2016،2017-ئوقۇش يىلى 1-مەۋسۈمدىكى ئەلاچى ئوقۇغۇچىلارنى ئەلالاشتۇرۇش،كەينىدە قالغان ئوقۇغۇچىلارنى يىتەكلەشپىلانىم مەن بۇ مەۋسۈمدەمەكتەپ رەھبەرلىكىنىڭ ئورۇنلاشتۇرۇشى بۇيىچە 9-يىللىقلارنىڭ تىل-ئەدەبىيات دەرسىنىداۋاملىق ئۈستۈمگە ئالدىم. بۇ سىنىپلارنىڭئاساسى ئەھۋالى تۆۋەندىكىچە: 9-يىللىق1-سىنىپتاجەمئي 31نەپەر ئوقۇغۇچى بار بۇلۇپ،13نەپەر ئوغۇل،18نەپەر قىز. بۇنىڭ ئىچىدە xx،xx ، xx قاتارلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگۈنۈش نەتىجىسى ياخشى بۇلۇپ،ئەلاچى ئوقۇغۇچىلارھېساپلىنىدۇ. xx،xx ، xx قاتارلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاساسىبىر قەدەر ئاجىز بۇلۇپ،بۇ ئوقۇغۇچىلار ئۆگۈنۈشتە قېينىلىۋاتقان ئوقۇغۇچىلار. 9-يىللىق 2-سىنىپتا جەمئي 24نەپەر ئوقۇغۇچى بار.(13)نەپەر قىز، (11)نەپەرئوغۇل. بۇنىڭ ئىچىدە ئۆگۈنۈشى بىر قەدەر ياخشى ئوقۇغۇچىلار: xx، xx ، xx قاتارلىقلار. ئۆگۈنۈشتەقىينىلىۋاتقان ئوقۇغۇچىلار: xx،xx ، xx قاتارلىقلار. يوقىرقى ئەلاچىئوقۇغۇچىلارنى تېخىمۇ ئەلالاشتۇرۇش،كەينىدە قالغان ئوقۇغىچىلارنىيىتەكلەپ،ئۇلارنىڭ ئۆگۈنۈش نەتىجىسىنى يوقۇرى كۆتۈرۈش، شۇ ئارقىلىق ئەڭ ئاخىرىداپۈتۈن سىنىپنىڭ ئۇمومىي نەتىجىسىنى ئۈستۈرۈش مەقسىتىگە يىتىش ئۈچۈن ،مەنتۆۋەندىكىدەك پىلان تۈزدۈم. ئەلاچى ئوقۇغۇچىلارغا نىسبەتەن 1)تەلەپنىقاتتىق قۇيۇپ،ئۇلاردىكى ئۆز-ئۆزىدىن مەغرورلىنىش تۇيغۇسىنى يوقۇتۇپ،داۋاملىقئىزدىنىدىغان ئىدىيەنى تىكلەشكە كۈچ چىقىرىمەن. (2)تاپشۇرۇقئورۇنلاشتۇرغاندا،دەرس تەييارلىغان ۋاقىتتا بۇ ئوقۇغۇچىلارغا نىسبەتەن،باشقائوقۇغۇچىلارغا قارىغاندا سەل يوقىراراق سەۋىيەدىكى تاپشۇرۇقلارنى لاھىيەلەپ،بۇئوقۇغۇچىلارنىڭ سەۋىيەسى تېخىمۇ يوقىرى كۆتۈرىلىدۇ. (3)ئوقۇتقۇچىيىتەكچىلىك قىلىدىغان،ئوقۇغۇچى ئۆزلۈگىدىن ئۆگۈنىدىغان ھالەت بەرپا قىلىنىپ،بۇئوقۇغۇچىلارغا ئايرىم ماتىريال تارقىتىلىپ،ئوقۇتقۇچى قەرەللىك ھالدا ئورۇنلاشئەھۋالانى تەكشۈرۈپلا قويىدۇ.بۇ ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزلىكىدىن ئۆگۈنۈشئىقتىدارى كۈچەيتىلىدۇ. كەينىدە قالغان ئوقۇغۇچىلارغا نىسبەتەن:
(1) مەن ئەڭ ئالدى بىلەن ئۇلار بىلەن بولغان ئارلىقنى كىچىكلىتىپ،ئۇلارنىڭقەلبىگە سىڭىپ كىرىش ئارقىلىق،ئۇلاردىكى تۈپ مەسلىنى تىپىپ چىقىمەن. (2) مەسلە ئېنىق بولغاندىن كېيىن،بۇ ئوقۇغۇچىلارغا نىسبەتەن تەلەپنى بەك قاتتىققۇيىۋەتمەي،ئىلھاملاندۇرۇشنى ئاساس قىلىپ،بۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزىگە بولغانئىشەنچىسىنى كۈچەيتىشكە ياردەم بېرىمەن. (3) ھەپتىدە ئىككى كۈن ئايرىم تەكرار ئورۇنلاشتۇرۇپ،بۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرستەكرار قىلىشىغا ياردەم بېرىمەن. (4) ئەلاچى ئوقۇغۇچىلارنىڭ رولىدىن پايدىلىنىپ،ئەلاچى ئوقۇغۇچىلارغا بۇ ئوقۇغۇچىلارنىبۇلۇپ بېرىپ،كىچىك مۇئەللىملەرنى بارلىققا كەلتۈرىمەن. يۇقىرقى ئۇسوللارئارقىلىق 9-يىللىقلارنىڭ تىل-ئەدەبىيات نەتىجىسىنى يوقۇرى كۆتۈرۈشكە تىرىشىمەن.
تۇيۇق يېزا سۇبىشى مەكتەپ ئاينۇرگۈل مەسئۇت 2016/9/2
2016،2017-ئوقۇش يىلى 1-مەۋسۈمدىكى ئەلاچى ئوقۇغۇچىلارنى ئەلالاشتۇرۇش،كەينىدە قالغان ئوقۇغۇچىلارنى يىتەكلەشپىلانىم تۇيۇق يېزا سۇبىشى مەكتەپ ئاينۇرگۈل مەسئۇت 2016/9/2
|