| 2014- 2015- ئوقۇش يىلى 2- ماۋسۇملۇق باسقۇچلۇق ئىمتىھان سۇئالى 1-يىللىقلار ئۈچۈن(ماتىماتىكا) 1- سۇئال::ھىساپلاڭ (20نومۇر)(1) ھىساپلاڭ: (6 نومۇر) 15-6= 17-9= 16-9= 14-8= 7+9= 9+8= 17-8-3 8+7-9 12-9+8
(2)( ) ئىچىگە «< »، « > » ياكى « = » بەلگىسىنى يېزىڭ (14 نومۇر) 15-7( ) 8 7+6( )9 14-9( )5 9+8( ) 12 98( )89 3 دانە ئون( ) 40 دانە بىر 1 دانە ئون( ) 7 دانە بىر. 2- سۇئال: ھۆكۈم قىلىڭ (12 نومۇر) (1) بىر تىك تۆت بۇلۇڭ ( ). (2) تىك تۆت بۇلۇڭ بىلەن كۇۋاردات ئوخشاش بولۇپ ھەر ئىككىسى تۆت تەرەپلىكتۇر( ) (3) 67 بولسا 60 كە قارىغاندا 70 كە يېقىنراق ( ) (4)بىرلەر خانىسى5 ئونلار خانىسى 8 بولغان سان 58 بولىدۇ( ) 3- سۇئال: بوش ئورۇننى تولدۇرۇڭ 24 نومۇر) (1) 87 نىڭ كەينىدىكى ئۈچ سان ( )، ( )، ( ). (2) 45 بىلەن ئۆزئارا خوشنا بولغان ئىككى سان( ) ۋە ( ) (3) 37 بولسا ( ) دانە ئون ۋە ( ) دانە بىردىن تۈزۈلگەن . (3) 65 بولسا ئىككى خانىلىق سان بولۇپ ئۇنىڭ بىرلەر خانىسى( )، ئونلار خانىسى ( ) بولىدۇ. (5) 43،39،75،26،83 تىن ئىبارەت بۇ بەش سان ئىچىدە ئەڭ چوڭ سان( )، ئەڭ كىچىك سان( )،ئونلار خانىسىدىكى رەقەم 3 بولغان سان ( ) 4- سۇئال 16 نومۇر) ( ) ئىچىگە مۇۋاپىق سان يېزىڭ: مو( ) =مو 8 يۈئەن3 (2) مو ( ) يۈئەن ( ) =مو 26 (1) (3) بەش موغا ( ) دانە بىر مو ۋە ( ) دانە ئىككى مونى تىگىشكىلى بولىدۇ. يۈئەن( )= مو 8 + مو 2 يۈئەن 1 (5) مو ( ) يۈئەن( )= مو 8 + مو 5 (4) 5- سۇئال: مەسىلىلەرنى يېشىڭ: (20 نومۇر) (1)ئىككى گۇرۇپپىدا جەمئى 13 ئوقۇغۇچى بار. بىرىنجى گۇرۇپپىدا 6 ئوقۇغۇچى بولسا يەنە بىر گۇرۇپپىدا قانچە ئوقۇغۇچى بار؟
(2) دەرەختە 17 دانە قۇشقاچ بار ئىدى، 8 دانىسى ئۇچۇپ كەتكەن بولسا يەنە قانچە قۇشقاچ بار؟
(3)گۈلنۇرنىڭ 14 دانە پوچتا ماركىسى بار، ئالىمنىڭ 8 دانە پوچتا ماركىسى بار، گۈلنۇر قانچە دانە پوچتا ماركىسىنى ئالىمغا بەسە ئۇلارنىڭ پوچتا ماركىللىرىنىڭ سانى تەڭ بولىدۇ؟
(4)ئەكبەرنىڭ 9 دانە مەشق دەپتىرى بارئىدى، ئانىسى يەنە 8 دانە دەپتەر ئېلىپ بەرگەن بولسا ئەكبەرنىڭ ھازىر قانچە دەپتىرى بار؟
|
|