېريالىغا ئىگە قىلىش ئۈچۈن ، تۇرمۇشنى بىلىش ، تۇرمۇشنى چۈشىنىش ۋە تۇرمۇش بىلىملىرىنى كېڭەيتىشكە يېتەكلەش كېرەك  .  ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ ماقالىرىنىڭ مەزمۇنى مول ، جانلىق ، قىزىقارلىق بولۇشنى ، تىلى تاۋلانغان ، تەپەككۇرى تەسەۋۋۇرى قاناتلانغان بولۇشنى تەلەپ قىلىدۇ . بۇنىڭ ئۈچۈن مەكتەپتە ئوقۇغۇچىلارنىڭ تۇرمۇشىغا زىچ باغلانغان ، تۇرمۇش بىلمىنى كېڭەيتىدىغان مول مەزمۇنلۇق ، سەر خىل پائالىيەتلەرنى قانات يايدۇرۇپ ، ئۇلارنىڭ نەزەر دائىرىسىنى كېڭەيتىشىمىز كېرەك . چۈنكى بۇنداق پائالىيەتلەر ئوقۇغۇچىلارنىڭ تۇرمۇشىنى بېيىتىپ ، تۇرمۇشنى بىلىشى ، تۇرمۇشنى چۈشىنىشى ئۈچۈن چەكسىز بوشلۇق ھازىرلاپ ، سەزگۈسىنى غىدىقلاپ ، ئۆزىگە خاس بولغان نۇقتىدىن تۇرمۇشنى كۈزوتكۈزىدۇ . تەمىنى تېتىتقۇزىدۇ . بۇندىن باشقا ، مۇنەۋۋەر ئەدەبىي ئەسەرلەرنى كۆپ ئوقۇشقا رىغبەتلەندۈرۈش كېرەك . ئەدەبىي ئەسەرلەرنى ئوقۇش مەدەنىيەت جۇغلاش ، بىلىم جۇغلاش ، ئەقىل جۇغلاش ، ھېسىيات جۇغلاش بولىدۇ . ئەدەبىي ئەسەرلەرنى كۆپ ئوقۇغاندا ، ئەسەردىكى ۋەقەلەر ، پىرسۇناجلارنىڭ سۆز- ھەرىكىتى ، پائالىيەتلىرى ئارقىلىق تۇرمۇش ھەققىدىكى بىلىمى ئېشىپلا قالماي ، ئىجتىماىي تۇرمۇشنى تېخىمۇ چوڭقۇر چۈشىنەلەيدۇ . ھېسسىياتى ، بىلىمى بېيىپ ، چىن ، ھېسىياتلىق ئەسەرلەرنى ئوڭايلا يېزىپ چىقالايدۇ .
2.ئوقۇغۇچىلارنى تۇرمۇشقا قاتنىشىشىغا ، تۇرمۇشتىن ئالغان خام ماتېرىيالىنى تاللاشقا ، پىششىقلاشقا يېتەكلەش كېرەك  .
   مەشھۇر يازغۇچى يى شىڭ تاۋ مۇنداق دەپ كۆرسەتكەن:
"ئەسەر چوقۇم رىئال تۇرمۇشتىن كېلىشى كېرەك . ئۆزىمىز بېشىمىزدىن كەچۈرمىگەن ئىشلارنى مەجبۇرى يېزىقچىلىققا سۆەپ كىرگۈزمەسلىكمىز كېرەك  . " ئۇ ياخشى ئەسەر بىلەن تۇرمۇش ماتېرىيالى ئوتتۇرىسىدىكى مۇناسىۋەتنى تىلغا ئالغاندا " ئۆز تۇرمۇشىدىن ماتېرىيال ئېلىش " نى ئالاھىدە تەكىتلەيىتتى . ئۇنداقتا " ئۆز تۇرمۇشى " دېگەندە ،  نېمىلەر كۆزدە تۇتىلىدۇ ؟ بۇ ئۆزى شوغۇللىنىۋاتقان ئۆگىنىش ، خىزمەت ، پائالىيەت  ، تۇرمۇش ئەمەلىيىتى ، ئەتراپىدىكى ئادەم ۋە يۈز بەرگەن ۋەقەلەرنى كۆرسىتىدۇ . بۇنىڭ ئۈچۈن ئوقۇغۇچىلاردىن تۇرمۇشنى قىزغىن سۆيۈشنى ، تۇرمۇشقا قىزغن قاتنىشىشنى ، تۇرمۇشنىڭ كىچىك خوجايىنلىرىدىن بولۇشىنى تەلەپ قىلىش  ، ئوقۇغۇچىلارنى كۆپ قول سېلىپ ئىشلەشكە ، كۆپ مەشىق قىلىشقا ، كۆپ ئويناشقا رىغبەتلەندۈرۈش ، ئۆگۈنۇشنىلا بىلىپ قالماي ، يەنە خۇشال-خۇرام ئويناشنىمۇ بىلىش  ، ئويناش ئىچىدە " ئويناش "  ، ئويناش ئىچىدە "تەپەككۈر قىلىش " ، ئويناش ئىچىدە " ھېس قىلىش " قا يېتەكلەش كېرەك .
مەسىلەن:
ئوقۇغۇچىلارنى ئائىلە ئىشلىرىنى قىلىش،گۈل ئۆستۈرۈش،ھايۋانات بېقىش،بىرەر نەرسە ياساش،مۇزىكا چېلىش،ناخشا ئېيتىش،ئۇسسۇل ئويناش،چېنىقىش،تەجرىبە قىلىش...قاتارلىقلاغا تەشكىللەپ،ئوقۇغۇچىلارنى بىر تەرەپتىن ئويناش،بىر تەرەپتىن ئىشلەش،بىر تەرەپتىن ئويلاش،بىر تەرەپتىن مۇنازىرە قىلىش ئارقىلىق بىلىمگە،تەسىراتقا ،يېڭىلىق يارىتىشقا،خۇشال-خورام ئويناش جەريانىدا مول ھەم رەڭدار يېزىقچىلىق ماتېرىيالىغا ئىگە قىلىش،ئوقۇغۇچىلارنى تۇرمۇشنىڭ ئەسلىدە گۈزەل ئىكەنلىكىنى ،ئۇنىڭدا نۇرغۇنلىغان يېزىقچىلىق ماتېرىيالى بارلىقىنى ھېس قىلدۇرۇش كېرەك.
  ماتېرىيال بولمىسا ياكى ماتېرىيال يېتەرلىك بولمىسا ، كۇڭۈلدىكىدەك ياخشى ماقالە يازغىلى بولمايدۇ . ماتېرىيال بولۇپ . پىششىقلاپ ئىشلەنمىسە ياكى ماتېرىيال ياخشى تاللانمىسا ماقالىنى ياخشى يازغىلى بولمايدۇ . چۈنكى يېزىقچىلىق ماتېرىيالى ماقالىنىڭ ئاساسى . مەركىزىي ئىدىيەنىڭ مەنبەسى ۋە ئاساسى ، مەركىزى ئىدىيەنى ئىپادىلەشنىڭ دەلىلى  . كىشىلەر دائىم مەركىزي ئىدىيەنى ماقالىنىڭ جېنىغا ، قۇرۇلمىسىنى ئىسكىلىتىغا ، ماتېرىيالىنى گۆش ۋە قېنىغا  ، تىلىنى بولسا ھۈجەيرىسىگە ئوخشىتىدۇ . بۇنىڭدىن كۆرۈشكە بولىدۇكى ، ماتېرىيال بولسا ماقالىنىڭ ئۇلى . ماتېرىيال توپلاش ۋە تاللاش ئىقتىدارى ئەمەلىيەتتە يېزىقچىلىقتىكى ئاساسىي ئىقتىدارىدىن ئىبارەت . تۇرمۇشتىن ئالغان ماتېرىيالنى بىۋاستىلا ئەسەر قىلىپ يازغىلى بولمايدۇ  . ئۇنى تاسقاش ۋە پىششىقلاشتىن ئۆتكۈزۈش كېرەك . شۇڭا ئوقۇغۇچىلارنى ئەسەرنىڭ مەركىزىي ئىدىيىسىنى ئەڭ ياخشى گەۋدىلەندۈرۈپ بېرەلەيدىغان " يادرولۇق نۇقتا " نى تاللاش ۋە پىششىقلاشقا  ، مۇھىم نۇقتا بىلەن ئىككىنچى ئورۇندىكى نۇقتىلارنى پەرقلەندۈرۈپ ئىپادىلەشكە يېتەكلەش كېرەك .
3.تۇرمۇشنى باشتىن كەچۈرۈش ، ماتېرىيال تاللاش يوللىرىنى كېڭەيتىشكە يېتەكلەش كېرەك .
  ئوقۇغۇچىلار يازغان ماقالىرىنىڭ ئىچىدە ، ئۆزلىرى باشتىن كەچۈرگەن پائالىيەت  ، ۋەقەلەرنى يازغان ماقالىلارنىڭ بىر قەدەر ياخشى چىققانلىقىنى بايقايمىز . بۇنىڭدىن شۇنداق يەكۈننى چىقىرىشقا بولىدۇكى ، تۇرمۇش ، پائالىيەت بولسىلا ، يېزىقچىلىق ماتېرىيالىغا ئىگە بولغىلى بولىدۇ . دېمەك ، ئوقۇغۇچىلار ئۆز ئەمەلىيىتى يەنى ئۆزى كۆرگەن ، ئاڭلىغان ، بىۋاستە قاتناشقان ، ھېس قىلغانلىرىنى يازسىلا ، ياخشى ئۈنۈمگە ئېرىشەلەيدۇ . بىزسىنىپتىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىر كۈنلۈك تۇرمۇشىنى كۆزىتىدىغان بولساق ، كۆپ ساندىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ تۇرمۇش مەزمۇنى كۆپ خىل ئەمەس ، دەرستىن سىرتقى تۇرمۇشىدا ھېچقانداق رەڭدارلىق يوقلىقىنى بايقىۋالالايمىز . شۇڭا ئوقۇغۇچىلارنىڭ تۇرمۇشىنى بېيىتىش ئۈچۈن مەكتەپ-ئىچى ۋە سىرتىدىكى پائالىيەتلەرنى ئۇيۇشتۇرۇش ، ئەتىگەنلىك تەكرار ۋە سىنىپ يىغىنى قاتارلىق ۋاقىتلاردىن پايدىلىنىپ ، ئوقۇغۇچىلارغا پەن-تېخنىكا بىلىملىرىنى تونۇشتۇرۇش ، ياخشى يېزىلغان ئەسەر ۋە كىتاپلارنى ئوقۇشقا يېتەكلەپ ، ئوقۇغۇچىلارنى يېزىقچىلىققا قىززىقتۇرۇش ، يېزىقچىلىق مەزمۇنلىرىنى بېيىتىپ ، يېزىقچىلىق يوللىرىنى كېڭەيتىش كېرەك .
4.يېزىقچىلىقتا ئوقۇغۇچىلارنى چۈشەپ قويماسلىق ، ئەركىن ئىپادىلەشكە ئىلھاملاندۇرۇش كېرەك .  
ئوقۇغۇچىلارنىڭ مۇستەقىل يېزىقچىلىقىنى پايدىلىق شارائىت ۋە كەڭ بوشلۇق بىلەن تەمىن ئېتىش ئۈچۈن ، ئۇلارنى ماتېرىيال تاللاش ۋە يېزىقچىلىق جەھەتتە چۈشەپ قويماسلىق ، بەلگىلەنگەن تېمىدا ئەسەر يېزىشنى ئازايتىش ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆز ئالدىغا تېما تاللىشىنى تەشەببۇس قىلىش ۋە شۇ ئاساستا تۇرمۇشنى ئەتىراپلىق ، تەپسىلىي كۆزىتىپ ، كۆزەتكەنلىرىنى ئەركىن ئىپادىلەشكە ۋە ئىجادىي ئىپەدىلەشكە ئىلھاملاندۇرۇش كېرەك . يېزىقچىلىق ئوقۇتۇشىنى ئوقۇغۇچىلار ئەمەلىيىتىگە يېققىنلاشتۇرۇش ، ئۇلارنى رىئاللىققا ئەھمىيەت بېرىشكە ، تۇرمۇشنى قىزغىن سۆيۆشكە ، ھەقىقىي ئىش ۋە ھېسىياتنى ئىپادىلەشكە يېتەكلەش كېرەك .
   دېمەك ،  يۇقۇرىقى نۇقتىلارغا ئەھمىيەت بەرگەندە ، ئوقۇغۇچىلارنى يېزىشقا قىزىقىدىغان ، ئوڭاي ، تەشەببۇسكار قەلەم تەۋرىتەلەيدىغان قىلغىلى ،  يېزىقچىلىق ئىقتىدارىنى ئۆستۈرۈپ ، يېزىقچىلىق ئوقۇتۇشىدا ياخشى ئوقۇتۇش ئۈنۈمىگە ئېرىشكىلى بولىدۇ .
ھازىرغىچە 3 ئادەم باھالىدىقىزغىنلىقتىللاتۆھپەشۆھرەتيىغىشسەۋەبى
گۈلزار + 3 + 3 + 3 + 3بارىكاللار تېرىشىڭ!
ئامان + 4 + 4 + 4 + 4
نونى + 2 + 2 + 2 + 2بارىكاللار تېرىشىڭ!

ھەممە باھا نومۇرى : قىزغىنلىق + 9 تىللا + 9 تۆھپە + 9 شۆھرەت + 9  باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

30

تېما

6

دوست

2844

جۇغلانما

ئالتۇن ئەزا

Rank: 6Rank: 6

قىزغىنلىق
732 سەر
تىللا
217 دانە
تۆھپە
496 سەر
شۆھرەت
428 سەر

مائارىپچىتىرىشچان ئەزا

يوللىغان ۋاقتى 2012-11-13 12:49:09|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يېزىقچىلىق ئوقۇتۇشىدا دىققەت قىلىشقا تىگىشلىك مۇھىم نوختىلارنى ياخشى يەكۈنلەپسىز. رەھمەت.

47

تېما

19

دوست

4909

جۇغلانما

ئىشەنچىلىك ئەزا

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

قىزغىنلىق
1136 سەر
تىللا
270 دانە
تۆھپە
1138 سەر
شۆھرەت
793 سەر

تىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىجەۋھەر ئەزابايقاش شائىرىبايقاش قىزىقچىسى

يوللىغان ۋاقتى 2012-11-13 23:38:19|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئۆزىڭىز يازدىڭىزمۇ؟ قالتىسكەنسىز!
ئەتەڭنى ئويلا،ئۆگۈنۈڭنى ئويلىما.چۈنكى، ئەتەڭ يەنە بىر ئەتىگە ھامىلدار!

448

تېما

73

دوست

4 تۈمەن

جۇغلانما

ئاتامان

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

قىزغىنلىق
6161 سەر
تىللا
12307 دانە
تۆھپە
9296 سەر
شۆھرەت
4513 سەر

مۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش قوغدىغۇچىسىبايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنىبايقاش شائىرىتۆھپىكار باشقۇرغۇچىبابقاش يازغۇچىسىدادىل ئەزا ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2012-11-14 01:24:01|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تىل-ئەدەبىيات دەرس ئوقۇتقۇچىلىرى ئۈچۈن ئەھمىيەتلىك تېما يوللاپسىز خانقىز. يارايسىز، ئوقۇتۇش ۋە تەلىم-تەربىيە خىزمىتىگە مۇناسىۋەتلىك مۇشۇنداق تېما-يازمىلىرىڭىز بىلەن مەنبەرنى يەنىمۇ ئاۋاتلاشتۇرغايسىز. چۈنكى مۇنبەرنىڭ تەرەققىياتى كۆپچىلىكنىڭ ئوتاق تىرىشچانلىقىغا باغلىق.
كۆرگىنىڭدىن كۆپتۇر كۆرمىگىنىڭ، كۆرمىگەننى كۆرەرسەن ئۆلمىگىنىڭ.

293

تېما

106

دوست

3 تۈمەن

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
6766 سەر
تىللا
1727 دانە
تۆھپە
10812 سەر
شۆھرەت
5785 سەر

مۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش قوغدىغۇچىسىبايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنىبايقاش شائىرىتۆھپىكار باشقۇرغۇچىبابقاش يازغۇچىسىبايقاش مەلىكىسىدادىل ئەزا ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2012-11-14 16:28:42|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەكتەپلەردە « قوش تىل » ئوقۇتىشى يولغا قويۇلغاندىن بۇيان ئوقۇغۇچىلار ئەدەبىيات ( ئانا تىل ) ئوقۇتىشىغا سەل قارايدىغان ۋەزىيەت شەكىللىنىپ  قالدى .شۇنىڭ بىلەن باشلانغۇچنى ھەتتا تولۇقسىزنى پۈتتۈرگەن بىر قىسىم ئوقۇغۇچىلىرىمىزدا بىرەر جۈملىنىمۇ راۋان تۈزىيەلمەيدىغان ئەھۋاللار كېلىپ چىقىۋاتىدۇ . بۇ ئەھۋاللارنى زادى كىمدىن كۆرۈش كېرەك ئوقۇتقۇچىدىنمۇ ياكى ئوقۇغۇچىدىنمۇ ؟ ۋە ياكى ھازىرقى ئوقۇتۇش ئىسلاھاتىدىنمۇ ؟
سىزنىڭ بۇ يازمىڭىز ئوقۇتقۇچىلار - ئوقۇغۇچىلارنىڭ يېزىقچىلىق سەۋىيىسىنى يوقۇرى كۆتۈرۇپلا قالماي بەلكى مۇنبىرىمىزدىكى ھەر سەھە ئەدەبىيات ھەۋەسكارلىرىغىمۇ يېتەكچى بولغىدەك .
رەھمەت سىزگە .
ئادەم ئەتكەنگە تەزىم ئەت .
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش


يانفۇن|بايقاش ھەمكارلىق ئېلانلىرى|ياردەم سوراش|baykax( 新ICP备13000497号 )

ئالاقىلىشىش چ چ نومۇرى

GMT+8, 2013-9-11 12:30, Processed in 0.736184 second(s), 42 queries.

Powered by Discuz! X2.5 Licensed(NurQut Team)

© 2001-2012 Comsenz Inc.

چوققىغا قايتىش