پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQ登录

只需一步,快速开始

جەمئىي مىكروبلوگ 3610 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • 买买提艾力,吐 3 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مەن يەنە دەرس تەييارلىق قىلىشنى باشلىدىم ، بەك زىرىكىشلىك ئىش ھە بۇ

  • 麦提图尔荪 3 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    قايسىڭلاردا 7-يىللىق2-ماۋسۇملۇق تارىخ تەييارلىق بار ،(ئۇيغۇرچە)تۇلۇقراق قىلغان.ياردەم!

  • زەپەر 15 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    باشقۇرغۇچىلار ئۈزەڭلار تەسىقلىغان تىمىغا. ئۈزەڭلار  تەپسىلى قاراپ ئىنكاس يېزىشىڭلارنى ئۈتىنىمەن

  • سىرداش تۈنۈگۈن 23:33 [ئىنكاس(0)] [...]

    يېڭى دەرس تەييارلىقىنى ئەسكەرتىپ قۇيۇپ يوللاڭلار.  باھالاشتىن چۈشۈپ قالمىسۇن...

  • سىرداش تۈنۈگۈن 23:30 [ئىنكاس(0)] [...]

    مايۇر  ئەپەندىم  يۇقاپ كەتمەڭ، مۇنبەر سىزگە  مۇھتاج

  • سىرداش تۈنۈگۈن 23:28 [ئىنكاس(0)] [...]

    قايسىڭلار   مايۇر  ئەپەندىمنى  تۇنۇيسىلەر؟  جىددى  ئىزدەيمەن

  • سەھرا13 تۈنۈگۈن 21:06 [ئىنكاس(0)] [...]

    خىزمەت بېسىمى نىمانچە ئېغىر بوپكەتتى،بۇ مائارىپ تەرەققىياتى،جەمىيەت تەرەققىياتىمۇ؟

  • 麦提图尔荪 3 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    قايسىڭلاردا 7-يىللىق2-ماۋسۇملۇق تارىخ تەييارلىق بار ،(ئۇيغۇرچە)تۇلۇقراقتەييارلانغان بۇلسا.ياردەم

  • ئوتلۇق 3 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    2-3كۇندىن بۇيان ئالدىراش بولۇپ قالدىم .

  • زەپەر 15 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مۇنبەردىكى بارلىق باشقۇرغۇچىلار ياخشىمۇ سىلەر . ھەممىڭلار ئۈزەڭلار تەسىقلىغان . تىماڭلارنىڭ سەھىپىسىگ...

  • سىرداش تۈنۈگۈن 23:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    يېڭى دەرس تەييارلىقىنى ئەسكەرتىپ قۇيۇپ يوللاڭلار.  باھالاشتىن چۈشۈپ قالمىسۇن...

  • سىرداش تۈنۈگۈن 23:29 [ئىنكاس(0)] [...]

    مايۇر  ئەپەندىم  يۇقاپ كەتمەڭ، مۇنبەر سىزگە  مۇھتاج

  • سىرداش تۈنۈگۈن 23:28 [ئىنكاس(0)] [...]

    قايسىڭلار   مايۇر  ئەپەندىمنى  تۇنۇيسىلەر؟  جىددى  ئىزدەيمەن

  • تۇرپان_س تۈنۈگۈن 19:28 [ئىنكاس(0)] [...]

كۆرۈش: 172|ئىنكاس: 3

مەكتەپنىڭ ئەخلاقتا ئارقىدا ئوقۇغۇچىلارنى يىتەكلەش تەدبىرى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

29

تېما

3

دوست

2653

جۇغلانما

ئالتۇن ئەزا

Rank: 6Rank: 6

قىزغىنلىق
666 سەر
تىللا
172 دانە
تۆھپە
477 سەر
شۆھرەت
454 سەر

مائارىپچىتىرىشچان ئەزا

يوللىغان ۋاقتى 2012-9-20 18:48:48|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەكتەپنىڭ ئەخلاقتا ئارقىدا قالغان ۋە غەيرى مىجەزلىك ئوقۇغۇچىلارنى يىتەكلەش تەدبىرى
مەكتىۋىمىز مەرگىزى كومىتىت، گوۋۇيۇئەننىڭ قورامىغا يەتمىگەنلەرنىڭ ئىدىيە-ئەخلاق قۇرۇلۇشىنى يەنىمۇ كۇچەيتىش ۋە ياخشلاش توغرىسىدىكى پىكرىنىڭ روھىنى، ئوقۇغۇچىلار ئىنتىزام قائىدىسى ۋە كۇندۇلۇك ھەركەت ئولچىمىنى ئىزچىللاشتۇرۇشنى كۇچەيتىپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ قانۇن-تۇزۇمگە رىئايە قىلىش ئاڭلىقلىغىنى يەنىمۇ يۇقىرى كوتىرىش ئۇچۇن ئوقۇغۇچىلار ئارا «توتنى ئېنىقلاش، توتنى ئىگەللەش»پائالىيىتىنى چۇڭقۇر ئېلىپ بېرىش جەريانىدا 33نەپەر ئەخلاقتا ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنى ئېنىقلاپ چىقتۇق. بۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەمىلى ئەھۋالىغا ئاساسەن مەكتەپ پارتىيە ياچېيكىسى مۇزاكىرە قىلىش ئارقىلىق توۋەندىكىچە «ئەخلاقتا ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنى يىتەكلەش تەدبىرى»نى ئوتتۇرىغا قويدۇق.
1. ئالدى بىلەن ئەخلاقتا ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنى يىتەكلەش خىزمىتىگە بولغان تەشكىلى رەھبەرلىكنى كۇچەيتىپ، مەكتەپ پارتىيە ياچېيكىسىنىڭ شۇجىسى، مەكتەپ مۇدىرى گۇرۇپپا باشلىقلىغىنى ئۇستىگە ئالغان پارتىيە ياچېيكا ھەيئەتلىرى ۋە ئوتتۇرا قاتلام كادىرلىرىدىن تەشكىللەنگەن رەھبەرلىك گۇرۇپپا قۇرۇلۇپ، كونكىرت ئىش  تەقسىم قىلىپ، مەسئۇلىيەتنى كىشى بېشىغىچە ئەمىلىيلەشتۇرىمىز.
2. ئەخلاقتا ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەكتىنى ئېنىقلاپ، كارتا تۇرغۇزۇپ چىقىپ، ئوقۇغۇچىنىڭ ئاساسى ئالاھىدىلىكى، ئائىلە ئەھۋالى، مۇناسىۋەت ئەھۋالى، تۇرمۇش ئەھۋالى قاتارلىقلارنى تەپسىلى ئىگەللەپ، ئۇلارغا بولغان چۇشۇنۇشنى چۇڭقۇرلاشتۇرىمىز.
3. مەكتەپ ئەخلاقى تەربىيە بۇلۇمى ئايرىم يىتەكلەش، تەربىيە بېرىش ئۇسۇلىنى قوللىنىپ، ئۇلارنىڭ قانۇن-تۇزۇم، ئىنتىزام كوز-قارىشىنى كۇچەيتىپ، كىسەلگە قاراپ دورا بېرىش ئۇسۇلىنى قوللىنىپ، ئۇلارنىڭ ۋۇجۇدىدىكى ئاكتىپ ئامىللارنى قېزىپ، ئارتۇقچىلىقىنى جارى قىلدۇرۇشقا پۇرسەت يارىتىپ، تەدرىجى ھالدا يىتەكلەش ئۇسۇلىنى قوللىنىمىز.
4. ھەر بىر قېتىملىق تەربىيە مەزمۇنىغا نىسبەتەن تەربىيە كارتىسى تۇرغۇزۇپ چىقىپ، تەربىيىنى پىلانلىق، قەدەم-باسقۇچلۇق ئېلىپ بېرىش، تەربىيە مەزمۇنى ئېنىق بۇلۇش، خاتىرىسى بۇلۇشنى ئىشقا ئاشۇرۇپ، تەربىيە ئۇنۇمىنىڭ يۇقىرى بۇلىشىغا كاپالەتلىك قىلىمىز.
5. مەكتەپ رەھبەرلىرى تەربىيىگە مەسئۇل بولغانلارنىڭ تەربىيە ئىشلەش خاتىرىسى، تەربىيە ئىشلەش ئەھۋالى، تەربىيە ئۇنۇمى...... قاتارلىقلارنى قەرەللىك تەكشۇرۇپ، خۇلاسىلاپ ئاشكارىلايدۇ.
6. تەربىيە مەزمۇنلىرى پارتىيە ۋە دولەتنىڭ تۇرلۇك فاڭجىن، سىياسەتلىرى، قانۇن-نىزاملىرى، مەكتەپنىڭ تۇرلۇك ئىنتىزامى، تۇرلۇك قائىدە-تۇزۇملىرى، ئاممىۋى ئەخلاق، ئائىلە ئەخلاقى، ئوقۇغۇچىلار ئىنتىزام قائىدىسى، كۇندۇلۇك ھەركەت ئولچىمى ....... قاتارلىق مەزمۇنلارنى ئاساس قىلىپ ئېلىپ بېرىلىدۇ.
7. ئەخلاقتا ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنى كوللىكتىپ ھالدا تەربىيە فىلىملىرىنى كورۇشكە، ئۇنىڭدىن تەسىرات سوزلەشكە تەشكىللەش ئارقىلىق ئىدىيىۋى قارىشىدا يۇكسىلىش بۇلۇشقا يىتەكلەيمىز.
8. مەكتەپنىڭ قانۇن-تۇزۇمگە مەسئۇل مۇئاۋىن مۇدىرى، قانۇن-تۇزۇم تەربىيىچىسى..... قاتارلىقلارنى تەكلىپ قىلىپ، قانۇندىن، دىلو مىساللىرىدىن دەرس سوزلەشكە تەشكىللەش ئارقىلىق بۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ قانۇن-ئىنتىزام كوز-قارىشىنى ئوستۇرىمىز.
9. ئەخلاقتا ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنى ھەر ھەپتىدە بىر قېتىم مۇقۇم ۋاقىت چىقىرىپ تەربىيلەش ئېلىپ بېرىشقا كاپالەتلىك قىلىمىز.
كونكىرت تەربىيە مەزمۇنلىرى
1-ھەپتىسى: ئوقۇغۇچىلار ئىنتىزام قائىدىسى، كۇندۇلۇك ھەركەت ئولچىمىدىن دەرس سوزلىنىدۇ.
2-ھەپتىسى: بىخەتەرلىك تەربىيىسى ئېلىپ بېرىلىدۇ.
3-ھەپتىسى: مەكتەپنىڭ تۇرلۇك قائىدە-تۇزۇملىرى ئوگىنىشكە تەشكىللىنىدۇ.
4-ھەپتىسى: مىللەتلەر ئىتىپاقلىغى ۋە ئوز-ئارا ئىتىپاقلىق توغرىسىدا تەربىيە ئېلىپ بېرىلىدۇ.
5-ھەپتىسى: ئوسمۇرلەرنىڭ جىنايەت ئوتكۇزۇشىنىڭ ئالدىنى ئېلىش قانۇنىدىن ئوگىنىشكە ئورۇنلاشتۇرۇلىدۇ.
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

557

تېما

89

دوست

3 تۈمەن

جۇغلانما

ئاتامان

بايقاش

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

قىزغىنلىق
8047 سەر
تىللا
7382 دانە
تۆھپە
4807 سەر
شۆھرەت
5203 سەر

ئاتامانمۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچى

يوللىغان ۋاقتى 2012-9-20 20:46:31|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەخلاقتا ئارقىدا قالغان ۋە غەيرى مىجەزلىك ئوقۇغۇچىلارنى يىتەكلەش جەھەتتىكى تەجىربىلىرىڭىزنى تەپسىلى ئوتتۇرىغا قۇيۇپسىز. يېڭىدىن مائارىپ سېپىگە قۇشۇلغان ئوقۇتقۇچىلار ئۈچۈن ياخشى پايدىلىنىش ماتىرىيالى بوپتۇ..
مائارىپچىلارنىڭ ئىللىق ئائىلىسى

234

تېما

57

دوست

2 تۈمەن

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
5094 سەر
تىللا
905 دانە
تۆھپە
9305 سەر
شۆھرەت
4212 سەر

تىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش قوغدىغۇچىسىبايقاش شائىرىبابقاش يازغۇچىسىبايقاش مەلىكىسىدادىل ئەزا ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2012-9-21 13:09:12|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەخلاقتا ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارغا تەربىيە بېرىش ئۇسۇللىرىنى تەپسىلى يېزىپسىز .

مەنمۇ بىر تۈرلۈك تەكلىپ ئوتتۇرغا قويۇپ قويسام ئەگەر مۇۋاپىق دەپ كۆرسىڭىز بۇنىمۇ قوشىۋالارسىز .

ئ1 › ەخلاقتا ئارقىدا قالغان ھەم غەيرى مىجەزلىك بالىلارغا تەربىيە بېرىشتا  ئالدى بىلەن ئۇلارنىڭ پىسخىكىسىنى ئىگەللەش ھەم ئاشۇ پىسخىكىسىغا ئاساسەن تەربىيە بېرىش كېرەك . ئەگەر ئۇنداق قىلمىغاندا بۇ ئوقۇغۇچىنىڭ قارشىلىقىنى كەلتۇرۇپ چىقىرىپ تەربىيەدە ئۈنۈمگە ئېرىشكىلى بولمايدۇ .

2 › ئۇلارغ دوستانە مۇ ئامىلە قىلىش كېرەك . چۇنكى ئۇلار شوخ ھەم نۇرغۇنلىغان ئىشلاردا سەۋەنلىك ئۆتكۈزۈپ تۇرغاچقا ئۆزلىرىنى باشقىلاردىن تۆۋەن كۆرىدۇ .شۇڭا  تەربىيە بەرگۈسى بۇ ئوقۇغۇچىلارغا دوسلۇق ھەم ئاتا - ئانىلىق ، ئوقۇتقۇچىلىق مېھرى بىلەن مۇئامىلە قىلىشى كېرەك شۇندىلا ئۈنۈمگە ئېرىشەلەيدۇ .
  

29

تېما

3

دوست

2653

جۇغلانما

ئالتۇن ئەزا

Rank: 6Rank: 6

قىزغىنلىق
666 سەر
تىللا
172 دانە
تۆھپە
477 سەر
شۆھرەت
454 سەر

مائارىپچىتىرىشچان ئەزا

يوللىغان ۋاقتى 2012-9-21 15:55:17|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مۇنبەر باشلىقى «گۈلزار»نىڭ تېمامنى كۆرۈپ، ئىنكاس يازغانلىقىغا، تەكلىپ بەرگەنلىكىگە رەھمەت! دەسلەپكى پىلان-تەدبىر بولغاچقا تازا مۇكەممەل بولمىغانلىقى ئېنىق. بۇندىن كىيىن تېخىمۇ ئەستايىدىل بۇلۇشقا دىققەت قىلىمەن.
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

يانفۇن|بايقاش ھەمكارلىق ئېلانلىرى|ياردەم سوراش|baykax( 新ICP备13000497号 )

ئالاقىلىشىش چ چ نومۇرى

GMT+8, 2013-3-11 16:13, Processed in 0.699688 second(s), 39 queries.

Powered by Discuz! X2.5 Licensed(NurQut Team)

© 2001-2012 Comsenz Inc.

چوققىغا قايتىش