كۆرۈش: 296|ئىنكاس: 1

中班语言教案“三只蝴蝶يەسلى ئوتتۇرا سىنىپ تىل دەرىس تەييارلىقى «ئۈچ كىپىنەك›

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
中班语言教案:《三只蝴蝶》

活动目标:
1、引导幼儿熟悉和理解故事内容,冰初步学习三朵花和三只蝴蝶的对话。
2、引导幼儿表演,感受同伴间相互喜爱的情感。
活动准备:蝴蝶和花朵纸偶,太阳公公和黑云图片

    活动过程:
一、猜谜激发幼儿兴趣,引入课题。
 今天我们班来了三位小客人,请小朋友听谜语猜一猜他们是谁:“昆虫之中我最美,人称我是会飞的花朵”引入课题。
教师通过纸偶教具讲述故事,讲到下起大雨来时,提问:“突然下起大雨来,三只蝴蝶该怎样避雨呢?如你是蝴蝶会怎么办?小朋友说说自己的避雨的经验。那我们看看三只蝴蝶是怎么做的。”
二、解决问题、帮助幼儿理解。
(1)故事的名字是什么?故事中有谁?为什么三只蝴蝶找不到避雨的地方?后来睡帮助了三只蝴蝶?三只蝴蝶、三朵花、太阳那么喜欢谁?为什么?
(2)根据幼儿的回答结果,问幼儿:那么觉得三只蝴蝶好在什么地方?太阳这么好了?三朵花的作法对吗?
三、练习对话,为下一环节打基础。
我们的故事太感人了,有个电视导演要把它拍成电视,名字就叫《三只蝴蝶》,听说中二班的小朋友很聪明,想请小朋友当演员,演员就要回说台词,我们现在就练练吧:
(1)先练习蝴蝶向花请求避雨的对话(全体、个别,要求语速适中)(2)练习花对蝴蝶的对话(全体、个别)
四、幼儿自由选择,进行表演。
(1)一组8人戴头饰表演,其他小朋友当观众为演员打分。
(2)请两组小朋友分别表演,其他幼儿打分。
(3)全班幼儿表演,教师拍摄记录。
五、活动延伸。
红花、黄花、白花知道错了,打电话给老师,请所有的蝴蝶刀他们那儿去玩,老师带你们去吧!

六、活动反思
《三只蝴蝶》是一个正适合中班小朋友的故事,幼儿能在活动中感受到同伴之间团结友爱、互帮互助,同时通过故事的表演让小朋友对故事更加熟悉,而且大部分孩子能够复述故事。

baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2015-3-30 09:16:35|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى پايدىلىنىش يوللاپىسز، ئەجرىڭىزگە كۆپ تەشەككۇر.
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش