كۆرۈش: 374|ئىنكاس: 1

تۇلۇق ئوتتۇرا جۇغراپىيە زۆرۈر دەرسلىك (3) رايۇنلارنىڭ يېزا ئىگىلىك ...

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
تۇلۇق ئوتتۇرا مەكتەپ دەرس ئۆلچىمى تەجرىبە دەرسلىكى
جۇغراپىيە زۆرۈر دەرسلىك (3)


«4-باب رايۇنلارنىڭ ئىقتىسادى تەرەققىياتى
1 §. رايۇنلارنىڭ يېزا ئىگىلىك تەرەققىياتى
ـ- ئېلىمىزنىڭ شەرقى شىمال رايۇنى مىسال قىلىنىدۇ»نى
ئوقۇتۇش لاھىيىسى
دەرس لاھىسى
دەرس ئۆتىلىدىغان سىنىپ : تۇلۇق 2-يىللىق 4-سىنىپ
دەرس تېمىسى
4-باب رايۇنلارنىڭ ئىقتىسادى تەرەققىياتى
1 §. رايۇنلارنىڭ يېزا ئىگىلىك تەرەققىياتى
ـ- ئېلىمىزنىڭ شەرقى شىمال رايۇنى مىسال قىلىنىدۇ
ئوقۇتۇش نىشانى:
بىلىم ماھارەت: رايۇنلار يېزا ئىگىلىكىنىڭ ئىمكانىيەتلىك سىجىل تەرەققى قىلىشىنى ئىشقا ئاشۇرۇشتا قايسى ئامىللارنى ئۈنۋېرسال ئويلىشىش كېرەكلىكى ھەققىدە دەسلەپكى چۈشەنچىگە ئىگە بولۇش. (2) خەرىتە كۆرۈپ مۇلاھىزە قىلىش ئارقىلىق شەرقى شىمال رايۇنىنىڭ يېزا ئىگىلىك تەرەققىياتىغا پايدىلىق ۋە پايدىسىز ئامىللار ھەققىدە چۈشەنچىگەئىگە بولۇش. (3) سېلىشتۇرۇش ۋە تەھلىل قىلىش ئارقىلىق، شەرقى شىمال رايۇنىنىڭ يېزا ئىگىلىكىنىڭ ئورۇنلاشتۇرۇش ئالاھىدىلىكىنى چۈشىنىش.
جەريان ۋە ئۇسۇل: مەملىكىتىمىزنىڭ ھەر قايسى جايلىرىنىڭ ئۆزگىچە يېزا ئىگىلىك ئىشلەپچىقىرىش ئەھۋالى توغرىسىدىكى ماتىرىياللارنى توپلاش ئارقىلىق، يېزا ئىگىلىك ئىشلەپچىقىرىشنىڭ جۇغراپىيەلىك شارائىتى ۋە ئورۇنلاشتۇرۇش ئالاھىدىلىكىنى تەھلىل قىلالايدىغان بولۇش.
ھىسسىيات،پوزىتسىيە ۋە قىممەت قارىشى: ئوقۇغۇچىلاردا جەمئىيەتكە،يۇرتقا كۆڭۈل بۆلۈش،يۇرتنى تەرەققى قىلدۇرۇش ئۈچۈن تۆھپە قوشۇشتەك روھنى تىكلەش.
ئوقۇتۇشتىكى مۇھىم نوقتا ۋە قىيىن نوقتا:
مۇھىم نوقتا(1)  شەرقى شىمال رايۇنىنىڭ يېزا ئىگىلىكىنى تەرەققى قىلدۇرۇشتىكى جۇغراپىيەلىك شارائىتلار.(2)يېزا ئىگىلىكىنىڭ ئورۇنلاشتۇرۇش ئالاھىدىلىكى ۋە شەرقى شىمالدىكى ئۈچ چوڭ يېزا ئىگىلىك رايۇنىنىڭ ئىچكى قىسىمىدىكى پەرق.
قىيىن نوقتا (1)شەرقى شىمال رايۇنىنىڭ يېزا ئىگىلىكىنى تەرەققى قىلدۇرۇشتىكى جۇغراپىيەلىك شارائىتلارنى باھالاش. (2) شەرقى شىمال رايۇنىنى ئۈچ چوڭ يېزا ئىگىلىك رايۇنىغا ئايرىشتىكى ئامىللار.
دەرس تىپى ۋە دەرس سائىتى: يېڭى دەرس بولۇپ ،بۇ 1- دەرس سائىتى.
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى:خەرىتە ئوقۇشقا يىتەكلەش،كۆرسەتمىلىك قۇراللاردىن پايدىلىنىش،سېلىشتۇرۇش،مۇلاھىزە،سۆھبەت ئۇسۇلى قوللىنىلىدۇ.
ئوقۇتۇش ۋاستىسى:شەرقىي شىمال رايۇنىنىڭ ئورنى ۋە يەر شەكلى خەرىتىسى، شەرقىي شىمال رايۇنىنىڭ يىللىق ھۆل-يېغىن ۋە تىمپىراتۇرىسىنىڭ تارقىلىش خەرىتىسى،تاۋار ئاشلىق بازىسىنىڭ جايلىشىش خەرىتىسى.كۆپ ۋاستىلىق ئوقۇتۇش ئەسلىھەلىرى.
ئوقۇتۇش جەريانى:
(يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىش)ئوقۇتقۇچى رايۇنلۇق يېزا ئىگىلىكىنى تەرەققى قىلدۇرۇشنىڭ ئادەتتىكى قەدەم باسقۇچلىرىنى تۇنۇشتۇرۇش ئاساسىدا يېڭى دەرسكە يىتەكلەش ئېلىپ بارىدۇ.
(سۇئال)(1) مەملىكىتىمىزدىكى ئەڭ چوڭ تاۋار ئاشلىق بازىسىنىڭ قەيەردە،ئەڭ چوڭ ئورمان رايۇنىنىڭ قەيەردە ئىكەنلىكىنى بىلەمسىز؟ (ئوقۇغۇچىلار جاۋاۋى ئاساسىدا،بۇ رايۇننىڭ يەنە مەملىكىتىمىزدىكى مەشھۇر چارۋىچىلىق بازىسى ئىكەنلىكىنى ئوتتۇرىغا قويىدۇ.)
(2)بۇرايۇندا يەنە قانداق جۇغراپىيەلىك شارائىتلار بار؟ بۇ خىل شارائىت قايسى خىل تەرەققىياتنى ئىلگىرى سۈرىدۇ؟ (جاۋاۋى قىسقارتىلدى)
(خەرىتە كۆرسىتىش)« شەرقىي شىمال رايۇنىنىڭ دائىرىسى ۋە ئورنى» خەرىتىسى كۆرسىتىلىدۇ.
(ئوقۇغۇچىلار پائالىيىتى) (1) شەرقىي شىمال رايۇنىنىڭ ئورنى ۋە قايسى دائىرىنى ئۆز ئىچىگە ئالىدىغانلىقىنى تېپىپ چىقىش.
شەرقىي شىمال رايۇنىنىڭ چىگراسى ۋە خوشنا دۆلەتلىرىنى تېپىپ چىقىش.
(ئوقۇغۇچىلار جاۋاۋى ئاساسىدا،ئوقۇتقۇچى يىغىنچاقلاپ خۇلاسسىلاش ئېلىپ بارىدۇ.)
(مۇلاھىزە مەسىلىسى) يېزا ئىگىلىكىنىڭ رايۇن ئورنىنى تاللاشقا تەسىر كۆرسىتىدىغان ئامىللار قايسىلار؟ ئۇلار يېزا ئىگىلىكىنىڭ تەرەققىياتىغا قانداق تەسىر كۆرسىتىدۇ؟
(ئوقۇغۇچىلار ئەسلىمىسىگە ئاساسەن ، ئوقۇتقۇچى يىغىنچاقلاپ خۇلاسىلاش ئېلىپ بارىدۇ)
(مۇلاھىزە سۇئالى)..............................................................................................


تۇلۇق مەزمۇنىنى چۈشۈرۈپ كۆرۈڭ
高一地理一节课维语.doc





baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2015-3-24 17:13:05|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى تىما ، ئىسىلكەن ، مەزمۇننى يوللانمىسىمۇ چۈشۈرۈش ئادىرىسىدىن چۈشۈرۈپ كۈرىۋالىمىز ،شۇ مەزمۇن يازغان ئۇرۇنغا تىما ، مەزمۇنى ، تىلى سىغىمى ، دەرىس تەييارلىقى ۋە ياكى دەرىسلىك دىتال قاتارلىق مۇشۇلارنىلا يازسىڭىز ، ئاستىدا چۈشۈرۈش ئادىرىسىنى ياخشى قېتىپ قويدىڭىز بولدى ، بارىكاللا
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،1823308556 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش