كۆرۈش: 233|ئىنكاس: 0

مەركەزلىك تەربىيىلەش پائالىيىتى سىناق سۇئاللىرى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
قەشقەر ۋىلايىتىدىكى ھەر قايسى مەكتەپلەرنىڭ تەتىلنىڭ ئالدى-كەينىدىكى  مەركەزلىك تەربىيىلەش
پائالىيىتى سىناق سۇئاللىرى
(ئوقۇتقۇچىلار سۇئالى)
ئىسمى:              ناھىيە-شەھەر، مەكتەپ:

بىرىنچى: بوش ئورۇننى تولدۇرۇش سۇئالى(20 نومۇر)
      1 . "بىرگە قارشى تۇرۇش، ئىككىنى تەكىتلەش" بولسا   زوراۋانلىققا قارشى تۇرۇپ، قانۇن تۈزۈمنى، تەرتىپنى تەكىتلەش     دىن ئىبارەت.
    2. 2015-يىللىق مەكتەپلەرنىڭ تەتىلنىڭ ئالدى-كەينىدىكى  مەركەزلىك تەربىيىلەش پائالىيىتىنىڭ تېمىسى
                 دىن ئىبارەت.
3."جۇڭگو كوممۇنىستىك پارتىيىسى مەركىزىي كومېتىتىنىڭ دۆلەتنى قانۇن بويىچە ئىدارە قىلىشنى يەنىمۇ بىر قەدەم ئىلگىرى سۈرۈش توغرىسىدىكى بىر قانچە مەسىلە توغرىسىدىكى قارارى"دا ئوتتۇرىغا قويۇلغان دۆلەتنى قانۇن بويىچە ئىدارە قىلىشنى ئومۇمىيۈزلۈك ئىلگىرى سۈرۈشنىڭ باش نىشانى بولسا جۇڭگوچە سوتسىيالىستىك قانۇن بويىچە ئىدارە قىلىش سىستېمىسى ۋە سوتسىيالىستىك قانۇن ئىدارە قىلىدىغان دۆلەت قۇرۇش.دىن ئىبارەت.
     4. "شىنجاڭ روھى" بولسا:    ۋەتەننى،شىنجاڭنى سۆيۈش،ئىتتىپاقلىشش،تۆھپە قوشۇش،ئەمگەكچان بولۇش،ئۆز-ئار ياردەم بىرىش،ئىچىۋىتىش،ئالغا ئىلگىرلەش.  دىن ئىبارەت.
5. مەركەزنىڭ ئىككىنچى قېتىملىق شىنجاڭ خىزمىتى سۆھبەت يىغىنىدا بىكىتىلگەن شىنجاڭ خىزمىتىنىڭ باش نىشانى بولسا     شىنجاڭنى قانۇن بويىچە ئىدارە قىلىش، شىنجاڭنى ئىتتىپاقلاشتۇرۇپ مۇقىملاشتۇرۇش، شىنجاڭنى ئۇزاققىچە قۇرۇشتا چىڭ تۇرۇپ، ھەر مىللەت خەلقىنى ئىتتىپاقلاشتۇرۇپ سوتسىيالىستىك يېڭى شىنجاڭ قۇرۇش كېرەك
                                                               دىن ئىبارەت.
6. شى جىنپىڭ مەركەزنىڭ ئىككىنچى قېتىملىق شىنجاڭ خىزمىتى سۆھبەت يىغىنىدا تەكىتلىگەن قەتئىي چىڭ تۇرۇش بولسا     شىنجاڭنى قانۇن بويىچە ئىدارە قىلىش ، شىنجاڭنى ئىتتىپاقلاشتۇرۇپ مۇقىملاشتۇرۇش ، شىنجاڭنى ئۇزاققىچە قۇرۇشتا چىڭ تۇرۇپ        ، دىن ئىبارەت.
7. شىنجاڭ مەسىلىسىدىكى ئەڭ ئۇزاق-مۇددەتلىك مەسىلە يەنىلا         مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى مەسىلىسى    . مىللىي بۆلگۈنچى كۈچلەر مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىغا بۇزغۇنچىلىق قىلىشقا قانچە ئۇرۇنغانسىرى، بىز  مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى             نى شۇنچە كۈچەيتىشىمىز، ھەر مىللەت خەلقى بىرلىكتە     ۋەتەننىڭ بىرلىكىنى، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى، ئىجتىمائىي مۇقىملىقنى قوغداشتەك            پولات ئىستىھكام قۇرۇپ چىقىشىمىز لازىم.
ئىككىنچى: تاللاش سۇئاللىرى(30 نومۇر)
1. پارتىيىمىزنىڭ 18-قۇرۇلتاي 4-ئومۇمىي يىغىنىدا مائارىپنى قانۇن بويىچە باشقۇرۇشنى ئەمەلگە ئاشۇرۇشقا ئائىي ئېنىق تەلەپنى ئوتتۇرىغا قويدى. ئۇ بولسا        (   ).
A. ئوقۇتۇشنى قانۇن بويىچە يۈرگۈزۈش  مائارىپ باشقۇرۇش سېستىمىسى ۋە باشقۇرۇش ئىقتىدارىنى زامانىۋىيلاشتۇرۇشنىڭ يادرۇلۇق مەزمۇنى.  B.قانۇنىي تەپەككۇر ۋە  قانۇن بويىچە ئىدارە قىلىش ئۇسۇلىدا مائارىپ ئىسلاھاتىنى ئىلگىرى سۈرۈش ئارقىلىق مائارىپنىڭ تەرەققىياتىنى تىزلىتىش ۋە ئۇنىڭغا كاپالەتلىك قىلىش.   C. مائارىپقا ئالاقىدار قانۇن، قائىدە، نىزاملارنى ۋە قېلىپلاشقان ھۆججەتلەرنى "تۈزۈش، تۈزۈتۈش، ئەمەلدىن قالدۇرۇش، ئىزاھلاش" .
2. شى جىنپىڭ 18-قۇرۇلتاي 4-ئومۇمىي يىغىندا(   )نى ئومۇمىيۈزلۈك ئىلگىرى سۈرۈشتىن  ئىبارەت مۇھىم ۋەزىپىنى ئوتتۇرىغا قويدى.
A. دۆلەتنى ئاساسىي قانۇن بويىچە ئىدارە قىلىش  B. قانۇن بويىچە  ھاكىمىيەت يۈرگۈزۈش C. دۆلەتنى قانۇن بويىچە ئىدارە قىلىش
3. (    ) بولسا ھەر مىللەت خەلقىنىڭ ھاياتلىق جانتومۇرى، بارلىق خىزمەتكلەرنى ياخشى ئىشلىشىمىزنىڭ تۈپ كاپالىتى.
A.مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى  B. ئىجتىمائىي مۇقىملىق  C. ئىقتىسادىي تەرەققىيات
4.جەنۇبىي شىنجاڭ خەلقىنىڭ مەدەنىيەت سەۋىيىسىنى يۇقۇرى كۆتۈرۈش ئۈچۈن مەركەز ۋە ئاپتونوم رايون زور مىقداردا مەبلەغ ئاجرىتىپ جەنۇبىي شىنجاڭدا (  ) يىللىق ھەقسىز مائارىپنى يولغا قويدى.
A.9 يىللىق   B.12 يىللىق C .16 يىللىق
5."ئۈچ قانۇنسىز"نى تۈزەش پائالىيىتى مەخسۇس ھەرىكىتىدىكى "ئۈچ قانۇنسىز" بولسا قانۇنسىز دىنىي پائالىيەتلەر، قانۇنسىز دىنىي تەشۋىقات بۇيۇملىرى ۋە (   )نى كۆرسىتىدۇ.
A.توردا قانۇنسىز دىنىي تەشۋىقات تارقىتىش  B.قانۇنسىز ئۈن-سىن بۇيۇملىرى C .قانۇنسىز باسما بۇيۇملار
     6. باش شۇجى شى جىنپىڭ مىللەتلەر بۈيۈك ئىتتىپاقلىقى بايرىقىنى ئېگىز كۆتۈرۈپ، ھەر قايسى مىللەتلەر ئارىسىدا (              ،            ،            )نى پۇختا تۇرغۇزۇپ، ھەر مىللەت خەلقىنى ئەڭ زور دەرىجىدە ئىتتىپاقلاشتۇرۇپ، ھەر قايسى مىللەتلەر، ھەر-بىر گىراجداننىڭ جۇڭخۇا مىللەتلىرىنىڭ ئۇلۇق گۈللىنىشىدىكى جۇڭگو ئارزۇسىنى ئەمەلگە ئاشۇرۇش ئۈچۈن تۆھپە قوشۇش كېرەك دەپ كۆرسەتتى.
A. ئۆز-ئارا ئۆگىنىش ئېڭى، ئۆز-ئارا يارىدەم بىرىش ئېڭى، ئۆز-ئارا ئەپۇ قىلىش ئېڭى  B . دۆلەت ئېڭى، پۇقرالىق ئېڭى، جۇڭخۇا مىللەتلىرىنىڭ ئورتاق ئېڭى C. ۋەتەننىڭ بىرلىكىنى قوغداش ئېڭى، تىررورلۇققا قارشى تۇرۇش ئېڭى، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى مۇستەھكەملەش ئېڭى
     7. پارتىيىمىزنىڭ 18-قۇرۇلتاي 4-ئومۇمىي يىغىنى بولسا جۇڭگوچە سوتسىيالىزىم ئىشلىرىنىڭ تەرەققىيات مۇساپىسى داۋامىدا چاقىرىلغان بىر قېتىملىق ئىنتايىن مۇھىم يىغىن. يىغىن (    )نى ماقۇللىدى.
A. "جۇڭگو كوممۇنىستىك پارتىيىسىنىڭ ئىسلاھاتنى ئومۇمىيۈزلۈك چوڭقۇرلاشتۇرۇشقا ئائىت بىر قانچە زور مەسىلە توغرىسىدىكى قارارى"   B. "مەركەزنىڭ مەدەنىيەت تۈزۈلمە ئىسلاھاتىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇشقا ئائىت بىر قانچە زور مەسىلە توغرىسىدىكى قارارى" C. "جۇڭگو كوممۇنىستىك پارتىيىسىنىڭ دۆلەتنى قانۇن بويىچە ئىدارە قىلىشنى ئومۇمىيۈزلۈك ئىلگىرى سۈرۈشكە ئائىت بىر قانچە زور مەسىلە توغرىسىدىكى قارارى"
8. "جۇڭگو كوممۇنىستىك پارتىيىسى شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتونوم رايۇنلۇق كومېتىتىنىڭ خىزمىتىنىڭ شىنجاڭنى قانۇن بويىچە ئىدارە قىلىش، قانۇن ئىدارە قىلىدىغان شىنجاڭ  قۇرۇلۇشىنى ئومۇمىيۈزلۈك ئىلگىرى سۈرۈش توغرىسىدىكى پىكرىدە (    )چىڭ تۇرۇش كېرەك دىگەن پىرىنسىپ ئوتتۇرىغا قويۇلۇپ، مىللىي ئۆرپ-ئادەتلەر، نورمال دىنىي پائالىيەتلەر، قانۇنسىز دىنىي ھەرىكەتلەر ۋە دىنىي ئەسەبىي ھەرىكەتلەرنىڭ چەك-چىگرىسى ئېنىق ئايرىلدى.
A. ئىستىراتىگىيە، ئومۇمىي ۋەزىيەت، ئۇزۇن ۋاقىت، كونتىرول قىلىش، تۈزۈم   B. قانۇنلۇقلىرىنى قوغداش، قانۇنسىزلىرىنى توختىتىش، ئەسەبىيلىكنى چەكلەش، سىڭىپ كىرىشكە قارشى تۇرۇش، جىنايەتكە زەربە بىرىش  C . شىنجاڭنى قانۇن بويىچە ئىدارە قىلىش، قانۇننى قاتتىق ئىجرا قىلىش، ئەدلىيىدە ئادىل بولۇش، ئومۇمى خەلق قانۇنغا رىئايە قىلىش، قانۇننى كەسكىن ئىجرا قىلىش
9. 2015-يىللىق ئاپتونوم رايۇنلۇق مۇقىملىق خىزمىتى يىغىنىدا شۇجى جاڭ چۈنشىيەن 2015-يىللىق ئىجتىمائىي مۇقىملىق خىزمىتىنىڭ ئەھمىيىتى ئىنتايىن زور دەپ كۆرسەتتى. ئومۇملاشتۇرۇپ ئېيتقاندا شىنجاڭنىڭ مۇقىملىق ۋەزىيىتىنى مۇنداق يىغىنچاقلاشقا بولىدۇ(    )
A.شىنجاڭنىڭ ئىجتىمائىي  مۇقىملىقىنى كونتىرۇل قىلغىنى بولىدۇ؛   مۇقىملىق ئاساسى يەنىلا ئاجىز؛  ۋەزىيەت يەنىلا ناھايىتى  كەسكىن، ناھايىتى مۇرەككەپ. B.شىنجاڭنىڭ مۇقىملىق خەيىم-خەتەر دەرىجىسى رۇشەن؛ ئىناقلىق-مۇقىملىق ۋەزىيىتى گۈللەنگەن؛ تۈرلۈك ئىجتىمائى مۇقىملىققا ئائىت ھازىرلىق كۆرۈش تەدبىرلىرى ئىلغار. C. قانۇنسىز دىنىي ھەرىكەتلەر يەنىلا مەۋجۇت؛ دىنىي ئەسەبىيلىكنىڭ قانۇننى دەپسەندە قىلىش جىنايى قىلمىشى يەنىلا ئۈزۈلمەستىن يۈز بىرىۋاتىدۇ؛ تىررورلۇققا ئائىت ئۈن-سىن چاستوتىلىرىنى تارقىتىش خەۋپى ناھايىتى زور.
10. "جۇڭخۇا خەلق جۇمھۇرىيىتىنىڭ مائارىپ قانۇنى"دا  " ئوقۇتقۇچىلار تەلىم-تەربىيە داۋامىدا ئوقۇغۇچىلارغا چوقۇم باراۋەر مۇئامىلە قىلىشى، ئوقۇغۇچىلارنىڭ(    )غا دىققەت قىلىشى، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەتراپلىق تەرەققىي قىلىشىنى ئىلگىرى سۈرۈشى كېرەك دەپ ئېنىق بەلگىلەنگەن.
     A. خاراكتىر يىتىلدۈرۈش، قىزىقىش ئالاھىدىلىكىنى يىتىلدۈرۈش  B. تىل پەرقى، تۇرمۇش ئادىتى C. يەككە پەرق، ئالاھىدىلىككە ماس تەربىيىلەش
ئۈچىنچى: قىسقىچە جاۋاب بىرىش سۇئالى( 30 نومۇر)
     1. "جۇڭگو كوممۇنىستىك پارتىيىسى شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتونوم رايۇنلۇق كومېتىتىنىڭ خىزمىتىنىڭ شىنجاڭنى قانۇن بويىچە ئىدارە قىلىش، قانۇن ئىدارە قىلىدىغان شىنجاڭ  قۇرۇلۇشىنى ئومۇمىيۈزلۈك ئىلگىرى سۈرۈش توغرىسىدىكى پىكرى"دە ئوتتۇرىغا قويۇلغان قانۇن ئىدارە قىلىدىغان شىنجاڭ  قۇرۇلۇشىنى ئومۇمىيۈزلۈك ئىلگىرى سۈرۈشنىڭ تۈپ پىرىنسىپى قايسىلار؟ (10 نومۇر)
جاۋاپ:
1.        پارتىيە رەھبەرلىگىدە چىڭ تۇرۇش
2.        خەلىقنىڭ سۇبىكتىپلىق ئورنىدا چىڭ تۇرۇش
3.        قانۇن ئالدىدا ھەممە ئادەم باراۋەر بولۇش
4.        دۆلەتنى قانۇنبۇيىنچە ئىدارە قىلىش بىلەن ئەخلاق ئارقىلىق ئىدارە قىشنى بىرلەشتۈرۈش
5.        جۇڭگۇنىڭ ئەمەلىيتنى ئاساس قىلىشتا چىڭ تۇرۇش
    2. قەشقەر ۋىلايىتىدىكى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ سۆز-ھەرىكىتىنى قېلىپلاشتۇرۇشتىكى يەتتىنى قىلماسلىقنىڭ مەزمۇنى نېمىلەردىن ئىبارەت؟(10 نومۇر)
جاۋاپ:
3. جاڭ چۈنشىيەن شۇجىنىڭ ئاپتونوم رايونلۇق 8-نۆۋەتلىك 8-قېتىملىق ئومۇمى ئەزالار كېڭەيتىلگەن يىغىنىدا كادىرلارغا قويغان تەلىپى نىمىدىن ئىبارەت؟ (10نومۇر)
جاۋاپ:






4. مۇھاكىمە سۇئالى(20 نومۇر)
باش شۇجى شى جىنپىڭ مەركەزنىڭ ئىككىنچى قېتىملىق شىنجاڭ خىزمىتى سۆھبەت يىغىنىدا  "ئۈنۈملۈك تەدبىرلەرنى قوللۇنۇپ، ھەر مىللەت ئاممىسىنىڭ ئۇلۇق ۋەتەننى يۈكسەك تونۇش ، جۇڭخۇا مىللەتلىرىنى يۈكسەك تونۇش، جۇڭخۇا مەدەنىيىتىنى يۈكسەك تونۇش، جۇڭگوچە ئالاھىدىلىككە ئىگە سوتسىيالىزىم يولىنى يۈكسەك تونۇشىنى كۈچۈيتىش كېرەك" دەپ كۆرسەتتى. بۇ " تۆتنى يۈكسەك تونۇش" بولسا ماركىسىزىملىق تارىخ قارىشى، دۆلەت قارىشى، مىللەت قارىشى، دىن قارىشى ۋە مەدەنىيەت قارىشىنىڭ كونكىرىت ئىپادىسى، شۇنداقلا ئىناق-ئىتتىپاق، گۈللەنگەن-باي، مەدەنىي-ئالغا باسقان، خەلق خۇشال-خورام تىرىكچىلىك قىلىدىغان سوتسىيالىستىك شىنجاڭ قۇرۇپ چىقىشتىكى مۇھىم ھۇل تېشى، جۇڭخۇا مىللەتلىرىنىڭ ئۇلۇق گۈللىنىشىدىكى جۇڭگو ئارزۇسىنى ئەمەلگە ئاشۇرۇشنىڭ ئورتاق ئىدىيىۋى ئاساسى، دۆلەت مەنپەئەتى بىلەن ھەر قايسى مىللەتلەرنىڭ مەنپەئەتى يۈكسەك دەرىجىدە بىرلەشتۈرۈلگەن تۈپكى تەلەپ.
مائارىپ خىزمەتچىسى بولۇش سۈپىتىڭىز بىلەن ئۆز خىزمەت ئەمەلىيىتىڭىزگە بىرلەشتۈرۈپ، "تۆتنى يۈكسەك تونۇش"  ئارقىلىق  شىنجاڭنىڭ ئادەم تەربىيىلەش بازىسىنى مۇستەھكەملەش ھەققىدىكى تونۇشىڭىزنى، شۇنداقلا بۇندىن كېيىنكى خىزمەتلەر داۋامىدا قانداق قىلىپ ئادەم تەربىيىلەش خىزمىتىنى ياخشى ئىشلەش كېرەكلىكىنى بايان قىلىڭ؟   


















baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ئىنكاس يازغانلار بۇ تېمىلارغىمۇ ئىنكاس يازغان
  • ھېچكىم ئىنكاس يازمىغان ئوخشايدۇ ...
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش