| 6. مەكتەپلەرنىڭ بېخەتەرلىك خىزمىتىنى تەكشۈرۈش تۈزۈمى 1. بېخەتەرلىك خىزمىتىنى تەكشۈرۈشنىڭ پىلانلىرى بۇلىشى، خىزمەتلەر قەدەم باسقۇچلۇق ھالدا قانات يايدۇرۇلغان بۇلۇشى، تەكشۈرۈش مەزمۇنلىرى ۋە ئۇسۇللىرى ئېنق بولغان بۇلۇشى، ئالدىنى ئېلىش ئۇسۇللىرى ئەمىللەشتۈرۈلگەن بۇلۇشى كېرەك. 2. تەشكۈرۈش تۈزۈمى تۇرغۇزۇلغان ۋە قاتتىق ئىجرا قىلىنغان بۇلۇش، ھەر ئايدا مۇناسۋەتلىك رەھبەرلەر مۇناسۋەتلىك تارماقلار بىلەن بىرلىشىپ، ئۇمۇميۈزلۈك تەكشۈرۈشنى قانات يايدۇرۇش، يۇشۇرۇن ئاپەتلەرنىڭ ئالدىنى ئېلىش تەلىپىگە يەتكەن بۇلۇش كېرەك. 3. بېخەتەرلىكنى تەكشۈرۈش خىزمىتىدە ئۈچنى ئۆز ئارا بىرلەشتۈرگەن بۇلۇش كېرەك. يەنى، كۈندۈزلۈك تەكشۈرۈش بىلەن كېچىلىك تەكشۈرۈش ئۆز ئارا بىرلەشتۈرۈلگەن بۇلۇش، ھېيىت- بايرام مەزگىلىدىكى تەكشۈرۈش بىلەن ئادەتتىكى ۋاقىتتىكى تەكشۈرۈش ئۆز ئارا بىرلەشتۈرۈلگەن بۇلۇش، نوقتىلىق تەكشۈرۈش بىلەن ئۇمۇمىيۈزلۈك تەكشۈرۈش ئۆز ئارا بىرلەشتۈرۈلگەن بۇلۇش كېرەك. 4. بېخەتەرلىكنى تەكشۈرۈشتە خىزمەتلەرنى دوكلاد قىلىش تۈزۈمىدە چىڭ تۇرغان بۇلۇش، ئۆزگەرتىش تۈزۈملىرى بولغان بۇلۇش، تەكشۈرۈپ چىقلغان بېخەتەرلىك ئامىللىرى ئۆز ۋاقتىدا دوكلاد قلىنغان بۇلۇشى، يۇشۇرۇن ئاپەتلەر ئۆز ۋاقتىدا ھەل قىلىنىپ، چەكلىك مۇددەت ئىچىدە ئۆزگەرتىشكە بۇيرۇلغان بۇلۇشى كېرەك. 5. تەكشۈرۈپ تىزىملاش تۈزۈمى ئورنىتلغان بۇلۇش، تەكشۈرۈپ چىقلغان ھەر خىل يۇشۇرۇن ئامىللار ۋە تەكشۈرۈش خاتىرىسى تەپسىلى بولغان بۇلۇش، ئۆزگەرتىش پىكىرى ئوتتۇرغا قۇيۇلغان بۇلۇش، تەكشۈرگۈچى خادىم ۋە مەسئۇل خادىمنىڭ ئىمزاسى چۈشكەن بۇلۇشى كېرەك. 6. تەكشۈرۈپ سېلىشتۇرۇپ باھالاش تۈزۈمىنى ئورنىتىش، تەكشۈرۈش جەريانىدا يۇشۇرۇن ئاپەتلەر كۈرۈلمىگەن ئۇرۇنلارنى مۇكاپاتلاش ۋە تەقدىرلەش، يۇشۇرۇن ئاپەتلەر كۆپ بولغان ۋە ئۆزلۈكىدىن ئۆزگەرتىش تەدبىرى قوللانمىغان ئورۇنلارنى تەنقىد تەربىيە بېرىپ ئۆزگەرتىش كېرەك.
|
|