كۆرۈش: 274|ئىنكاس: 0

مىللەتلەر ئىتتپاقلىقى بىلىملىرى بويىچە ئىمتىھان سۇئالى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
يېڭىمەھەللە يېزا ئوتتۇرا مەكتەپ 2009-2010-ئوقۇش يىلى 2-ماۋسۇملۇق مىللەتلەر ئىتتپاقلىقى بىلىملىرى بويىچە ئىمتىھان سۇئالى
ئىسمى-ئاتىسى                       نەتىجىسى :
1. سۇئال : بوش ئورۇننى تولدۇرۇڭ :
(1) شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ مىللەتلەر ئىتتپاقلىقى تەربيسى نىزام (          ) يىلى (    ) ئاينىڭ  (   ) كۈنى ئاپتۇنۇم رايۇنلۇق (     ) نۆۋەتلىك خەلق قۇرلتيى دائىمى كومتىتىنىڭ (      ) يىغىنىدا ماقۇللانغان . (2) ماركىسسىزىملىق بەش قاراش (          ) ، (           ) ، (        ) ، (         ) ، (         ) دىن ئبارەت . (3) مەملىكىتىمىزدە مىللى ئاپتونومىيىلىك جايدىن (     ) بار . (      ) ئاپتۇنۇم رايۇنى (         ) ئاپتۇنۇم ئوبلاسىت ، (      ) ئاپتۇنۇم ناھىينى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ . (4)ئىچكىر تۇلۇق ئوتتۇرا سىنىپى (      ) يىلدىن باشلاپ تەستىقلانغان .
2. سۇئال : ھۆكۈم قلىڭ :
1) ئاپتۇنۇم رايۇن بويىچە ھەريىلى 4- ئاي مىللەتلەر ئىتتپاقلىقى تەربيە ئېيى قلىپ بىكىتىلگەن .                      (          )
2) مىللى تىرتوريىلىك ئاپتۇنوميە قانۇنى 1984-يىلى 6- ئايدا ماقۇللانغان .(    )
3) 1958-يىلى قۇربان تۇلۇم ۇڭنانخەيدە ماۋزىدۇڭنىڭ قوبۇل قىلىشىغا ئىرىشكەن (    )
4) شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتۇنۇم رايۇنى 1949-يىلى ئازات قىلىنىپ،1955- يىلى قۇرۇلغان (  )
5) ئۇيغۇر دىگەن سۆزنىڭ مەنىسى ئۇيشۇش ، ئىتتپاقلىشش ، بىرلىشش دىگەن مەنىدە (  )
3. سۇئال : قىسقا جاۋاپ بىرىڭ :
1) يېڭى دەۋىردىكى ، يېڭى باسقۇچتىكى مىللەتلەر خىزمتىنىڭ باش تىمىسى نىمە ؟

2) دۆلتىمىز ئاز سانلىق مىللەتلەرنىڭ باراۋەرلىك ھوقۇقى ۋە قانۇنلۇق ھوقۇق مەنپەتىنى قوغداش ئاساسى قايسى مەزمۇنلارنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ ؟



3) ئۈچ خىل كۈچلەر كىملەرنى كۆرسىتىدۇ ؟


4. سۇئال : جاۋاپ بىرىڭ :
مىللەتلەر ئىتتپاقلىقى تەربيە پائالىيتىنى قانات يايدۇرۇشتىكى (6 دە ياخشى ) نىمىنى كۆرسىتىدۇ ؟


5. سۇئال : بايان قىلىڭ :
مىللەتلەر ئىتتپاقلىقى نەمۇنچىللىرىنى ئۈلگە قىلىپ ئۆزىڭىزنىڭ رولىنى قانداق جارى قىلدۇرماقچى ؟





يېڭىمەھەللە يېزا ئوتتۇرا مەكتەپ 2010-2011-ئوقۇش يىلى 1-ماۋسۇملۇق مىللەتلەر ئىتتپاقلىقى بىلىملىرى بويىچە ئىمتىھان سۇئالى
ئىسمى-ئاتىسى                       نەتىجىسى :
1. سۇئال : بوش ئورۇننى تولدۇرۇڭ :
(1) ئۈچ خىل كۈچلەر (            ) ، (            ) ، (              ) ، (2) شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتۇنۇم رايۇنىنىڭ مىللەتلەر ئىتتپاقلىقى تەربيسى نىزامنامىسى (     ) باپ ، (      ) ماددا . (3) ئۈچ ئايرىلالماسلىق (                    ) . (                        ) ، (                          ) ، (4) دۆلىتمىزدە (    ) مىللەت بار . (5) شىنجاڭدىكى ھەر مىللەت كادىرلار ئاممسىدىكى بەش ئۆز ئارا بولسا (                              ) ، (                           ) . (                            ) ، (                              ) ، (                                  ) ، (6) نۆۋەتتە پۇتۇن مەملىكەت بويىچە (       ) دىن ئارتۇق مەكتەپ « قوش تىل » ئوقۇتۇشىنى يولغا قويدى .
2. سۇئال : ھۆكۈم قىلىڭ :
1)مەرگەزلەشتۇرۇپ بىرلىككە كەلتۇرۇش،مىللى تىرتوريىلىك ئاپتۇنوميەنىڭ يادىروسى. (   )               
2) مەرگەزلەشتۇرۇپ بىرلىككە كەلتۇرۇش مىللى تىرتوريىلىك ئاپتۇنومينىڭ ئالدىنقى شەرتى  .                 (        )
3) دۆلىتىمىز خەنزۇ يېزىقىدىن باشقا مۇڭغۇل يېزىقى ، زاڭزۇ يېزىقى ، ئۇيغۇر يېزىقى ، جۇۋاڭزۇ يېزىقى قاتارلىق يېزىقلارنى ئىشلەتكەن .             (      )
4) « ئىككى كەچۇرۇم ، بىر تۇلۇقلىما سياسىتى » 2009- يىلدىن باشلاپ يولغا قويۇلغان (  )
5) ئىلىمىز سوتسيالسىتىك مىللەتلەر مۇناسىۋىتىنىڭ ماھىيەتلىك ئالاھدىلىكى : باراۋەرلىك ، ئىتتپاقلىقى ، ئۆز ئارا ياردەم بىرىش ، ئىناق ئۆتۇش .              (        )
3. سۇئال : قىسقىچە جاۋاپ بىرىڭ :
1) مىللەتلەر ئىتتپاقلىقى دىگەن نىمە ؟


2) ئاپتۇنۇم رايۇنىمىز قاچاندىن باشلاپ مىللەتلەر ئىتتپاقلىقى تەربيس پائاليتىنى يولغا قويدى؟


3) مىللەتلەر باراۋەرلىكى دىگەن نىمە ؟


4. سۇئال : نىمە ئۈچۈن ۋەتەننىڭ بىرلىكىنى قوغداشنى ھەر مىللەت خەلقىنىڭ ئالى مەنپەتىنى قوغدىغانلىق دەيمىز .



5. سۇئال : بايان قىلىڭ :
مىللەتلەر ئىتتپاقلىقى تەربيسنى قانات يايدۇرۇشنىڭ ئەھميتى نىمە ؟

baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ئىنكاس يازغانلار بۇ تېمىلارغىمۇ ئىنكاس يازغان
  • ھېچكىم ئىنكاس يازمىغان ئوخشايدۇ ...
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش